Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No juu, mutta mikäs kiire täs nyt vielä on isompaan asuntoonkaan muuttaa, varsinkin kun on ne kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet vielä siellä kaukana edessäpäin. :)
31.10.2014 20:32
Mietin vain, että mistä te miehet oikein päättelette ekatreffien jälkeen että ette kelpaa naiselle? Sanovatko ne naiset siis ihan suoraan että toinen tapaaminen ei käy päinsä? Oletko edes kysynyt?
Jos nimittäin et kysy, niin hiemankin huonommalla itsetunnolla varustettu nainen todennäköisesti ajattelee ettei itse kelpaa miehelle. Nykyään olen toki itse tietoinen siitä etteivät miehet oikeastaan koskaan ota oma-aloitteisesti yhteyttä treffien jälkeen, joten teen sen itse. Mutta aina en ole tuota juttua tiennyt, ja siitä syystä onkin voinut mennä sivu suun jokin muuten potentiaalinen tilanne kun mies on kuvitellut etten halua toisia treffejä.
Kyllä minä ainakin olen varmaankin useimmat treffikumppanini tavannut useampaan kertaan ennen kuin osaan sanoa että voisiko mitään yhteistä tulevaisuutta olla. Asia voi mennä toisin niillä kaikkein suosituimmilla naisilla joilla on varaa valita lukuisista treffikumppaneistaan jatkoon vain ne jotka onnistuvat sytyttämään heti. Mutta uskoisin meidän kurppaikäisten jo olevan sallivampia tämän välittömän viettelytaidon puutteen suhteen (ja tietysti myös epätoivoisempia sen miehen löytämisen kanssa).
31.10.2014 20:10
”Tätä on se kun on kiire saada lapsia ja tyydytään mieheen joka raataa ja maksaa, vaikkei sitä rakkautta olisikaan. Tätä on se kun sanotaan että hauskaa on pidetty, on joskus olut nuoria ja nättejä, nyt ollaan tätejä ja setiä.”
En kyllä nyt oikein tajua järjenjuoksuasi. Eikös me naiset nimenomaan olla niitä jotka nirsoillaan ja vatvotaan ja annetaan miehille pakkeja nimenomaan siitä syystä että ei meinaa löytyä se oikea jonka kanssa uskoisi sen parisuhteen kestävän. Eli käytämme hyvinkin paljon aikaa siihen että löytäisimme sen miehen jota ei tarvitse vaihtaa parempaan.
Eivät kaikki 30+ naiset sitä paitsi ole sitä ”hauskaa” ehtineet pitää kun ovat opiskelleet ja tehneet töitä koko parhaan pariutumisikänsä. Juu, tulihan sitä nuorempana kuviteltua että se oikea mies vain tupsahtaa eteen etsimättäkin, mutta sitten kun ei tupsahtanutkaan, niin täti alkoi laskeskelemaan ikävuosia ja totesi että eihän siihen lasten hankkimiseen olekaan enää ihan loputtomasti aikaa.
Tällöin pitää alkaa etsimään sitä miestä aktiivisesti ja on karsittava pois paitsi ne miehet joiden kanssa ei voisi kuvitella elävänsä pitempään, myös ne jotka olisivat periaatteessa muuten kunnollisia, mutta tuntuvat haluavan jahkailla sen lasten hankkimisen kanssa loputtomiin.
Sitä paitsi ainakaan minulle ei todellakaan kelpaa mies joka kuvittelee elämän olevan ohi lapsien hankkimisen jälkeen. Minä en aio elämäni antaa muuttua tylsäksi muutaman kersan takia, vaan jatkan omia harrastuksiani aivan samalla tavalla kuin tähänkin asti (no, ehkä DH-pyöräilyyn ei viitsi lapsia ottaa mukaan, mutta melkeinpä kaikkeen muuhun kylläkin).
31.10.2014 19:41
Hä, mitenkä niin ei muka toimi? Kyllä minä ainakin pystyn itselleni lähettämään toisesta osoitteesta tuohon meiliä ihan hyvin.
31.10.2014 18:56
Joillekin miehille on jotenkin niin pirun vaikeeta tää logiikka juuri tässä kohtaa. Jostain kumman syystä heille ei mitenkään mene jakeluun se, että kokemattomuus ei implikoi kelpaamattomuutta, vaan kelpaamattomuus implikoi kokemattomuuden.
31.10.2014 18:44
Voi pyhä yksinkertaisuus. Ei tullut mieleen että ne rinnan ja lantion ympärykset olisikin annettu eri järjestyksessä?
31.10.2014 12:45
"Ja eikä sitten mitään piilotettua profiilia, johon kukaan ei voi lähettää sä-postia!!!"
Vajukeille tiedoksi, ettei se profiilin piilotus sähköpostin laittamista estä. Ei huvita pitää profiilia näkyvillä kun ei ole varma miten hyvin siellä pysyy piilossa ne tiedot joita ei halua julkisiksi.
31.10.2014 12:41
Tuo varallisuusjuttu onkin jonkinlainen ongelma. Parasta olisi jos keskenään pariutuvilla olisi suunnilleen samanlainen rahatilanne, jolloin se vapaa-ajanviettoon liittyvä rahankäyttö olisi samalla tasolla ja yhteiset harrastuksetkin onnistuisivat parhaiten, eikä myöskään heräisi turhia epäilyksiä toisen motiiveista kummallekaan.
Varakkaalle miehelle kaltaiseni 30+ lapseton ja opiskeleva sinkkunainen on epäilemättä varsinainen kävelevä biologinen kello ja gold digger –alert, joten yritän semmoisia välttää parhaani mukaan. Työtön mies kävisi itselleni mainiosti, kunhan kuitenkin pärjäisi omillaan kuten minäkin ja mielellään edes yrittäisi päästä takaisin työelämään.
31.10.2014 12:33
Jaa, eipä ole tarvinnut tuommoista asiaa vielä niin kovin vakavasti pohtia. Meinaakko että pitää hommata isompi kämppä ennen kuin kannattaa edes harkita treffeille lähtemistä kenenkään miehen kanssa?
31.10.2014 12:06
En tiedä mitä tuo a-head tarkoittaa. Siis maasturin teräsjousellinen keula kyseessä. (En ehkä jaksa nyt merkkiä ja mallia täs julistaa, kun on vähän pelko persiissä että saattaisi vaikka joku tunnistaa sen perusteella jos olisi saman kaupungin pyöräilypiireissä roikkunut...)
30.10.2014 22:56
Mitäs se semmoinen on? Ei sitä tiedä vaikka tykättäiskin. :)
30.10.2014 22:49
Äh, jäi vähän yksipuoliseksi tuo analyysini kun tuli vain murehdittua tuota työjuttua. Otetaanpas uusiksi:
Vahvuudet.
Terve sekä henkisesti että fyysisesti ja melko hyväkuntoinen, ei ihan törkyruma, koulutusta aika laajalti
Heikkoudet
Työtön, ei erityisen kaunis, joillekin miehille ehkä liian koulutettu, arka tekemään aloitteita miehille, ei viihdy baareissa, ehkä vähän saamaton yleisestikin
Mahdollisuudet
mahdollisuus työllistymiseen opiskelun kautta, kumppanin haussa nettideitti taitaa olla se ainoa realistinen mahdollisuus (jos vain saisi tehtyä niitä aloitteita itse)
Uhat
työllistyminen ei mitenkään pomminvarmaa, hyvät miehet loppuu maailmasta ennen kun ehdin itselleni semmoisen napata, vanheneminen
30.10.2014 22:47
No juu, jos on tuollalailla järjestettyä palvelu että profiilia ei voi piilottaa, niin sitten tietty ymmärrettävää.
Kyllä minullekin kerran s24:ssä pisti joku mies kaksi lähes samanlaista avausviestiä eri profiileista. Ei tainnut olla mikään ihan penaalin terävin kynä kyseinen kaveri...
30.10.2014 22:34
En oo, kun vähäsen arveluttaa ne omat taidot. Jos saisi jostain halvalla toisen keulan siihen pyörään, niin voisi alkaakin tuota vanhaa keulaa rassaamaan, mutta nyt ei uskalla ettei mene ainoa asiallinen talvipyörä vallan piloille.
30.10.2014 22:25
Vahvuudet.
Terve ja melko hyväkuntoinen, ei ihan törkyruma
Heikkoudet
Työtön, ei kyl mikään kauniskaan
Mahdollisuudet
Uuden alan opiskelu saattaisi avata ovet mielenkiintoiseen työhön…
Uhat
… tai sitten ei
30.10.2014 22:18
Kyllä minä annoin kerran yhdelle bussissa minua lähennelleelle miehelle aika tylyt pakit, mutta ei se kyllä poistunut bussista mitenkään paniikissa heti seuraavalla pysäkillä. (Tosin kyseessä oli ympärikännissä oleva henkilö joka yritti vuoron perään änkeä jokaisen bussissa istuvan naisen viereen, ja episodi tapahtui kylmänä ja pimeänä talvi-iltana Lapissa.)
30.10.2014 22:05
Mullakin on yhtä monta neliötä. :)
Edellisessä kämpässä oli 21 neliötä ja voin kertoa että silloin oli välillä vähän askartelemista siinä kun piti saada kaikki retkeilyvehkeet kerralla kämppään kuivumaan, eikä ollut edes parveketta.
30.10.2014 21:53
No kaipa se on jotain lätinää liiasta erilaisuudesta tai sitten että on tavannut jonkun toisen eikä halua pitää muita roikkumassa.
Todellisena syynä nyt on ollut esim. liian huono hygienia tai sitten vain jostakin syystä vastenmielinen (siis ei neutraali, vaan todellakin vastenmielinen) ulkonäkö. Ja on kyllä joskus ihan oikeastikin ollut juuri sillä hetkellä ollut kiinnostuneempi jostain toisesta, mutta sitten saanutkin huomata myöhemmin valinneensa juuri sen väärän arvan. Nää on näitä nettideittailun ongelmia.
30.10.2014 21:41
Toi viettelyn ajatus on kyllä vähän hassu. Ei tulisi naisena mieleen ajatella että miehen pitäisi suorittaa jokin tietty liikesarja tai sanoa tietyt sanat ennen kuin voisin kiinnostua. Minulle riittäisi se että mies tekisi itselleni tiettäväksi olemassaolonsa ja kiinnostuksensa minua kohtaan.
Yhteydenottotapa on vapaa, eli juttelun aloittaminen kaupassa tms. viesti treffipalstalla/sähköpostilla/facebookilla, puhelinsoitto, perinteinen kirje, ihan minkä hemmetin tavan nyt vain kykenet keksimään. Myöskään itse parisuhdehakemuksella ei ole mitään lakisääteistä määrämuotoa, vaan riittää että siinä on sanoja toistensa perässä sillä tavoin että asia on jotenkin ymmärrettävissä.
Eli ei ole juurikaan työhakemuksen laatimista vaikeampi juttu, mutta silti ei vain joiltakin onnistu millään.
Niin, ja ei ollut siis tarkoitus mitenkään morkata aloittajaa tai muitakaan palstalaisia, sillä olenhan itsekin aivan yhtä luuseri näissä asioissa. Minulle vain tuli surku kun on niin paljon yksinäisiä ihmisiä jotka ei oikein osaa tehdä omalle epämieluisalle olotilalleen mitään. :(
30.10.2014 21:26
”Eiköhän se ole se nainen joka on valinnut huonon miehen joka haluaa erota”
Itse en oikein osaa edes ajatella asiaa naisen kannalta koska minusta nainen oli ihan yksiselitteisesti hullu kuin heinäseiväs. Mies teki työtä joka vaati matkustelua ja nainen oli kotiäitinä. Eli mies toi rahat perheelle ja naisen ei olisi tarvinnut tehdä muuta kuin saada pollansa pidettyä kasassa lastenhoidon ohella (kun valtaosa äideistä kuitenkin käy lisäksi myös ansiotyössä). Sitten nainen alkaa skitsoamaan ilmeisesti jostain semmoisesta ettei mies osallistu riittävästi lastenhoitoon (siihen aiempaan poliisikäyntiin liittyen, kun ei ollut halunnut päästää miestään työmatkalle). Ja tällaisessa tilanteessako mies on sinun mielestäsi huono siitä syystä että haluaa erota? Selvä.
”naiselta niksahtaa lopullisesti päässä kaikki ***** mitä puolisot (2 kpl) hänelle aiheuttaneet”
Ei mene kyllä jakeluun että mitä ihmettä kukaan pystyy toiselle tervejärkiselle ihmiselle aiheuttamaan. Jos mies on paska, niin hankkiutuu siitä eroon, niin yksinkertaista se on. Ja tässäkin tapauksessa se oli mies joka halusi erota, eli olisi luullut sen eroamisen olevan vieläkin helpompaa.
Ja niin, tuohan se blogiteksti oli jota yllä tarkoitin:
http://kutri.net/blog/2014/10/ennen-kuin-tuomitset-lapset-tappaneen-aidin-lue-tama/
Tuokin on minusta kyll’ niin täyttä paskaa kuin olemaan kykenee. Todellakin pitää jättää ne lapset tekemättä jos on oma mielenterveys siinä jamassa ettei itse osaa pitää omasta jaksamisestaan huolta.
30.10.2014 13:06
57 / 137