Vapaa kuvaus

Aloituksia

133

Kommenttia

4798

  1. Lahjakortti Alkoon

    Kävin tänään Alkossa ja kokemus oli mukava, kuten se nykypäivänä yleensä kaikille on. Myymälään tullessani tervehti näkö
    Alkoholi
    11
    1980
  2. Syrjäänvetäytyvä luonne

    Monesti tällä palstalla pohditaan ja esitetään sinkkuuden syyksi milloin varallisuuden puutetta, milloin poikkeuksellise
    Sinkut
    4
    1365
  3. Lapsi ja sisustaminen

    Olemme puolisoni kanssa hyvin kotona viihtyviä ja pidämme molemmat tyylikkäästä sisustamisesta. Muutamia vuosia yhteistä
    Lapset ja parisuhde
    5
    1270
  4. Korvavaikusta eroon luontaisilla menetelmillä

    Puolisollani oli hieman ongelmia vaikkuuntumisen kanssa eikä meinannut enää kuulla kunnolla. Mitkään hoidot eivät tuntun
    Kuulo
    0
    865
  5. Terrorismin torjunta

    Millä torjutaan sekä terrorismia että korkeaa kuumetta? SUPOlla.
    Arvoitukset
    2
    862
  6. Gradusta ja sen tekemisestä

    Eksyin tälle palstalle jokseenkin sattumalta enkä voinut olla hämmästymättä, että kommentoiduimmat keskustelut on aloite
    Lopputyö ja gradu
    2
    833
  7. Chat kaatunut?

    Ilmeisesti Suomi24-chat on kaatunut kokonaan.
    Chat
    15
    803
  8. Sukupuolenvaihdoksista

    En oikein tiedä miten suhtautuisin sukupuolen vaihtajiin. Kaiken aikaa meille vakuutellaan, ettei mitään miehiä ja naisi
    Sinkut
    133
    728
  9. Sinkkuus, elämä, kauneus.

    Elämä on enemmän kuin pelkkä biologinen vaatimus siirtää omia geenejä eteenpäin. Toki pelkistettynä elämä on vain yllä
    Sinkut
    21
    407
  10. Ihmissuhde, tuo viimeinen rajaseutu

    Jostain syystä olen aina ajatellut olevani kaikkien parisuhteittein ulkopuolella. Olen luonnollisesti unelmoinut koulun,
    Sinkut
    12
    354
  11. Outo, jännä, mutta selitetty kokemus

    Muistan armeija-aikoinani olleeni vartiopalveluksessa missä lie varastolla tuolla jossain korvessa. Me vartiopalveluksee
    Rajatieto
    22
    306
  12. Kiinteistöjen vaihto, luovutusvoitto, verotus?

    Mahtaako kellään olla kokemusta verotuskäytännöstä tapauksessa, jossa kiinteistöjen omistajat vaihtavat keskenään omista
    Laki
    2
    282
  13. Poikamies vapaana

    Olen melko uusi tällä palstalla. Aluksi on sanottava, etten tiedä mikä ätmi on, mutta haluaisin kuulla aiheesta lisää.
    Sinkut
    10
    280
  14. Leirinuotiolla

    Suomalainen, ruotsalainen, tanskalainen ja norjalainen olivat leiriytyneet metsään ja istuivat iltaa nuotiolla. Suomalai
    Suomalainen
    0
    279
  15. Suomussalmen hautausmaa

    Olin joskus syys-lokakuussa 2000-luvulla kotimaan automatkalla ja yövyin autossani. Suomussalmella valitsin yöpymispaika
    Kummittelu
    1
    274
  16. Mustasukkaisuus

    Olin aikoinaan ihastunut erääseen Anneliin. Olimme tunteneet toisemme pitkään, asuneet lapsuudessa samassa kaupunginosas
    Suhteet
    5
    250
  17. Oikeustiede - mitä siihen vaaditaan?

    Olen tätä palstaa silloin tällöin lukiessa huomannut, että mielikuvat oikeustieteestä ja sen hekumallisuudesta ovat kent
    Työ ja opiskelu
    1
    227
  18. Tämä on rasismia

    -Tämä on rasismia. -Entä sitten? -Mutta...rasismia. -Mitä sitten? -Etkö ymmärrä, RASISMIA? -Entä sitten? -Eikö rasismi m
    Maahanmuutto
    11
    225
  19. Telepatia ja salaliitto

    Ihmiset ovat oikeasti telepaattisia olentoja. Totuutta peittelee laajamittainen, kattava ja suorastaan globaali teleoper
    Parapsykologia
    15
    222
  20. Kuinka huomasin olevani ihmissusi.

    Availin silmiäni varovasti. Kirkas valo sattui silmiin ja päässäni jyskytti. Olo oli tokkurainen. Ajatus ei liikkunut, m
    Taikausko
    9
    202