Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Minä taas koin tuon aloituksen melkeinpä itseäni syyllistävänä. Eihän siinä edes mainittu miessukupuolta, vaan yleisesti ehdotettiin, että sosiaalisesti kömpelöt henkilöt voisivat miettiä, mitä heidän olisi mahdollista tehdä itse parantaakseen tilannettaan.

Kieltämättä itsellänikin vähän lyö tyhjää, kun yritän miettiä, että mistä aloittaisin. Olen kyllä käynyt kaikenlaisia esiintymisvarmuutta kehittäviä kursseja, eivätkä ne nyt täysin hukkaan ole menneet, vaan kyllä niistä hieman lisää itsevarmuutta on tullut. Mutta ollakseen oikeasti hyödyllinen, kurssin pitäisi olla spesifisemmin iskemistaitojen kehittämistä varten suunnattu, eikä semmoista ihan kansalaisopiston tarjonnasta ole löytynyt. Oiskohan netissä jotain naisille suunnattua materiaalia aiheeseen liittyen?
  2. Onneksi sentään tässä ketjussa miehet ei ole mitään kovin luonnotonta ja vaikeasti saavutettavaa kroppaa vaatimassa, mutta välillä tuntuu, että naiset vaativat sitä toisiltaan ja itseltään. Esim. tällainen ”thigh gap” voi olla nuorilla naisilla tavoittelemisen arvoinen asia, vaikka oikeastihan tuo näyttää ihan hemmetin tyhmältä (ainakin näin kurppaikäisen naisen mielestä):
    http://www.aestheticshub.com/news/news/why-thigh-gap-is-so-important-to-women