rytmimunat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
133
Kommenttia
4798
Lahjakortti Alkoon
Kävin tänään Alkossa ja kokemus oli mukava, kuten se nykypäivänä yleensä kaikille on. Myymälään tullessani tervehti näkö112042Syrjäänvetäytyvä luonne
Monesti tällä palstalla pohditaan ja esitetään sinkkuuden syyksi milloin varallisuuden puutetta, milloin poikkeuksellise41600Lapsi ja sisustaminen
Olemme puolisoni kanssa hyvin kotona viihtyviä ja pidämme molemmat tyylikkäästä sisustamisesta. Muutamia vuosia yhteistä51294Gradusta ja sen tekemisestä
Eksyin tälle palstalle jokseenkin sattumalta enkä voinut olla hämmästymättä, että kommentoiduimmat keskustelut on aloite2922Korvavaikusta eroon luontaisilla menetelmillä
Puolisollani oli hieman ongelmia vaikkuuntumisen kanssa eikä meinannut enää kuulla kunnolla. Mitkään hoidot eivät tuntun0900- 15890
- 2888
Sukupuolenvaihdoksista
En oikein tiedä miten suhtautuisin sukupuolen vaihtajiin. Kaiken aikaa meille vakuutellaan, ettei mitään miehiä ja naisi133778Kiinteistöjen vaihto, luovutusvoitto, verotus?
Mahtaako kellään olla kokemusta verotuskäytännöstä tapauksessa, jossa kiinteistöjen omistajat vaihtavat keskenään omista2431Sinkkuus, elämä, kauneus.
Elämä on enemmän kuin pelkkä biologinen vaatimus siirtää omia geenejä eteenpäin. Toki pelkistettynä elämä on vain yllä21428Ihmissuhde, tuo viimeinen rajaseutu
Jostain syystä olen aina ajatellut olevani kaikkien parisuhteittein ulkopuolella. Olen luonnollisesti unelmoinut koulun,12367Outo, jännä, mutta selitetty kokemus
Muistan armeija-aikoinani olleeni vartiopalveluksessa missä lie varastolla tuolla jossain korvessa. Me vartiopalveluksee22362Suomussalmen hautausmaa
Olin joskus syys-lokakuussa 2000-luvulla kotimaan automatkalla ja yövyin autossani. Suomussalmella valitsin yöpymispaika1300Leirinuotiolla
Suomalainen, ruotsalainen, tanskalainen ja norjalainen olivat leiriytyneet metsään ja istuivat iltaa nuotiolla. Suomalai0298Poikamies vapaana
Olen melko uusi tällä palstalla. Aluksi on sanottava, etten tiedä mikä ätmi on, mutta haluaisin kuulla aiheesta lisää.10296Oikeustiede - mitä siihen vaaditaan?
Olen tätä palstaa silloin tällöin lukiessa huomannut, että mielikuvat oikeustieteestä ja sen hekumallisuudesta ovat kent1287Mustasukkaisuus
Olin aikoinaan ihastunut erääseen Anneliin. Olimme tunteneet toisemme pitkään, asuneet lapsuudessa samassa kaupunginosas5275Tämä on rasismia
-Tämä on rasismia. -Entä sitten? -Mutta...rasismia. -Mitä sitten? -Etkö ymmärrä, RASISMIA? -Entä sitten? -Eikö rasismi m11263Kadonneen herra Y:n tapaus
Nojauduin mukavassa toimistotuolissani taaksepäin, nostin käteni lisätyynyksi pääni alle ja välittömästi silmät suljettu4261Telepatia ja salaliitto
Ihmiset ovat oikeasti telepaattisia olentoja. Totuutta peittelee laajamittainen, kattava ja suorastaan globaali teleoper15252