Vapaa kuvaus

Aloituksia

283

Kommenttia

684

  1. Itse+olen+orjuuden+kannattaja.+Oli+virhe+poistaa+orjuus.+Seurauksena+tästä+on+ollut+massatyöttömyys+ja+kansantalouden+sakkaus.Ehdotan,+että+jokainen+helsinkiläinen,+uusmaalainen,+varsinais-+suomalainen+ja+pirkanmaalainen+talous+saisi+vapaasti+ottaa+yhden+suomalaisen+orjaksi+muista,+Suomen+vähemmän+sivistyneistä+osista.+Kaikki+yllämainittujen+alueiden+ulkopuolella+asuvat+olisivat+lopulta+joko+yksityisten+tai+valtion+orjia.
  2. Kuule Vänö Alfred - olen sinun kanssasi monista asioista täysin samaa mieltä, mutta aloitukseni ja kirjoituksesi välillä on niin heikko silta, että aasikin hukkuisi!

    Pohjoismainen hyvinvointivaltio, jossa asumme on pää-asiassa Sosiaalidemokraattien luomus ja siitä olemme menneille demarisukupolville kiitollisia. Asiat ovat kuitenkin kääntyneet sodanjälkeisistä ajoista monissakin asioissa päälaelleen ja tämä koulutettu duunariporukka on nyky-yhteiskunnan hyväosaisia, joilla on omat hienot asunnot, muutama laatuauto, kesämökki ja loma-osake ulkomailla.

    On olemassa tällä hetkellä erittäin suuri joukko köyhiä ihmisiä, jotka tekevät osa-aikatyötä tai ovat sairaus,- tai vanhuuseläkkeellä. Näitä ihmisiä vetää riveihinsä Perussuomalaiset, joiden käyttövoima on viha ja suvaitsemattomuus. SDP on näiden ihmisten oikea kotipuolue, mutta se on niin vieraantunut köyhästä, että nämä kaksi eivät kohtaa toisiaan.

    Hyvä, että joku sanoo tämän totuuden, että naiset ovat yliedustettuina politiikassa yleensäkin, suhteutettuna heidän kykyihinsä. Näiset eivät yleensä hallitse kokonaisuuksia ja on suurta yhteiskunnan voimavarojen tuhlausta pitää näin montaa naista johtavissa asemissa ja viroissa. No, nykyaikana pärjätäkseen politiikassa pitää ollla hyvännäköinen blondi, joka hymyilee paljon ja hymyillessään hänen koko posliininvalkoinen hammasrivistönsä näkyy. Suuri etu on, jos on entinen missi tai tuttu BB- talosta ja on ollut naimisissa Hjalliksen, Keskisen tai muun vastaavan suurmiehen kanssa.
  3. TV seiskalla opettava David Pawson on ollut pitkään sitä mieltä, että Jeesus syntyi meidän juhannuksemme aikoihin - perustelua en kyllä muista.

    Tarkka päivä voisi olla 17.6. - tällöin loisti Jeesuksen synnyinseudulla kirkas tähti.
    http://www.uusisuomi.fi/viihde/43714-vaite-jeesuksen-todellinen-syntymapaiva-onkin…

    Eli oli miten oli, niin joulu on jokatapauksessa peruttu!