Vapaa kuvaus

Aloituksia

49

Kommenttia

2302

  1. Onko+oikeaa+uudistumista+se,+kun+hyvä+järjestelmä+Suomen+Keskustan+johdolla+romutetetaan+ja+18+miljardia+verorahoja+annetaan+yksityiselle+puolelle?+Luuletko+sinä,+että+Juha+Sipilä+ja+talousrikoksien+mattilainen+Anne+Berner+ajatteli+ihmisten,+siis+suomalaisten+terveyttä?+Kyllä+mutta+vain+siltä+kannalta+miten+saa+eniten+ristettyä+ja+ryöstettyä+itä+itselle+ja+omalle+lähipiirille!Kyllä+kepuhulluus+on+oma+korkean+hulluuden+taso.
  2. Moitit+toisia+uunoiksi,+vain+siksi+että+hän+ja+minä,+siis++tiedämme+asian+oikean+laidan.+Minä+en+osta+milloinkaan+usein+lähes+ala-arvoisia+ja+latuunsa+nähden+kalliita+"puhtaita+kotimaisia"+tuotteita.+Olen+saanut+vain+pri+kunnollista,+siis+laatutomaattia,+kotimainen+uusiperuna+on+ollut+jo+pari+kymmentä+vuotta+täysin+ala-arvoista.+Tuonti+uusiperuna+maistuu+ihan+oikealle+perunalle,+ei+keupupaskiaisten+petosperunalle.Vehnäjauhot+ovat+todellinen+petosvyyhti.+Rehuviljaa+pakotetaan+myllyt+ja+viljavarastot+ostamaa+oikean+leipäviljan+hintaan.Pari+esimerkkiä+tekee+hyvää+ja+on+hyvin+valaisevia.+Joskus+aikaisemmin,+kauan+siten+makaronit+Suomessa+valmistettiin+oikeasta+leipäviljasta,+siis+tuontivehnästä.+Kepumaia+sai+tietyti+tämänKIN+aivan+huijareiden+huomaan.+Siten+kun+Lidl+avasi+porttinsa+ja+sieltä+sai+kunnon+makaronia,+niin+ero+oli+kuin+yöllä+ja+päivällä,+niin+huonoa+oli+nämä+"puhtaat+ja+edulliset+suomalaiset+elintarvikkeet".+Suomalaista+"vehnää,+siis+leipäviljaa+Valtio,+siis+veronmaksajat+ostivat+pellon+päässä+ja+maksoivat+siitä+2,17+mk/kg+ja+samaa+vehnää+laivattuna,+siis+laivattuna+Valtion+Viljavarasto+myi+0,17+mk/kg.Näin+hyvää+on+suomalain+vehnä+ja+meidän+on+pakko+ostaa+tätä+rehuviljaa,+ja+lapsemme+ja+lapsenlapsemme+joutuvat+kouluissa,+ja+päiväkodeissa+syömää+tätä+ala-arvoista+ja+kallists+ja+äärettömästi+tuettua+PASKAA,+kuten+viljelijät+itse+nimittelevät+kunnollista+tuontiruokaa.Miksi+tuottajat+nimittelevät+jumalanviljaa+paskaksi?+kai+he+hyvin+tietävät....