Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yhteenlaskutoimitus
profiilit
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
4456
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+olet+sinä+minukin+mielestäni+"liian+erilainen",+mut+tiedostan+ettet+voi+muunlainen+olla+kuin+se+mikä+olet.+Joten+minun+on+hyväksyttävä+sinut+sellaisena+kuin+olet.
Joka+nyt+on+johtanut+johonkin+sellaiseen,+etten+kauheasti+lue/seuraa+edesottamuksiasi+enää+tällä+palstalla.+Mikä+johtunee+juurikin+siitä+et+vain+omaa+ajatustapaansa+ja+sitä+myöden+itseään+voi+muuttaa,+minkä+ajatuskuvioin+myötä+sitten+pohdin+mm.+tän+palstan+tärkeyttä+itseeni+liittyen.+
Päädyin+ajatukseen,+että+ehkä+tää+palsta+on+kuitenkin+sinulle+tärkeämpi+kuin+minulle,+mikä+edelleen+on+johtanut+etten+enää+niin+vaivaa+päätäni+sinun+kirjoituksillasi.
Jossain+vaiheessa+tosiaan+pohdin+sitäkin+vaihtoehtoa,+et+teen+susta+jonkun+ilmoituksen+viranomaisille+että+joku+kävisi+tarkistamassa,+terveydentilasi+ja+elinympäristösi.
Mutta+kun+tätä+on+jatkunut+jo+niin+pitkään,+et+nykyään+ajattelen,+et+ehkä+tää+on+sun+elämääsi,+kun+tunnut+kuitenkin+innostuneelta+ja+koet+olevasi+tyytyväinen+itseesi.+
Että+mikä+minä+ny+olen+ketään+määräämään+miten+itsekukin+haluaa+elämäänsä+elää.
13.04.2019 21:11
No+aloituksen+mielipuolen+voinee+käsittää+monella+tavalla,+sanaa+"mielipuoli"käytetään+myös+puhekielessäkin+viitaten+mielipiteseen.+
Tapani+mukaan+kävin+vilkaisemas+täällä+ja+näyttää+viime+aikojen+keskustelut+junnaavan++sitä+yhtä+ja+samaa,+joka+ei+minua+sillain+kiinnosta,+mikä+on+vain+mielipiteeni.+
Kun+taas+joku+toinen+voi+pitää++minun+mielestäni+"sitä+yhtä+ja+samaa"+kehittävänä+ja+hyvänäkin++keskusteluna+itselleen+tärkeistä+asioista.+
No+tää+postaus+ny+juontuu+siittä+kun+lueskelin+välillä+muutakin+ja+silmiini+sattui+tämäkin,+joka+ny+hivenen+sivuaa+tuota+että+kun+joku+on+jotain+"mielipuolta"+jostain+asiasta+ja+toinen+sitte+väittää+muuta.+
"Ego+kokee+erilaisuuden+uhkana
On+ihmeellistä,+kuinka+helposti+ihmisen+ego+kokee+erilaisuuden+uhkana+ja+haluaa+olla+aina+oikeassa.+Siksi+ego+antautuu+yhä+uudestaan+väittelemään+mielipiteistä,+tunteista+ja+kokemuksista.+Se+on+oikeastaan+aika+huvittavaa,+vaikka+egolle+se+on+totisinta+totta.+Egojen+keskinäinen+väittely+tuottaa+harmi+kyllä+vain+rikottuja+hetkiä.+Voittoisan+egon+tyytyväisyyskin+on+haihtuvaa+sorttia,+koska+kohta+ego+löytää+uuden+kilpailutilanteen+ja+väittelyn.
Ihmisten+erilaisuus+ja+erilaiset+kokemukset+eivät+oikeasti+ole+uhka,+kuten+sisäinen+todellinen+minämme+tietääkin.+Jokaisella+on+oma+kokemus+ja+vapaus+olla+omanlainen+toisia+kunnioittaen.+Moninaisuus++on+rikkaus.+Se+antaa+ajattelemisen+aiheita,+uusia+näkökulmia+elämään+ja+on+myös+kasvattavaa.+Pelkästään+kaltaistensa+kanssa+ruusutarhassa+eläminen+voisi+toki+olla+harmonista,+muttei+välttämättä+kovin+kehittävää.+Haasteet+pakottavat+pysähtymään+ja+kohtaamaan+itseä.+Kaikenlaisia+ihmisiä+tarvitaan."
https://hidastaelamaa.fi/2014/10/herkkyytesi-voima-kokemus-on-totta-22/?utm_content=buffer406e8&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer&fbclid=IwAR1yIr6SRTINBTkoXE3mpOpKXS05aM2B_VoTnApr6cbrEV0iFhI2WSgPq7o
Että+joo,+kyllähän+tääkin+palsta+jotain+opettaa+juurkin+tuota+erilaisuuden+sietokykyä.
13.04.2019 20:05
"+Jos+kuuluisi+johan+minä+koodailisin+itselleni+rahaa+lähettää+tauluni+ympäri+maailmaa.+"
Niih...+?
Taidat+ny+tarkoittaa+jotain+muuta+koodamista,+minä+tarkoitin+ny+lähinnä+tuota+It-alan+koodaamista,+ohjelmointia+ja+sen+sellaista
10.04.2019 15:00
Sen+verran+vielä+tuohon+edelliseen,+et+mun+piti+hieman+tutustua,+mitä+tuo+koodaaminen+pitää+sisältää,+kun+nuo+tietotekniikka+jutut+ei+niin+tuttuja+ollu.
No+enempi+nuo+koodaamiset+ei+sillain+kiinnostanut,+mut+luin+että+osaajista+on+kova+pula+ja+palkka+sen+mukainen,+joka+voi+olla+yli+kymppitonninkin+kuukaudessa.
Huh,+miksen+mä+oo+opiskellu+tuota
10.04.2019 14:40
Niin+nykyään+kyllä+jo+ymmärretään+autistien+erityispiirteitä+ja+kyllä+heitäkin+voidaan+työllistää.+
Viime+aikoina+lukenut+parikin+juttua,+joissa+autistinen+täyttää+hyllyjä+kaupassa.+Mikä+työ+sopinee+heille++hyvin,+kun+monet+autistit+ovat+hyvin+tarkkoja+ja+järjestelmällisiä.
Tiedä+sitten+jonkun+mielestä+tuokin+voi+olla+pahasta/vammaisen+hyväksikäyttöä,+mutta+mitä+noista+luin,+niin+pääsääntöisesti+niin+autistin+vanhemmat+kuin+autistinen+itse+kokevan+asian+positiiviseksi.
Maailmalla+tuota+heidän+erityiosaamisalueitaan+on+hyödennetty+enemmänkin,+mm.+"Microsoft+palkkaa+autisteja+koodaajiksi"
https://www.hs.fi/ura/art-2000002846332.html
10.04.2019 14:01
Niin,+en+nyt+lukenut+noita+muita,+mutta+käyn+silloin+tällöin+lukemassa+tuon+Tuimakan+sivuilla,+joten+tartuin+siihen.+
Tosiaan+tuttu+aihe+ja+omakohtaista+kokemustakin+on+niin+työn+kautta+kuin+henk.+koht.+Tuossa+ny+luki+kaikki+oleellinen+ilman+sen+kummempia+sanahienosteluja.+
Näistä+asioista+olisi+toki+kiintoisaa+ja+tarpeellista+keskustella+enemmänkin,+joskus+joitain+keskusteluja+seurannutkin,+mutta+yleensä+niin+nää+asiat+kuten+monet+muutkin+aiheet+menee+sinne+ääripäihin
Näissä+asioissa+itsekin+uskon+johonkin+tällaiseen
"Ahdingossa+olevien+tukemiseen+on+lisättävä+yhteisöllistä+osallistumista+sekä+kaikkea+sitä,+mikä+antaa+elämään+päämäärän,+tarkoituksen,+rohkeutta+sekä+ymmärryksen.+Meidän+on+kumottava+kulttuurilliset+uskomuksemme+sekä+rikastettava+elämää+hengellisillä,+uskonnollisilla+ja+humanistisilla+merkityksillä."
Lainaus+ko.+linkistä
09.04.2019 21:07
"Totta,+Mutta+eikö+tuo+voisi+olla+myös+tavoite+heille+jotka+kipuilevat+vielä?+Olenhan+minäkin+kipuillut+silloin+ennen."
No+nää+on+niin+henkiläkohtaisia+asioita,+että+itsekukin+etenee+omassa+tahdissaan,+omien+tuntemustensa+mukaan.+
Kliseinen+lause,+aika+parantaa+haavat,+pätee+näihinkin+asioihin,+jos+ei+jää+iäksi+ajatuksissaan/tunnetasolla+elämään+mennyttä+aina+uudestaan+ja+uudestaan
08.04.2019 19:50
"käynyt+lävitse+narsismiin+kuuluvia+juttuja+ja+sitä+myöden+selvinnyt+mitä+se+on,+niin+toki+saa+jo+helpottaa+kai?"+
Niin+juurikin,+mutta+janoat+sitten+kuitenkin+josko+joku+muu+tulsi+avautumaan,+kun+teit+tuon+aloituksen.++
jotenkin+vaan+ajattelen,+et+toi+alustuksesi+"ei+enää+tunnu+missään+"+saattaa+aiheutta+pahaa+mieltä+heissä+jotka+vielä+kipuilevat+niiden+asioiden+parissa.+
Mitä+tulee+sitten+tunteisin+,+niin+eikös+joku+sellainen+slogankin+ollut+jossain,+että+"minulla+on+oikeus+minun+tunteisiini"+
Tottahan+narsistit+pyrkivät+tuoakin+asiaa+määrään,+että+mitä+uhri+saa+tuntea+ja+mitä+ei.+
Mielestäni+myöskään+se+että+joku+on+sairas+tai+personaallisuushäiriöinen,+ei+oikeuta+hyväksikäyttöä.+Kyllä+narsistitkin+tietävä+mikä+on+oikein+ja+mikä+väärin,+he+eivät+vaan+välitä
08.04.2019 19:18
"Ja+tuota+silmällä+pitäen+olen+luonut+uuden+aloituksen."
Joo+vilkaisin,+näytti+olleen+ihan+kahdestikin,+mutta+hieman+omituisia+ny+on+juttus.+
Yhtäältä+kerrot+tuohon+kilpailemiseen+liittyen+,+että+sinua+hyväksikäytettiin+enemmän+kuin+minua,+ja+luulet+jopa+että+joku+kadehtisi+sitä.
Jatkoksi+kirjoitat,+että+"Seuraukset+ovat+olleet+ehkä+jotenkin+syvemmän+minulla.+Minä+satutin+itseni+enemmän+siinä..."
Niin+näissä+aloituksissasi+sitte+tyyli+on+sitten+vallan+toinen,+olet+hyväksynyt+asian/hyväksikäytön++koska+toinen+osapuoli+on+narsisti+ettei+siinä+sen+kummempaa.+
Toisaalta+sitten+kerrot+tietäväsi+että+jonkun+toisen+mielestä+tietoisuus+siitä,+että+niin+on+käynyt+tuntuu+pahalta+ja+toivot+kysymyksen+muodossa,+ja+odotat+että+joku+tulisi+miksi+se+tuntuu+ikävältä+?
Mutta+joo,+tosiaan,+puheesi,+tarinasi+on+monilta+osin+ristiriitainen,+yhtäältä+kerrot+jo+tuolloin+2013+että+sinä+hyväksikäytät++sitä+narsistipsykopaattiasi+josta+et+muuten+välitä+sen+kummemmin.++
Edelleen+näihin+uhri+keskusteluihin+liittyen+olet+pitkin+matkaa+tuonut+esiin,+että+olit+suhteessanne+ikäänkuin+niskan+päällä,+raivosit+ja+määräsit+tahdin+ja+narsistipsykopaattisi+oli+nöyrää+poikaa.+
Aikas+paljon+on+näitä+juttuja+tullut+luettua+ja+yleensä+asiat+ovat+toisinpäin,+narsisti+on+se+hyväksikäyttäjä,+jonka+pillin+mukaan+mennään,++ja+hyvin+monet+uhrit+ovat+peloissaan,+lamaantuneita,+eivätkä+enää+tiedä+mikä+on+totta+ja+mikä+ei
Laitan+ny+tähän+loppuun+yhden+jutun+jossa+tuodaan+esiin+erilaisia+hyväksikäytön+muotoja.++Jos+ny+joku+sattuu+lukemaan+näitä,+niin+itsekukin+voi+sitte+pohtia+oma+tilannettaan.+
https://www.qx.fi/uutisia/224457/parisuhteen-vaaran-merkit/
08.04.2019 18:31
"Ehkä+kadehditkin+sitten+sitä+että+minun+narsisti-psykopaattini+käytti+minua+enemmän+hyväkseen+ja+yritti+käyttää+vielä+enemmän+kuin+sinun+ännäsi...joka+ei+siis+löytänyt+sinusta+hyväskikäytettävää+riittävästi.+"
Ny+taas+naurattaa,+ihanko+tosissas+luulet+jonkun/minun+kadehtivan+kun+sinua+hyväksikäytettiin+enemmän.+Kilpailetko+sinä+sellaisellakin.+Ihan+suosiolla+saat+voittoasi,+enkä+kadehdi++koska+itse+aikoinaan+ymmärsin,+et+minua+vaan+hyväksikäytettiin,+mikä+tuntui+pahalta.++
Sitä+myöden+sitte+tulin+järkiini+ja+lopetin+suhteen.
Kyllä+joo,+ollaan+erilaisia+ihmisiä,+siinä+kun+sinulle+hyväksikäyttäminen+on+kilpailun+aihe,+niin+minulle+se+paha,+ruma+ja+ikävä+asia.+
Sä+oot+kyllä+oikeesti+,+no+jätän+sanomatta+ettet+saa+lisää+vettä+myllyysi.
07.04.2019 22:13
No+aloitus+on+kaikun+ja+aihealueeltaan+sellainen,+et+on+ikäänkuin+"korvamerkitty"+meidän+kiistoillemme.++Etsiessään+sitä+raskaus-ketjua,+hän+löysikin+jonkun+omasta+mielestään+sopivan+ketjun+jonka++katsoi+tarpeelliseksi+tuoda+tähän+päivään.+
No+tää+on+tällästä,+ehkä+tää+taas+hetkeksi+loppuu,+alkaakseen+taas+uudelleen+jossain+kohtaa.++Te+joilla+ei+ole+mitään+hajuakaan,+sanoisin,+et+skipatkaa+yli
07.04.2019 21:59
"En+katso+olevani+missään+asemassa+siinä+suhteessa+mihinkään+miltä+meidän+tarinamme+ulopäin+näyttää+tai+kuulostaa."
No+kuten+olen+useasti+todennut,+kommentoin+vain+sinun+kirjoitustesi/kertomasi+perusteella.+Mielipiteeni+ovat+tulosta+siitä,+miltä+se+teidän+suhteenne+minulle/ulkopuoliselle+näyttäytyy.+
En+jaksa+kertomasi+ja+narsistipsykopaattisi+käytöksen++perustella+uskoa,+että+hän+oikeasti+välitti+sinusta+ihmisenä.+Hän+vain+käytti+sinua,+ihan+samoin+kun+minuakin+käytettiin
Mutta+no,+ehkä+sinä+elättelet+vieläkin+toivoa+siittä,+ettei+se+sellaista+ollut,+vaan+kyllä+hän+oikeasti+välitti+sinusta+ihmisenä.++Minä+taas+en+usko+moiseen+jos+puhutaan+narsisteista.+
Silkkaa+huijaustahan+se+on+kaikki.
07.04.2019 21:47
"Niin+miksipä+sinäkin+et+voisi+kadehtia+vaikka+joitain+niitä+perustavan+laatuisia+asioita+jotka+taas+minulla+olleet+hyvin+ja+joista+olen+täällä+palstalla+avautunutkin.+En+vain+muista+milloin+olen+esim.+kertonut+hyvästä+lapsuudestani+ja+rakastavista+vanhemmistani,+että+voisiko+siinä+olla+jotain."
No+en+minäkään+muista+lukeneeni,+erityisesti+niistä+asioista,+jotka+sinulla+on+niin+hyvin,+että+ajattelet+jonkun/minun+olevan+niistä+kateellinen.+Mitä+tulee+lapsuuteesi+ja+vanhempiisi,+niin+en+heistäkään+sen+kummempia+tiedä.
Olettavasti+olet+ns.+normiperheestä,+missä+lapsista+huolehditaan+ja+heitä+rakastetaan,+kun+taas+minä+en,+mutta+sen+asian+suhteen+olen+ihan+sinut.++Äitini+oli+mitä+oli,+hän+oli+kuitenkin+minun+äitini+ja+minä+hänen+lapsensa+ja+sinne+lapsuuteenkin+liittyy+paljon+iloisia+asioita,+huolehtimista+ja+välittämistä.
Samoin+menneiseen+avioliittoni+liittyy+paljon+iloa,+onnea+ja+rakkautta,+joka+jatkuu+edelleen+lapsissa+ja+lapsenlapsissa.
Se+suhde+taas+joka+minut+tämän+aiheen+piiriin+toi,+oli+hyvin+opettava+sekin.+Että+maailmassa+tosiaan+on+ihmisiä,+jotka+vaan+käyttävät+toisia+ihmisiä,+ilman+että+se+ihminen+itsessään+merkitsi+mitään.+
Lapsuuteni+ja+kaikki+mennyt,+oli+se+hyvää+tai+huonoa+ovat+kuitenkin+muokanneet+minut+sellaiseksi+kuin+olen.+En+ole+virheetön,+enkä+ihmisenä+täydellinen,+mutta+kelpaan+tällaisena+kuin+olen.+Täällä+reality+elämässä+minut+hyväksytään+sellaisena+kuin+olen.+Minusta++pidetään+ja+minua+arvostetaan.+
Edelleenkään+en+ymmärrä,+mitä+sinulla/sinussa+on+sellaista,+jota+minä+kadehtisin.+Minusta+on+tosi+outoa+kun+tuot+sitä+asiaa+jatkuvasti+esiin,+luuletko+sinä+oikeasti+että+minä+kadehdin+sinua?
07.04.2019 21:34
"Mutta+sinä+nyt+et+muista+narsismista+edes+sitä+(kun+niin+kovasti+säälittelet)+että+narsisti+ei+rakkaudesta+piittaa+vaan+suorastaan+vihaa+sitä+joten+kohtelu+jonka+narsisti+minulta+sai+oli+kyllä+aivan+säällistä+kohtelua.+"
No+kyllä+minä+tuon+tiedän,+että+sitä+taustaa+vasten+tuntuu+oudolta,+että+vedät+hernettä+nenään+kun+tuossa+vanhassa+ketjussa+toin+esiin+juurkin+sitä+ettei+se+sinun+narsistipsykopaattisi+välitä+sinusta.+
Pidät+ajatustani+käsittämättömänä+ja+purnaat+vastaan,+ettei+se+niin+ole.+
En+toki+tiedä+asioiden+oikeaa+laitaa,+sekin+mielipiteeni+tuossakin+asiassa+perustuu+sinun+kertomaasi.+
Kertomasi+mukaan+hänellä+kosolti+niitä+muitakin+naisia+samanaikaisesti.+Vietti+viikonloppuja,+jopa+joulua+mielummin+jonkun+muun+naisen+kuin+sinun+kanssasi,+Hyvin+ruma+temppu+myös+se+kun+jätti+puhelimensa+auki+pelehtiessään+sängyssä+sen+miljadöörinaisen+kanssa
Kaikki+tuo+kertomasi/+narsistipsykopaattisi+käytös+kyllä+minun+mielestäni+viittaa+siihen+siihen,+ettei+hän+oikeasti+välittänyt+sinusta.+
Mutta+no,+ethän+sinäkään+välittänyt,+kerroit+tuolloin,+että+"Käytän+häntä+seksuaalisesti+hyväkseni+niin+kauan,+kuin+itseäni+kiinnostaa,+sen+jälkeen+heitän+hänet+pois."
07.04.2019 19:33
No+minä+kysyin+ensin,+että+mieluusti+ny+kuulisin+ensin+sinun+vastauksesi+näihin+kysymyksiin.+Varsinkin+kun+jo+vastasin+edellä+kysymykseesi+mikä+minua+hiertää?
Että+vastavuoroisesti+ny+olisi+sinun+vuorosi+vastata+näihin+
Mitähän+mahdat+ajatella+minun+kadehtivan+sinulta+?+Mitä+sinussa/sinulla+on+sellaista,+jota+luulet+jonkun,+tässä+tapauksessa+minun+kadehtivan+?
Sekin+on+sellaista+aikuisuutta,+että+kun+ajattelee+jonkun+kadehtivan,+niin+kykenee+myös+kertomaan,+että+mitä+se+toinen+ny+kadehtii+ja+mistä+syystä+ajattelee+toisen+kadehtivan
07.04.2019 19:12
"Tai+sitten+ihan+yksiselitteisesti+yrität+vain+härnätä/ärsyttää/kiusata+kadehtimaasi+kirjoittajaa.."
Niin+edelleen+jatkalla+tuolla+yhteenlaskutoimitus+kadehtii+linjalla.+
Joten+uudistan+kysymykseni+mitähän+mahdat+ajatella+minun+kadehtivan+sinulta+?+Mitä+sinussa/sinulla+on+sellaista,+jota+luulet+jonkun,+tässä+tapauksessa+minun+kadehtivan+?
Mitä+tulee+sinun+seksisuhteeseesi,+niin+mikä+minua+sen+suhteen+on+hiertänyt+niin+senkin+ole+varmaan+jo+monesti+tuonut+esiin.+mm.+siinä+päiväkirjassasi,+jossa+kommentoin,+et+kuullostaa+muinaisen+ännäni+touhulta.+
Toimintapasi+ei+kuullosta+narstin+uhrin+toiminnalta+vaan+päinvastoin.+
Aattele+ny+itsekin,+narsistin+uhriko++mukamas+käyttää+seksuaalisesti+hyväkseen+sitä+narsistia+josta+ei+edes+millään+tavalla+pidä++ja+heittää+sit+menemään.+
Ei+ole+ihme+jos+joku+asiaa+tuntematon+on+hoomoilasena+ihmettele,+et+kumpiko+oikein+on+kumpi.
07.04.2019 16:21
Minusta+tuntuu,+että+hyvnkin+nauraisin+minäkin,+usein+nauran+täällä+koneekin+takana+ajatellen,+ai,+et+tämmöstäkin,++ei+oo+todellista,+voiko+toi+olla+aikuinen
"Mutta+laitapas+koko+lause+missä+mainitsen+sinun+kateudestasi,+niin+voin+sitten+itsekin+lukea."
Niin+hyvin+useinhan+sinula+on+tuota+ylempi/alempi+juttua/vertailua+ja+myös+puhetta+kateudesta,++jota++kateuden++tunnetta+minulle+tyrkytät.++Oli+ihan+hiljattainkin+jossain+ketjussa+ja+tosiaan+pisti+silmään+tuossa+muinaisessa+ketjussakin,+jolloin+kirjoitit+tähän+tapaan
"Yhteenlaskulla+saa+olla+mielipiteensä,+tietysti,+mutta+niin+myös+meillä+muilla.+En+vain+ymmärrä,+miksi+hän+kärsii+siitä,+jos+minä+jatkan+suhdettani+n:iin.+Olisiko+jonkinlainen+kateus+kumminkin+takana?"
07.04.2019 14:13
Niin+onhan+se+joskus+toki+mielenkiintoista+lukea+noita+vanhojakin,+vaikka+tuo+silloinen+kirjoitustyylini+kyllä+hirvittää+siinä+kun+jotkut+jututkin
Mutta+toisaalta+taas+kun+ei+enää+ole+tunnetasolla++niin+kiinni+niissä+menneissä,+niin+huomaa+lukiessaan+sitte+vallan+muita+seikkoja
Tosiaan+näytit+liittyneen+ketjuun+vasta+"peräpäässä"+ja+keskustelu+ny+meni+sellaiseksi+kuin+se+yleensä+menee+sinun+kanssasi.
Näytti+siellä+loppupäässä+olleen+sinulle+niin+tyypillinen+maininta+kateellisuudestakin.+Että+sitäkin+sit+huvittuneena+miettii,+et+mitähän+mahdat+ajatella+minun+kadehtivan+sinulta.
Tässä+kohtaa+taas+pakostakin+tulee+mieleen,+et+olisihan+se+mielenkiintoista+tosiaan+tavata+kasvotustenkin+henkilö,+jonka+kanssa+vuosikausia+täällä+ajoittain+jankkaa
07.04.2019 09:35
No+kävin+lukemassa+koko+ketjun,+kun+kerran+osviitaa+sinne+annoit.+
En+ny+kyllä+ymmärtänyt,+miten+tuo+vanhaketju+ny+liittyy+tähän+nyt+käsillä+olevaan+asiaan.+
Mutta+jos+sattuu,+että+joku+muukin+tätä+ketjua++lukee,+niin+toki+on+fiksua+laittaa+linkki+ko.+ketjuun,+että+voi+lukea+kokonaisuuden,+kuka+kirjoitti+mitäkin,+että+pääsee+vähän+kuusalle+mistä+on+kysymys
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11164852/totuus-narsistin-elamasta
06.04.2019 15:05
Ps.+tuli+vielä+mieleen,+että+pyydät+poistoon+muiden+kirjoituksia,+mikset+myös+noita+minun+jotka+koet+itseäsi+loukkaavaksi.
Mutta+ny+nukkumaan
05.04.2019 23:22
22 / 223