rytmimunat
![]()
Aloituksia
138
Kommenttia
5572
Lahjakortti Alkoon
Kävin tänään Alkossa ja kokemus oli mukava, kuten se nykypäivänä yleensä kaikille on. Myymälään tullessani tervehti näkö112318Syrjäänvetäytyvä luonne
Monesti tällä palstalla pohditaan ja esitetään sinkkuuden syyksi milloin varallisuuden puutetta, milloin poikkeuksellise42068Lapsi ja sisustaminen
Olemme puolisoni kanssa hyvin kotona viihtyviä ja pidämme molemmat tyylikkäästä sisustamisesta. Muutamia vuosia yhteistä51393Sukupuolenvaihdoksista
En oikein tiedä miten suhtautuisin sukupuolen vaihtajiin. Kaiken aikaa meille vakuutellaan, ettei mitään miehiä ja naisi1351244Gradusta ja sen tekemisestä
Eksyin tälle palstalle jokseenkin sattumalta enkä voinut olla hämmästymättä, että kommentoiduimmat keskustelut on aloite21159- 21076
- 151067
Korvavaikusta eroon luontaisilla menetelmillä
Puolisollani oli hieman ongelmia vaikkuuntumisen kanssa eikä meinannut enää kuulla kunnolla. Mitkään hoidot eivät tuntun0974Kiinteistöjen vaihto, luovutusvoitto, verotus?
Mahtaako kellään olla kokemusta verotuskäytännöstä tapauksessa, jossa kiinteistöjen omistajat vaihtavat keskenään omista2965Outo, jännä, mutta selitetty kokemus
Muistan armeija-aikoinani olleeni vartiopalveluksessa missä lie varastolla tuolla jossain korvessa. Me vartiopalveluksee22581The Secret of Skinwalker Ranch
Seurasin kyseistä tv-spektaakkelia aikani ja nyt sen ehdittyä jo toiselle tuotantokaudelle nostaisin esiin muutamia teke1566Toisiaan halaavat naiset
Nykyään varsinkin naiset vaikuttavat halailevan toisiaan kovin usein. Tähän liittyen minua on pitkään askarruttanut onge17523Kadonneen herra Y:n tapaus
Nojauduin mukavassa toimistotuolissani taaksepäin, nostin käteni lisätyynyksi pääni alle ja välittömästi silmät suljettu4522Tähän ketjuun omat Kiira K. alapesu_vitsit, ei lainattuja.
Voisin aloittaa vaikka tällaisella: Taitoluistelija K. K. meni joukkueen hienotunteisimman lääkärin puheille intiimialu3521Tämä on rasismia
-Tämä on rasismia. -Entä sitten? -Mutta...rasismia. -Mitä sitten? -Etkö ymmärrä, RASISMIA? -Entä sitten? -Eikö rasismi m11494Sinkkuus, elämä, kauneus.
Elämä on enemmän kuin pelkkä biologinen vaatimus siirtää omia geenejä eteenpäin. Toki pelkistettynä elämä on vain yllä21473Telepatia ja salaliitto
Ihmiset ovat oikeasti telepaattisia olentoja. Totuutta peittelee laajamittainen, kattava ja suorastaan globaali teleoper16455Kirjeenvaihtoa
Duunari kirjoitti lääkärilleen kirjeen, josta lääkäri ei saanut selvää siinä olleiden kirjoitusvirheiden vuoksi. Tämän3429Väärälle keskustelualueelle eksyneet
En ole mielenterveysalan asiantuntija, mutta selatessani "Laki ja rikos" keskustelualueen palstoja ja vilkaistessa menos4408Ihmissuhde, tuo viimeinen rajaseutu
Jostain syystä olen aina ajatellut olevani kaikkien parisuhteittein ulkopuolella. Olen luonnollisesti unelmoinut koulun,12407