Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. En oo ihan varma että oliko tämä tarkoitettu provoksi vai ei.

Mutta anyways, pahin kauhuskenaarioni olisi saada lasteni isäksi tuolla tavoin ajatteleva mies. Siis lasten hankkimisen jälkeen oma elämäkö on täysin seis seuraavat 20 vuotta ja lapset laitetaan joka asiassa etusijalle? Mahtaa sitten vanhana v*tuttaa että tulikin elämänsä pilattua lapsia hankkimalla, ja tarpeeksi kun korpeaa, niin alkaa ehkä purkaa turhautumistaan niihin ”syylisiin”, eli lapsiin.
  2. ”Eli sinä tavallaan tässä alat kumoamaan omaa selitystäsi. :D”

Sori, mutta nyt ei aivan mieslogiikka auennut, eli voisitko vähän selventää, että mikä kohta tekstissäni kumoaa minkäkin oman selitykseni?

Muutenkin mieslogiikka tieteenalana on minulle sinänsä outo, mutta palstaviisauksien perusteella eräs sen aksioomista tuntuu olevan ”jos mulla kerta on muna kovana Bicky Royalista, niin naisetkaan eivät voi kiinnostua minkään muun tyyppisistä miehistä”. :)

Varsinaiseen asiaan palatakseni, minun miessuhteideni alut ovat lukemattomia tyrehtyneet siihen, että mies josta olen kiinnostunut, ja joka vaikuttaa itsekin olevan minusta selväsi kiinnostunut, ei vain saa millään lähestyttyä minua, ja kun itse olen ihan samanlainen, niin eihän siitä tutustumisesta mitään tule. Ovatko nämä miehet siis olleet tavallisiksi miehiksi naamioituneita jännämiehiä, sillä yksikään ei ole ollut kalju, tatuoitu tai (ainakaan tietääkseni) rikollinen? Siinä tapauksessa kyllä erittäin ovelia nuo jännämiehet, sillä tatuoinnit ja rikollisuus olivatkin minulle pahemmanlaatuinen turn-off, kaljuus sinänsä ihan samantekevää.

Ja mitä sitten luulet tapahtuvan kun tällaisen molemminpuolisen ihastuksen ollessa päällä minulle tulee yhtäkkiä joku täysin tuntematon ja yhdentekevä mies juttelemaan, ja kun en ensimmäisen sekunnin aikana hämmästykseltäni keksi mitään järkevää sanottavaa, alkaa vieläpä solvata minua sosiofobiseksi? Pitäisi ilmeisesti heti silmät avautua, että voi miten ihana kiltti mies tässä onkaan seuraansa tarjoamassa, ja unohtaa se hemmetin jännämies, joka vieläpä yritti teeskennellä ujoa jotta saisi minut helpommin ihastumaan itseensä?
  3. ”Mitä tulee tuohon ensimmäiseen tapaukseen, niin siinä saattaa stellarian selitys pitää parhaiten paikkansa, jolloin se siis yritti olla tyrkyllä jollekin muniaan paskaisilla sormilla ruopineelle jännämiehelle, joka varmasti on tehnyt monia jänniä rikoksiakin koska sillä on tatuointeja ja kalju.”

Sinulla on erinomaisen kehittynyt mielikuvitus, onnittelen. :D

Ilmeisesti siis miesten silmissä jokainen toinen mies joka kiinnostaa jotakuta naista muuttuu muniaan ruopivaksi kaljuksi ja tatuoiduksi rikolliseksi?

Entäs sitten semmoinen pointti, että palstateorioiden mukaan ne jännämiehet eivät yleensä sitä aloitteen tekoa pahemmin arastele, kun taas ätmeille (joilla tarkoitan tässä lähinnä introvertteja mieshenkilöitä) se on vaikeaa. Eli tuossa tilanteessa kun nainen katselee jotakuta miestä joka ei tule tekemään aloitetta, ja sitten seuraan yrittää tuppautua väkisin joku toinen, niin eikö naisen olisi luontevinta tulkita tuo kiinnostuksen kohteensa ätmiksi ja tämä seuraantuppautuja (kaljuksi, tatuoiduksi ja rikolliseksi) jännämieheksi?