eikös sinkkujen kannattaisi laittaa missä kaupungissa asuu ja samasta kaupungista olevan kanssa sopia nyt heti treffit jossakin voi rakkaus alkaakkin siitä ja kahdesta sinkusta tuleekin pari mutta tuntuu kun täällä olevat ei edes halua tavata ketään kummallista
moni sinkku on nytkin yksin
44
324
Vastaukset
- totta mutta..
ei sitä tällä palstalla kannata tehdä vaan ihan tuolla suomi24 treffit-palvelussa missä näkee kuvat ja tiedot ihan suoraan..
- tavatkaa edes
ehkä kuva antaa osviittaa mutta vain tapaamalla se selviää ja ihan sama juttu sokko treffeissä se riski kannattaa ottaa ei 5 minuuttiin kuole jos ei natsaa niin jatketaan matkaa ja jos natsaa niin siitä se sitten lähtee ei sen kummempi juttu
- kyl kuva näkyviin
sokkotreffejä en kyllä suosittelisi, jos esim katsot suomi24treffeistä naisien kuvia niin moniko on muka sellainen jonka haluaisit nähdä, voi miettiä todennäköisyyttä samaan tapaan että mikä on tsänssi että sokkona nainen olisi lähelläkään kiinnostavaa..
- treffit heti
nyt on selityksen makua kuva voi valehdella luonnossa onkin kauniimpi tai rumempi mutta tapaamalla se selviää ja kirjoittelussa saa kuvan onpas ikävä tyyppi mutta tavatessa onkin mukava seli seli mutta tavatkaa heti eikä huomenna ei muuten pareja tule
- ht ...
On muuten totta että tällä palstalla suhtaudutaan varmaan melkoisen kriittisesti mihinkään tapaamisiin. Ja ihan hyvästä syystä. Ainoastaan vakkarikirjoittelijoista voi ehkä olla jotenkin varma että ovat sitä mitä sanovat. Ainakin jossain mielessä. Muut voi olla puhtaita trolleja, joiden sukupuoli ei edes osu kohdalleen.
Sitten tietysti on myös se pointti, että satunnaiskirjoittelijoistahan ei tiedä oikeastaan mitään. Joten ne olisi ihan yhtä sokkotreffit kuin s24 treffien puolella - jopa enemmäkin kun ei ole nähnyt toisesta edes valokuvaa tai profiilitekstiä.
Mikä pointti palstaa olisi käyttää sellaisiin treffeihin? Silloinhan kannattaa vaan painua tonne oikeiden s24 treffien puolelle. (Ja huomata että sielläkin on "ätmien" ihan yhtä vaikeaa saada treffejä sovittua) :P
Vakkareita ihan mielellään tapaakin. Siinä onkin sitten enemmän ehkä ongelmana että niitä on niin vähän ja ripoteltu ympäri suomea (ja kukaan ei yleensä haluaisi edes paljastaa missä asuu).
Ja toisena ongelmana ettei vakkareihinkaan saa välttämättä mitenkään varmasti kontaktia. Osa ei edes ole kirjautuneena s24:seen, joten pitäisi alkaa sitten julkisesti spostiosoitteita tai muuta täällä kertomaan - Vaikeaksi menee. ...Tosin vain vaikeaksi, ei kuitenkaan mahdottomaksi. Mutta oikeastaan helpompaa deittailuahan se on mennä vaikka tonne s24 treffien puolelle. - ompa vaikeaa
mitä vaikeaa siinä on esim kaksi on vaikka tampereelta niin sopii tässä esim tampereen rautatie asemalla klo 23.30 tavataan siinä ja siinä kohtaa mitä vaikeaa tuossa nyt on ja jos jutusta ei tule mitään niin kumpikaan ei tiedä toisesta mitään ja jos natsaa niin kertovat sitten toisilla treffeillä enemmän kahdestaan itsestään
- 6+15
ehkä se että ihmisillä on standardeja sen suhteen ketä haluaa tavata. ei mulla ole mitään kiinnostusta tavata random naista kun tiedän että 95% tod.näk. hän ei ole tyyppiäni.
- ht ...
Täällä palstalla tuskin edes kirjoittelee aktiivisesti kahta tamperelaista (ja edes samana iltana). Siinä on se yksi ongelma.
Toinen ongelma, että jos taas joku ihan random tyyppi joka ei edes kirjoittele täällä aktiivisesti vain ehdottaa naiselle että tavataan siellä klo sejase, niin kuinka moni nainen suostuu? Ei kukaan.
- Koska se ehdottaja voi olla trolli joka ei edes asu tampereella ja tule paikalle.
- Koska se ehdottaja voi olla joku sekopää
- Tai se on muuten vaan joku ei-kiinnostava henkilö
Yritäpä samaa vaikka tuolla nettideittien puolella ilman kuvaa, ja yksikään nainen ei suostuisi tuntematonta tapaamaan. Kuvan jälkeen suostuisi ehkä jos mies näyttäisi tosi komealta. Vähän sama pätee miehiin, paitsi että miehistä osa suostuisi varmaan täysin sokkonakin tapaamaan jos random nainen ehdottaisi tapaamista asuinkaupungissa. (koska miesten on niin paljon vaikeampi saada niitä tapaamisia yleensä ja koska miehet ei yleensä pelkää että nainen olisikin stalkkeri, tms.)
Mut joo. Vaikeaa on. Usko pois. On vaikeaa jopa ihan asiallisesti profiilin ja kuvan kera saada naisia suostumaan deitteihin tuolla s24 treffeilläkin. Vaikka ne asuis alle kilometrin päässä eli tapaamiseen menis alle 15 minuuttia jos haluais sen vaan hoitaa pois alta. Mut eivät uskalla/halua jostain syystä, yleensä koska ulkonäkö ei riitä herättämään mielenkiintoa.
"tuntuu kun täällä olevat ei edes halua tavata ketään kummallista"
Miksi minä haluaisin tavata jonkun kummallisen tyypin?
(Mikäli aloittaja olii vaivautunut käyttämään välimerkkejä, olisin minäkin voinut ymmärtää tuon aloituksen pointin ja ehkäpä vastannut siihen jotain järkevääkin.)Siis "olisi" piti tietty olla.
Kiva nipottaa täällä muiden teksteistä ja samalla tehdä itse kirjoitusvirheitä. Noh, olen sattuneesta syystä vähän väsynyt juuri nyt.- ihan sama
stellaria81 kirjoitti:
Siis "olisi" piti tietty olla.
Kiva nipottaa täällä muiden teksteistä ja samalla tehdä itse kirjoitusvirheitä. Noh, olen sattuneesta syystä vähän väsynyt juuri nyt.Nyt pitäisi sitten joukolla rientää kyselemään "miksi olet väsynyt, oi miksi?". Olethan nainen joten palamme halusta kuulla. Olemme nääntymäisillämme tiedonjanosta. Sitähän tuo "sattuneesta syystä" aina tarkoittaa, että please, kyselkää lisää niin saan tuntea taas olevani tärkeä.
ihan sama kirjoitti:
Nyt pitäisi sitten joukolla rientää kyselemään "miksi olet väsynyt, oi miksi?". Olethan nainen joten palamme halusta kuulla. Olemme nääntymäisillämme tiedonjanosta. Sitähän tuo "sattuneesta syystä" aina tarkoittaa, että please, kyselkää lisää niin saan tuntea taas olevani tärkeä.
Tunnen itseni jälleen tärkeäksi. Kiitos. :)
- kiltti atm
stellaria81 kirjoitti:
Siis "olisi" piti tietty olla.
Kiva nipottaa täällä muiden teksteistä ja samalla tehdä itse kirjoitusvirheitä. Noh, olen sattuneesta syystä vähän väsynyt juuri nyt.Ei voi sopia treffejä koska olen ainakin liian ruma että joku suostuis treffeille.
- stadilainen*
kiltti atm kirjoitti:
Ei voi sopia treffejä koska olen ainakin liian ruma että joku suostuis treffeille.
Höpöhöpö. Itse ajattelet olevas ruma mut kauneus on katsojan silmissä ja melkein kaikki miehet on rumia. Sulla on huono itsetunto. Et sä mikään ruma ole vaan ihana huumorintajuinen sälli!
- rakkausko pelottaa
vai pelottaako se että kohtaakin rakkauden ja joku tuntuukin täällä kummalliselta mutta kun tapaakin niin rakastuukin häneen ihan sama tapaako baarissa jonkun vai tapaako tämän kautta aivan se ja sama missä tapaa ja minkä kautta mutta pääasia on löytää rakkaus ja se elämän kumppani
- ht ...
Aloittaja ei selvästi ole nettideittaillut riittävästi jos ei tiedä miten vaikeaa tuntemattomia naisia on saada suostumaan mihinkään tapaamiseen tuntemattoman miehen kanssa. Muuten ihan hyvä idea, mutta käytännössä se ei vaan toimi noin helposti.
- qikj
Nipottakaa kaikesta .... parempi ykis ruuvi löysällä kuin kymmenen tiukalla ! Älkääkä missään nimessä puhuko MITÄÄN !
- multitool
Minä ainakin olen hyödyntänyt momenttiavainta kaikkien yhdentoista kiristämisessä. Ei pitäisi olla liian tiukalla. Ruuvilukitettakin vielä sotkin sekaan. ;D
- stadilainen*
Vieläkin unelmoin kiltti atm:stä mut ei sil kelpaa seura eikä seksi. Nyyh...:-(
- eurosinkut rules
Menkää eurosinkkujen tapaamisiin. Siellä on sinkkuja pilvin pimein samassa paikassa.
- no tnx
Suurin osa jotain viiskymppisiä punkeroita.
- ei 10v etsitä seuraa
täytyykö sen aina olla tuttu mitä jos tansseissa tuntematon mies pyytää tanssimaan tai täältä tapaamiseen pyytäjä voi olla tuleva aviomies tai vaimo mutta kieltäydyn ja olen iki sinkku satunnaista seksiä harrastava mutta joku muu nappaa onnesi ja sinulle tarkoitetun elämän kumppanin no eikös treffi sivustoilla olevat ole olleet vuosi tolkulla siellä
- ht ...
Nyt oli kyllä melkoista sanasoppaa. En tajunnut mitä yritit edes sanoa. :D
Kyllä treffisivustoilla olijoista suurin osa tuntuu olevan siellä vuositolkulla. Syitäkin on helppo arvailla:
- Sitoutumiskyvyttömiä bilehileitä tai pelimiehiä, jotka palaa nettideittiin aina parin viikon tapailujen jälkeen. Ne sitoutumiskykyiset häviää sieltä heti sen ensimmäisen löydettyään.
- Nirsoja. Mikään ei kelpaa kun haluavat täydellistä. Korostuu kun siellä on kymmeniä tuhansia toinen toistaan komeampia tai kauniimpia esillä, joten runsaudenpulassa ei osata päättää kun kuvitellaan että seuraava oiskin parempi (vaikkei se parempi ehkä sitten taas kelpuuttaisikaan suhteeseen).
- Jostain syystä kelpaamattomia. Lihavuus, ulkonäkö, YH-status, vastenmielinen luonne, mielenterveysongelmat, yms. yms. joiden takia eivät kelpaa kenellekään vaikka vuositolkulla deittailisivatkin.
Millä perusteella voisi olettaa että sinkkupalstalla kirjoittelevat eroaisivat paljolti niistä nettideitissä olevista? Suurin osa täällä lienee jo kokeillut nettideittailua. Tietää että ihan niitä samoja persoonia voi odottaa tällä palstallakin olevan. ht ... kirjoitti:
Nyt oli kyllä melkoista sanasoppaa. En tajunnut mitä yritit edes sanoa. :D
Kyllä treffisivustoilla olijoista suurin osa tuntuu olevan siellä vuositolkulla. Syitäkin on helppo arvailla:
- Sitoutumiskyvyttömiä bilehileitä tai pelimiehiä, jotka palaa nettideittiin aina parin viikon tapailujen jälkeen. Ne sitoutumiskykyiset häviää sieltä heti sen ensimmäisen löydettyään.
- Nirsoja. Mikään ei kelpaa kun haluavat täydellistä. Korostuu kun siellä on kymmeniä tuhansia toinen toistaan komeampia tai kauniimpia esillä, joten runsaudenpulassa ei osata päättää kun kuvitellaan että seuraava oiskin parempi (vaikkei se parempi ehkä sitten taas kelpuuttaisikaan suhteeseen).
- Jostain syystä kelpaamattomia. Lihavuus, ulkonäkö, YH-status, vastenmielinen luonne, mielenterveysongelmat, yms. yms. joiden takia eivät kelpaa kenellekään vaikka vuositolkulla deittailisivatkin.
Millä perusteella voisi olettaa että sinkkupalstalla kirjoittelevat eroaisivat paljolti niistä nettideitissä olevista? Suurin osa täällä lienee jo kokeillut nettideittailua. Tietää että ihan niitä samoja persoonia voi odottaa tällä palstallakin olevan.Kerran kyselin tätä asiaa juurikin eräältä vanhemmalta rouvalta joka oli ollut jo vuoden asiakkaanamme. Hän selitti että hänestä on vaan niin mukavaa viettää aikaa sivustolla katsellen ihmisten kuvia ja jutellen niitä näitä.
Monenlaisia selityksiä siis varmasti on, nuo listaamasi kaltaiset ovat varmasti myös niitä tyypillisiä selityksiä kyllä.
On olemassa ihan oma ihmistyyppi joilla on niin mielettömät kriteerit ettei varmaan kuningaskaan kelpaisi. Profiilitekstissä jos joka toinen lause alkaa negatiivisella huomiolla mitä nyt ei ainakaan saisi olla, niin tuntuvat olevan tuota nirsoa sorttia...
t: Heli E-kontakti.fistä
- netti on netti
taitaa netti maailma olla netti maailma luulin sen olevan nykypäivää kun toiset hokevat etsi netin kautta mutta kyllä tänne taitaa hylkiöt tulla jotka ei kelpaa kenellekkään ja eivät itsekkään halua ketään niin että on parempi unohtaa netti sinkut luulin että se on helppoa sovitaan tapaaminen ja jos molemmin puolin kolahtaa niin sitten sovitaan treffit mutta ei se niin ollut kyllä se livestä kummiskin on etsittävä ainakin tapaa heti eikä huomenna
- ht ...
btw. livenä baareissakin pätee pitkälti samat viidakon lait kuin netissäkin. Ehkä ei ihan niin pahasti, mutta hyvin lähelle.
- ht ...
"-- tuntuu kun täällä olevat ei edes halua tavata ketään kummallista"
Lyhyesti vois varmaan summata kuitenkin alkuperäiseen postaukseen että kyllähän ihmiset haluaa tavata. Mutta näissä asioissa pätee se kysynnän ja tarjonnan laki.
Omasta näkökulmasta tuntuu että todella vaikea saada ketään naisia tapaamaan missään nettideiteissäkään. Tekisi siis mieli syyttää että kun naisilla ei ole uskallusta tai halua siihen tapaamiseen jostain syystä. Mutta kun sitten ymmärtää sen realiteetin. Että kyse ei ole siitä ettei naisilla olisi halua. Vaan kyse on siitä, että naisilla on niitä komeampiakin, pidempiä ja parempia hurmurimiehiäkin mistä valita. Monet naiset siis kyllä deittailevat ja suostuvat niihin treffipyyntöihin. Mutta valikoivasti kun on varaa.
Kyse ei kuitenkaan ole puhtaasti sukupuolten välisistä eroista.. Vaan sama pätee miehiin. Mutta se mikä pätee 80% naisista valikoivuudessa, pätee vain johonkin 20% miehistä valikoivuudessa.
Suurin osa naisista ei vaivaudu edes keskiverrolta näyttävän miehen kanssa treffeille, koska tarjolla on niin monta parempaakin. (Huom. naiset pitävät 80% miehistä alle keskiverron ulkonäöltään, joten jos nainen sanoo että suostuu treffeille keskiverron kanssa, niin tarkoittaa juuri tuolla 20% rajalla olevaa)
Ja sitten se pieni parhaimmisto miehistä samaten ei suostu ainakaan alle keskiverron menevien naisten kanssa treffeille kun saavat helposti niitä keskivertojakin.
Muut alta keskiverron naiset ja miehet sitten yrittävät epätoivoisesti löytää samantasoista joka suostuu deiteille kun eivät haluaisi ihan niitä kaikista rumimpiakaan deittailla.
Käytännössä... Joka tapauksessa aika monelle (etenkin miehille) on aika vaikeaa yrittää saada mitään deittejä sovittua. Edes sen oman kuvan kanssa. Mä olen tavannut palstalta pari tyyppiä ilman mitään valokuvien vaihtoa ennakkoon. Mutta totta on tietty sekin, ettei nykypäivänä ihan kaikkien randomtyyppien kanssa edes uskalla tavata.
Kyllä täällä on ihan fiksujakin ihmisiä kirjoittelemassa ja hieman kun jaksaa privana kirjoitella ja tutustua, niin voi yllättyä ihan positiivisestikin :)- satunnaiskävijä
Tuo on kunnoitettavaa, jos olet tosissaan toiminut noin. Mulle kynnys lähteä markkinoimaan itseäni on varmaan irrationaalisenkin kova, niin paljon helpompaa on pitää vaikka puhe kymmenille työkavereille kuin heittää itsensä likoon aloitteellusuuden merkeissä. Juuri nyt olen käynyt parissa paikassa oluella Kalliossa, leuto ilta on mitä parhain mutta kynnys mennä vieraisiin pöytiin on vain liian hirvittävä.
satunnaiskävijä kirjoitti:
Tuo on kunnoitettavaa, jos olet tosissaan toiminut noin. Mulle kynnys lähteä markkinoimaan itseäni on varmaan irrationaalisenkin kova, niin paljon helpompaa on pitää vaikka puhe kymmenille työkavereille kuin heittää itsensä likoon aloitteellusuuden merkeissä. Juuri nyt olen käynyt parissa paikassa oluella Kalliossa, leuto ilta on mitä parhain mutta kynnys mennä vieraisiin pöytiin on vain liian hirvittävä.
No voi ajatella, että mitä menetettävää on?
Ei yhtään mitään.- satunnaiskävijä
pimppaloora kirjoitti:
No voi ajatella, että mitä menetettävää on?
Ei yhtään mitään.Nin, ei menetettävää oikeasti varmaan olisikaan. Se ei silti poista sen tilanteen lamaannuttavuutta. Syyt ovat varmaan jossain syvällä lapsuudessa tai jotain, koska järjellä en voi tätä itsellenikään selittää.
- satunnaiskävijä
satunnaiskävijä kirjoitti:
Nin, ei menetettävää oikeasti varmaan olisikaan. Se ei silti poista sen tilanteen lamaannuttavuutta. Syyt ovat varmaan jossain syvällä lapsuudessa tai jotain, koska järjellä en voi tätä itsellenikään selittää.
Olin äsken yhdellä niistä harvoista terasseista, jotka vielä saavat olla auki keskustassa tähän aikaan. Parin promillen pohjat ja hvä biitti saavat sen verran aikaan, että se karmea perusvaivaantuvuus unohtuu, ja pystyn jopa vetämään vetävän typykän edessä jotain tanssikuvioita. Valitettavasti järkevien puhumisien kyky laskee samaa tahtia. Tätä tekstiä jouduin korjaamaan noin 30 kertaa.
- raha ei ole taso
minusta mitään tasoja ole esim joku nainen on joko seksikäs tai ei ole se on jompi kumpi varakkuusko tekee tasokkaammaksi vai esim paris hilton on tasokas laatu nainen kun sillä on rahaa onko sillä laadukkaampi pimppi kuin muilla ja muka 1 luokan valio naaras ja taas esim maria sid on huonompi nainen kun on köyhempi ei se minusta niin mene vaan oikeasti paris hilton on riukukinttu mitään sanomaton ja ruma nainen oli kuinka tasokas kuin tykkää mutta minulle ei kelpaa mutta maria sid on minusta laatu nainen seksikäs ja naisellinen kikkelini tykkää siitä on haluttava lähtisin hänen kanssaan treffeille minusta ja minulle se on laatu nainen 1 luokan nainen
- tiedä sitten
en osaa kirjoittaa ja ilmaista mitä ajan takaa mutta vain tapaamalla sen näkee heti kiinnostaako vai ei kuva ehkä voi antaa osviittaa toiset on kuvissa kauniita mutta ei luonnossa ja taas toisilla kuvat ei onnistu mutta luonnossa on kauniita eikä pysty netissä sanomaan onko seksikäs peppu vai ei mutta tavatessa sen huomaa heti ja vartissa näkee onko jutut samat kirjoittaa voi mitä vaan
- juik7kikjuhjububujuu
No jos ihmiset kehtaisivat tehdä noin niin ei tarvitsisi täällä vinkua. Onhan noita sinkkumiittejä esim. fb:kin, joista ei moni välttämättä pariudu mutta viettävät mukavaa aikaa yhdessä.
- ht ...
"No jos ihmiset kehtaisivat tehdä noin --"
Ei se kyllä ole kehtaamisesta. Vaan siitä, että useimmat naiset (ja ne halutuimmat miehet) eivät vaan halua / viitsi tehdä noin, koska tietävät että se on turhaa. Siellä todennäköisesti ei ole kriteereitä täyttävä kumppaniehdokas vastassa. Se on siis ajan haaskausta, ja naisten tapauksessa vielä herättää pelkoja jostain pervoista, yms.
Kyseiset naiset ja miehet voivat vain mennä nettideittiin ja valita sellaisia treffi-kumppaneita, jotka valokuvan ja profiilin kuvauksen perusteella vaikuttavat houkuttelevilta kumppaneilta. Miksi kyseiset henkilöt siis haaskaisivat aikaansa muuhun treffailuun? Jos siis voi valita lähes varmasti ulkoisesti houkuttelevan treffikumppanin jonka luonnekuvauskin houkuttaa ja täysin satunnaisen väliltä, niin kummankohan vaihtoehdon itsekin valitsisit?
Jäljelle täysin sokkotreffailuun jossa ei tiedä mitään siitä toisesta, jää siis lähinnä ne, joilla jostain syystä ei ole varaa valita nettitreffeistä sitä haluamaansa. Toki poikkeuksiakin on, mutta varmasti hyvin pieni vähemmistö. - jvcchjjjjjjjjjjjjjj
ht ... kirjoitti:
"No jos ihmiset kehtaisivat tehdä noin --"
Ei se kyllä ole kehtaamisesta. Vaan siitä, että useimmat naiset (ja ne halutuimmat miehet) eivät vaan halua / viitsi tehdä noin, koska tietävät että se on turhaa. Siellä todennäköisesti ei ole kriteereitä täyttävä kumppaniehdokas vastassa. Se on siis ajan haaskausta, ja naisten tapauksessa vielä herättää pelkoja jostain pervoista, yms.
Kyseiset naiset ja miehet voivat vain mennä nettideittiin ja valita sellaisia treffi-kumppaneita, jotka valokuvan ja profiilin kuvauksen perusteella vaikuttavat houkuttelevilta kumppaneilta. Miksi kyseiset henkilöt siis haaskaisivat aikaansa muuhun treffailuun? Jos siis voi valita lähes varmasti ulkoisesti houkuttelevan treffikumppanin jonka luonnekuvauskin houkuttaa ja täysin satunnaisen väliltä, niin kummankohan vaihtoehdon itsekin valitsisit?
Jäljelle täysin sokkotreffailuun jossa ei tiedä mitään siitä toisesta, jää siis lähinnä ne, joilla jostain syystä ei ole varaa valita nettitreffeistä sitä haluamaansa. Toki poikkeuksiakin on, mutta varmasti hyvin pieni vähemmistö.Kyllähän nykypäivänä huono omakuva ja itsetunto vasn lisääntyy, hävetään itseään yleensä ilman syytä. Kyllähän tuo on sinkuista suurimman osan ongelma, vaikka se yritetään peittää nirsoilulla.
Jollei ihminen kykene, tai halua, olla positiivisesti ihmisten kanssa tekemisissä niin kuinka todennäköisesti sitä ollenkaan pariutuu? - Gammaromeo
jvcchjjjjjjjjjjjjjj kirjoitti:
Kyllähän nykypäivänä huono omakuva ja itsetunto vasn lisääntyy, hävetään itseään yleensä ilman syytä. Kyllähän tuo on sinkuista suurimman osan ongelma, vaikka se yritetään peittää nirsoilulla.
Jollei ihminen kykene, tai halua, olla positiivisesti ihmisten kanssa tekemisissä niin kuinka todennäköisesti sitä ollenkaan pariutuu?Huomattava osa ihmisistä vaan ei ole perusluonteeltaan erityisen positiivisia. Monilla on myös voinut olla erilaisia negatiivisia kokemuksia elämässään, ihan omaa syytään, mitkä ovat painaneet itsetuntoa. Eräs kolmekymppinen nainen kerran kertoi minulle, että oli varmastikin lapsena todella iloinen, mutta seurusteluihin ja työhön liittyneet todella huonot kokemukset olivat tehneet hänestä vanhempana vakavanoloisen. Hän seurusteli sillä hetkellä, ei minun kanssani, mutta halusi uskoutua minulle.
Sikäli kun ei ole kyse pelkästä nirsoiluun peittämisestä, niin kyllähän se suoranainen nirsoilu ainakin niiden sinkkujen pariutumista hankaloittaa, jotka aktiivisesti tähän pyrkivät. - jvcchjjjjjjjjjjjjjj2
Gammaromeo kirjoitti:
Huomattava osa ihmisistä vaan ei ole perusluonteeltaan erityisen positiivisia. Monilla on myös voinut olla erilaisia negatiivisia kokemuksia elämässään, ihan omaa syytään, mitkä ovat painaneet itsetuntoa. Eräs kolmekymppinen nainen kerran kertoi minulle, että oli varmastikin lapsena todella iloinen, mutta seurusteluihin ja työhön liittyneet todella huonot kokemukset olivat tehneet hänestä vanhempana vakavanoloisen. Hän seurusteli sillä hetkellä, ei minun kanssani, mutta halusi uskoutua minulle.
Sikäli kun ei ole kyse pelkästä nirsoiluun peittämisestä, niin kyllähän se suoranainen nirsoilu ainakin niiden sinkkujen pariutumista hankaloittaa, jotka aktiivisesti tähän pyrkivät.Tietty kaikki negatiiviset tuntemukset, on niihin syytä tai ei, huonontavat elämää ja hankaloittavat pariutumista.
- Gammaromeo
Gammaromeo kirjoitti:
Huomattava osa ihmisistä vaan ei ole perusluonteeltaan erityisen positiivisia. Monilla on myös voinut olla erilaisia negatiivisia kokemuksia elämässään, ihan omaa syytään, mitkä ovat painaneet itsetuntoa. Eräs kolmekymppinen nainen kerran kertoi minulle, että oli varmastikin lapsena todella iloinen, mutta seurusteluihin ja työhön liittyneet todella huonot kokemukset olivat tehneet hänestä vanhempana vakavanoloisen. Hän seurusteli sillä hetkellä, ei minun kanssani, mutta halusi uskoutua minulle.
Sikäli kun ei ole kyse pelkästä nirsoiluun peittämisestä, niin kyllähän se suoranainen nirsoilu ainakin niiden sinkkujen pariutumista hankaloittaa, jotka aktiivisesti tähän pyrkivät."Monilla on myös voinut olla erilaisia negatiivisia kokemuksia elämässään, ihan omaa syytään"
Piti kirjoittamani "ilman omaa syytään". Pahimmillaan ajatus- ja/tai kirjoitusvirhe muuttaa asian merkityksen täysin päinvastaiseksi!
- stellariafani
Jos stellaria asuis naapurissa, niin voisin sopia treffit vaikka heti.
- yksinäinen sinkku
Olen tosi yksin. Ei edes kavereita nää juuri koskaan. Naiset on ihan liian ulkonäkökeskeisiä että ei kannata yrittää tutustua naisiin. 10 vuotta sitä yritin turhaan.
- Cinderelll
Mikä on tekosyysi siihen ettet kavereitakaan näe?
- Kuka muu muka E G O
Mene ulos ja pyydä ensimmäistä omanikäistä silmääsi miellyttävää naista ulos (vaikka olettekin jo ulkona:D )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1322782
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562227Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251783- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641318- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721270- 891075
- 90999
- 130954