Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

4

  1. Suna olisin laittanut noikin rahat salikorttiin. En ymmärrä miks treenat yksin kellarissa.Et kai pelkää ihmisiä?Voin sanoa et salilla on paljon mukavampaa treenata ja saa hyviä vinkkejä,kunhan vaan saa suunsa auki ja kysyy. Hyvänä laitteena mä pidän crossaria,sopii hyvin kellariin.Treeni-iloa.