rytmimunat

Aloituksia
135
Kommenttia
5156
Lahjakortti Alkoon
Kävin tänään Alkossa ja kokemus oli mukava, kuten se nykypäivänä yleensä kaikille on. Myymälään tullessani tervehti näkö112112Syrjäänvetäytyvä luonne
Monesti tällä palstalla pohditaan ja esitetään sinkkuuden syyksi milloin varallisuuden puutetta, milloin poikkeuksellise41781Lapsi ja sisustaminen
Olemme puolisoni kanssa hyvin kotona viihtyviä ja pidämme molemmat tyylikkäästä sisustamisesta. Muutamia vuosia yhteistä51315Gradusta ja sen tekemisestä
Eksyin tälle palstalle jokseenkin sattumalta enkä voinut olla hämmästymättä, että kommentoiduimmat keskustelut on aloite21011- 15947
Korvavaikusta eroon luontaisilla menetelmillä
Puolisollani oli hieman ongelmia vaikkuuntumisen kanssa eikä meinannut enää kuulla kunnolla. Mitkään hoidot eivät tuntun0924- 2924
Sukupuolenvaihdoksista
En oikein tiedä miten suhtautuisin sukupuolen vaihtajiin. Kaiken aikaa meille vakuutellaan, ettei mitään miehiä ja naisi133868Kiinteistöjen vaihto, luovutusvoitto, verotus?
Mahtaako kellään olla kokemusta verotuskäytännöstä tapauksessa, jossa kiinteistöjen omistajat vaihtavat keskenään omista2612Outo, jännä, mutta selitetty kokemus
Muistan armeija-aikoinani olleeni vartiopalveluksessa missä lie varastolla tuolla jossain korvessa. Me vartiopalveluksee22438Sinkkuus, elämä, kauneus.
Elämä on enemmän kuin pelkkä biologinen vaatimus siirtää omia geenejä eteenpäin. Toki pelkistettynä elämä on vain yllä21432Ihmissuhde, tuo viimeinen rajaseutu
Jostain syystä olen aina ajatellut olevani kaikkien parisuhteittein ulkopuolella. Olen luonnollisesti unelmoinut koulun,12375Kadonneen herra Y:n tapaus
Nojauduin mukavassa toimistotuolissani taaksepäin, nostin käteni lisätyynyksi pääni alle ja välittömästi silmät suljettu4368The Secret of Skinwalker Ranch
Seurasin kyseistä tv-spektaakkelia aikani ja nyt sen ehdittyä jo toiselle tuotantokaudelle nostaisin esiin muutamia teke1355Leirinuotiolla
Suomalainen, ruotsalainen, tanskalainen ja norjalainen olivat leiriytyneet metsään ja istuivat iltaa nuotiolla. Suomalai0315Suomussalmen hautausmaa
Olin joskus syys-lokakuussa 2000-luvulla kotimaan automatkalla ja yövyin autossani. Suomussalmella valitsin yöpymispaika1307Poikamies vapaana
Olen melko uusi tällä palstalla. Aluksi on sanottava, etten tiedä mikä ätmi on, mutta haluaisin kuulla aiheesta lisää.10306Oikeustiede - mitä siihen vaaditaan?
Olen tätä palstaa silloin tällöin lukiessa huomannut, että mielikuvat oikeustieteestä ja sen hekumallisuudesta ovat kent1303Tämä on rasismia
-Tämä on rasismia. -Entä sitten? -Mutta...rasismia. -Mitä sitten? -Etkö ymmärrä, RASISMIA? -Entä sitten? -Eikö rasismi m11296Toisiaan halaavat naiset
Nykyään varsinkin naiset vaikuttavat halailevan toisiaan kovin usein. Tähän liittyen minua on pitkään askarruttanut onge17292