Vapaa kuvaus

Aloituksia

21

Kommenttia

4456

1. No+en+mä+niitä+nimmareita++jakele,+kuhan+muistui+mieleen+tuosta+poiun+käyttämästä+ilmiö+sanasta.,+tarkemmin+(ilmiöitä+on+nähty+palstallakin).+Johon+vastasin,+et+kaikenlaisia+ilmiöitä+täällä+on+ollut.+Tosiaan+kaiku+on+itse+aikoinaan+kertonut+kirjoittaneensa+noilla+ilmiö+nimmareilla+ainakin.+Edelleen+poiu+mainitsi+tuon+kotkotuksenkin,++niin+muistui+sekin+nimmari+mieleen+ja+kysyisin,+et+olisko+hän+sitä+käyttänyt+aiemmin,+kun+ny+toi+sanan+esiin.+Ihan+samaa+keskustelua+tää+on+kuin+poiun+ja+kaikun+keskustelut+,+imitoinnista+ja+kopoinnista,+miten+hekin+matkineet+esim.+mun+kolmea+pistettä.++Jonka+perusteella+sit+joku+luulee,+et+kaikki+jotka+niin+tekee+ovat+yhtäkuin+minä.Että+kaikenlaista+täällä+on+ja+kaikki+ei+ole+sitä+miltä+se+näyttääTää+sinun+nimmarsisi+ei+ole+tuttu,+mut+jollain+lailla+ny+taidat+olla+asianosainen,+kun+noin+tunnut+itseesi+ottavan+vai+ihan+muutenkin+vaan+näit+tässä+tilaisuuden+yrittää+"nokkia"+minua.
  2. "Olet+hyvin+sympaattisen+oloinen+ja+fiksu+ihminen+poiu,+toisin+kuin+nämä+vakiot+täällä."Eiköhän+myös+toi+poiukin+ihan+ns.+vakkari+ole+täällä.+Useita+vuosia+ollut,+kirjoitellut+välillä+vaan+eri+nimmareilla.+Jossain+vaihees+käytti+enemmänkin+Ö:llä+alkavaa+kirjainyhdistelmää,+Palstahistorian+havinoista+muistan+sellaisen+jutun,+kun++ns.+kaiku+kertoi+harkitsevansa+ryhtymistä+filosofiksi.+Jäänyt+hyvin+mieleen,+kun+ne+niitä+juttuja+joita+lukiessa+meinaa+ne+kahvit+mennä+väärään+kurkkuun,+kun+ei+voi+mitään+ku+tulee+se+nurunpyrskähds,+ettäkö+kaiku+filosofina.+Mutta+oli+kuin+oli,+niin+se+ööllä+alkava+kirjainyhdistemä+vaan+tuli+tuon+ilmoituksen+jälkeen+palstalle+toistelemaan+sanaa+filosofia+ja+pikkuhiljaa+otti+enemmän+ja+ennemmän+jalansijaa.+Lopputulos+on+ny+sit+nähtävissä,+vain+kirjainyhdistelmä+on+muuttunut+toiseksi.