Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No semmoinen ihan teräsjousellinen versio, mutta pitäisi kait ne liemet vaihtaa sieltä sisältä.
En haluaisi viedä pyörää huoltoon, sillä enhän voi olla varma tekeekö huoltomies työtään omasta halustaan, vai onko hän kenties ihmiskaupan uhri. näiden eettisten ongelmien takia toivoisinkin, että miehellä olisi ihan aito, rahasta riippumaton halu auttaa minua. :)
26.10.2014 19:53
Ai sori, enpä ole ehtinyt käydä ovikelloasi soittamassa. Hyvin nukutun yön jälkeen herättyäni kävin nimittäin ekaksi vetämässä puolen tunnin High Intensity Inteval Training –tyyppisen juoksuharjoitteen, minkä jälkeen söin terveellisen, laadukkaita proteiineja sisältävän aamupalan ja tein koulutehtäviä. Sitten lähdin vauhtikestävyys-tyyppiselle pyörälenkille, ja kotiin tultuani laitoin itselleni ruokaa tuoreista ja laadukkaista raaka-aineista. Syönnin jälkeen keskityn jälleen ahkeraan opiskeluun enkä näinollen ehdi nyt illallakaan valitettavasti tulla käymään.
(Osa edellämainituista saattoi sisältää puolitotuuksia, ja illan opiskelunikin on ainakin tähän asti keskittynyt pitkälti palstatotuuksien kertaamiseen.)
26.10.2014 19:45
Joo, yritän hillitä viestisi aiheuttamaa raivokohtausta syvään hengittämällä ja meditoimalla. :)
Asun ihan kaupungissa, mutta käytäntö on osoittanut että lähiseudulta yhteyttä ottavat ovat yleensä kriteerieni ulkopuolelta (ja kriteereihin kuuluu iän lisäksi myös lapsettomuus, se että hakee pitkäaikaista kumppania sekä edes jonkinlainen liikunnallisus), ja kauempaa yhteyttä ottaneille taas ei se tapaaminen käy millään, jolloin tuloksena on pelkkä kuukausikaupalla jatkuva päämäärätön viestien vaihto joka lopulta tyrehtyy kokonaan.
Onhan monta kertaa tälläkin palstalla miehet valitelleet sitä ettei ne lähiseudun naiset vaikuta kiinnostavilta, mutta kauempana asuvat vaikuttaisivat. Ilmeisesti kyseessä on jokin psykologinen harha joka saa miehet haluamaan aina jotain semmoista mitä on vaikea saavuttaa, sillä eiväthän nyt naiset hyvänen aika niin paljon toisistaan eroa asuinkunnan perusteella.
26.10.2014 19:13
Niinpä, kun sillä kivalla mieskumppanilla sitten on tietysti se takalla varustettu omakotitalo jo valmiina. Mutta iskää on minun on kyllä vähän vaikea vaihtaa sellaiseksi jolla olisi antaa ilmaisia klapeja.
Tämän hetkinen miesihanteeni tosin olisi sellainen joka osaa huoltaa maastopyörän joustokeulan. Ihan pikkarit kastuu kun vain ajattelenkin semmoista urosta. :)
26.10.2014 18:59
No niin saa mieskin naisen aina halutessaan, kunhan vain kelpuuttaa kenet tahansa.
26.10.2014 18:46
No olisit sitten kysynyt tarkemmin. Tuollaisenaan tuo kysymys todellakin vaikuttaa jonkun vajukin neronleimaukselta, sama kuin kysyisi pyörätuolissa olevalta ihmisellä että miksei hän nouse ylös ja kävele. Kun noihin vielä joutuu täälä säännöllisesti vastailemaan niin kyllä vähempikin ottaa pannuun.
Myöskään nuo ehdottamasi vaihtoehdot miehen löytämiseksi eivät minun tapauksessani toimi. Nettideitissä ei yksinkertaisesti ole ainoatakaan kiinnostunutta miestä 10 vuoden ja 200 kilomerin säteellä itsestäni ja baareissa en viitsi aikaani tuhlata koska en kuitenkaan etsi miestä joka sellaisissa paikoissa viihtyy.
26.10.2014 18:43
Juu, palsta + baari + känni –yhdistelmä tarjoaa epäilemättä ainakin oivaa viihdykettä muille palstalaisille. Harmi vain kun siellä baarissa käydään yleensä yöllä, jolloin en itse aina jaksa päivystää palstalla lyömättömiä iskuvinkkejä jakelemassa.
26.10.2014 12:59
En edes keksi mitä noin idioottiin kysymykseen voisi vastata.
Nyt lähen kuitenkin nukkumaan.
26.10.2014 00:56
Minä lähdin kilttinä tyttönä jo ajoissa nukkumaan, niin en oikein tiedä että mitä hurjaa siellä jatkoill on mahtanutkaan tapahtua. :)
26.10.2014 00:18
Ihan mukavalta tuntuu, kun on pitkästä aikaa kokonainen viikonloppu kun saa olla ihan vain kotona tekemättä mitään erikoista.
Juoksulenkillä tuli käytyä heräämisen jälkeen puolen päivän maissa, sitten brunssin jälkeen yhdistetyllä pyörälenkillä ja kauppareissulla. Jos olisin rikas, niin olisin ostanut Anttilasta yhden kivan mekon, mutta enpä ole joten ostamatta jäi.
Alkuillasta juuri enne auringonvalon loppumista pesin pyöräni. Huomenna vaihdan siihen uuden ketjun, toivon ettei tartte koko rataspakkaa vaihtaa, kun aika kulahtaneiksi oli ketjut päässeet.
Loppuilta tässä meneekin tuttuun tapaan kouluhommia tehdessä ja palstaillessa (en ole vielä varma että kummassa painopiste tulee tänään olemaan).
25.10.2014 20:41
Voi miten hyödyllinen lista. Edellisessä työpaikassa mokasinkin pikkuljouluissa aina oikein kunnolla, kun en tajunnut että tuo seksin harrastaminen tiettyjen kollegoiden kanssa on niin tärkeätä. Pitääkin tulostaa noita monta kappaletta että varmasti muistaa säännöt, jos tässä nyt jossakin vaiheessa sinne työelämäänkin vielä takaisin päätyisi.
25.10.2014 20:22
Eiköhän nyt kaikki rekatulla nikillä olevat ole juuri niitä jotka olisivat helpostikin saavutettavissa jos vain sitä kiinnostusta oikeasti löytyisi. Tosin onhan palstalta iskemisessä tietysti omat ongelmansa, kun helposti tulee ehkä jonkinmoisia käsityksiä jonkun ulkonäöstä tms. ja sitten kun arvelut ei menekään ihan nappiin, niin tulee pettymys.
Mutta ei se nyt minusta kuitenkaan niin vakavaa ole. Ei ole itselläni ainakaan suunnitelmissa masentua sen takia ettei joku satunnainen palstamies minuun livenä ihastukaan. :)
25.10.2014 20:11
Lukutaitoinen mies olis kyllä aika bueno. Eikös nyt suurin osa tähän ketjuun vastanneista naisista ole nimenomaan sanonut ottavansa mielummin sen täysin kokemattoman miehen.
25.10.2014 18:54
Siis pitäisi olla jotain semmoista joka kiinnostaisi itseäkin edes hitusen puolikkaan verran. :)
25.10.2014 00:06
Villiä opiskelijaelämäähän tämä on minullakin jälleen. Sinne vain nuorison sekaan bilettämään. :)
24.10.2014 22:59
”Eikö joillakin todellakaan ole mitään sellaista paikkaa, johon lähtee mielellään vapaa ajallaan? Eikö mitään harrastuksia, joita touhuaa intohimolla ja joista keskustelee halukkaasti kenen vaan toisen harrastajan kanssa.”
Onhan se hiukka vaikea keksiä harrastusta joka olisi kivaa sekä itseni että niiden harvinaisten vielä vapaana olevien ikäisteni miesten mielestä.
Oisko ehdotuksia? Veikkaan ettei marjametsä kuitenkaan ole ehkä se ihan optimaalisin mesta miehenhakuun.
24.10.2014 21:16
No mutta toisaaltahan miehet aina sanovat että naisten ei pitäisi tehdä sitä hylkäävää päätöstä heti ekatreffien jälkeen.
Eli jos minä olen treffeillä sinun kanssasi ja sinä olet (kauneuteni takia, tietysti) ihan kakat housussa etkä saa sanaa suustasi, ja minulle tulee semmoinen kuva etteivät ne treffit nyt niin järjettömän hienot olleet (eli ei saanut selvää onko mies tyhmä, tai ei kiinnostunut tai jotain muuta). Sitten saman iltana kilahtaa viestilaatikkoon viesti kuvan perusteella erittäin komealta Pekalta, joka pyytää minut treffeille.
Jos nyt ei saisi treffata useampia samanaikaisesti, niin minun on tehtävä päätös että annako sinulle lopullisesti pakit jotta voisi käydä tapaamassa komeaa Pekkaa (joka tietysti voi olla täysi kusipää, enhän tunne häntä vielä), vai hylkäänkö Pekan suoralta kädeltä edes tapaamatta jotta voisin mennä vielä toisille treffeille sinun kanssasi.
Olisiko tämä sitten miehen logiikan mukaan parempi ratkaisu?
24.10.2014 20:58
Heti järkevämmän tuosta testistä saisi jos kysyisi että ”Kelpuuttaisitko miehen joka…” ja sitten lista kaikkien noiden mainittujen asioiden komplementeista (eli ”ei ole väh. 175 cm. pitkä” jne.)
24.10.2014 20:44
Syynä on se että kysymyksen asettelu on täysin päätön.
Tuon mukaan saisin nirsouspisteen esim. siitä että antaisin pakit miehelle joka on 179 cm pitkä ja jolla on erittäin vaikea kehitysvamma.
Älkää pliis laatiko näitä testejä ihan ympärikännissä.
24.10.2014 20:40
”Mutta sitten kun joku nainen rehellisesti kertookin että on käynyt jo deiteillä ja aikoo vielä käydä muutamilla ennen kuin tekee päätöksensä (kuten minulle on siis joskus käynyt). Niin käytännössä koen tuon loukkaavana ja arvoa alentavana. Sellaisena että olen vain se yksi lihakimpale tiskillä, josta nainen valitsee sen jonka haluaa. Kiinnostus naiseen katoaa hyvin tehokkaasti.”
Oliko tarkoituksesi siis sanoa että toimit itsekin täysin samoin kuin tuo aloituksen nainen, eli vedät vesimelonit sieraimiisi siitä jos nainen rehellisesti kertoo käyneensä ja käyvänsä edelleenkin treffeillä myös muiden kanssa?
No, luulisinpa että tämä nk. prinsessaefekti on loppujen lopuksi aika tyypillinen ilmiö molempien sukupuolten ikisinkkujen keskuudessa.
24.10.2014 00:27
59 / 137