Tänne kaikki yksiössä asuvat! :)

Minä vaan

Ilmoittautukaa...

23

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DarkFear (ei kirj.)

      HEP! Täällä yksi.

    • the rock
    • piiloalfa

      Joku nainen voisi muuttaa omakotitaloon minun kanssani. Voin leikata nurmen, kolata pihan, putsata katon lumesta ja pilkkoa puut saunaan.

      • Yksiöätmi

        Täällä on yksi! Neliöitä peräti 28.


      • Yksiöätmi kirjoitti:

        Täällä on yksi! Neliöitä peräti 28.

        Mullakin on yhtä monta neliötä. :)

        Edellisessä kämpässä oli 21 neliötä ja voin kertoa että silloin oli välillä vähän askartelemista siinä kun piti saada kaikki retkeilyvehkeet kerralla kämppään kuivumaan, eikä ollut edes parveketta.


      • piiloalfa
        Yksiöätmi kirjoitti:

        Täällä on yksi! Neliöitä peräti 28.

        Minullapa onkin 28,5. Hähä. Tarvitsen tuon puoli neliömetriä, jotta egoni saisi juuri sille tarvittavan ylimääräisen tilan.


      • StellariaFear
        stellaria81 kirjoitti:

        Mullakin on yhtä monta neliötä. :)

        Edellisessä kämpässä oli 21 neliötä ja voin kertoa että silloin oli välillä vähän askartelemista siinä kun piti saada kaikki retkeilyvehkeet kerralla kämppään kuivumaan, eikä ollut edes parveketta.

        Millä aiot majoittaa miehen 21 neliön yksiöön?


      • StellariaFear kirjoitti:

        Millä aiot majoittaa miehen 21 neliön yksiöön?

        Jaa, eipä ole tarvinnut tuommoista asiaa vielä niin kovin vakavasti pohtia. Meinaakko että pitää hommata isompi kämppä ennen kuin kannattaa edes harkita treffeille lähtemistä kenenkään miehen kanssa?


      • StellariaFear
        stellaria81 kirjoitti:

        Jaa, eipä ole tarvinnut tuommoista asiaa vielä niin kovin vakavasti pohtia. Meinaakko että pitää hommata isompi kämppä ennen kuin kannattaa edes harkita treffeille lähtemistä kenenkään miehen kanssa?

        No kyllähän sitä aina ajatellaan kaikkea negatiivista nuorista naisista joiden kämpässä ei ole tilaa miehenkin retkeilyvehkeille.


      • StellariaFear kirjoitti:

        No kyllähän sitä aina ajatellaan kaikkea negatiivista nuorista naisista joiden kämpässä ei ole tilaa miehenkin retkeilyvehkeille.

        No juu, mutta mikäs kiire täs nyt vielä on isompaan asuntoonkaan muuttaa, varsinkin kun on ne kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet vielä siellä kaukana edessäpäin. :)


    • Juu, asun 36 neliön yksiössä.

    • SUOMI-Make

      UP!

    • 27 neliötä

      Yksiö riittää yksineläjälle ihan hyvin.

      • 13+17

        46,5 riittää vieläkin paremmin :)


      • 9+20

        Eikä riitä! Minulla on kolmio ja kaipaan kipeästi ylimääräistä pikkuruista huonetta vaatehuoneeksi


    • Kiltti atm

      minulla 38 neliöö. Tää on aika tilava yksiö, kaks huonet jossa toisessa keittiötila, ja kylppäri.

    • Itse en suostuisi tuollaisessa koirankopissa enää tällä iällä asumaan hetkeäkään...

    • mitä voitin ?

      35 neliötä ja sauna !

    • En asuisi isommassa luukussa vaikka olisi fyrkkaa. Pinta-ala ei tuota muuta kuin lisää siivottavaa.

    • N86.

      40m saunalla ja muutama vuosi sitten rakennettu. Viihdyn oikein hyvin :)

    • Eka kämppäni johon muutin kotoa lähdettyäni oli ruhtinaallinen 49 neliön yksiö saunalla.

      Se oli sisämaasta vuokrattu kunnan vuokra asunto joten vuokrakin oli vain näppeät 402 euroa kuussa.

      Sellaista kyllä kaipaisi.

    • Ilmoittaudun tähän surulliseen joukkoon... :(

    • 31 neliön saunallinen kerrostaloyksiö mulla täällä Pohjois-Pohjanmaalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe