Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis "olisi" piti tietty olla.
Kiva nipottaa täällä muiden teksteistä ja samalla tehdä itse kirjoitusvirheitä. Noh, olen sattuneesta syystä vähän väsynyt juuri nyt.
20.09.2014 22:53
"tuntuu kun täällä olevat ei edes halua tavata ketään kummallista"
Miksi minä haluaisin tavata jonkun kummallisen tyypin?
(Mikäli aloittaja olii vaivautunut käyttämään välimerkkejä, olisin minäkin voinut ymmärtää tuon aloituksen pointin ja ehkäpä vastannut siihen jotain järkevääkin.)
20.09.2014 22:51
Mutta kun puhe oli tästä vuodenajasta. Eihän nyt ole enää mitään semmoisia nukkumista häiritseviä ötököitä pahemmin liikenteessä. Kylmä olisi siellä teltassa ilman makuupussia.
19.09.2014 23:38
No en mää nyt sanoisi tyhjässä teltassa kylmää maata vasten nukkumistakaan mitenkään kovin mukavaksi. Tässähän on kyse hengissä selviämisestä, joten lakia ei tarttisi noudattaa ja kuusenoksia saisi katkoa laavun kattoa ja lattiaa varten niin hemmetisti kuin vain kykenee. lisäksi aikaa olisi vaikka kuinka paljon (tosin ei valoisaa aikaa), niin olisi edes siinä majan kanssa ährätessä lämmin olo.
19.09.2014 23:19
Pitihän sitä vähän käydä sykettä nostamassa, vaikka onkin kiirettä vähän opiskelujen kanssa.
19.09.2014 23:12
Mikä vatun kuva? Minulle tulee ainakin tuon viestin alle vain kehoitusta elvyttämään intohimoni hankkimalla salasuhde....
19.09.2014 22:35
Ihan hyvä mies tuo minusta olisi, jos siis olisi hullusta eksästään huolimatta pysynyt itse täysjärkisenä. Vaikka usein olenkin täällä natissut siitä etten halua miestä jolla on jo lapsia, niin tuollaisessa tilanteessa voisin kyllä tehdä poikkeuksenkin.
19.09.2014 22:08
En ole panetuttamassa itseäni ainakaan vielä. Olen aikeissa opiskella koko illan, mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin se jännämies tulee soittamaan ovikelloa.
19.09.2014 21:29
Korut ja kosmetiikka miehellä :-P
19.09.2014 21:06
No varmaankin näillä pärjäisi:
-kirves
-tulitikut
-nuotiokattila
-makuupussi
-onki
Kalastusta en oo kyl harrastanut sitten lapsuuden, mutta olisihan siinä aikaa opetella, samoin kuin kokeilla minkälainen arkkitehtuuri toimisi sen laavun teossa parhaiten. Puukkoa ei mahtunut mukaan, mutta käyhän se kirveskin kalojen ja sienten pilkomiseen.
19.09.2014 20:58
No joo, pitää myöntää että on jokamiehen oikeudet (ja varsinkin ne rajoitukset) tullut taottua sen verran hyvin päähän, ettei ihan heti tullut mieleen laavun rakentamien pelkkää puukkoa käyttäen luonnonmateriaalista.
Ehkäpä aivan hillittömän läjän kuusenoksia katteeksi katkomalla siitä viritelmästä voisi saada jopa vedenpitävän, ja vastaavasti maata vasten havuja riittävästi eristeeksi.
Mutta tuonkin onnistuminen riippuu vähän siitä ympäristöstä mihin sinut on heitetty selviytymään. Jos esim. on tarpeeksi pohjoisessa niin niitä kuusia ei yksinkertaisesti enää ole.
19.09.2014 00:53
Mihin tarvitset tuota Leathermania? Kynsien viilaukseenko? Oikeasti kunnollinen vuolupuukko on metsässäsata kertaa hyödyllisempi kuin tuollainen muka monitoimityökalu, jolla ei todellisuudessa saa tehtyä yhtään mitään puuhommia kunnolla.
19.09.2014 00:33
Voisko herra survivalguru vähän niinkuin valaista meitä siitä että miten hän löytäisi talvella metsästä ruokaa sen pelkän linkkarin avulla?
No nyt syksyllä on toki sieniä ja marjoja, mutta eipä niissä energiaa kovinkaan paljoa saa. Energiavajeesta seuraa myös nopeasti aivan järkyttävä palelu, jo jos varusteena olisi linkkarin lisäksi pelkkä makuupussi ilman telttaa tai edes makuualustaa, niin eipä siinä kastumisen takia todellakaan olisi ekan yön jälkeen eristystehoa yhtään.
Eli hypotermia voisi olla ihan mahdollinen kuolinsyy noissa varusteissa kylmillä syyssäillä.
19.09.2014 00:26
Kylähän minä viikon verran metsässä viihdyn oikein mainiosti, kunhan saan ottaa vähän enämpi leluja mukaan kuin sen pelkän linkkarin. :D
19.09.2014 00:14
Jaa, minusta taas ruuan puute olisi selkeästi kaikista pahin noista ja tekisi siitä metsässäolosta aika tuskaa. Lopulta alkaisi seota nälästä ja kalvaa pelko siitä että selviääkö sittenkän. Kun on ruokapuoli kunnossa, niin siellä metsässä voi ihan oikeasti viihtyäkin vaikka kuinka pitkään.
18.09.2014 23:42
No nuo Survival Killan kurssithan on jotain tuon tyyppistä touhua. Eli kesällä 6 päivän ja talvella vähintään 4 päivän maastokoe, käsittääkseni aikamoisen vähillä varusteilla tavalliseen vaellukseen verrattuna:
http://www.survivalkilta.fi/
18.09.2014 23:36
Tai no, siis voihan olla teoreettisesti mahdollista että seurusteleva nainen olisi tyytymätön kumppaniinsa ja haluaisi vaihtaa parempaan, jollaisena mahdollisesti voisi tämän iskemään tulleen miehen nähdä. Eli tuo tapaus on mielestäni potentiaalisempi tilanne, jos nyt haluaa sille suhteiden rikkojan tielle lähteä. Mutta siinä tapauksessa että nainen on käyttänyt tuota vain tekosyynä torjuntaan olisi äärimmäisen typerää alkaa kyselemään uudestaan. Siinä mies tekee itsestään naisen kannalta vain entistä luotaantyöntävämmän.
Eli jonkinlaista sosiaalista pelisilmää voisi yrittää käyttää näissä asioissa.
18.09.2014 13:29
No en kyllä pystyisi noin suoraan valehtelemaan asiasta joka kuitenkin on selkeästi määriteltävissä. Jos miehen seura ei miellyttäisi ja haluaisin päästä hänestä eroon loukkaamatta, niin mieluummin keksisin jotain epämääräisempää, kuten että olen kiireinen tjsp (sillä eiköhän sitä jotain kiireitä saa helposti kehitettyä jos niitä ei ennestään ole, mutta seurustelukumppania on vähän vaikeampi itselleen taikoa jos joutuukin tilille sanomisistaan).
En ymmärrä miksi edes tuossa ap:n mainitsemassa jälkimmäisessä tilanteessa kannattaisi edes pohtia uudemman kerran kysymistä. Vaihtoehdothan ovat, että nainen oikeasti seurustelee (todennäköisempi minusta) tai se, että ei seurustele, mutta haluaa muuten vain päästä epäkiinnostavasta miehestä eroon eikä siihen hätään keksi parempaakaan valetta. Eli mitä järkeä olisi jatkaa naisen grillaamista kummassakaan näistä tapauksista, en tajua.
18.09.2014 13:24
Mää sain 90, eli olen ton mukaan lepso. :-O
17.09.2014 23:53
Ai, eikö siitä raa'asta lihasta sitten tule mitään pöpöjä, kun minulle on aina semmoista uskoteltu?
Sinänsä kuulostaa kyllä ihan maukkaalta. Itse aina lohta paistaessani jätän se lähes raa'aksi, ja on huomattavasti parempaa kuin kypsennetty.
17.09.2014 21:56
65 / 137