Vapaa kuvaus

Aloituksia

49

Kommenttia

2302

  1. Aivan+varmasti+riittäisi.+Mitä+hullujen+huoneelle+kuuluu?+Maataloustuki+on+yli+5+000+000+000+€,+siis+viisituhatta+miljoonaa+euroa+joka+ikinen+vuosi+näille+mitättömille+elättietanoille+ja+maatalousSYÖTTILÄILLE.Mites+syöttiäille+kävisi+jos+maataloustuki+loppuisi+ja+loispaskiaisten+pitäisi+edes+pikkuisen+tehdä+töitä+oman+elantonsa+eteen?
  2. Eihän+tuo+mitään,+Minä+olen+Maaliman+suurimman,+rikkaimman,+kauneimman+ja+teollistuneimman++maakunnan+Etelä+-Pohjanmaan+Yleisnero.MINÄ+olen+käynyt+kouluja+ja+muutenkin+sivistynyt+ja+Älypeliä+pelannut,+mutta+en+MINÄ+itseäni+ja+saavutukusiani+kepu,+ei+ku+kehu,+vaan+kun+vaatimaton+luonteeltani+olen.+Tässä+pienoismaakunnassa+on+kaikki+suurta,+maaliman+suurimmat+paperikoneet+ajavat+maaliman+parhaita+tuloksia+JA+LAPUAN+LAKI+ON+VOIMASSA,+PAPERIMIEHILLE+EI+MAAKSETA+PALKKOJA+VAAN+PUNIKIT+OVAT+PAKKOTÖISSÄ+HOOO+HOHOOOOO.+Ja+saunan+takana+on+tilaa+ja+lahtareiden+vapautuslaki+vuodelta+1919+on+yhä+voimassa+JA+VARSINKIN+KÄYTÖSSÄ."Ei+punikilla+olla+saaei+isää+äitiä+ei+lasta+vanhempaa....."+Tätä+kaunista+Maalaisliitto+Keskustapuolue/SuoKustaa+tunnuslaulua,+lähes+keskustalaista+kansallislaulua+LAPSEMME+LAULAVAT+JOKA+AAMU+KOULUSSA.Kyllä+täällä+on+tekniikka+ollut+aina+korkealla+tasolla,+kun+Turussa+metallimiehet+1800+luvun+lopulla+aloittelivat+laivojen+niittaamista,+me+täällä+Tolliskomaan+pääkaupungissa+Seinähullujenjoella+hitsasimme+Tikillä+ja+Mikillä+maaliman+suurimmat+laivat,+kuten+kaikki+lentotukialukset+ja+risteilijät!+Totta+junal`au+kun+mää+ku+mää.+Maaliman+suurimmat+komeemmet+vesille+laskut+on+tehty+täällä+Seinähullujenjoella.Vaikka+hyvin+vaatimaton+olen,+niin+kuin+me+kaikki+tolliskot+olemme+ja+kun+sitä+on+niin+moni+ihailijani+kysynyt+olen+kouluja+käynyt+ja+puukokardeja+saanut.+Ansioluetteloni+on+vaikuttava,+tosi+hämmästyttävä+ja+tosin+epäuskottava:-+Ylil.+evp.+30+vuotta+Kadettikoulun+jälkeen+ilman+yhtään+ylennystä++Kapteeni+ja+muita+sotilasarvoja+kuten+res+maj.-+Insinööri+mm.+auto-,+rakennus-+jne.+aloilla-+Kemisti,+vaikka+ei+ole+aavistuistakaan+kemiasta.-+Helsingin+dosenttiParas+näistä+uusista+on+mielestäni+Miesstadista,+Tolliskomaan+ikoni+heittääntyy+ihmisten+ilmopila+ASUVAKSI.
  3. Olivatko+he+maaliman+suurimman+rikollisjärjestön+Suomen+Keskustan+jäseniä?+Kenties+jo+KMS:ssä+ja+Kehittyvä-+Suomi+ansioituneita+rikollisia?+Oliko+syytesuojan+saanut+emärosvo+ja+kepun+presidenttiehdokas+Matti+Vanhanen+mukana?++Entä+Merikukka+Forsius,+hän+pillunvoimalla+sai+Matti+Vanhasen+vähäisen+järjen+pois+tolaltaan+ja+hän,+siis+todellinen+Mulkku+Matti+Vanhanen+esitti+Eduskunnassa+ponnen,+joka+meni+läpi+ja+lähes+kaikki+ydinvoiman+eteen+tehty+suunnittelu-valmistelutyö+meni+täysin+hukkaan.NÄIN+TOIMII+MAALAISLIITTO.-Miksi+hullujen+huonee+poppoo+ei+muista+tätä?