Vapaa kuvaus

Aloituksia

21

Kommenttia

4456

1. "Jos+joku+kirjoittaa+pissasta+......hmhmhm...menisi+minultakin+pidemmän+aikaa+että+keksisin+aiheesta+jotakin+filosofisempaa.+."Jaa,+itse+ajattelin+eileen,+et+tais+tulla+kunnolla+sohaistua+kusiaispesään+ja+aiheutettua+melkoista+kuhinaa.+Vanha+sanontahan+"sohaista+muurahaispesään"+tarkoittaa,+että+sanoo+tai+tekee+jotain+joka+synnyttää+suuria+tunteita.+Tunnekuohuissaan+sitten+ihmiset+tulevat+hyvinkin+paljastaneeksi+itse+itsensä+kuka/millainen+kukin+sitte+todellisuudessa+on
  2. "Tän+ketjun+aloitusviesti+lienee+tavallaan+trolli.+"Niin+käväisin+ny+täs+välissä+fyssarilla+ja+hetki+huilaan,+kunnes+työvuoro+kutsuu,+mutta+niin+tuos+kommentissa,+kuin+joissain+muissakin+kommenteissasi++ny+jotain+sellaista+joka+ei+kuulu+siihen+alkuperäiseen+poiuun+vaan+vaikutat+hyvinkin+ajoittain+tuolta+yhdeltä+mainitsemalta+tyypiltä.Jossain+toisessa+kohtaa+jo+mainitsinkin+asiasta,+että+näköjään+poiukin+tykkää+kinastelusta+ja+riitelystä+ja+sitä+kautta+saamastaan+huomiosta.+No+mene+ja+tiedä+,+saattaa+olla+vaan+että+seura+tekee+kaltaisekseen.+Mutta+mitä+tulee+aloitukseen,+niin+mielestäni+se+oli+ihan+tavanomainen+aloitus+jossa+aloittaja+toi+esiin+omia+tuntemuksiaan+itsestään+ja+tän+palstan+vaikutuksista+itseensä++Hän+toi+esiin,+että+on+voinut+huonosti+ja+kaatanut+pahaa+oloaan+toisiin.+Hän+kertoi+käyneensä+ammattilaisen+juttusilla+joka+oli+ollut+sitä+mieltä+ettei+ko.+henkilölle+hyväksi+käydä+täällä.+Noin+lyhennettynäAsiahan+ny+on+juurikin+noin,+kuten+aloittaja+toteaa,+millään+muotoa+tämä+palsta+tuskin+lisää+kenenkään+terveyttä+ja+hyvinvointia,+kuten+myös+jo+toisaalla+totesin+että+kaikki+täysjärkiset+ovat+jo+lähteneet+poisHarvemmin+mistään+aloituksesta+enää+syntyy+mitään+asiallista+keskustelua,+kun+jos+poiu+ei+ala+täyttämään+sitä+omalla+höpinällään,+niin+että+keskustelun+painopiste+siirtyy+häneen+tai+sitten+alkaa+tulla+juupas+eipäs+väittelyitä,+on+narsisti,+ei+ole+narsisti+tai+aloittaja+tuomitaan+trolliksi,+jos+hänen+kommentinsa/mielipiteensä+ei+miellytäNäköjään+sitten+loppuun+oli+laitettu+tuo+trolli+vihjaus,+reilun+kahdensadan+kommentin+jälkeen+ja+toivottiin+aloittajaa+kommentoimaan.+Mitä+hänen+pitäisi+tulla+kommentoimaan,++tätä+aiheeseen+kuulumatonta+härdelliäkö.+Sekö+sitten+osoittaisi+ettei+hän+ole+trolli+kun+kinastelisi+täällä+meidän+kanssamme.+No+oli+ny+kuin+oli+niin+oikeessahan+tuo+aloittaja+oli/on+asiansa+suhteen.+Puhuikin+enimmäkseen+itsestään,+eikä+osoitellut+ketään+sormella,+mutta+poiun+vastauksista+voi+kyllä+päätellä+ettei+hän+pitänyt+aloituksen+sisällöstä++ja+otti+itseensä.+Uutta+tosiaan+on++että+poiukin+arvioi+aloituksia+ja+henkilöitä+ja+nimittelee+trolliksi,+ettei+hänkään+niin+hyveellinen++ja+viaton+ole+kuin+millaisen+kuvan+hän+on+yrittänyt+itsestään+antaa.
  3. Niin+muistikuvani+mukaan,+ko.+henkilö+käyttäytyi+hyvinkin+poiun+tapaan+ja+koko+kuvataidepalsta+oli+vuosikausia+täynnään+hänen+minä+minä+minun+puhettaan,+tällä+palstalla+häntä+nimitettiin+rohmuksiSen+tarkempaa+tietoa,+saati+analyysia+ei+minulla+hänestä+ole.+Se+on+jäänyt+mieleen,+että+oli+kovin+katkera+jostain+.+Kävin+eileen+vilkaisemas+ja+näytti+siltä+ettei+ko.+ihminen+enää+kirjoittele+siellä+ja+jostain+luin,+että+hän+olisi+joutunut+pakkohoitoonKyseinen+henkilö+ny+vaan+tuli+mieleen,+noista+poiun+taiteilija+jutuista+ja+samankaltaisesta+tavasta+täyttää+koko+palsta+nimimerkkejä+vaihdellen,+sekä+sinun+maininnastasi,+että+valitsisin++ikäänkuin+tarkoituksellisesti+miehiä+keskustelukumppanikseni.+Mikä+taas+viittaa+siihen,+että+sinä/+kuka+lienetkin+todellisuudessa+saatat+olla+enemmänkin+tietoinen+kuka/millainen+ihminen++vaihtuvien+nimimerkkien+taustalla+piilottelee.+Muistikuvani+mukaan,+myös+sinä+olet+kertonut+harrastavasi+taidetta.+Että+tällä+narsismi+palstallakin+sitte+taitaa+olla+useampikin+taiteilija.
  4. "Tuntuuko+se+pahalta+tuntea+ylämäisyyttä,+vai+sekö+tuntuu+pahalta,+että+sen+muut+huomaavat?+"En+tiedä+miltä+tuntuu+tuntea+ylämäisyyttä,+kun+on+outo+tuntemus,+toki+joskus+saatan+vaikkapa+omasta+mielestäni+keksiä++jotain+nokkelaa,+joka+sitten+naurattaa+itseänikin,+vaikka+kohta+heti+perään+saatan+ajatella,+et+olikos+toikaan+ny+niin+fiksua.+Mitä+tulee+jälkimmäiseen,+niin+niin+ei+tunne+sekään+pahalta,+vaan+enimmäkseen+kummastuttaa,+kun+itse+ajattelen+niin,+että+jos+joku+tuntuu+olevan+itseäni+ylempi,+niin+joko+hän+sitten+sitä+on+tai+vaihtoehtoisesti+minä+koen+alemmuutta+tai+olen+kateellinen,+huonolla+tuulella,+ärtnyt+tai+jtm.+Onhan+toki+joskus+minunkin+mielessäni+käynyt+ajatus+jonkun+ihmisen+kohdalla,+et+"mikähän+toikin+kuvittelee+olevansa",+kun+on+kuunnellut+pitkään+jotain+omakehuja+ja+mainosta+omasta+erinomaisuudestaan.+Että+onhan+noita+jotka+itsensä+ylentää,+mutta+omasta+mielestäni+itse+en+ny+erityisesti+ole+täällä+korostanut+mitenkään+omaa+erinomaisuuttani/mainostanut+paremmuuttani++vaan+enempikin+kommenttieni+pääpaino+on+yleensä+ko.+asiassa.+Etten+ymmärrä+miksi+minuun+liitetään+moinen+ominaisuus.+Se+on+totta+että+tyylini+on+opettavainen+ja+ohjaava,+ihan+reality+elämässäkin,+mutta+ihmiset+tuntevat+minut+ja+tietävät,+et+se+vaan+on+sellainen,+eivätkä+anna+sille+sen+kummempaa+merkitystä.+Reality+elämässä+minut+hyväksytään+sellaisena+kuin+olen,+minusta+jopa+pidetään,+hyvinkin+usein+jopa+kysytään+mielipidettäni.+Toki+joskus+kun+paheenani+on+myös+liiallinen+saman+asian+toistaminen+niin+saatetaan+sanoa,+että+on+kuultu+jo.Kun+taas+täällä+sitten+tuo+ominaisuuteni/tyylini+aiheuttaa+jossakussa+ihmisessä+kovastikin+närää,+jonka+tulkitsen+kyllä+johtuvan+siitä,+että+ko.+henkilö+tekee+vertailuja+ja+jostain+syystä+joko+kokee+minut+ylemmäisenä+tai+itsensä+alemmaisena+,joka+tunne+sitten+aiheuttaa+ko.+henkilössä+närää+ja+hän+siirtää+vastuun+omista+tuntemuksistaan+minulle.,+kuten+sinäkin+tunnut+tekevän.+Kuten+jo+edellisessä+vastineessani+toin+esille,+pojulla+oli+ponttinsa,+miksi+hän+kokee+niin,+mikä+on+sinun+pointtisi,+miksi+sinulla+on+moisia+tuntemuksia,+mistä+se+johtuu+?Kun+ne+tuntemukset+nyt+on+kuitenkin+sinussa,+niin+suo+niille+hetki+aikaa+ja+pohdi+rehellisesti,+miksi+sinusta+tuntuu+siltä