Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yhteenlaskutoimitus
profiilit
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
4456
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Se+on+totta,+ja+siksi+kaikenlainen+ilmoittelu+poliisille+on+aika+turhaa.+Samallahan+narsisti+saisi+tietää+uhrinsa+nimenkin+helposti.+Ja+sitähän+hän+on+yrittänyt+selvittää"
No+eikös+se+ole+tuolla+vainoajalla+jo+tiedossa,+kun+muistikuvani+mukaan+kerroit+et+on+kotiinkin+soitellut+ja+muutenkin+jos+joku+ny+on+niin+kiinnostunut+musiikista/käy+muusikoiden+palstoilla++niin+vamasti+tietää+kenestä+on+kyse
20.05.2019 14:38
"Ihan+siis+perusjuttua+aivojen+kehityksestä"
Niin,+että+pää+paisuu+ja+sarvet+kasvaa,+kun+treenaa+tarpeeksi+soittamista.+
En+ole+kyllä+ikinä+kuullutkaan+moisesta
No+loput+mitä+mieleen+tuli+jätän+sanomatta
20.05.2019 14:34
Niin+lisään+vielä+kun+näytti+tulleen+useampakin+kommentteja+ja+otit+esiin+tuon+minun+kommenttini+
"Vaikea+uskoa,+et+täyspäiset+ihmiset+tämmöstä+vuosikausia+ilman+että+oikeesti+yritettäis+saada+kyseenalainen+toiminta+loppumaan.+"
Johon+vastasit+tähän+tapaan+"Narsistit+eivät+ole+ns.+täyspäisiä,+vaan+narsismi+on+vaarallisin+mielisairaus+maailmassa"
Niin+tässä+kohtaa+tekee+mieli+kysyä,+että+oletko+sinä+täyspäinen?+
Voisitko+sinä+tehdä+asialle+jotain.+?
Yhden+ehdotuksen+jo+laitoinkin,+mistä+voisit+saada+apua/ohjeistusta+kun+tosiaan+vainoaminenkin+on+nykyään+kriminalisoitu,+että+kyllä+lait+koskevat+narsistejakn,+vaikka+narsisti+toki+itse+ajattelee+olevansa+kaiken/lainkin+yläpuolella.
20.05.2019 14:24
Edelleenkään+minua+ei+kiinnosta+soittaja,+eikä+häntä+vainoava+narsistikaan,+kun+en+tiedä/tunne+häntä,+mitään+sarvijuttuja+en+jaksa+ees+lukea+
Lähinnä+otan++tähän+loputtomaan+jankkaamiseen,+joka+tarinan+mukaan+on+jatkunut+jo+vuosia+ja+ihmetyttää+ettei+aikuiset+ihmiset+osaa+tehdä+asialle+mitään,+muuta+kuin+käydä+eipäs/juupas+leikkiä+suomi+24+keskustelupalstoilla.+
Mutta+joo,+katos+tuonne+ylös+sivun+alkuun+,+siellä+lukee+https://keskustelu.suomi24.fi/t/15662233/kysy-mita-vain-vihapuheesta!-asiantuntijat-vastaavat-21-5-2019-klo-13-15
Mun+mielestä+ny+sulla+olis+hyvä+sauma+ottaa+puheeksi+idolisii+liittyvä+asia+ihan+viranomaistaholla.++Voisit+jopa+saada+neuvoja+siitä+miten+sen+idolisi+mollaamisen+voi+saada+loppumaan.+
Mitä+tulee+ammattilaisilta+kysymiseen,+niin+hivenen+kynnys+on+hieman+korkea,+kun+en+ole+ees+varma+et+tää+juttu+on+totta.+
Se,+että+asiaa+kerrotaan+anonyymisti+suomi24+huumeet/narsismi+palstalla+ei+ole+mikään+laadun+tae+siitä,+et+ne+olis+yhtä+kuin+totuus.+Aattele+ny+itsekin,+jotkut+sarvijututkin,+johan++niille+naurais+naurismaan+aidatkin.+
Toisaalta+myös+ylenpalttiset+kehut+saavat+epäilemään,+jossain+kohtaa+näin,+et+jopa+Jeesus+sana+oli+liitetty+ko.+rumpaliin,+et+melkoista+henkilöpalvontaa+ihmisestä+josta+suuri+yleisö+ei+tiedä+mitään.++Luulisi+että+hänestä+olisi+tehty+esim.+lehtijuttuja+ja+hän+vierailisí+niin+radio+kuin+teevee+ohjemissakin
Mutta+kuka+tietää+josko+joskus+tapaan+noita+tuttujani,+niin+ehkä+voisin+kysäistä,+et+kuka+heidän+mielestään+on+maailman+paras+rumpujen+soittaja.
20.05.2019 14:16
Niin+tästäkin+aiheesta+löytyy+kyllä+paljon+tietoa+niin+kirjoista+kuin+netistäkin.
Laitan+nyt++linkin+artikkeliin+,+jossa+narsistisen+persoonallisuuushäiriön++muodostumista+kuvataan,+mistä+se+mahdollisesti+saattaisi+johtua.+
https://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismista_yleisesti/narsistisen_persoonallisuushairi/
Mieleen+on+jäänyt+myös+Jorma+Myllärniemen+Jotte+info+sivusto,+jssa+erityisesti+häpeä+artikkelissa+häpeän+varhaisista+juurista+sivutaan+tätä+asiaa.+
https://www.jotte.info/4
20.05.2019 12:17
"Ei+olekaan,+mutta+kuten+sanottua,+tutkin+narsismia+mielisairautena."
Ai,+ilmeisesti+sitten+minäkin+olen+tutkimuksesi+kohteena,+kun+minut+narstiksi+nimesit,+mutta+toivon+mukaan+et+kuitenkaan+ole+niin+seko,+että+kuvittelisit+minun+vainoavan+idoliasi.+
Katoin+et+ylempänä+luki+myös+tähän+tapaan.+
"Mutta+et+kuitenkaan+kirjoita+selvästikään+yhtään+mitään+sille+mikkeä+vainoavalle+narsistille.+Et+millään+nimimerkillä.+"
Ihan+en+nyt+tiedä+mitä+tuolla+tarkoitat,+onko+se+hyvä+vai+huono+asia+sinun+mielestäsi.+En+itse+ny+näe+ees+mitään+syytä+miksi+ja+mitä+mun+pitäis+sille+"mikkeä+vainoavalle+narsistille"++ees+kirjoittaa.+Kun+tääkin+jankkaaminen+on+ny+kyllin+typerää,+niin+vieläkö+pitäis+ruveta+jankkaan+jotain+paremmuus/sarvi+yms.++juttuja+joista+ei+tiedä+hölynpölyä.
Mutta++aikuisten+oikeasti+en+tunnista+anonyymia+toisesta,+enkä+ees+joka+kommenttia+lue,+lähinnä+katson+jos+joku+vastannut+jotain+ja+sen+perusteella+jatkan+keskustelua,+et+paljon+menee+ohi.+Yleensäkin+kommentoin+enempi+esille+tuotua+asiaa+kuin+henkilöä,+kun+en+hänestä+mitään+todellista+tiedä.
+Ylipäätäänkin+kuka+jaksaa+satojen+viestien+ketjuja+lukea+varsinkin+kun+ne+ovat+sitä+yhtä+ja+samaa+jankutusta.+
Toki+tuon+lamppu+kuvaketta+käyttävä+ns.+kaikun+tunnistan,+mutta+meillä+on+sen+verran+pitkä+historia+tällä+palstalla,+että+oletan+että+hän+voi+välillä+piilotuakkin+pelkän+anonyymin+taakse.+En+sillain+luota+häneen,+koska+hän+on+joskus+alkuaikoina+yrittänyt+esiintyä+myös+minuna.+
Mutta+joo,+jotenkin+tuntuu+tää+koko+juttu+aikas+tyhmältä,+ajattelisin,+et+todellisessa+maailmassa+tuommosesta+vuosikausien++vainoamisesta+ja+ns.+identiteetti+varkaudesta,+olis+tehty+rikosilmoitus.Vaikea+uskoa,+et+täyspäiset+ihmiset+tämmöstä+vuosikausia+ilman+että+oikeesti+yritettäis+saada+kyseenalainen+toiminta+loppumaan.+
Kaikenlaista+elämää+sitä+tosiaan+on,+huvittaakin,+kun+tuli+tutkijasta+mieleen+se+kaikun+luoma++palstatutkijakin+joka+taannoin+pyörähti+palstalla,+joka+myös+samantien+diagnosoi+minut.+
Jonkin+sortin+aivotutkijana+itseään+piti+myös+se+taannoinen++hölisijäksikin+nimetty,+että+ohan+noita+omiin+nimiinsä+tutkijoita+täällä,+mut+kantsis+lukea,+tutkia+keskustella+aiheesta/narsismista/mielisairauksista++laajemminkin,+et+tutkimukset+ei+ny+ainakaan+pohjautuis+pelkästään+suomi+24+palstoihin/tuntemattomiin+ihmisiin,++kun+tosiaan+kaikenlaisia+toopeja+täällä+on,+minun+ja+sinun+lisäksikin.+
No+tämmöstä+joskus+tosiaan+olis+tosi+kutkuttavaa+tavata+näitä+ihmisiä+ihan+realitykin,+et+ihan+oikeestiko+he+on+tosissaan.+Sitäkin+mietin,+et+kun+tunnen+pari/kolmekin+tyyppiä+jotka+ovat+mussikkipiireissä,+soittelee+bändeissä,+yks+ihan+työkseenkin/keikkailee/on+levittänytkin,+et+kehtaisko+heiltä+kysyä,+tietääkö+he+jotain+tästä++sun+idolistas.
20.05.2019 09:34
Niin,+sinä+kuka++sitte+lienetkin+olet+ollut+palstalla+kauan,+kun+kerran+tiedät,+ettet+ole+sinäkään+mikään+uusi+kasvo,+kuulut+siihen+mainitsemaasi+joukkoon+"kaikki",+joka++kyllä+on+hyvin+hyvin+pieni+joukko.
No+se+ero+meissä+tosiaan+on,+et+kirjoittelen+ihan+tunnistettavalla+nimmarilla,+kun+sinä+taas+lymyilet+anonyymi+nimmarien+takana.+
Jostain+syystä+jopa+vastailet+minulle.+Eikö+sekin+ole+outoa,+miksi+teet+niin,+luet+kommenttejani+ja+vastailet+niihin,+vaikka+niissä+ei+ole+sinun+mielestäsi+mitään+sanottavaa.+
Mutta+joo,+kello+on+jo+paljon,+Suomikin+voitti+Ranskan,+vaik+nihkee+peli+olikin.+Ny+nukkuun.
19.05.2019 23:53
Jaa,+no+kauheesti+ei+tuu+sen+kummmmin+seurattua,+saati+luettua+tän+tyylisiä+ketjuja+kokonaan++kuhan+huvikseni+vastailen+jos+joku+kommentoi.+
Mulla+kun+on+tää+rekattu,+näen+jos+joku+on+vastannut,+siittä+tulee+ilmoitus.+Jotenkin+huvittaa,+et+joku+ylipäätään+vastailee+mulle+ja+sit+valittaa+kun+kommentoin.+
Mutta+joo,+tässä+tapauksessa+ny+tuli+vastattua+kun+suht+alussa+joku+näytti+olevan+samaa+mieltä+kannassani+puhuessaan+toopeista.+
Kuten+ylempänä+jo+luki++"Toopeja+ne+jotka+näitä+ketjuja+kirjoittaa+ja+jatkaa.+"+
Niin+sinä+kuin+minäkin.
19.05.2019 22:56
No+toinen+toope+sit+vissiin+on+aina+passissa+seuraamas+vuodesta+toiseen++ja+usein+aamusta+iltaan,+missä+ja+mitä++se+toope+ny+sit+puhuu+siittä+soittajasta.+
Pakko+vissiin+seurata+vuodesta+toiseen,+usein+aamusta+iltaan,+et+tietää+koska+ja+milloin+ja+missä+mitäkin+.+Eiköhän+tosiaan+molemmat+oo+yhtä+toopeja
19.05.2019 22:33
Edelleen+
"Toopeja+ne+jotka+näitä+ketjuja+kirjoittaa+ja+jatkaa.+"+
Niin+koskee+kaikkia,+jotka+näihin+ketjuihin+kirjoittaa,++myös++sinua+niin+kuin+minuakin
19.05.2019 22:05
"Silläkö,+joka+on+aloittanut+mikke-ketjuja+jo+useita+satoja?+Vaiko+joku+muu?+"
No+eikös+tää+asia+tullu+selväksi+jo+tuolla+ylempänä+,et+pitäydytään+tässä
"Toopeja+ne+jotka+näitä+ketjuja+kirjoittaa+ja+jatkaa.+"
19.05.2019 21:35
Niin+tiedän+kyllä+ihmiskokeita+tehdyn+ja+tehtävänkin.+
Ihan+lehdissäkin+toisinaan+pyydetään+ihmisiä+osallistumaan+ns.+koekaniineiksi+lääketutkimuksiin.++mutta+edellinen+kirjoittaja+jonka+kommenttiin+vastasin+puhui+eläinkokeista,+niissä+uhrina+on+eläin,+ei+ihminen.+
Ihmiskokeet+on+sitten+asia+erikseen+ja+joku+joskus+on+joutunut+olemaan+se+ensimmäinen,+jolle+on+tehty+esim.+maksan/sydämen+siirto,+jonka+onnistumisesta/tuloksista++ei+ole+ollut+etukäteen+täyttä+varmuutta.+
Myös+uusia+syöpälääkkeitä+pyritään+kehittämään+kaiken+aikaa,+Niihinkin+tarvitaan+se+ensimmäinen+ihminen,+joka+uskaltatuu+niitä+kokeilemaan.+Toki+oikeasti+tarvitaan+useampiakin+ihmisiä+ennenkuin+lääke+pääse+ns.+markkinoille.+
Joskus+menee+vikaankin,+haitat+ovat+isompia+kuin+hyödyt,+mutta+joskus+toki+onnistutaankin+ja+saadaan+aikaan+parannusta.
19.05.2019 21:15
Sinä+et+ny+taida+ymmärtää,+en+ole+kiinnostunut+Mikkestä,+enkä+hänen+soitostaan,+saati+paremmuudesta+sinällään.+Voin+hyvin+uskoa,+et+on+maailman+paras,+ilman+kyselyjä/tutkimuksiakin.+
Mutta+en+ymmärrä+miksi+sitä+paremmuutta+täytyy+toitottaa+tällä+palstalla+loputtomiin.+Sellainen+toiminta+herättää+epäilyksiä,+ettei+jankuttajan+päässä+ole+kaikki+kohdallaan.
19.05.2019 19:44
"Eihän+tuon+soittoasian+pitänyt+sinua+edes+kiinnostaa+millään+tavalla.+"
Niin+soittaminen+ja+sen+laatu+ei+kiinnosta,+että+lähinnä+ny+kommentoin+vaan+tätä+toimintaa+tällä+palstalla,+toopet+tai+ilmeisesti+sinun+mielestäsi+parantumattomasti+sairaaat++narsistit+on+niitä+henkilöitä+jotka+näitä+aloituksia+tekevät+ja+jatkavat.
Itsekin+ny+tosiaan+joskus+huvittaa+kommentoida,+että+kuulun+siihen+toopejen+joukkoon,+mutta+tosiaan+en+tiedä,+kenelle+vastaan,+enkä+tiedä+ovatko+kaikki+anonyymit+yksi+ja+sama+toope+/vaiko+sinun+mielestäsi+mielisairas+narsisti+,+johon+joukkoon+voit+laskea+myös+itsesi
Mitä+tulee+tuohon+
"Mikke+taas+on+soittajana+maailman+paras."
Niin+jossain+kohtaa+jo+mainitsin+niin++liiallinen/yltiöpäiväinen+kehuminen+aiheuttaa+epäilyksiä+ainakin+minussa.+
Mutta+joo,+ihan+samanlainen+toope+sinä+olet+kun++perusteluna+käytetään+"Toopeja+ne+jotka+näitä+ketjuja+kirjoittaa+ja+jatkaa.+"
19.05.2019 19:27
"Narsismi+on+tosiaan+vakavin+mielisairaus+maailmassa+ja+täysin+parantumaton.+"
Niin+sivullisen+on+kyllä++vaikea+tietää,+onks+nää+kaikki+tähän+"rumpaliasiaan"+kommentoineet++joko+yksi+ja+sama+henkilö,+vai+onko+näitä+edellisen+kirjoittajan+nimittämiä+toopeja,+sinun+mielestäsi+mielisairaita+täysin+parantumattomia+narsisteja+tässä+"rumpusopassa"+useampiakin.+
Oli+ny+kuin+oli+niin+mun+mielestä+tää
On+hyvin+sanottu,+että+hyvinkin+itsekukin+voi+lauleskella+ja+osoitella+vuoronperään+sormella+"niin+siinää,+kuin+minää"+ollaan+joko+toopeja+tai+sinun+sanomaasi+lainaten+parantumattomia+mielisairaita+narsisteja.
19.05.2019 17:56
Samaa+mieltä,+ei+ymmärrä,+jotain+vikaavikaavikaa++täytyy+päässä+olla.
19.05.2019 17:14
Ahas,+systeemi+näytti,+et+joku+oli+vastannu+kommenttiini+ja+tämmöstä+sit+tällä+kertaa.+
Vainoharhaisuus+on+mun+mielestä+jotain+muuta+kuin,+että+kokoaa+yhteen+ylempänä+esille+tuotuja++asioita,+jotka+ovat+kenen+tahansa+luettavissa+ylempänä,+eivätkä+ne+omasta+mielestä+liity+mitenkään+aiheeseen,+eli+tässä+tapauksessa+eläinkokeisiin.+
Tuos+kun+näitä+viime+aikojen+rumpali+ketjuja+on+tullu+välillä+vilkaistua,+niin+siellä+ko.+vainoharhainen+sanaa+käytetään+paljon,+että+oisko+niistä+tarttunut/jääny+päälle,+et+sanaa+liitetään+milloin+mihinkin/kehenkin.+
Loppukin+"toivotaan,+ettet+jousu+eläinkokeen+uhriksi+"+kuullosti+toivotuksineen+hivenen+oudolta,+kun+olen+ny+kuitenkin+ihminen+ja+itse+oletan+että+eläinkokeilla+tarkoitetaan+nimenomaan+ihmisen+eläimiin+kohdistettua+toimintaa+ts.+eläimet+ovat+niitä+eläinkokeiden+uhreja,+ei+ihmiset.
Mutta+joo,+tunnen+jonkun+verran+näitä+eläinsuojelijoita/eläinten+oikeuksia+puolustavia+ja+en+usko,+että+he+liittävät+asiaansa+noita+yllämainittuja+elementtejä+vaan+enemmänkin+he+käyttävät+aikansa+korostamalla+eläinten+hyvinvointia+ja+jakavat+tietoa+esim.+eläinkokeista+ja+tuotteista+joita+ei+ole+testattu+eläimillä+yms.
19.05.2019 16:57
Jaa-a++suuria+lukuja,+josta+mieleen+muistuu+taannoinen+hölisijä,+se+kans+usein+mainitsi+noita+"suuria"+lukuja.+Mistä+tuo+sinun+mainitsemasi+luku+3000+on+peräisin?
16.05.2019 18:51
"Ei+tämän+paremmalle+palstalle+olisi+narsisti+voinut+tulla+soittajaa+vainoamaan.+"
Ai+onks+se+soittaja+itsekin+tällä+palstalla?
16.05.2019 18:31
No+minulla+ei+mitään+tietoa+semmosista,+jonkin+matkaa+alusta+ja+lopusta+luin+sitä+yhtä+ketjua+huumeet+palstalta+ja+ajattelin+et+on+ihan+höpöhöpöjuttua,+kuten+nääkin+keskustelut+tältä+palstalla+tästä+aiheesta.
16.05.2019 17:39
17 / 223