Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yhteenlaskutoimitus
profiilit
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
4456
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Jos+joku+kirjoittaa+pissasta+......hmhmhm...menisi+minultakin+pidemmän+aikaa+että+keksisin+aiheesta+jotakin+filosofisempaa.+."
Jaa,+itse+ajattelin+eileen,+et+tais+tulla+kunnolla+sohaistua+kusiaispesään+ja+aiheutettua+melkoista+kuhinaa.+
Vanha+sanontahan+"sohaista+muurahaispesään"+tarkoittaa,+että+sanoo+tai+tekee+jotain+joka+synnyttää+suuria+tunteita.+
Tunnekuohuissaan+sitten+ihmiset+tulevat+hyvinkin+paljastaneeksi+itse+itsensä+kuka/millainen+kukin+sitte+todellisuudessa+on
30.08.2018 18:25
Kuule+kun+tässä+ei+nyt+ole+sen+kummemmin+kyse+taiteilijasta+tai+taideharrastuksesta+vaan+tästä,+asia+jonka+toin+esille++jo+ylempänä++tähän+tapaan
Sen+verran+korjaan+vielä,+ettei+tuo+ko,+henkilö+ny+ollut+se+pääpointti+vaan+enemmänkin+tää+nyk.+meno+tällä+palstalla.+
Varsinaisesta+aiheesta+ei+synny+enää+keskustelua,+kun+se+sama+tyyppi+täyttää+kaikki+ketjut+puheella+itsestään.+Mikä+on+ihan+totta+ja+hyvinkin+näkyvää+ja+on+se+varsinainen+ongelma,+ei+niinkään+ihmiset+itsessään.+
Mitä+tulee+taiteilijaan+niin+hänen+roolinsa+ny+tässä+keskustelussa+on+ny+vaan+siinä+että+käytin+häntä+esimerkkinä+koska+meno+siellä+kuvataidepalstalla+oli+aikoinaan+samanlaista+kuin+täällä+nykyään.
Mielleyhtymä+tuohon+kuvataiteilijaan+tuli+ihan+poiun+omasta+taiteilija+maininnasta+ja+totta+se+on,+että+tää+meno+tällä+palstalla+on+ihan+samankaltaista+kuin+aikoinaan+siellä+kuvataidepalstalla,+henkilöhahmot+on+vaan+vaihtunut.+
Mutta+saahan+sen+varsinaisen+ongelman+sivuutettua+silläkin+tavoin+että+alkaakin+keskustelemaan+henkilöistä.+Siinä+vaan+saattaa+useinkin+käydä+niin,+että+tuleekin+kertoneeksi+enemmänkin+itsestään.
29.08.2018 22:25
Niin+kiinnitin+huomiota+nyt+vasta+tähän++aloitukseen++ja+mielestäni+tämä+palsta+ei+ole+oikea+paikka+sinulle,+joten+laitan+nyt+tähän+joitain+linkkejä,+joista+voisit+saada+itsellesi+keskusteluapua
https://tukinainen.fi/
https://www.nollalinja.fi/?gclid=EAIaIQobChMIp7uzveqR3QIVS4myCh1U6wMIEAAYASAAEgJegPD_BwE
https://www.nettitukinainen.fi/muita-auttavia-tahoja
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhdevakivalta/apua-uhreille-ja-tekijoille/
29.08.2018 11:32
"Totuus+nyt+on+kuitenkin+olemassa+että+en+edes+tunne+kyseistä+taiteilijaa."
Lisään+vielä,+että+tosiaan+tuo+poiukin+nyt+näyttää+pääseen+eroon+hyvyydestään+ja+herkyydestään+ja+on+oppinut+palstan+tavoille.+
Tuolta+ylempää+oli+jo+eilen+luettavissa,+että+hän+on+tietoinen+tuosta+kuvataidepalstalla+vaikuttaneesta+taiteilijasta+ja+kertoi+käyneensä+katsomassa+hänen+taulujaankin+netissä+ja+pitäneensä+niistä.
Että+vaikka+ei+henk.+tunne,+niin+on+ainakin+hyvin+tietoinen+mistä+puhutaan
Kaiken+kaikkiaan,+mua+ny+vähän+huvittaakin,+et+oon+näköjään+tullu+nenästä+vedetyksi+kun+oon+kuitenkin+ajatellut+poiun+olevan+ny+kuitenkin+joku+hyvin+lapsellinen/herkkä++tyyppi+joka+vaan+uskoo+omiin+hieman+kyseenalaisiin+juttuihinsa.
29.08.2018 09:43
"Luultavasti+tähänkin+tulee+kommentti,+kuinka+ei+nyt+ole+mitään+suoraa+kytentää+tehnyt,+vaan+vain+ikäänkuin+omia+tuntemuksiaan+on+kirjoittanut."
Niin+tuleekin,+miksi+yleensä+yrität+vääntää+asiaa+muuksi+kun+kerran+jo+tiedät+asian+oikean+laidan.+Sen+verran+korjaan+vielä,+ettei+tuo+ko,+henkilö+ny+ollut+se+pääpointti+vaan+enemmänkin+tää+nyk.+meno+tällä+palstalla.+
Mielleyhtymä+tuohon+kuvataiteilijaan+tuli+ihan+poiun+omasta+taiteilija+maininnasta+ja+totta+se+on,+että+tää+meno+tällä+palstalla+on+ihan+samankaltaista+kuin+aikoinaan+siellä+kuvataidepalstalla,+henkilöhahmot+on+vaan+vaihtunut.+
Oli+ny+se+mun+pointti+tässä+kohtaa
Varsinaisesta+aiheesta+ei+synny+enää+keskustelua,+kun+se+sama+tyyppi+täyttää+kaikki+ketjut+puheella+itsestään.+Mikä+on+ihan+totta+ja+hyvinkin+näkyvää+ja+on+se+varsinainen+ongelma,+ei+niinkään+ihmiset+itsessään.+
Että+asiat+asioina+ja+ihmiset+ihmisinä.
29.08.2018 09:26
Aamen,+
Olipas+ytimekäs+kommentti+ja+sisälsi+kaiken+oleellisen+tässä+kohtaa,+poislukien+sen,+että+kannattaa+pitää+mielessä+myös+se+tosiasia+etten+minäkään+ny+aina+niin+fiksu+ole.
+Jos+olisin+niin+olisin+ajat+sitten+jo+muiden+tapaan+lopettanut+täällä+käymisen,+mutta+jostain+tällaisesta+syystä+tänne+kuitenkin+on+jumittunut,+kun+ihan+aikuisten+oikeasti+haluaisi+tavata+tuon+henkilön+ihan+kasvotustenkin.+
Olisi+niin+hykerryttävää+kysyä,+miksi+?
No+kukapa+tietää+jos+vaikka+niin+kävisikin,+
poiu+jo+jossain+kohtaa+vihjaili+jo+tekevänsä+minusta+ilmoituksen+ylläpitoon,+että+sitäkin+kautta+toki+asiat+saattavat+ruveta+pärkyämään,+kun+joutuu+ajamaan+asiaansa+oikealla+henkilöllisyydellään.
29.08.2018 08:46
"Tän+ketjun+aloitusviesti+lienee+tavallaan+trolli.+"
Niin+käväisin+ny+täs+välissä+fyssarilla+ja+hetki+huilaan,+kunnes+työvuoro+kutsuu,+mutta+niin+tuos+kommentissa,+kuin+joissain+muissakin+kommenteissasi++ny+jotain+sellaista+joka+ei+kuulu+siihen+alkuperäiseen+poiuun+vaan+vaikutat+hyvinkin+ajoittain+tuolta+yhdeltä+mainitsemalta+tyypiltä.
Jossain+toisessa+kohtaa+jo+mainitsinkin+asiasta,+että+näköjään+poiukin+tykkää+kinastelusta+ja+riitelystä+ja+sitä+kautta+saamastaan+huomiosta.+
No+mene+ja+tiedä+,+saattaa+olla+vaan+että+seura+tekee+kaltaisekseen.+
Mutta+mitä+tulee+aloitukseen,+niin+mielestäni+se+oli+ihan+tavanomainen+aloitus+jossa+aloittaja+toi+esiin+omia+tuntemuksiaan+itsestään+ja+tän+palstan+vaikutuksista+itseensä++Hän+toi+esiin,+että+on+voinut+huonosti+ja+kaatanut+pahaa+oloaan+toisiin.+Hän+kertoi+käyneensä+ammattilaisen+juttusilla+joka+oli+ollut+sitä+mieltä+ettei+ko.+henkilölle+hyväksi+käydä+täällä.+Noin+lyhennettynä
Asiahan+ny+on+juurikin+noin,+kuten+aloittaja+toteaa,+millään+muotoa+tämä+palsta+tuskin+lisää+kenenkään+terveyttä+ja+hyvinvointia,+kuten+myös+jo+toisaalla+totesin+että+kaikki+täysjärkiset+ovat+jo+lähteneet+pois
Harvemmin+mistään+aloituksesta+enää+syntyy+mitään+asiallista+keskustelua,+kun+jos+poiu+ei+ala+täyttämään+sitä+omalla+höpinällään,+niin+että+keskustelun+painopiste+siirtyy+häneen+tai+sitten+alkaa+tulla+juupas+eipäs+väittelyitä,+on+narsisti,+ei+ole+narsisti+tai+aloittaja+tuomitaan+trolliksi,+jos+hänen+kommentinsa/mielipiteensä+ei+miellytä
Näköjään+sitten+loppuun+oli+laitettu+tuo+trolli+vihjaus,+reilun+kahdensadan+kommentin+jälkeen+ja+toivottiin+aloittajaa+kommentoimaan.+Mitä+hänen+pitäisi+tulla+kommentoimaan,++tätä+aiheeseen+kuulumatonta+härdelliäkö.+Sekö+sitten+osoittaisi+ettei+hän+ole+trolli+kun+kinastelisi+täällä+meidän+kanssamme.+
No+oli+ny+kuin+oli+niin+oikeessahan+tuo+aloittaja+oli/on+asiansa+suhteen.+Puhuikin+enimmäkseen+itsestään,+eikä+osoitellut+ketään+sormella,+mutta+poiun+vastauksista+voi+kyllä+päätellä+ettei+hän+pitänyt+aloituksen+sisällöstä++ja+otti+itseensä.+
Uutta+tosiaan+on++että+poiukin+arvioi+aloituksia+ja+henkilöitä+ja+nimittelee+trolliksi,+ettei+hänkään+niin+hyveellinen++ja+viaton+ole+kuin+millaisen+kuvan+hän+on+yrittänyt+itsestään+antaa.
28.08.2018 13:38
Kiitos+korrestasi+jonka+kannoit+kekoon,+minuakin+kommentoit+hyvinkin+osuvasti.
Tosiaan+tuntemusten+varassahan+täällä+mennään,+kun+todellisuudesta+ei+tiedä.+Mutta+joo+mun+täytyy+ny+lopetella+kun+muut+askareet+odottaa,+etten+ny+enempää+ny+tässä+kohden+enää+vastailla.+
Tämäkin+ilmoitus+ny+siksi,+kun+joskus+ollaan+loukkaannuttu+siitäkin,+kun+en+ihan+jokaisen+kommenttiin+vastaa.
28.08.2018 11:00
"Ja+siksi+kannattaakin+toisinaan+niputtaa+ajatuksissaan+monta+kirjoittajaa+yhteen...
Tulee+mieleen+muitakin+niputuksia..."
No+se+hyvä+puoli+minussa+ny+kuitenkin+on,+etten+pidä+omia+ajatuksiani+ja+luulojani+minään+totuutena.+Ne+on+vaan+ajatuksia,+niitä+tulee+ja+menee,+ei+se+sen+kummempaa+ole.
28.08.2018 10:36
Niin+ihan+hyvin+olet+jäsennellyt+täällä+kirjoittavia+henkilöitä+omasta+näkökulmastasi
ykkönen+on+ihan+oikein,+hän+on+lähihoitaja,+joka+keskustelee+kanssasi+usein,+vaikka+et+pidäkkään+ko.+henkilöstä
Kakkosesta+en+itse+ole+varma,+mutta+sinä+itse+tiedät+tuon+asian+paremmin+kuin+minä+
Kolmonen+ja+vitonen+voisi+mun+mielestä+olla+yksi+ja+sama+henkilö
Nelosesta+en+tiedä,+kutonen+voi+olla+kuka+tahansa+ja+toi+seiska+on+varmaan+joku+psyk+sairas+
Kuule+kun+me+ollaan+narsismi+palstalla,+niin+täällä+pitää+kyllä+hieman+epäillä+kaikkea.+Kehutkaan+eivät+välttämättä+ole+aitoja.
28.08.2018 10:30
"En+edelleenkään+ole+vaihtanut+nimimerkkiäni+ainakaan+yli+puoleen+vuoteen+sen+jälkeen+kun+päätin+kirjoittaa+koko+ajan+samalla+nimimerkillä+."
Niin+kuten+jo+edellä+totesin,+"Ihan+riittää+kun+itse+tietää+omat+tekemisensä+ja+sanomisensa+ja+kantaa+vastuun+niistä.+"
Kunhan+toin+mieleen,+että+sekin+on+mahdollisuus+on+olemassa.+Ihan+samoin+minun+on+väitetty+tekevän+moista/kirjoittelevan+monilla+nimmareilla,+olevan+ties+minkäkinlainen,+mutta+ei+ne+väitteet+minua+hetkauta,+kun+tiedän+että+ne+on+vaan+toisen+henkilön+luuloja.
Semmonen+harha/luulo+maailmahan+nää+palstat+on,+kun+todellisuutta+ei+tiedä+kukaan.+Nou+hätä,ei+tarvitse+häätääntyä,+eikä+alkaa+todistelemaan+sen+enempää.+
Sinun+tapaisesi+joka+ottaa+kaiken+kirjaimellisesti,+eikä+ymmärrä+sosiaalisia+pelejä,+ei+pitäisi+edes+olla+tämmösillä+palstoilla.
28.08.2018 10:20
"+jostain+luin,+että+hän+olisi+joutunut+pakkohoitoon"
Varmasti+myös+tarkistit+asian+todenperäisyyden...
Kyllä+tarkistin,+tieto+on+peräisin+muualta+kuin+suomi+24+palstoilta+ja+ko.+henkilö+on+itse+tuonut+asian+julkisuuteen.+
Ja+mitä+tulee+väitteeseesi+siitä,+että+sinun+mielestäsi+kirjoittelen+mieluummin+miespuolisten+kirjoittajien++ja+trollien+kanssa.+
Niin+jos+ajatellaan,+että+tuo+väitteesi+pitää+paikkansa+niin+loogisesti+ajatellen,+silloin+sinä+tiedät+kuka/millainen+ihminen+siellä+kulloisenkin+nimmarin+takana+lymyää.
Kauheasti+en+ny++taustoja+ole+tutkinut,+kun+ei+sillain+kiinnosta,+kuhan+ny++muistui+mieleen,+noista+poiun+taiteilija+jutuista+ja+jostain+samankaltaisuudesta+palstakirjoitteluun+liittyen.+
Itse+asiassa+hänen+tänne+palstalle+laittamansa+törkyvideo+sai+minut+aikoinaan+ottamaan+hiemaan+selvää+ko.+tyypistä.+Käsittääkseni+katkera+hän+oli+jostain+asiasta+ja+syytteli+nimellä+mainiten+toisia+taiteiljoita.+
Mutta+huomaan+ny+tässä,+että+ko.+heppu+on+tuttu+sinulle+ja+varmasti+saatat+tietää+hänestä+enemmän+kuin+minä
28.08.2018 10:10
Niin,+ny+muakin+vähän+naurattaa,+sua+kyllästyttää+mun+jutut
Tasoissa+ollaan+muakin+usein+kyllästyttää+sun+jutut
Mutta+joo,+olen+maininnut,+että+nimmaristasi+tulee+mieleen+Poju+ja+tosiaan+hihittely+tuo+mieleen+sen+henkilön+joka+yritti+muinoin+esiintyä+palstalla+minuna.+
Mutta+huomaatkos,+tässä+ny+ei+puhuta+niistä,+niin+miksi+kummassa+sinä+mietit+niitä+ja+tuot+ne+esille+tässä+kohtaa.+
Kuule+kun+tää+palsta+on+ny+omalla+tavallaan+semmonen+"harhamaailma"+jo+aiheenkin+vuoksi+ja+tosiaan+ei+voi+koskaan+tietää+kuka/millainen+ihminen+minkäkin+nimmarin+takana+lymyää,+että+liiaksi+näitä+ei+kannata+kuitenkaan+miettiä.
Sitä+omaa+päätä+kannattaa+varjella+kuitenkin,+ettei+vallan+sekoa.+Ihan+riittää+kun+itse+tietää+omat+tekemisensä+ja+sanomisensa+ja+kantaa+vastuun+niistä.
28.08.2018 09:36
Niin+muistikuvani+mukaan,+ko.+henkilö+käyttäytyi+hyvinkin+poiun+tapaan+ja+koko+kuvataidepalsta+oli+vuosikausia+täynnään+hänen+minä+minä+minun+puhettaan,+tällä+palstalla+häntä+nimitettiin+rohmuksi
Sen+tarkempaa+tietoa,+saati+analyysia+ei+minulla+hänestä+ole.+Se+on+jäänyt+mieleen,+että+oli+kovin+katkera+jostain+.+Kävin+eileen+vilkaisemas+ja+näytti+siltä+ettei+ko.+ihminen+enää+kirjoittele+siellä+ja+jostain+luin,+että+hän+olisi+joutunut+pakkohoitoon
Kyseinen+henkilö+ny+vaan+tuli+mieleen,+noista+poiun+taiteilija+jutuista+ja+samankaltaisesta+tavasta+täyttää+koko+palsta+nimimerkkejä+vaihdellen,+sekä+sinun+maininnastasi,+että+valitsisin++ikäänkuin+tarkoituksellisesti+miehiä+keskustelukumppanikseni.+
Mikä+taas+viittaa+siihen,+että+sinä/+kuka+lienetkin+todellisuudessa+saatat+olla+enemmänkin+tietoinen+kuka/millainen+ihminen++vaihtuvien+nimimerkkien+taustalla+piilottelee.+
Muistikuvani+mukaan,+myös+sinä+olet+kertonut+harrastavasi+taidetta.+Että+tällä+narsismi+palstallakin+sitte+taitaa+olla+useampikin+taiteilija.
28.08.2018 09:14
Niin,+aina+kun+viittaat+taitelijaan+niin+jään+hetkeksi+miettiin+sitä+tyyppiä,+joka+yritti+ennen+muinoin+tunkea+tännekkin+palstalle.+Hänkin++ilmeisesti+vuosikausia+häiriköi+kuvataidepalstalla
Että+liekö+tyypillistä+sitte+ei+niin+tunnetuille+taitelijoille
27.08.2018 14:09
Niin+ymmärsinkin+kommenttisi,+kun+taas+tuo+toinen+otti+siitä+aasisillan+kommentoida+minua,+että+mukamas+kokisin+itse+olevani+joku+ylemmäinen.
27.08.2018 13:54
"Tuntuuko+se+pahalta+tuntea+ylämäisyyttä,+vai+sekö+tuntuu+pahalta,+että+sen+muut+huomaavat?+"
En+tiedä+miltä+tuntuu+tuntea+ylämäisyyttä,+kun+on+outo+tuntemus,+toki+joskus+saatan+vaikkapa+omasta+mielestäni+keksiä++jotain+nokkelaa,+joka+sitten+naurattaa+itseänikin,+vaikka+kohta+heti+perään+saatan+ajatella,+et+olikos+toikaan+ny+niin+fiksua.+
Mitä+tulee+jälkimmäiseen,+niin+niin+ei+tunne+sekään+pahalta,+vaan+enimmäkseen+kummastuttaa,+kun+itse+ajattelen+niin,+että+jos+joku+tuntuu+olevan+itseäni+ylempi,+niin+joko+hän+sitten+sitä+on+tai+vaihtoehtoisesti+minä+koen+alemmuutta+tai+olen+kateellinen,+huonolla+tuulella,+ärtnyt+tai+jtm.+
Onhan+toki+joskus+minunkin+mielessäni+käynyt+ajatus+jonkun+ihmisen+kohdalla,+et+"mikähän+toikin+kuvittelee+olevansa",+kun+on+kuunnellut+pitkään+jotain+omakehuja+ja+mainosta+omasta+erinomaisuudestaan.+
Että+onhan+noita+jotka+itsensä+ylentää,+mutta+omasta+mielestäni+itse+en+ny+erityisesti+ole+täällä+korostanut+mitenkään+omaa+erinomaisuuttani/mainostanut+paremmuuttani++vaan+enempikin+kommenttieni+pääpaino+on+yleensä+ko.+asiassa.+
Etten+ymmärrä+miksi+minuun+liitetään+moinen+ominaisuus.+Se+on+totta+että+tyylini+on+opettavainen+ja+ohjaava,+ihan+reality+elämässäkin,+mutta+ihmiset+tuntevat+minut+ja+tietävät,+et+se+vaan+on+sellainen,+eivätkä+anna+sille+sen+kummempaa+merkitystä.+
Reality+elämässä+minut+hyväksytään+sellaisena+kuin+olen,+minusta+jopa+pidetään,+hyvinkin+usein+jopa+kysytään+mielipidettäni.+Toki+joskus+kun+paheenani+on+myös+liiallinen+saman+asian+toistaminen+niin+saatetaan+sanoa,+että+on+kuultu+jo.
Kun+taas+täällä+sitten+tuo+ominaisuuteni/tyylini+aiheuttaa+jossakussa+ihmisessä+kovastikin+närää,+jonka+tulkitsen+kyllä+johtuvan+siitä,+että+ko.+henkilö+tekee+vertailuja+ja+jostain+syystä+joko+kokee+minut+ylemmäisenä+tai+itsensä+alemmaisena+,joka+tunne+sitten+aiheuttaa+ko.+henkilössä+närää+ja+hän+siirtää+vastuun+omista+tuntemuksistaan+minulle.,+kuten+sinäkin+tunnut+tekevän.+
Kuten+jo+edellisessä+vastineessani+toin+esille,+pojulla+oli+ponttinsa,+miksi+hän+kokee+niin,+mikä+on+sinun+pointtisi,+miksi+sinulla+on+moisia+tuntemuksia,+mistä+se+johtuu+?
Kun+ne+tuntemukset+nyt+on+kuitenkin+sinussa,+niin+suo+niille+hetki+aikaa+ja+pohdi+rehellisesti,+miksi+sinusta+tuntuu+siltä
27.08.2018 13:28
Tässä+ei+ny+ole+kyse+älykkyydessä/järjestä+sinällään,+että+syyttä+suotta+ny+tuo+edellinen+otti+itseensä/loukkaantui++että+hänenkö+järkeään+ny+epäillään.+Etkä+sinäkään+tunnu+ymmärtävän++mistä+tässä+on+kyse/mistä+puhutaan.+
Vastasin+tuo+lopen+kyllästyneen+kommenttiin,+hän+kirjoitti++että+
"Pilaat+kaikki+narsismiketjut+itsekkäillä+sepustuksillasi.+Kuka+tahansa+täysissä+järjissään+oleva+tajuaa+sen."
Josta+olen+samaa+mieltä+ja+kommentoin+että+
"Niin+noita+täysjärkisiä+ny+täällä+ei+juuri+nykyäään+tuppaa+enää+olemaan,+he+ovat+jo+kaikki+poistuneet+tältä+palstalta"
Millä+ny+tarkoitin+juurkin+sitä,+ettei+täällä+ole+juurikaan+sellaisia+ihmisiä+jotka+tajuisivat/ymmärtäisivät++että+sinun/poiun+toimintasi+on+liiallista+ja+lisäsin+siihen+että+johtunee+ilm.+siitä+ettei+asiaomainen+itse+ymmärrä,+eikä+kykene+arvoimaan+omaa+toimintaansa,+eikä+ottamaan+muita+ihmisiä+huomioon,+ettei+asialle+ole+sinällään+mitään+tehtävissä.
27.08.2018 12:50
"Ja+itsesi+näytät+nostavan+kommentillasi+täysjärkisten+kaartiin?"
Onko+sinulla+luetun+ymmärtämisen+vaikeutta?
Kirjoitin,+että+"Niin+noita+täysjärkisiä+ny+täällä+ei+juuri+nykyäään+tuppaa+enää+olemaan,+he+ovat+jo+kaikki+poistuneet+tältä+palstalta"
Vai+pitääkö+alkaa+rautalangasta+vääntään,+mitä+sana+kaikki,+esim.+tarkoittaa
Vielä+lisään+että+kommenttini+ny+liittyy+enemmänkin+viime+aikojen/tähän+hetkiseen+tilanteeseen+ja+erityisesti+tämän+ketjun+aiheeseen+poiuun.+
Että+siirry+ny+sinäkin+ees+hetkeksi+pois+niistä+vuosien+takaisista+asioista+ja+elä+tätä+päivää
27.08.2018 12:31
"Pilaat+kaikki+narsismiketjut+itsekkäillä+sepustuksillasi.+Kuka+tahansa+täysissä+järjissään+oleva+tajuaa+sen."
Niin+noita+täysjärkisiä+ny+täällä+ei+juuri+nykyäään+tuppaa+enää+olemaan,+he+ovat+jo+kaikki+poistuneet+tälä+palstalta
Surullistahan+se+on+kun++ymmärryskyky+menee,+eikä+kykene+arviomaan+omaa+toimintaansa+eikä+ottamaan+muita+ihmisiä+huomioon.+Asiaan/ongelmaan+tuskin+löytyy+ratkaisua+ed.+mainitusta+syystä
27.08.2018 11:03
56 / 223