Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rytmimunat
rytmimunat
rytmimunat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
138
Kommenttia
5572
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitäköhän tämä paljo ja uusi eriarvoisuus työpaikoilla ja kouluissa mahtaa olla?
11.04.2026 19:05
Höpö höpö.
08.04.2026 20:06
Kiusaantukaa.
08.04.2026 20:05
Kysyn edelleen, miten seksuaaliset vähemmistöt tarvitsevat palveluihin pääsemisen yhdenvertaistamista? Mikä palvelu heiltä jää saamatta?
08.04.2026 20:04
Ja mikähän palvelu seksuaalisilta vähemmistöiltä jää saamatta?
08.04.2026 20:02
Kyllä olemme nyt kaikki viisaampia tämän avauksen jälkeen.
08.04.2026 19:51
Tuollaiset asiat ratkaistaan tuomioistuimessa, jossa tutkitaan myös asiassa oleva näyttö, ei pelkästään väitteitä ja vaatimuksia. Turha niillä on täällä päätään vaivata.
08.04.2026 19:47
On työpaikkailmoituksia, joissa ilmoitetaan hakukriteerit jokseenkin selkeästi. Vaaditaan joku tutkinto tai vaikkapa tietyntasoinen vieraan kielen taito. On siis selvää, että ilman hakukriteereitä vastaavia taitoja hakemus on jokseenkin turha.
08.04.2026 19:44
Aloituksessa: "jähmettää työnhakijoita paikoilleen, jotta systeemin vääränlaiseksi katsoma aktivoituminen ei johtaisi karenssiin"
"merkitystä ei ole sillä, onko hän saanut toiminnastaan palkkaa vai ei. Syynissä on tekemisen sisältö"
Jos et ymmärrä, miten kommenttini liittyy aloitukseen, en aio siinä tämän enempää auttaa.
06.04.2026 19:37
On siis aika laittaa vangit sellaiseen asemaan ja sellaisiin olosuhteisiin, joihin he kuuluisivatkin.
06.04.2026 19:24
Nykyään, jos määrätään tekemään jotain, koetaan se kiusaamiseksi.
06.04.2026 19:22
22-vuotias voisi opisella sellaisen ammatin, jolla saisi työtä.
06.04.2026 19:20
Sanan- ja uskonnonvapauteen ei kuulu pääsy kaikille mahdollisille alustoille meuhkaamaan omaan asiaansa. Alustojen ja palstojen pitäjillä on oikeastaan jo velvollisuuskin suodattaa julkaistua materiaalia. On siis olemassa myös julkaisuvapaus, mikä tarkoittaa, ettei kenenkään ole pakko julkaista mitään sellaista, mitä ei halua julkaistavaksi omalla alustallaan taikka palstallaan.
06.04.2026 19:17
Ennen liikennemerkeissä olevat hahmot tunnisti ihmisiksi, ja yllätys, ihmisillä on sukupuoli. Nykyisistä pallopäähahmoista ei tiedä mitä niiden pitäisi esittää, kenties tikku-ukkoja taikka ufomiehiä?
06.04.2026 19:09
Asiallinen peruste on esimerkiksi: Emme katso työntekijän sopivan työyhteisöömme. Tai, että työntekijän osaamistaso ei vastannut odotuksiamme.
04.04.2026 18:52
Oikeastaan Te-palveluilla ja DDR:llä on hyvin vähän yhteistä. Itä-Saksan työttömyys oli nimittäin jokseenkin nolla. Työttömät velvoitettiin työskentelemään valtiolla, jolloin valtion yhtiöissä oli aivan liikaa työntekijöitä. Jokaisella oli velvollisuus tehdä työtä. Joille työ ei maistunut, saivat leiman antisosiaalisuudesta, jolla oli omat seurauksensa.
04.04.2026 18:46
On paljon tapauksia, jossa yrittäjän puoliso/muu läheinen on "työtön" työttömyyskorvauksella ja vain harrastaa yrityksen tiloissa vapaa-ajan ratokseen asiakkaita palvellen.
04.04.2026 18:38
Tällä hetkellä Suomessa yritetään korvata eläkkeellä oleva väestönosa ja sen luonnollinen poistuma ottamalla tänne eläkeläisväestön verran ulkomaalaisia elämään käytännössä eläkeläisinä. Suomen tilanne eli väestörakenteen vinoutuma korjaa itse itsensä. Ei ole mitään syytä yrittää päästä eroon kärpäsistä ottamalla taloon hämähäkkejä, ja yrittää sitten päästä eroon hämähäkeistä ottamalla taloon sammakoita ja sen jälkeen käärmeitä sammakoita syömään.
04.04.2026 18:35
Eiköhän niistä työpaikan epäkohdista kannata puhua mieluummin työpaikalla, eikä eduskunnassa.
04.04.2026 18:29
Koeaika on koeaika. Työsuhteen purkamisesta koeaikana säännellään työsopimuslaissa ja mahdollisesti työehtosopimuksessa. Yleisesti ottaen työnantajalla on melko laaja oikeus purkaa työsopimus koeaikana. Muutoin koko koeaika menettäisi tarkoituksensa.
04.04.2026 18:28
6 / 279