Koko iltapäivän kun valvoin yön katsoen leffoja, niin miksei meikän oven takana ole ketään naista lopettamassa tätä sinkkuutta?
Tänään(kin) olen nukkunut
3
84
Vastaukset
Ai sori, enpä ole ehtinyt käydä ovikelloasi soittamassa. Hyvin nukutun yön jälkeen herättyäni kävin nimittäin ekaksi vetämässä puolen tunnin High Intensity Inteval Training –tyyppisen juoksuharjoitteen, minkä jälkeen söin terveellisen, laadukkaita proteiineja sisältävän aamupalan ja tein koulutehtäviä. Sitten lähdin vauhtikestävyys-tyyppiselle pyörälenkille, ja kotiin tultuani laitoin itselleni ruokaa tuoreista ja laadukkaista raaka-aineista. Syönnin jälkeen keskityn jälleen ahkeraan opiskeluun enkä näinollen ehdi nyt illallakaan valitettavasti tulla käymään.
(Osa edellämainituista saattoi sisältää puolitotuuksia, ja illan opiskelunikin on ainakin tähän asti keskittynyt pitkälti palstatotuuksien kertaamiseen.)- ei oppi ojaan kaada
Täällä sitä riittääkin opiskeltavaa.
- ...........
Turhaan pidät itseäsi hyvässä käyttökunnossa, kun et päästä ketään käyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419