Miksi sinusta ei tykätä

niin.

Miksi naiset / miehet ei sinusta tykkää?

73

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen37v,

Kyllä ne tykkää. Tykkääjiä niin paljon etten oo koskaan törmänny sellasiin jotka ei tykkää. Ne pysyttelee sit piilos.

• nainen35v.

Samoin, oon ainoo jonka oon nähnyt, mut kiva et joku muukin tän omituisen taakan kantaa.

• 2+10

Ei oo tarpeeks rahaa, työtön mies ei kelpaa kenellekkään.

• trouble or real m3fu

Kyllä se mulle on aina kelvannut, onkohan minullaq ollut edes miestä joka ei ollut työtön, kun niin cooleja äijiä olen aina halunnut.

• 2+10
        trouble or real m3fu kirjoitti:

Kyllä se mulle on aina kelvannut, onkohan minullaq ollut edes miestä joka ei ollut työtön, kun niin cooleja äijiä olen aina halunnut.

No miksi et ole minua poiminut. :(

• Jii007

Monta kertaa tälläiseen vastannut, mutta on aina niin mukavan helppoa etsiä vikoja itsestään.

Olen köyhä, omistan huonot sosiaaliset taidot tuntemattomien kanssa, olen ruma, "vähän" tyhmä, työtön, autoton, omituisia harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita, ja kuulemma olen kusipää. Viimeistä en kyllä itse allekirjoita, mutta näin minulle on kerrottu muutamaan otteeseen. Luultavasti sen kuvan saa, koska minulla on niin vahva suojamuuri uusia ihmisiä kohtaan. Tai sitten olen vain kusipää.

• 13+10

Rumuuden ja huonon itsetunnon sekä masennuksen vuoksi. Olen "anteeksi, kun olen olemassa"-tyyppi. Osaan, mutta en jaksa, sosiaalisia pelejä. Ihannekumppanini olisi hieman asbergermäinen, luulen ma.

• korjaan...

aspergermäinen even

• Äädämi

Muut eivät nyt kerta kaikkiaan ole yhtä "cool" kuin minä ja ovat sen vuoksi kateellisia, eivätkä edes käytetyt naiset suostu antamaan pilluaan. Ikään kuin niillä olisi varaa nirsoilla, mitä sitä käytettyä tavaraa enää pihtaamaan, haarat levälleen vaan!

• Miten niin ei tykkää? ;)

Totta puhuen taidan olla useimpien miesten mielestä liian arkipäiväinen, joten he eivät noteeraa olemassaoloani.

• Gaaa

Koska olen vaalea, koska olen normaalikokoinen (en kaappi), koska olen lähes kuin Leo Dicaprio, mutten yhtään niinkuin Russel Crowe. Koska moni tuomitsee minut suoralta kädeltä pelimieheksi. Olen myös yhtä aikaa todella avoin ja välitön, mutta hieman varpaillani. Se selkeästi hämmentää monia. Ne, jotka muhun tutustuvat, tykkäävät ja yleensä paljon.

• porilainen mies

miehet vihaavat minua koska jos pussaan naista hän on aivan myyty ja jos kerran rakastelee kanssani ei muita enään nainen kaipaa hän jää minuun koukkuun olen pahempaa kuin huume minuun jää ikuisesti riippuvaiseksi ja haluaa meikälästä aina vaan lisää ja lisää olen aitoa rakkauden huumetta ja jos menen avioparin luokse käymään niin tuon mukanani avioeroja ja naiset on hulluina minuun

• Lonely wanker

Koska olen ätmi ja ruma.

• asdasdasddsa

Olen ruma ja epämiehekäs.

• tota en mieti :DDDDD

Siis mitä välii?

• Mä en haluais taas korostaa itseäni, mutta ei kelpaa normaalipainoinen 180cm miehenmittainen korkeakoulutettu työssäkäyvä perheetön mieskään, joka aivan hyvin viihtyis illat kotona jo vaikka lasten kanssa/harrastuksissa.

• monelle kelpaa

Siis niinku kenelle ei kelpaa? :O
        Onko sulla joku tietty, jolle et kelpaa?
        Jos on joku tietty, nii kakase ulos, kuka ja minkälainen.
        Äläkä kaikkia syyllistä!
        Et sinä takuulla ole kaikkia yrittänyt! Ei ole näkynyt täällä sua!

• monelle kelpaa kirjoitti:

Siis niinku kenelle ei kelpaa? :O
        Onko sulla joku tietty, jolle et kelpaa?
        Jos on joku tietty, nii kakase ulos, kuka ja minkälainen.
        Äläkä kaikkia syyllistä!
        Et sinä takuulla ole kaikkia yrittänyt! Ei ole näkynyt täällä sua!

Sanoinko jo ruma?

Ja vastaus kysymykseen: Ei, ei ole ketään "mielitiettyä", ei ole ollut vuosiin.

• foreveralone666 kirjoitti:

Sanoinko jo ruma?

Ja vastaus kysymykseen: Ei, ei ole ketään "mielitiettyä", ei ole ollut vuosiin.

Pitää kai jatkaa vielä tähän, että

"Et sinä takuulla ole kaikkia yrittänyt!"

Enkä yritä, liikaa "pakkeja" nuorempana menneisyydessä.

• timantinkova

Koska en anna sille mahdollisuutta.

• Ruma mies

Koska olen ruma

• mies..

Olen liian hiljainen, en ole monestikaan hauska ja nainenhan pitäisi saada nauramaan usein..

• scrg

Miksi naiset ei tykkää?

Etenkin Suomessa tuo jonkun muunkin mainitseva vaaleus on monelle naiselle täydellinen turnoff. "Diagnoosin" tekeminen on ollut vaikeaa ja asian ymmärtäminen aiemmin ja paremmin olisi helpottanut elämää joskus.

Pituus paino yhdistelmä myös haittaa ja loukkaa joitain naisia.

Huumorintaju. Naiset tykkäisi nauraa, mutta en vaan pysty niin paskoihin juttuihin.

Nuo on ehkä pahimmat naisen kanssa nollapisteessä.

• Ylipainoinen, ruma harmaa hiirulainen. Minua ei ole olemassa, olen näkymätön nainen. Paitsi silloin kun minua luullaan mieheksi, silloin en ole näkymätön.

• Ex PUA

Kaverit ovat sanoneet, että olen ns. rakasta tai vihaa-tyyppiä,

Ne jotka tykkäävät arvostavat rehellisyyttäni, antamaani tukea ja lojaaliuuttani.

Ne jotka eivät tykkää taas ärsyyntyvät koska en palvo heitä tai kohtele eri tavoin kuin ketään muutakaan.

Jokainen voi miettiä että kumpi sukupuoli sitten kuuluu noiden asioiden arvostajiin.

Mitä tulee ulkonäköön, tuntuisi siihen pätevän sama juttu.

Jotkut tuntuvat tykkäävän kyllä kovasti, joillekin taas olen ilmaa tai sellainen mikä ei kemioita kirvoita.

Raha ja status eivät minua myöskään juuri kiinnosta, joten kohderyhmä kaventuu jos noita asioita ei jahtaa, tai edes näytä siltä.

Kunnianhimoa toki on, mutta vain oman polkuni juttuihin, joten sekin menee sarjaan ota tai jätä.

Huumorintajuani on kehuttu, mutta se on aika roisia ja usein pikimustaa, joten harvempi nainen siitä pitää, mutta jotka pitävät nauravat poikkeuksellisen ihanilla tavoilla joten olen todennut että tuota en muuttaisi milloinkaan.

• ämä selväksi

Ei sellasel miehel tee mitään joka ei kunnioita rakasta ja palvo naista. (niitä kyllä riittää jotka osaa "käyttäytymissäännöt) .
        Mitä näistä ätmien puheista oon saanu selville niin he/sinä/te ette ole niin kovin naisten ihailijoita tai jos joskus sattuisittekin olemaan niin ette näytä sitä joka aistillanne.
        Naiset rakastaa miehiä jotka rakastaa niitä.

• Ex PUA
        ämä selväksi kirjoitti:

Ei sellasel miehel tee mitään joka ei kunnioita rakasta ja palvo naista. (niitä kyllä riittää jotka osaa "käyttäytymissäännöt) .
        Mitä näistä ätmien puheista oon saanu selville niin he/sinä/te ette ole niin kovin naisten ihailijoita tai jos joskus sattuisittekin olemaan niin ette näytä sitä joka aistillanne.
        Naiset rakastaa miehiä jotka rakastaa niitä.

:D

No huh huh!

Jaa että pitäisi ihan palvoa, ja miehellä joka ei palvo ei tee mitään?

Naisen narsismi on tuossa kommentissa huipussaan.

Minä taas kysyn, että mitä mies tuollaisella naisella tekee? Ei miehen velvollisuus ole olla naisen valtakunta.

Toiseksi naiset eivät rakasta miehiä jotka rakastaa heitä.

Tästä on osoituksena pahat pojat ja muut jännämiehet joiden perässä naiset juoksevat.

Vasta kun nainen valitsee kiltin ja naista arvostavan miehen näiden yli, sitten uskon.

• ht ...

Kai ne minusta tietyllä tasolla tykkää. Siis silleen ihan ok tyyppinä.

Oikeastaan juuri kukaan ei oo vihastunut eikä ihastunut minuun. Olen siis pikemminkin sellainen neutraali tapaus kaikille. (Poikkeuksen tähän muodostaa yksi nainen, joka on ihan konkreettisesti sanonut tykkäävänsä minusta.)

• punertava iho

en tiedä miksi ihmiset inhoaa minua mutta aina kun menen atraimen kanssa johonkin ja kavioideni kopse niin ihmiset kaikkoavat en minä ole mikään vaivainen olen ihminen

• Kyllä musta kai enimmäkseen tykätään.
      Ja ne jotka ei tykkää, on yleensä sit ymmärtäneet pysyä poissa mun seurasta, enkä itsekään hakeudu sellaiseen seuraan, jossa tunnen olevani ei-toivottu.

Osaan jutella vieraillekin ihmisille (isossa vieraassa porukassa olen alkuun hiljaisempi), tulen toimeen erityyppisten ihmisten kanssa, olen utelias, avoin ja puhelias, ihan siedettävän näköinenkin kai...

En tietenkään ole kaikkien mieleen, mutta en siihen ole koskaan pyrkinytkään eikä se ole tarkoituskaan.

• .......

Aloituksessa kysyttiin:"Miksi sinusta EI tykätä?" Sinä vastasit, miksi sinusta tykätään, miksi niin?

Kaikissa ihmisissä on piirteitä, miksi heistä pidetään ja miksi heistä ei pidetä. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen on sujut molempien puoliensa kanssa, hänellä ei ole vaikeutta pohtia niitä puolia, jotka eivät ole hänelle eduksi.

• pimppaloora
        ....... kirjoitti:

Aloituksessa kysyttiin:"Miksi sinusta EI tykätä?" Sinä vastasit, miksi sinusta tykätään, miksi niin?

Kaikissa ihmisissä on piirteitä, miksi heistä pidetään ja miksi heistä ei pidetä. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen on sujut molempien puoliensa kanssa, hänellä ei ole vaikeutta pohtia niitä puolia, jotka eivät ole hänelle eduksi.

Ei noi mun luettelemat piirteet miellytä kaikkia, kerroin siis vain millainen olen. En sitä, että ne on automaattisesti piirteitä, joista kaikki tykkää. Ulkopuolisen on varmasti helpompi luetella mun huonoja puolia, itse en ala itseäni mollaamaan tietoisesti.

Eikä kaikki tykkää puheliaista ihmisistä. Eikä mun ulkonäkönikään varmasti miellytä kaikkia, mutta mä olen itse siihen tyytyväinen, joten en osaa senkään osalta sanoa mikä ei miellyttäisi. Varmasti joku pitää vaikka mun persettä leveänä tms. Mutta en koe sitä huonoksi puolekseni, koska on ihmisiä jotka tykkää mun perseestä ja mikä tärkeintä, mä tykkään siitä itse :D

Moni täälläkin tuntuu löytävän jatkuvasti itsestään vaan kaikkea huonoa. Ja kun riittävästi sitä hokee itselleen, niin se alkaakin olla totta...

• Oletko...
        pimppaloora kirjoitti:

Ei noi mun luettelemat piirteet miellytä kaikkia, kerroin siis vain millainen olen. En sitä, että ne on automaattisesti piirteitä, joista kaikki tykkää. Ulkopuolisen on varmasti helpompi luetella mun huonoja puolia, itse en ala itseäni mollaamaan tietoisesti.

Eikä kaikki tykkää puheliaista ihmisistä. Eikä mun ulkonäkönikään varmasti miellytä kaikkia, mutta mä olen itse siihen tyytyväinen, joten en osaa senkään osalta sanoa mikä ei miellyttäisi. Varmasti joku pitää vaikka mun persettä leveänä tms. Mutta en koe sitä huonoksi puolekseni, koska on ihmisiä jotka tykkää mun perseestä ja mikä tärkeintä, mä tykkään siitä itse :D

Moni täälläkin tuntuu löytävän jatkuvasti itsestään vaan kaikkea huonoa. Ja kun riittävästi sitä hokee itselleen, niin se alkaakin olla totta...

narsisti? Varmaan aika moni narsistisen persoonallisuushäiriön piirre löytyy sinusta sen perusteella, mitä täällä julkituot.

• Oletko... kirjoitti:

narsisti? Varmaan aika moni narsistisen persoonallisuushäiriön piirre löytyy sinusta sen perusteella, mitä täällä julkituot.

Ai siksi kun en tietoisesti etsi itsestäni vikoja ja itke niitä täällä?

• Päässä vikaa?
        pimppaloora kirjoitti:

Ai siksi kun en tietoisesti etsi itsestäni vikoja ja itke niitä täällä?

Mutta kun se aihe kuitenkin oli "miksi sinusta ei tykätä".

• sdgsdgs

Kaipa ne tykkäisikin nykyään mutku oon niin pääpipi edelleen niiltä ajoilta kun eivät tykänneet, syynä ilmeisesti liian nörttimäinen olemukseni tyylittömine vaatteineen ja nykyistäkin rimpulampi kroppa. Eli vois kai sanoa että mä en tykkää musta niin siks ei tärppää.

• -M-

Kai naiset tykkäävätkin keskimäärin ihan riittävästi kun on ensin edes vähän tutustunut, mutta ilmeisesti en herätä juuri kiinnostusta tutustumiseen. Olen vaaleahiuksinen enkä edusta mitään äärimmäistä tyylisuuntausta tai muutenkaan ole kovin silmiinpistävä. Ei sellainen mies ole käytännössä edes olemassa naisten silmissä, ellen tee jotenkin itseäni näkyväksi.

• Ikisinkku M

Kyllä minusta kai tykätäänkin eikä ainakaan kukaan inhoa käsittääkseni, joskus saatan ehkä olla liian suulas hiljaisempien makuun. Täällä palstallakin nykyään näytetään vain tykkäävän kun poistivat sen miinustusmahdollisuuden viesteistä :D

• DF hohoi?

Kiinnostaisi DarkFearin vastaus.

• ujuiik

Voin vastata Darkin puolesta:
        -Sivarivalinta
        -Kaverittomuus

• Mua pistää tässä ketjussa silmään toi, että pidätte vaaleahiuksisuutta negatiivisena piirteenänne.
      Onko teille siis oikeasti joku sanonut joskus, että se on turn off?
      Meinaan itselleni ei ole mitään väliä minkä väriset hiukset miehellä sattuu olemaan, niin ajattelin vaan, että onkohan muillekaan naisille...

• -M-

Jonkin kyselyn mukaan yli 70 % suomalaisnaisista pitää enemmän tummahiuksisista miehistä. Omat kokemukset kertovat että luku olisi paljon suurempikin. Kyllähän naiset sen kertovat ihan avoimesti.

• scrg

Ei kaikille naisille ole väliä tai asia ole merkityksellinen, mutta ei naiset toisaalta osaa itsekään selittää tai eritellä mikä kolahtaa. Kun se kemia vaan joko saa tilaisuuden lähteä kehittymään tai sitten ei.

Olen tajunnut merkityksen niistä naisista joiden kanssa homma on edennyt esim. siitä millaisia julkkis tms miehiä he pitävät hyvännäköisinä.

Ja 99% maailmaa se mikä pohjoismaissa on melko tylsää onkin sitten jo varsin eksoottista. Näkyy niin selvästi siinä miten suuri osuus erilaisesta kiinnostuksesta on tullut ulkomaalaisilta naisilta pelkästään Suomessa.

• scrg kirjoitti:

Ei kaikille naisille ole väliä tai asia ole merkityksellinen, mutta ei naiset toisaalta osaa itsekään selittää tai eritellä mikä kolahtaa. Kun se kemia vaan joko saa tilaisuuden lähteä kehittymään tai sitten ei.

Olen tajunnut merkityksen niistä naisista joiden kanssa homma on edennyt esim. siitä millaisia julkkis tms miehiä he pitävät hyvännäköisinä.

Ja 99% maailmaa se mikä pohjoismaissa on melko tylsää onkin sitten jo varsin eksoottista. Näkyy niin selvästi siinä miten suuri osuus erilaisesta kiinnostuksesta on tullut ulkomaalaisilta naisilta pelkästään Suomessa.

No mun on vaikea edes nimetä ketään hyvännäköistä julkkismiestä. Pelkkä hyvä ulkonäkö ei riitä, pitäis päästä juttelemaan ja tutustumaan, ennen kun voisi todeta miehen hyvännäköiseksi. Tai ehkä en osaa vaan katsoa ihan puhtaasti pelkkää ulkonäköä. Baarissakaan en osaa oikein ottaa osaa keskusteluun, jossa kaverit arvioivat baarin miestarjontaa. Näen ihan ok:n näköisiä miehiä, mutta vasta juttelun jälkeen osaan sanoa oliko mies komea vai ei.
        En tiedä osaanko edes selittää tätä mitenkään järkevästi... ehkä en...

Ja mun miesmakuni on tälläkin palstalla muutenkin todettu kai vähän erikoiseksi, kun mua viehättää pikkasen pyöreämmät miehet, saa olla harteikkuutta, mutta masu ei ole ollenkaan negatiivinen asia. "Nalle" lienee hyvä kuvaus mun tän hetken ihanteestani.

Tuo suomalainen eksotiikka on todellakin ihan totta muualla maailmassa. Täällä tällainen perusblondi sinisillä silmillä on ihan perussettiä, mutta ei tarvitse kovinkaan pitkälle lähteä kun hotellista jo tarjotaan turvamiestä kauppareissulle, ettei vaan satu mitään.

• 76tyuijk
        -M- kirjoitti:

Jonkin kyselyn mukaan yli 70 % suomalaisnaisista pitää enemmän tummahiuksisista miehistä. Omat kokemukset kertovat että luku olisi paljon suurempikin. Kyllähän naiset sen kertovat ihan avoimesti.

Olen tullut samoihin tuloksiin. Vaaleahiuksisen miehen kannattaisikin ajaa kaljuksi ja jos mahdollista, muuttaa tyyliä muutenkin. Ns. jyystärikarjutyylisellä miehellä ei ole niin väliä onko tumma vai vaalea. Jos karjuituminen ei ole mahdollista, joku hassu trendikäs ananaskampaus tai muu töyhtö on sekin parempi vaihtoehto vaaleatukkaiselle kuin ihan perusmieskampaus.

• Amorin nuoli
        pimppaloora kirjoitti:

No mun on vaikea edes nimetä ketään hyvännäköistä julkkismiestä. Pelkkä hyvä ulkonäkö ei riitä, pitäis päästä juttelemaan ja tutustumaan, ennen kun voisi todeta miehen hyvännäköiseksi. Tai ehkä en osaa vaan katsoa ihan puhtaasti pelkkää ulkonäköä. Baarissakaan en osaa oikein ottaa osaa keskusteluun, jossa kaverit arvioivat baarin miestarjontaa. Näen ihan ok:n näköisiä miehiä, mutta vasta juttelun jälkeen osaan sanoa oliko mies komea vai ei.
        En tiedä osaanko edes selittää tätä mitenkään järkevästi... ehkä en...

Ja mun miesmakuni on tälläkin palstalla muutenkin todettu kai vähän erikoiseksi, kun mua viehättää pikkasen pyöreämmät miehet, saa olla harteikkuutta, mutta masu ei ole ollenkaan negatiivinen asia. "Nalle" lienee hyvä kuvaus mun tän hetken ihanteestani.

Tuo suomalainen eksotiikka on todellakin ihan totta muualla maailmassa. Täällä tällainen perusblondi sinisillä silmillä on ihan perussettiä, mutta ei tarvitse kovinkaan pitkälle lähteä kun hotellista jo tarjotaan turvamiestä kauppareissulle, ettei vaan satu mitään.

Jos pidät mahakkaista nallekarhuista, tsekkaa Lord Boredom. Vink-vink ;)

• -M-
        76tyuijk kirjoitti:

Olen tullut samoihin tuloksiin. Vaaleahiuksisen miehen kannattaisikin ajaa kaljuksi ja jos mahdollista, muuttaa tyyliä muutenkin. Ns. jyystärikarjutyylisellä miehellä ei ole niin väliä onko tumma vai vaalea. Jos karjuituminen ei ole mahdollista, joku hassu trendikäs ananaskampaus tai muu töyhtö on sekin parempi vaihtoehto vaaleatukkaiselle kuin ihan perusmieskampaus.

Näin se varmaan on. Koska suomalaisten naisten mielestä tumma mies on suurinpiirtein synonyymi miehekkyydelle, tulisi vaalean miehen tehdä jotenkin itsestään niin miehekäs että tämä värivirhe olisi anteeksiannettu. Toinen strategia olisi yrittää miellyttää sitä pientä vähemmistöä joka tykkää vaaleista miehistä ja kasvattaa pitkät tai jotenkin muuten huomiotaherättävät hiukset. Vaalea mies peruskampauksella on jotain sellaista jonka eteen naisen ei kannata tehdä yhtään mitään - niitä pyörii muutenkin ympärillä kiusaksi asti.

• einetykkää

Naiset ovat yksinkertaisesti vain päättäneet olla tykkäämättä.
      Helpompaa on taivutella rautakankea, kuin naista tykkäämään puhtaasti "normaalista" miehestä.

• Justoneman

Tykätään kovastikkin.

Ei vain välitetä, rakasteta tai himoita.

Ainakin näin olen tulkinnut.

• Minusta tuntuu, että helpompaa - ja toisaalta ehkä hedelmällisempääkin - olisi pohtia miksi naiset / miehet tykkäisivät minusta, jos tykkäisivät. Eivät kylläkään tykkää, koska:

- Olen aika ruma
      - Olen aika tyhmä...
      - paitsi niille joille olen liian fiksu (esim. vaikeasta kehitysvammasta kärsiville)
      - ja joka tapauksessa mahdollinen älykkyyteni on matemaattis-loogista, eli olen kaikille naisille joka tapauksessa sosiaalisesti vammainen autisti...
      - paitsi matemaattis-loogisesti älykkäille naisille, joille olen vaikeasta kehitysvammasta kärsivän tasolla
      - ja koska koulutukseni on matemaattis-luonnontieteelliseltä alalta, olen useimmille naisille yhdentekevältä nörttialalta valmistunut asperger,
      - paitsi vihertäville ja punertaville tytöille olen ydinpomminkeksijän sukua ja muutenkin paha patriarkaatin edustaja joka sortaa hyvän puolulaisia
      - Olen lihava, niin kuin olen ruma.
      - Olen liian köyhä...
      - paitsi ehkä aivan köyhimmille naisille, joille olen "saatanan porvari painu nyt vittuun siitä vallankumouksen edestä".
      - Työskentelen umpitylsällä alalla jonka mainitseminen saa naiset uneliaiksi
      - Olen tylsä
      - Pidän scifistä
      - ... joskin scifi-naisille en ole tarpeeksi syvästi perehtynyt scifiin
      - Ostin kerran nuorena farkut Prismasta
      - Olen liian kokematon
      - Olen liian introvertti ja ujo (vaikka en koe varsinaisesti olevani ujo)
      - En seuraa jääkiekkoa
      - En polttanut nuorena tupakkaa
      - Kännään liian harvoin
      - paitsi joidenkin mielestä se muutama kännikerta vuodessa on merkki vaikeasta alkoholismista
      - Olen nörtti
      - paitsi nörttityttöjen mielestä, joille olen joku tylsä keskivertotavis.

Pitääkö jatkaa vielä?

• mene terapiaan

Tuo taitaa olla enemmänkin lista mistä sinä et pidä itsessäsi.

• 9+16

Köyhä? Etkös ole ihan hyväpalkkaisessa työssä. Täysin mieletöntä sanoa itseäsi köyhäksi, kun tienaat varmasti moninkertaisesti enemmän kuin työttömänä, tai minimi palkalla olevat.

• mene terapiaan kirjoitti:

Tuo taitaa olla enemmänkin lista mistä sinä et pidä itsessäsi.

Lukuisten naisten hiljaiset pakit ovat todisteena listan todenmukaisuudesta -- josta muuten unohdin, että ei ole myöskään kemiaa. Kehoni on kemiallisesti ja geologisesti kuollut palanen lihaa ja rasvaa.

• 9+16 kirjoitti:

Köyhä? Etkös ole ihan hyväpalkkaisessa työssä. Täysin mieletöntä sanoa itseäsi köyhäksi, kun tienaat varmasti moninkertaisesti enemmän kuin työttömänä, tai minimi palkalla olevat.

Oleellista lienee, että naisille olen köyhä. NHL-jääkiekkoilijan ja toimitusjohtajien ja päivätöikseen kuntosaleja pyörittävien mafiosojen keskipalkkaan verrattuna olen köyhä kuin kirkonrotta.

• lord.boredom kirjoitti:

Oleellista lienee, että naisille olen köyhä. NHL-jääkiekkoilijan ja toimitusjohtajien ja päivätöikseen kuntosaleja pyörittävien mafiosojen keskipalkkaan verrattuna olen köyhä kuin kirkonrotta.

Useimmilla naisilla lienee juurikin suurimpana vaikeutena valita että kenet noista kymmenistä ympärillä pyörivistä NHL-kiekkoilijoista tai toimitusjohtajista oikein ottaisi. Mullakin menee ihan kaikki aika tämän ongelman pohtimiseen ja siksi olenkin sinkku…

• stellaria81 kirjoitti:

Useimmilla naisilla lienee juurikin suurimpana vaikeutena valita että kenet noista kymmenistä ympärillä pyörivistä NHL-kiekkoilijoista tai toimitusjohtajista oikein ottaisi. Mullakin menee ihan kaikki aika tämän ongelman pohtimiseen ja siksi olenkin sinkku…

Kyllä. Vihdoinkin joku, joka ymmärtää tätä naisena olemisen vaikeutta!
        Köyhimpiä nhl-tähtiä joutuu ihan kivittään ovelta pois... life is hard!

• stellaria81 kirjoitti:

Sanos muuta! Tosin pieni toivonpilkahdus on joillekin miehille se, että joskus nainen saattaa kelpuuttaa myös varatoimitusjohtajan.

• alentamalla ylentämi
        lord.boredom kirjoitti:

Lordi kalastelee kehuja. Hän on yliopistotutkinnon suorittanut hyvätuloinen pääkaupunkiseudulla omistusasunnossa asuva mies, joka nyt kaipaa meidän kehujamme.

• lord.boredom kirjoitti:

Sanos muuta! Tosin pieni toivonpilkahdus on joillekin miehille se, että joskus nainen saattaa kelpuuttaa myös varatoimitusjohtajan.

Ai kamala! Sellainen nainen on varmasti todella epätoivoinen!

• vikalistaaja

Minun mielestä on oikeasti hedelmällisempää pohtia puutteita ja niitä piirteitä, joista ei tykätä/itse tykkää. Ainakin voi yrittää kehittää sitten itseään hieman myyvempää muotoon. Ei tietenkää ajaa itseään mihinkään ranteet-auki-epätoivoon, vaan enemmänkin toiveikkaaseen muutoksen henkeen.

"Tyytyväisyys on kehityksen loppu", sanoi joku viisas? Einstein?

• vikalistaaja kirjoitti:

Minun mielestä on oikeasti hedelmällisempää pohtia puutteita ja niitä piirteitä, joista ei tykätä/itse tykkää. Ainakin voi yrittää kehittää sitten itseään hieman myyvempää muotoon. Ei tietenkää ajaa itseään mihinkään ranteet-auki-epätoivoon, vaan enemmänkin toiveikkaaseen muutoksen henkeen.

"Tyytyväisyys on kehityksen loppu", sanoi joku viisas? Einstein?

En ole välttämättä eri mieltä, lähinnä oikeastaan on todettava, että olen aika monta kertaa tällä palstalla - vaikka en tämän vuoden aikana ole kirjoitellut tänne kuin ihan alkuvuodesta - listannut huonot puoleni, tehnyt siitä taiteenlajin. Se käy kuin luonnostaan. Sen sijaan hyvien puolien listaaminen, vaikka sekin on helppo vetää lekkeriksi ("hyviin puoliini kuuluu ettei minulla ole vaikeaa huumeongelmaa ja velkakierrettä... eikun onko se huono puoli? no lasketaan hyväksi"), niin silti jos sitäkin miettisi, voisi löytää itsestään niitäkin. Eri juttu tietysti milloin pystyy hyväksymäänkin ne.

• Kroisos se on
        alentamalla ylentämi kirjoitti:

Lordi kalastelee kehuja. Hän on yliopistotutkinnon suorittanut hyvätuloinen pääkaupunkiseudulla omistusasunnossa asuva mies, joka nyt kaipaa meidän kehujamme.

Niinpä! Juuri kehui ostaneensa uuden autonkin.

• alentamalla ylentämi kirjoitti:

No joo, varmaan tuossa jotain alitajuista hyväksynnän hakemista on. Siltikin voin vain kuvitella, jos kirjoittaisin täällä ääneen että hyvä puoleni on tämä tai tuo, niin sille nauraisi kuitenkin aidan seipäätkin. Ulkonäkö on tietysti subjektiivinen juttu eikä juuri kellään tällä palstalla ole siitä mitään hajua, mutta muuten nuo "hyvät puoleni" ovat vähän kyseenalaisia.

Tulotasoni? Ei kovin erikoinen, ja lopuille naisille sille ei julkilausumien mukaan ole merkitystä.

Yliopistotutkinto? Big deal, todella monella on eikä se merkitse mitään. Ja onhan tällä palstalla moneen kertaan - kovinkaan montaa päivää ei edellisestä kerrasta ole - naisten näppäimistöiltäkin kuultu, että varsinkin joku matemaattis-luonnontieteellinen tutkinto (tai matemaattis-luonnontieteellinen äly) on lähinnä huono puoli.

Omistusasunto? Riippa, josta olisi päästävä eroon, tai vähintään rempattava täydellisesti.

Asuu pääkaupunkiseudulla? Naiset asuvat aina "toisella puolella Suomea" kysyttäessä, mistä lie johtuu.

Mies? No, okei, sukupuoli on ehkä monien naisten mieleen.

Asuva? No joo, kyllähän se on plussaa kun asuu vakituisesti jossain, eikä kiertele iltaisin rapusta ja roskalatikosta toiseen, ja lämpiminä kesäöinä ei ole sillan kansi kodin kattona.

Kaksi kiistatta hyvää puolta oli siis siinä! Muista voidaan keskustella.

• PahaAkka
        lord.boredom kirjoitti:

En ole välttämättä eri mieltä, lähinnä oikeastaan on todettava, että olen aika monta kertaa tällä palstalla - vaikka en tämän vuoden aikana ole kirjoitellut tänne kuin ihan alkuvuodesta - listannut huonot puoleni, tehnyt siitä taiteenlajin. Se käy kuin luonnostaan. Sen sijaan hyvien puolien listaaminen, vaikka sekin on helppo vetää lekkeriksi ("hyviin puoliini kuuluu ettei minulla ole vaikeaa huumeongelmaa ja velkakierrettä... eikun onko se huono puoli? no lasketaan hyväksi"), niin silti jos sitäkin miettisi, voisi löytää itsestään niitäkin. Eri juttu tietysti milloin pystyy hyväksymäänkin ne.

Huumorintaju on selkeästi yksi hyvistä puolistasi.

• capcupcake

Olen liian hiljanen /ujo enkä juttele paljon mitään

En ole kaunis

• kääpä.

-pieni penis
      -välillä erittäin outo huumorintaju
      -ei riippuvainen ihmisistä

• SekaSikiö

En tiedä. En ole koskaan kysynyt.
      Helposti löydän vikoja mistä en itse pidä itsessäni.
      Mutta miksi muut eivät pitäisi minusta niin uskon, että syyt voisivat olla hyvinkin vaihtelevia riippuen arvostelijasta. Tuskin yhdestä tietystä/tietyistä piirteistä kaikki tykkää tai on tykkäämättä.

• Olen liian suorapuheinen. Samasta syystä tosin jotkut tykkääkin minusta....

• sinkkumies.

Kyllä se johtuu ulkonäöstä. Naiset ei näe minussa mitään hyvää eikä ne näe minussa parisuhde mielessä sellasta että voisivat tän näköisen kanssa seurustella.

• Gammaromeo

Sillä tapaa ei ole pitkään aikaan tykätty, että olisi ketään kauniimman sukupuolen edustajaa kiinnostanut herätä aamuisin samasta vuoteesta. Vaikka varmaan ok miehenä minua yleisesti pidetäänkin. Pitäisi olla hauskempi ja rennompi, mutta minkä sille perusluonteelleen mahtaa.

• Dolphin and a boy

Mielenkiinto, mutta mahdoton. kysymys siis, sitä kohtaan.

Jokaisesta tykätään, aina joku pitää jostakin. Kunkin tulisi löytää sellainen seura ja ne ihmiset, keiden kanssa olemisesta eniten nauttii. Keiden lähellä on olo onnellinen, pysyvä ja oma. Ihmisten ongelma on itsetunnon heikkous ja hakeutuminen niiden lähelle, keiden seura saa lopulta tuntemaan olon onnettomaksi, käytetyksi ja joskus pahoin pidellyksi.

Kun tykkäät itsestäsi, sinusta tykätään. Niin se menee aina. Kysyy aikaa ja joiltakin jopa rahaa, energiaa, päihteitä what ever, alkuunsa etsiä, sitten löytää. Kaikki eivät koskaan.

• Dolphin and a boy

Mielenkiinto, mutta mahdoton. kysymys siis, sitä kohtaan.
      Jokaisesta tykätään, aina joku pitää jostakin. Kunkin tulisi löytää sellainen seura ja ne ihmiset, keiden kanssa olemisesta eniten nauttii. Keiden lähellä on olo onnellinen, pysyvä ja oma. Ihmisten ongelma on itsetunnon heikkous ja hakeutuminen niiden lähelle, keiden seura saa lopulta tuntemaan olon onnettomaksi, käytetyksi ja joskus pahoin pidellyksi.

Kun tykkäät itsestäsi, sinusta tykätään. Niin se menee aina. Kysyy aikaa ja joiltakin jopa rahaa, energiaa, päihteitä what ever, alkuunsa etsiä sitten löytää. Kaikki eivät koskaan.

• Näin tällä kertaa

Se vähän riippuu ihmisistä joiden kanssa pyörii, että mitä hekin hakevat ihmissuhteilta ja mitä eivät. Suorapuheisuus ei yleensä uppoa ihmisiin jotka tykkäävät harrastaa jotain sosiaalista peliä, mutta ihmiset jotka ovat itse suorapuheisia, taas tykkäävät. Jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2472
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      32
      1616
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      21
      1522
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1458
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1263
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      346
      1149
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      60
      1023
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1015
    9. Riittääkö 50 euroa jos mennään syömään treffeillä

Ja haluaa tarjota?
      Ikävä
      122
      841
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79