Moni palstalainen kertoo harrastavansa liikuntaa. Siispä haastan kaikki juoksemaan Cooperin testin ja vastaamaan seuraaviin kysymyksiin:
- sukupuoli
- ikä
- tulos
Ja ei sitten postailla siitä paljonko juoksitte koulussa, armeijassa tai unissanne. Nykyinen tulos, ei muttia.
Ps. neiti ruisleipä mukaan sitten kanssa :)
Palstalaiset kuntotestiin
28
153
Vastaukset
- kuntojere
Mies, 32v, n. 3900m (hieman vajaa 10 kierrosta).
- Valkoinen Berberi
Juoksin kuupperin 12 minuutissa. Aika hyvin?
- 13 minsan varvi
Perse, mä hävisin, mulla meni 13.
- Isot istumalihakset
En jaksa juosta 12 minuuttia. Vaarallistakin sellainen reuhtominen on, saattaa pumppu pettää. Työpaikan virkistyspäivänä keväällä kävelin 1000m Cooperin testissä.
- neiti ruiskukka
Saanko ottaa ruislimpun mukaan jos alkaa hiukomaan kesken matkan?
- Salimake
"Saanko ottaa ruislimpun mukaan jos alkaa hiukomaan kesken matkan?"
Totta kai, säännöt eivät kiellä tankkausta kesken suorituksen :p - neiti ruiskukka
Salimake kirjoitti:
"Saanko ottaa ruislimpun mukaan jos alkaa hiukomaan kesken matkan?"
Totta kai, säännöt eivät kiellä tankkausta kesken suorituksen :pSori, mutta nyt ei oo kyllä antaa nykyistä tulosta. Pitäs olla joku rata, jota kiertää ympäri, jotta sais tarkkaan laskettua tuon matkan.
Tätä ei vissiin saanu sanoa, mutta yläasteella juoksin 2100-2200 m luokkaa. Mielikuvitus armeijassa sellasen 5000 m ja unissani juoksin ruislimpun kanssa 50 m ja pysähdyin loppuajaksi piknikin viettoon nurmikolle. - Salimake
neiti ruiskukka kirjoitti:
Sori, mutta nyt ei oo kyllä antaa nykyistä tulosta. Pitäs olla joku rata, jota kiertää ympäri, jotta sais tarkkaan laskettua tuon matkan.
Tätä ei vissiin saanu sanoa, mutta yläasteella juoksin 2100-2200 m luokkaa. Mielikuvitus armeijassa sellasen 5000 m ja unissani juoksin ruislimpun kanssa 50 m ja pysähdyin loppuajaksi piknikin viettoon nurmikolle."Tätä ei vissiin saanu sanoa, mutta yläasteella juoksin 2100-2200 m luokkaa. Mielikuvitus armeijassa sellasen 5000 m ja unissani juoksin ruislimpun kanssa 50 m ja pysähdyin loppuajaksi piknikin viettoon nurmikolle."
Mun kanssani...? :D
- jäbä
Mies
21
2700-3000. Kesällä tuli siitepöly aikaan juostua 2650m hieman keskinkertasella kunnolla. Ei ole tullut sen jälkeen juostua virallista cooperia, mutta tulos johonkin tuohon väliin. Ihan hyvin astmaatikkolta :) - 8+10
Jaa, Cooperin testiä en ole tehnyt sitten armeijan ja silloin olin surkeassa kunnossa. Kävin juoksemassa 10km Midnight runin muutama viikko sitten ja siihen meni hieman vajaat 57min. 12min ajan kylläkin jaksaisin juosta varmasti nopeammin, pitää testata jonain päivänä.
m36
Suoritin testin laskennallisesti, eli reippaalla kävelyvauhdilla 6 km/h tulee 1200 metriä. Juoksemaan en sentään lähde. A gentleman will walk but never run.2700 metriä. Olettekos muuten huomanneet, että rimpulat maratoonarit eivät ole yhtä suosittuja naisten keskuudessa kuin lihaksikkaat salillakävijät?
Ja ikää on 43.- timantinkova atm
Kyse on edelleen statuksesta, ei vartalosta. Huippumaratoonarille on varmasti enemmän naisia tarjolla kuin nobodylle lihasjampalle. Toki joku Usain Bolt taas houkuttelee enemmän naisia kuin kukaan maratoonari, mutta siinä taas on kyse lajin näkyvyydestä ja kiinnostavuudesta. 100m juoksu nostaa statusta enemmän kuin pitkänmatkanjuoksu.
- Hämärän rajoilta
Cooperia en ole lukion jälkeen juossut. Laskin kuitenkin huvikseni vähän yli kymmenen kilometrin juoksulenkkiini kuluneesta ajasta, mikä olisi testitulos tuon lenkin keskinopeudella. Lenkkini vauhdilla 12 minuutin tulokseksi olisi tullut 2650 metriä.
Kolmekymppinen mies (tai "mies") olen. En juokse. Edes miesten perässä.
- Salimake
"En juokse. Edes miesten perässä."
Kamoon...tän kerran! Mun vuokseni? :) - 11+16
Juoksin viime keväänä. Bussi oli juuri tulossa pysäkille....
- kiltti atm
kuukausi sitten juoksin 2600 metrii juoksumatolla. Sen jälkeen en ole salilla käynytkään. Vois kai sitä ensi kuussa taas alkaa salilla käymään.
- ohjelmistosuunnittel
15 leukaa menee, eli revi salihousus blösö
Kymppikilsa 39 minuuttiin... - SekaSikiö
Eipä ole tullut juostua cooperia sitten kouluaikojen.
Vois kokeilla kun flunssa lopulta lähtee.
Jos ei kuulu mitään vähään aikaan niin olen saanut sydänkohtauksen lenkkipolulla. - 6565656565
Meikä ei käskystä juokse tana.
- Kympin Nainen
En ole kans cooperia pitkään aikaan juossut, mutta 10km aikaani suhteutettuna sanoisin about 2800m, ehkä jopa lähemmäs 3000m.
- scrg
Ekalla yrityksellä meni 4100m, mutta jäi sen verran huono tulos korpeamaan että laitoin lenkkarit jalkaan ja heitin puvun takin pois niin toisella yrityksellä 4400m.
Aika hyväkuntoista porukkaa tällä palstalla, eiks vaan. Pururadalla ja salien juoksumatoilla näkee vaan yleensä kaikenlaista puuskuttajaa ja löntystelijää. - atm.
Saan 36 punnerrusta minuutis. En tiedä paljonko juoksen mutta fillarilla 23 km lenkki menee 52 minuuttiin.
- luonnontieteilijä
viime syksynä juoksin juoksumatolla 3000m. Tosin sukkasilteen juoksumatolla.
Olin kyllä niin kaput, että se oli jo hengenvaarallista. Juoksun jälkeen mä tipahdin alas, hyvä että en loukkaantunut siinä. - mies 86
En ole vielä käynyt Cooperia tekemässä mutta tähtään tulokseen 2800m.
No on viimesestä kyllä yli vuosi aikaa, mutta taisi olla 2570m. Ei tule mitenkään kovin paljoa juostua nykyään, vaan liikuttua enempi muilla tavoin.
En varmaan jaksaisi minuuttiakaan juosta, en jaksa nykyisin juosta edes bussille enkä selkäkivun takia edes uskalla juosta.
Hyvä jos kilsan pystyisin kävelemään 12 minuutissa. Hyvä puoli olevinaan tässä on se, että kuntopuolella on "the only way is up" vaikka voisihan sitä huonommassakin kunnossa vielä olla. Siihen tähdäten :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317786
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455310- 594822
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1381502