Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Mietin vain, että mistä te miehet oikein päättelette ekatreffien jälkeen että ette kelpaa naiselle? Sanovatko ne naiset siis ihan suoraan että toinen tapaaminen ei käy päinsä? Oletko edes kysynyt?

Jos nimittäin et kysy, niin hiemankin huonommalla itsetunnolla varustettu nainen todennäköisesti ajattelee ettei itse kelpaa miehelle. Nykyään olen toki itse tietoinen siitä etteivät miehet oikeastaan koskaan ota oma-aloitteisesti yhteyttä treffien jälkeen, joten teen sen itse. Mutta aina en ole tuota juttua tiennyt, ja siitä syystä onkin voinut mennä sivu suun jokin muuten potentiaalinen tilanne kun mies on kuvitellut etten halua toisia treffejä.

Kyllä minä ainakin olen varmaankin useimmat treffikumppanini tavannut useampaan kertaan ennen kuin osaan sanoa että voisiko mitään yhteistä tulevaisuutta olla. Asia voi mennä toisin niillä kaikkein suosituimmilla naisilla joilla on varaa valita lukuisista treffikumppaneistaan jatkoon vain ne jotka onnistuvat sytyttämään heti. Mutta uskoisin meidän kurppaikäisten jo olevan sallivampia tämän välittömän viettelytaidon puutteen suhteen (ja tietysti myös epätoivoisempia sen miehen löytämisen kanssa).
  2. ”Tätä on se kun on kiire saada lapsia ja tyydytään mieheen joka raataa ja maksaa, vaikkei sitä rakkautta olisikaan. Tätä on se kun sanotaan että hauskaa on pidetty, on joskus olut nuoria ja nättejä, nyt ollaan tätejä ja setiä.”

En kyllä nyt oikein tajua järjenjuoksuasi. Eikös me naiset nimenomaan olla niitä jotka nirsoillaan ja vatvotaan ja annetaan miehille pakkeja nimenomaan siitä syystä että ei meinaa löytyä se oikea jonka kanssa uskoisi sen parisuhteen kestävän. Eli käytämme hyvinkin paljon aikaa siihen että löytäisimme sen miehen jota ei tarvitse vaihtaa parempaan.

Eivät kaikki 30+ naiset sitä paitsi ole sitä ”hauskaa” ehtineet pitää kun ovat opiskelleet ja tehneet töitä koko parhaan pariutumisikänsä. Juu, tulihan sitä nuorempana kuviteltua että se oikea mies vain tupsahtaa eteen etsimättäkin, mutta sitten kun ei tupsahtanutkaan, niin täti alkoi laskeskelemaan ikävuosia ja totesi että eihän siihen lasten hankkimiseen olekaan enää ihan loputtomasti aikaa.

Tällöin pitää alkaa etsimään sitä miestä aktiivisesti ja on karsittava pois paitsi ne miehet joiden kanssa ei voisi kuvitella elävänsä pitempään, myös ne jotka olisivat periaatteessa muuten kunnollisia, mutta tuntuvat haluavan jahkailla sen lasten hankkimisen kanssa loputtomiin.

Sitä paitsi ainakaan minulle ei todellakaan kelpaa mies joka kuvittelee elämän olevan ohi lapsien hankkimisen jälkeen. Minä en aio elämäni antaa muuttua tylsäksi muutaman kersan takia, vaan jatkan omia harrastuksiani aivan samalla tavalla kuin tähänkin asti (no, ehkä DH-pyöräilyyn ei viitsi lapsia ottaa mukaan, mutta melkeinpä kaikkeen muuhun kylläkin).
  3. ”Eiköhän se ole se nainen joka on valinnut huonon miehen joka haluaa erota”

Itse en oikein osaa edes ajatella asiaa naisen kannalta koska minusta nainen oli ihan yksiselitteisesti hullu kuin heinäseiväs. Mies teki työtä joka vaati matkustelua ja nainen oli kotiäitinä. Eli mies toi rahat perheelle ja naisen ei olisi tarvinnut tehdä muuta kuin saada pollansa pidettyä kasassa lastenhoidon ohella (kun valtaosa äideistä kuitenkin käy lisäksi myös ansiotyössä). Sitten nainen alkaa skitsoamaan ilmeisesti jostain semmoisesta ettei mies osallistu riittävästi lastenhoitoon (siihen aiempaan poliisikäyntiin liittyen, kun ei ollut halunnut päästää miestään työmatkalle). Ja tällaisessa tilanteessako mies on sinun mielestäsi huono siitä syystä että haluaa erota? Selvä.

”naiselta niksahtaa lopullisesti päässä kaikki ***** mitä puolisot (2 kpl) hänelle aiheuttaneet”

Ei mene kyllä jakeluun että mitä ihmettä kukaan pystyy toiselle tervejärkiselle ihmiselle aiheuttamaan. Jos mies on paska, niin hankkiutuu siitä eroon, niin yksinkertaista se on. Ja tässäkin tapauksessa se oli mies joka halusi erota, eli olisi luullut sen eroamisen olevan vieläkin helpompaa.

Ja niin, tuohan se blogiteksti oli jota yllä tarkoitin:
    http://kutri.net/blog/2014/10/ennen-kuin-tuomitset-lapset-tappaneen-aidin-lue-tama/
    Tuokin on minusta kyll’ niin täyttä paskaa kuin olemaan kykenee. Todellakin pitää jättää ne lapset tekemättä jos on oma mielenterveys siinä jamassa ettei itse osaa pitää omasta jaksamisestaan huolta.