Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yhteenlaskutoimitus
profiilit
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
4456
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+kommentoin,+ettei+uuden+aloituksen+sisältö+vaikuttanut+minusta+asialliselta.+Joka+aiheutti+vastakysymyksen+
"Eli+pystytkö/haluatko+kommentoida+syvemmin+kun+vain+tykkää-ei+tykkää+akselilla?+"
Johon+sitten+vastasin
"Anteeksi+ny+vaan,+mutta+en+ole+moiseen+puheisiin+reality+elämässä+törmännyt.+Jotensakin+aivan+hassua+ja+lapsellista+,+onks+noin+typerä+naisia+oikeasti+olemassa."
Kannattaa+ehkä+miettiä+toiste+kantsiiko+++kysyä+jos+jo+ensimmäisessä+kommentissa+tuo+esille,+
"+eikä+se+ny+vaikuttanut+mun+silmään+se+erityisen+asialliselta"
22.01.2019 17:16
No+jos+nyt+oikein+ymmärsin,+kun+ketjua+vilkaisin,+niin+kyse+oli+enimillään+ex-+ystävän+ulkonäöstä+ja+vaatetuksesta,+joko+vaatteiden+kalleudesta+tai+niiden+vähyydestä.+Näytti+siellä+vielä+olleen+lisäksi+puhetta+hiusten+pöyhimisestä+ja+pepun+pyörittämisestäkin.
Anteeksi+ny+vaan,+mutta+en+ole+moiseen+puheisiin+reality+elämässä+törmännyt.+Jotensakin+aivan+hassua+ja+lapsellista+,+onks+noin+typerä+naisia+oikeasti+olemassa.+Varsinkin+jos+moiset+asiat+ex-+ystävän+vaatetus,+hiusten+pöyhiminen+ja++pepun+pyöritys+vaivaa+vielä+vuosien+kuluttuakin.+
Että+tämmöstä,+itse+kysyit+ja+minä+vastasin
22.01.2019 16:51
Niin+vastasit++tuollon+14,14+jonkun+kommenttiin,+että+
"Ootpa+vänkääjä.+Mikä+liet.+Ainkaan+et+tunne+minua+vaikka+täällä+olen+kirjoittanut+vuosia.+Tämänkin+ketjut+aiemmat+asiakommentit+ovat+minun.
Mutta+nyt+sain+sinustakin+tarpeekseni+ja+teen+oman+aloituksen+kun+asiaan+siirtyminen+ei+näköjään+tässä+ketjussa+onnistu.+
Tässä+ny+sitten+kommentoit+että
"Tarkoitin+tietenkin+että+tämänkin+ketjun+USEAT+asiakommentit+ovat+minun,+siis+tuolta+aiemmilta+vuosilta.
Taas+hyvä+esimerkki+siitä+miten+provosoituessaan+voi+jo+tiputella+tärkeitä+sanoja+repliikeistään+ja+asiat+saa+ihan+uuden+merkityksen."
Ihan+ny+en+ymmärtänyt,+mielestäsi+en+tiputellut+kommentistasi+mitään+pois+omassa+vastauksessani,+mutta+itse+ny+lisäsit+siihen+sanan+USEAT
Mutta+joo,+vilkaisin+uutta+aloitusta+itsensä+korostamisesta+,+eikä+se+ny+vaikuttanut+mun+silmään+se+erityisen+asialliselta
22.01.2019 15:44
Niin+kirjoitit,+että+"asiaan+siirtyminen+ei+näköjään+tässä+ketjussa+onnistu"+mikä+on+kyllä+nhtävissä.+
Mutta+hieman+huvittunut+kyllä+olen+tuosta+"Tämänkin+ketjut+aiemmat+asiakommentit+ovat+minun.",+kun+ainakin+lopusta+näytti+menineen+vähemmän+asialliseksi.+
Mutta+joo,+nimimerkki+"Jjlkcjnvhjkny"+nosti+tämän+ketjun+ja+pysytteli+komentissaan+aloituksen+aiheessa,+mut+seuraava+kirjoitti+sit+alkoin+puhumaan+itselleen++tärkeämmästään+aiheesta+joka+enemmänkin+liittyy+uskottomuus+aiheeseen.+Että+käytetäänhän+tätä+palstaa/aihealuetta+toki+oman+elämän+kipukohtien+esiin+tuomiseenkin.+
No+jatkoksi+sitten+tuli+mm.+sanoilla+saivartelua,+mihin+itsekin+osallistuin,+kun+ny+huvitti+sillä+hetkellä+semmonenkin.+
Mutta+joo,+hiljaista+on+nykyään,+sen+verta+mitä+muualtakin+olen+vilkaissut+niin+näyttää+siltä,+ettei+narsismi+aiheena+ei+ole+enää+kiinnostava+kuin+takavuosina+jaa+tää+palsta+ny+varsinkaan+tuskin+ketään+on+suuremmin+kiinnostanut+viime+vuosina,+niin+outoa+on+täällä+ollut.+
Mutta+mikä+tosiaan+estää+tekemästä+uusiakin+tämänkaltaisia/yleisluontoisia++aloituksia+aiheista++jotka+tavalla+tai+toisella+liittyvät+osaksi+narsismiin.+Narsimista+niinkuin+mistä+muusta+tahansa+aiheesta+voi+keskustella+niinkin,+ettei+ole+ketään+nimettyä/tiettyä++narsistia.
22.01.2019 14:59
Niin+voihan+ny+kuka+tahansa+valehdella,+mutta+tiedä+sitten+onko+sellainen+kaikissa+tapauksissa+tarpeellista.+Ainkaan+mun+ei+ny+tarvinnu+valehdella+sen+kummemmin.+
Jotain+kusaa+kuitenkin+lapsilla+oli+että+tapailin+jotkuta.+Kysymykseen+vastasin,+että+kyllä+joo,+mut+suhde+on+sen+laatuuinen,+ettei+siitä+sen+kummempaa.+Lisäkysymyskin+toki+tuli,+et+onko+se+naimisissa+johon+vastasin,+ettei+ole,+eikä+avoliitossakaan/asu+kenenkään+kanssa+yhdessä.+
Sekin+on+makuasia+että+onko+aikuisten+lasten+ny+tarpeen+tietää+kenen+kanssa+vanhempi+tapailee+varsinkaan+kun+sen++tapailun+ei+ny+ollu+tarkoitus+sen+enemmäksi+muuttua+eikä+se+tapailu++ny+heidän+elämäänsä+sen+kummemmin+häirinnyt,+kun+elelivät+ja+asuivat+jo+omillaan.
En+minäkään+heidän+seurustelusuhteistaan+heti+tiennyt+kuin+vasta+aikojen+päästä+kun+alkoi+olla+sen+verran+vakiintunutta+et+ihan+näytille+haluttiin+tuoda.+
Meitä+ihmisiä+on+niin+moneksi,+yks+päivä+oli+puhetta+sellaisestakin,+et+moni+päivittää+olevansa+parisuhteessa+heti+jo+parin+tapaamisen+jälkeen,+ja+saattaa+tulla+useitakin+parisuhdepäivityksiä+vuodenkin+aikana.,+kun+taas+monilla++jo+vuosia+yhdessä+asuneilla+ei+moista+parisuhdestatusta+ole+
Mitä+tulee+tuohon
"että+yleensä+kai+petettykin+kokee+häpeää,"
Niin+en+tiedä++kuinka+paljon++se+petetty+sitten+tuntee+häpeää,+kun+eiköhän+sen+pitäisi+olla+niin+että+sen+pettäneen++pitäisi+hävetä.+Hänhän+se+väärintekijä+on+eikä+petetty.+
Mutta+joo,+asiat+ei+varmaan+ole+niin+yksinkertaisia.+
Varmaan+häpeää+aiheuttaa+petetylle+koko+tilanne,+että+niin+on+käynyt,+petetty+saattaa+myös+hävetä+puolisoaan,+kun+se+sellaista+meni+tekemään+ja+usein+häpeä+varmaan+liittyy+myös+muihin+ihmisiin,+"mitä+ihmisetkin+sanovat"+on+usein+kuultu+lause.+
Toisaalta+asiaan+vaikuttanee+sekin,+pystytäänkä+yhteiselämää+jatkamaan+tapahtuneesta+huolimatta+vai+jääkö+petetty+yksin+ja+mahd.+pettäjä+jatkaa+uutta+elämää+sen+petoskaverinsa+kanssa.+Voidaan+kokea+häpeää+siitäkin.+Joissain+tapauksissa+saattaa+olla+kyse+ihan+rakkaudestakin,+rakastutaan+toiseen+ja+halutaan+elääkkin+hänen+kanssaan.+
Itseeni+liittyen,+ehkei+häpeä+ei+ollut+se+päällimmäisin+tunne.+Enimillään+olin+itselleni+vihainen,+miten+saatoinkaan+olla+niin+tyhmä,+niin+helposti+höynäytettävissä.+Toisaalta+mieleen+hiipii+kylmyys+siitä,+etten+tosiaankaan+merkinnyt+ihmisenä+mitään.
Mutta+siittä+ny+on+jo+niin+kauan,+et+aika+tekee+tehtävänsä,+ettei+enää+sillain+aiheuta+voimakkaita+tunteitakaan/on+päässyt+tapahtuneen+ylitse.
18.01.2019 22:08
Niin+oma+esimerkkini+ny+liittyi+työttömyyteen+ja+siihen+littyvään+häpeään+jota+yritetään+peitellä.+vastauksena+tuon+tyttären+kommenttiin,+"on+saanut+potkut/virka+lakkautettu"+ettei+välttämättä+kyse+ole+aina+itsen+korottamisesta
Tosiaan++sellaiiakin+tarinoita+lukenut,+joissa+henkilö+on+hävennyt+työttömyyttään+ja+kertonut+esim.+sukulaisilleen+käyvänsä+töissä.+Erityisestäi+miehille+se+työttömyys+on+ainakin+ennen+ollut+kova+juttu.+Nykyään+toki+asenteet+tuonkin+asian+suhteen+ovat+muuttuneet,+eikä+työttömyyttä+enää+niin+paljon++hävetä.+
Mutta+onhan+sitä+toki+kaikenlaista+ja+jos+pettää+kumppaniaan+niin+joutuuhan+siinä+valehtelemaan+menoistaan.
18.01.2019 12:06
Pakostakin+tulee+mieleen+täs+kohtaa+vanha+sanonta,+"tyhmästä+päästä+kärsii+koko+kruppi"
18.01.2019 10:39
Niin,+tiedä+sitten+aina+mikä+on+mitäkin.
Maailma+on+täynnä+surullisia+tarinoita,+ihan+lehdistäkin+on+saatu+lukea,+miten+joku+häpeää+työttömyyttään+niin,+et+on+muka+joka+aamu+lähtevinään+töihin+ja+palailee+kotiin+vasta+"työajan"+päättyessä,+ettei+naapurit+saa++selville,+millainen+luuseri+hän+on.+
Sitten+taas+nää+ns.+Auervaarat/nykyiset+amerikkalaiset+kenraalit+sun+muut+on+asia+erikseen.+Enemmänkin+tosiaan+on+kyse+valehtelusta/suoranaisesta+petkuttamisesta+kuin+itsensä+korottamisesta.
Toki+myös+narsistiteilla+on+usein+valheellinen+elämäntarina+ja+he+esiintyvät+mieluusti+kaikenmaailman+asiantuntijoina,+mutta+heillä+se+itsensä+korottaminen+tapahtuu+useinkin+toista+alentamalla.
18.01.2019 09:22
Jaa.+en+tiedä,+olen+hieman+tumpelo+noiden+uudissanojen+suhteen,+mut+jostain+jääny+haaviin,+et+tarkoittais+itsensä+korostamista.+
Kauheasti+selitystä+ei+sanalle+löydä,+ego+ny+tarkoittaa+minää,+trippi+taas+matkaa,+retkeä+yms.+
Mutta+tuos+kun+hieman+ny+yritin+jotain+etsiä,+niin+löysin+tämmösen+"Itsen+johtaminen+ei+ole+egotrippi",+jonka+ny+käsitän+tarkoittavan+jotain+sellaista,+että+egoa+oli+hyvä+pienentää+ja+ottaa+enemmän+muut+huomioon.
Tuo+viime+mainittu+ny+on+pikkusen+hutiloiden+ajateltu,+kun+lanttu+ei+enää+niin+leikkaa+tähän+aikaan,+mut+lue+ja+päättele+itse+
http://www.tyoelama2020.fi/ajankohtaista/blogit/tyoelaman_muutoksentekijat/itsen_johtaminen_ei_ole_egotrippi.3418.blog
Mitä+sitten+tulee+sanoihin+korostuminen+vs.+korostaminen.+niin+eiköhän+ne+suht+samaa+tarkoita+hiemen+ehkä+eri+tavalla+kuitenkin.+Äkkiseltään+tulee+mieleen,+et+esim.+jotkut+piirteet+korostuu+kun+taas+joitain+piirteitään+voi+korostaa
wikisankirjan+mukaan+korostus+tarkoittaa+painokasta+esiin+tuontia,+et+eiks+se+ny+kummiskin+oo+suht+sama+kuin+korostaa.,+joka+samaisen+wikisanakirjan+mukaan+tarkoittaa,+tuoda+erityisen+hyvin+esille+jokin+asia,+painottaa,+tähdentää,+alleviivata
https://fi.wiktionary.org/wiki/korostus
https://fi.wiktionary.org/wiki/korostaa
Mutta+joo+ny+lopetan+ettei+mee+ihan+saivarteluksi.+Toivottavasti+tästä+oli+apua+ja+mielenkiinnolla+luen+jos+löydät+muita+selityksiä+tuolle+egotripille
Mut+onhan+ko.+sanan+mukaan+nimetty+ihan+bändikin+ja+niillä++joitain+hyviä+biisejäkin,+mut+ny+nukkuun
17.01.2019 23:03
"Entä+terve+itsekorostus?"
Niin+mitä+se+sitten+voisi+olla,+kun+yleensä+itsekorostuksella+tarkoitetaan+itsensä+korostamista,+pätemisenhalua+ja+uutuusanana+puhutaan+egotripistä
Vaikea+tietää+milloin+mistäkin+on+kyse.+
Onko+kyse+varsinaisesti+henkilön+itsekorostuksesta+vai+tuntuuko+vastapuolesta+vaan+niin.+
Monikin+itsevarma+ihminen+saattaa+äkkiseltään+tuntua+pöyhkeältä,+kun+tietää+ja+osaa+kaikenlaista,+mutta+paremmin+tutustuttaessa+huomaa,+et+kaikesta+huolimatta+onkin+ihan+vaatimaton+tyyppi,+sattuu+vaan+olemaan+lahjakas+tyyppi+ja+tehnyt+töitä+menestyksensä+eteen.
17.01.2019 18:16
"Samainen+ihminen+puhuu+kynnysmatoista+ja+siitä,+ettei+aio+enää+koskaan+alistua,+mutta+mitä+hän+tekee,+juuri+itse+sitä,+mitä+ei+koskaan+aio+eli+on+itse+se+kynnysmatto,+johon+kengän+jäljet+pyyhitään+ja+mielikuvissaan+kuvittelee,+että+petetty+olisi+jokin+kynnysmatto."
Niin,+en+tiedä+kenestä+nyt+puhut,+mutta+näyttää+kaikulla+tuolla+lukevan+"Naisen+on+huolehdittava+itsestään+kun+kohtaa+julmuutta+rakastamaltaan+mieheltä...+Nainen+ei+saa+olla+kynnysmatto...+Narsistin+kynnysmatoksi+ei+saa+alkaa...+"
Itsekin+kyllä+olen+tuota+kynnysmatto+vertausta++käyttänyt,+joka+on+alkujaan+peräisin+Tommy+Hellstenin+kirjasta+Elämän+lapsi+ja+kuuluu+kokonaisuudessaan+näin"Jollet+pidä+jalanjäljistä+kasvoillasi,+miksi+makaat+lattialla?+"
Millä+tarkoitetaan+jotain+sellaista,+että+miksi+ihminen+antaa+kohdella+itseään+huonosti,+miksi+ei+lähde+ovat+niitä+kysymyksiä+joihin+löytää+vastauksen+kysymällä+itseltään.+
Tuohon+sinun+kakkosjupakkaan+ny+en+osaa+otta+kantaa+sen+kummemmin,+mut+ilm.+puheväleissäkin+on+oltu+kun+sielläkin+se+kakkonen+on+kynnysmatosta+puhunut.+Ilm.+suht+lähekkäin+joudutte+elämäänkin,+kun+samoissa+kaupoissakin+käydään.+Toivotaan+ny+et+tilanteesi+kuitenkin+ajan+myötä+rauhoittuu+ja+puolisosi+tukee+sinua+kakkosen+hyökkäyksiltä.+
Tosiaan+mullakin+se+oma+kyseenalainen+suhde+on+taustalla,+jonka+vuoksi+aikoinaan+tänne+tulin,+mut+tiedä+sit+kuin+mones+mahdoin+ollakkaan,+kun+sillä+tyypillä+niitä+"kakkosia"+useampikin+oli.+
Onneksi+ei+asuttu+samalla+paikkakunnalla+sen+tyypin+kanssa,+eikä+mun+tietojeni+mukaan+kukaan+muu+hänen+naisistaankaan.+Jokunen+vuosi+sitten+vielä+itse++vaihdoin+paikkakuntaa,+et+siihen+tyyppiinkään++törmäämisen+vaara+on+suht+pieni
Muttta+tuosta+lopusta,+et+sinun+mukaasi+miehet+pitää+kynnysmatoista+niin,+miksei+voisi+niinkin+tavallaan+olla+.+Ikiaikaistahan+se+on+et+naisen+pitäisi+olla+siellä+nyrkin+ja+hellan+välissä.+Itsenäinen+nainen+lienee+monelle+miehelle+uhka+vielä+tänäkin+päivänä.
17.01.2019 18:03
No+jospa+minäkin+ny+vielä,+vaikka+periaatteessa+ajattelen,+ettei+toi+ihminen+ansaitsisi++minkäänlaista+huomiota.+Uskoisin+hänen+nauttivan,+kun+saa+ihmiset+reagoimaan,+kokee+itsensä+tärkeäksi+kun+hänestä+puhutaan,+kokee+olevansa+olemassa.+
Itse+ajattelen+ettei++toi+henkilö+mihinkään+täältä+lähde,+koska+hänellä+ei+ole+muuta+elämää.+On+vain+tämä+palsta+ja+äiti+jota+kiusata.++
Uskoisin,+että+on+kyllä++tietoinen+että+hänen+toivotaan+poistuvan+tältä+palstalta,+mutta+hän+ei+välitä.+Toisaalta+taas+kyllä+ajattelen,+et+jos+ko.+ihmisellä+ei+ole+mitään+muuta,+niin+jossain+kaiketi+hänenkin+pitää+saada+olla/ilmaista+itseään.+
Että+tietyllä+lailla+kaiketi+tää+on+sillain+vähiten+vahinkoa+aiheuttava+paikka,+vaikka+hänen+äitinsä+joutuu+kyllä+ilm.+myös+melkoisen+pommituksen+kohteeksi,+kun+siellä+reality+elämässä+ei+ilm.+liiemmin+muita+oikeita++ihmissuhteita+ole.+
Hän+ei+tunnu+välittävän+muista+ihmisistä,+eikä+heidän+toiveistaan+ja+tarpeistaan,++on+vain+loputon+minä,+minä,+minä+saan+tehdä+mitä+haluan,+viis+siitä+vaikka+toinen+pitää+käytöstäni+häiritsevänä.+
Kyllähän+munkin+korvaan+kalskahtaa+tuommonen+"Pidän+ihmisten+emootioiden+lempeää,+arvostavaa+ja+aidosti+kuulevaa+kohtelua+tärkeänä+ja+arvokkaana+ja+oleellisena+asiana+ja+se+on+ensisijaisia+arvojani"
Joo+puheet+on+mitä+on,+mutta+teot+ovat+toiset,+ei+kuuntele+muita,+eikä+arvosta/ota+muiden+tunteita/toiveita++huomioon,+eikä+näe+että+hänen+puheidensa+ja+tekojensa+välillä+on+suuri+ristiriita.+
Mutta+joo,+tämmöstä+ny+tähän+kohtaan,+että+huomiota+ny+sai+minultakin.
16.01.2019 13:12
Joo,+ymmärrän+ja+suotta+pyytelet+anteeksi
15.01.2019 22:44
"Kenenkään+muun+ei+tarvitse+ottaa+tähän+kantaa+jos+ei+halua+ottaa.+Mutta+jos+joku+haluaa+ottaa+kantaa+niin+saa+ottaa+kun+tämä+ihan+vapaasti+auki+kaikille+tämä+palsta+kirjoitella"
No+kuhan+kummastelin,+et++miksi+pitää+vielä+erikseen+tehdä+aloitus+ko.+henkilöstä,+kun+lähestulkoon+joka+ketjussa+on+mahdollisuus+keskustella+ko.+henkilön+kanssa+tai+kommentoida+hänen+hölinöitään.+
Jotenkin+vaan+ajattelisin,+et+eiköhän+ko.+henkilö+tuo+itse+ihan+riittävästi+itseään+esille,+et+tarviiko+sit+viä+muidenkin+tehdä.
15.01.2019 22:06
Niin+,+mikähän+lienee+tämänkin+aloituksen+motiivi.+
Miksi+on+pitänyt+vielä+tehdä+erillinenkin+aloitus+ko.+henkilöstä,+ikäänkuin+häntä+ei+olisi+huomoitu+jo+vallan+tarpeeksi+ja+lähestulkoon+kaikki+keskustelut+vähintäänkin+päättyvät+ko,+henkilöön,+vaikka+aloitusen+aihe+jotain+muuta+olisikin.+
Tosiaan+aloituksen+aiheen+motiivia+ei+voi+taustaa+ajatellen+kuin+ihmetellä,+etteikö+mikään+riitä,+lisääkö+vaan+halutaan+keskustelua+ko.+henkilöstä.++
Mitä+tulee+yllyttämiseen,+niin+äkkiseltään+ajattelisin,+et+aloituksella+ehkä+toivotaan,+et+hyvinkin+sankoin+joukoin+lähdettäisiin+keskustelemaan+ko.+henkilöstä,+että+hän+saisi+huomiota+lisää+ja+lisää,+kun+sillä+laadulla+ei+niin+väliä,+oli+se+negatiivista+tai+positiivista.
15.01.2019 08:30
"Aloitan+uuden,+kun+edellinen+ketju+meni+taas+amatööripsykoanalyysiksi."
Niin+täällä+ny+valitettavasti+yks+amatööri+vastaa,+kun+äkkiseltään+ny+ajattelisin,+et+pitäisköhän+sun+kokeilla+laittaa+aloituksesi+johonkin+ammatti+ihmisten+keskustelukanaville,+kun+täällä+ei+ole+kuin+amatööreja+plus+yksi+itseoppinut+tieteilijä.+
Mutta+kysymykseesi+tyypittelystä+ja+siitä+mitä+niillä+tarkoitetaan,+niin+tässä+linkissä+on+selvällä+suomen+kielellä+aika+kattavasti+kyllä+selvitetty+mitä+niillä+tarkoitetaan.+
http://www.psykoterapia-lehti.fi/tekstit/hyrck106.htm,
Vielä+mietin+tuota+et+mihin+niitä+tarvitaan.+
Niin+kaiketi+ammatti+ihmiset+tarvitsevat+niitä+yrittäessään+ymmärtää++asiakkaidensa+problematiikkaa+ja+sitä+kautta+yrittää+auttaa+heitä+ymmärtämään+itse+itseään+ja+sitä+kautta+ihmisen+oleminen+ja+elämä+helpottuisi
Mutta+joo,+kello+on+jo+paljon,+et+ny+nukkumaan.
10.01.2019 22:56
Niin+tiedät+että+jos+aivot+eivät+siedä+rakkautta,+että+siittä+tulee+helvetillinen+olo.+Kuitenkin+tyrkytät+äidillesi+rakkautta,+vaikka+olet+tietoinen+ettei+hän+siedä+sitä.+
Ts.+kiusaat+äitiäsi+ja+haluat+että+hänkin+saa+kokea+helvetillisen+olon+ts.+kiusaat+äitiäsi+tarkoituksellisesti
10.01.2019 12:20
Kyllä+joo+ja+kun+sen+tietää+niin+ei+liiemmin+sitten+siitä+lähde+puhelemaan,+saati+rakkauttaan+narsistille+tyrkyttämään.
Sinä+vaan+joko+et+ymmärrä+tai+sitten+kiusaat+tarkoituksellisesti+äitiäsi+rakkaudellasi
10.01.2019 12:05
Ahas,+tuli+väärään+kohtaan,+tarkoitus+oli+vastata+ensin+poiulle+ja+sitten+jatkona+niin+kyllä+henkilölle.
10.01.2019 11:36
Ai,+miksi+ei+saisi+puhua+narsisteista/narismista,
Tuskin+sinäkään+olet+siittä+vapaa,+käytöksesi+tällä+palstalla+kyllä+viittaa+sinne+suuntaan.+Samaan+suuntaan+viittaa+myös+tuo+äitisi+kiusaaminen
Mitä+tulee+tuohon+linkkiin,+en+nyt+sitä+pidä+erityisen+kuvaavana+nimenomaan+narsisteihin+liittyen+jos+lääkkeeksi+tarjottiin+Litumia+ja+lisähoidoksi+rentoutusta,+uintia,+valohoitoa+ja+kalaöljyä.
Ennemminkin+tuossa+saattoi+olla+kyse+masennuksesta,+toki+narsistitkin+masentuvat+ja+muistikuvani+mukaan+erityisesti+paksunarsisteilla+on+ajoittan+masennusjaksoja.
Mutta+kuten+sanoin,+samasta+asiasta+voidaan+käyttää+montaa+nimeä+ja+asioita+liitetään+yhteen,++nykyäänhän+nimenomaan+tuo+herkkyys+on+tapeetilla
Onhan+tosiaan+paksunarsistissakin+tuota+herkkyyttä,+hän+on+hyvin+herkkä+kritiikille,+koska+ei+kykene+näkemään+itsessään+mitään+vikaa.+
Ohutnahkainen+taas+liikkuu+tuntosarvet+pystyssä+ja+on+hyvinkin+herkkä+toisen+tarpeille,+mutta+unohtaa+samalla+itsensä,+omat+tarpeensa.
10.01.2019 11:35
32 / 223