Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiedän tästä panorinkitoiminnasta vain sen mitä olen tältä palstalta viisaiden ätmien kirjoituksista oppinut.
09.10.2014 21:17
Kahden lapsen isä töistä kotiin tullessaan:
”Mitäs isin pikku kullille kuuluu?”
09.10.2014 21:04
Ai joo, sori, lukihäröä pukkaa näköjäänsä.
09.10.2014 14:03
Olet siis ätmi joka on kai eroamassa 4 vuoden suhteesta tämän kuun puolen välin tienoilla? Ootko nyt ihan varma että sinulla on termonologia täysin hallussa?
09.10.2014 13:35
Ai onko pappahattu nykyään taas muodissa? Siinä tapauksessa minun isäni on ollut muodin huipulla jo pitkään. :)
08.10.2014 22:46
"mukaan seuraaviin pippaloihin vain"
Joo, pitäisi minunkin alkaa tässä harrastamaan tämän nössömäisen partiopiireissä hengaamisen sijaan jotain nykynaiselle soveliaampaa, kuten esimerkiksi saunaorgioita iloisen epämääräisen miesporukan seurassa. :D
08.10.2014 20:32
Useimmilla naisilla lienee juurikin suurimpana vaikeutena valita että kenet noista kymmenistä ympärillä pyörivistä NHL-kiekkoilijoista tai toimitusjohtajista oikein ottaisi. Mullakin menee ihan kaikki aika tämän ongelman pohtimiseen ja siksi olenkin sinkku…
08.10.2014 20:22
No kotonahan tässä enimmäksensä tulee aikaa vietettyä opiskellen, vaikka ilmeisesti kaikin puolin järkevämpää ajanvietettä olisi kärkkyä tilaisuuksia päästä sinkkumiesten kanssa nakusaunomaan. Lisäksi jos tuommoinen nakusaunatilaisuus joskus tarjoutuu, niin minun pitää muistaa varata itselleni saunaevääksi ainakin kolme rommipulloa, että onnistuu se vieraiden miesten hiplaaminen siellä saunassa vähän reippaammin.
08.10.2014 18:34
Jaa, itselläni taas on vähän erilainen näkemys asiasta.
Minun mielestäni nimenomaan se nainen käyttäytyi tuossa vähäsen omituisesti, kun ekaksi oli fyysisesti kiinnostunut, mutta sitten kun olisi pitänyt tutustua muussa mielessä niin ei enää kelvannutkaan. Ei kai se että haluaa keskustella ole mitään varsinaista vetäytymistä, ja luulisinpa että itseeni tehoaisikin semmoinen paljon paremmin kuin pelkkä fyysinen kontakti johonkin mieheen jota ei edes tunne hyvin.
Ei minun mielestäni etenemisen tarvitse aina olla semmoista suoraviivaista, vaan välillä on ihan sallittua vähän pysähtyä ja miettiä että mitä on tapahtumassa ja haluaako sitä tapahtumista jatkaa.
08.10.2014 12:41
No jos ihan joka ikisellä kauppareissulla ja kaikissa kaupoissa tapahtuu noin, niin ei se auta muuta kuin jättää ne maidot ja jogurtit ostamatta. Yritä vaikka elää pelkällä leivällä; siitähän saat sentään vielä palaset kerättyä talteen, vaikka kassaneiti tietysti senkin aina repii kappaleiksi ja heittelee ympäriinsä. Myös sipulit ja perunat ovat melko hyvin koossa pysyviä elintarvikkeita. :)
07.10.2014 23:09
Minulla on ainakin ihmisiä tavatessani (joko uppo-vieraita tai sitten tuttuja joiden kanssa ei juuri silloin ole ollut aikaa viettämässä) naamallani semmoinen eräänlainen aseistariisumishymy. Vieraiden ihmisten tapauksessa tämän tarkoitus on ikään kuin osoittaa olevansa ystävällismielisellä asialla, jolloin myöskään toinen ei todennäköisesti koe tarvetta uhkailla tai puolustautua. Tutun ihmisen tapauksessa taas tarkoitus lienee osoittaa että on hauska tavata ja ettei mitään erityisempää katastrofia ole juuri sillä hetkellä käynnissä.
Poikkeuksia tietysti tuohon asiaan on tilanteittain. Esimerkiksi jos sen vieraan ihmisen (tietysti kansallispuistossa vapaana juokseva, alituiseen räkyttävä ja ihmisten ruokiin nokkaansa työntävä) koira on juuri kussut telttaani vasten, niin en ehkä olisi niin kovin hymyileväinen. (No ei siellä viikonloppuvaelluksella nyt ihan tuota tapahtunut, mutta edellytykset tuollaiseen olivat olemassa.)
07.10.2014 23:03
Mitä v*ttua, onko tolla äijällä ripsaria?
06.10.2014 22:20
Oivoi, pitääkö tässä vielä rankan päivän päätteeksi alkaa tekemään tällaisia ratkaisevan tärkeitä päätöksiä? En millään jaksaisi enää.
Taidan tyytyä olemaan se sodan jalkoihin jäävä siviiliraukka joka vain haluaisi jatkaa omaa palstaelämäänsä kaikessa rauhassa niin kuin ennenkin.
06.10.2014 22:03
No en minä nyt tietenkään kamumiesten luokse yökylään tuppaa tai toisinpäin, vaan kyllä ne on ihan käytännön syyt jotka joskus pakottaa nukkumaan samassa tilassa vastakkaisen sukupuolen kanssa, halusi tai ei. Ei nääs ihan joka reissussa voi olla kaikilla omaa telttaa mukana eikä laavujakaan ole yleensä rakennettu tytöille ja pojille erikseen.
On vaikeata saada itseään ymmärretyksi, kun joku aina löytää tuosta sanasta ”nukkua (jonkun kanssa)” läjäpäin piilomerkityksiä joiden mahdollisuutta en itse tule edes huomanneeksi.
06.10.2014 09:13
No suuri osa näistä kamumiehistä on varmuudella varattuja enkä oikein usko heidän kaikkien haluavan jättää tyttöystäväänsä minun takiani. Loput on sitten sitä parisuhdestatuksen osalta epävarmaa aineistoa jonka olisi hitto vie syytä edes jonkinlaista pientä kiinnostuksen poikasta joskus osoittaa jos haluaisi asioiden jollakin tavoin edistyvänkin.
05.10.2014 22:47
No löysinpäs sen ketjun ihan omin avuinkin, kun ei täällä kerta ole tapana auttaa pulassa olevaa naista. :D
Mutta tämän ketjun aiheeseen liittyen toteaisin, että ei kyllä itselleni ole tuollaiset kontrollin menetykset olleet ikinä lähelläkään, ja tuskin tulee olemaankaan vaikka pysyisi sinkkuna koko ikänsä.
Kaipaahan sitä läheisyyttä, mutta enimmäkseen yksinään illalla ennen nukahtamista, jolloin ei yleensä ole niitä kaverimiehiä saatavilla. Vaikka eipä sitä kyllä tapahtuisi vaikka olisikin kamumiehen kanssa nukkumassa samassa tilassa (niinkuin olen monesti ollutkin), kyllä siinä yksinkertaisesti pitäisi olla jotain muutakin kuin kaveruutta ilmassa.
05.10.2014 22:32
Ai mitäs jännittävää täällä palstalla onkaan taas viikonlopun aikana tapahtunut, kun minä olen autuaan tietämättömänä hengannut metsässä? Uteliaisuus heräsi, mutta en kyllä jaksa koko viikonlopun viestisaldoa alkaa juuri nyt perkaamaan. Elikkä linkkiä asian ymmärtämisen kannalta oleelliseen ketjuun saapi laittaa jos haluaa…
05.10.2014 22:03
Voi miten hauska harrastus! Naiselle tuo voisi olla hiukkasen hankalampaa, mutta ehkäpä se onnistuisi pienen harjoittelun jälkeen. :D
03.10.2014 14:26
Erikoista kun joku vaivautuu ihan kysymään tätä asiaa meiltä naisilta. Yleensähän te palstamiehet vain tiedätte muutenkin mitä kaikki naiset tekee perjantai-iltaisin…
03.10.2014 14:22
Mikä ihme noita miehiä oikein vetää kiinnostumaan ja roikkumaan juuri noissa varatuissa naisissa vuosikausia? Olisi varmasti vapaitakin naisia tarjolla, mutta kun ei semmoinen kelpaa, vaan pitää välttämättä haluta jotain toisen omaa.
03.10.2014 14:06
63 / 137