Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
issikkapower
profiilit
issikkapower
issikkapower
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No jos laitetaan etusijalle liikkuvan kohteen kuvaus ja toissijaikseks hämärä...
Nyt olen katsellut Olympuksen stylus traveller sz-16 ihs ja sh-50 sekä myös
nikonin coolpix p520 ja fujifilmin FinePix sl1000.
Tämän hetkinen kamerani on siis samsungin L310W. Tuoko nuo kamerat tähän
merkittävää muutosta muuta kuin zoomin kans?
29.01.2014 00:11
Ainakin itsellä tuo hämäräkuvaus on kun aina ei välttämättä pääse koirien kanssa lenkille parhaimpaan aikaan valon kannalta,esim. kesällä päivät on liian kuumia monesti jolloin lenkit tehään iltasin.Tai sitten jos ravit sattuu olemaan iltaravit...
ja hetkittäin kun tuosta maisemakuvauksestakin innostun niin jostain tietynlaisista hetkistä olis kiva saaha kuvia ja nämä sitten saattavat olla hämärän aikaan.
Ja olenko nyt ymmärtäny oikein että tuon f-arvon kans että mitä pienempi niin sen parempi?vaiko ihan päinvastoin?
12.01.2014 01:00
Vaikka kameroista en juuri mitään ymmärräkkään,niin en sentään niin tyhmä ole että ulkonäön perusteella päättelisin että onko kamera hyvä vai ei.
Ja kuten jo aikasemmin sanoin että noista kennoista en ymmärrä.
Mutta sitä miten noita kameroita olen valikoinut on se että olen lukenut tuotekuvauksen läpi ja kattonut teknisiä tietoja,sen vähän mitä ymmärrän.
seuraavan jälkeen varmaan tulee kommentteja ettei noilla ole väliä,mutta
olen kattonut megapixeleitä,polttoväliä,zoomia ja yrittänyt kattoa vähän että montako kuvaa sekunissa.
Mutta nyt olen kattonut sitten noita Olympuksen muutamaa mallia.
SZ-16,SP-820UZ ja SP-720UZ.
Ja myös tutustunut tarkemmin uudestaan tähän Canon ps SX510 HS malliin.
09.01.2014 01:19
Olisi varmaan ollut parempi otsikko aloittelijalle kamera.
Mutta ajatusmaailma pyöri siinä että jos nyt olis löytänyt jonkin kohtuu
hintasen hieman paremman kompaktikameran jolla harjoitella kuvausta ja kun mun kuvaus on muutenki lähinnä sellasta omaksi iloksi kuvausta,jonka jälkeen joskus tulevaisuudessa jos valokuvaamisesta innostuu enemmän harrastuksena niin
sitten voisi panostaa enemmän -> ostaa mahdollisesti myös sen järkkärin.
Mutta tosiaan nuo liikkuvat kohteet tuovat sen oman haasteensa ja lisäks vielä se
että ne välillä ovat suhteellisen kaukanakin.
08.01.2014 01:21
Ostatko itse auton jos et tarvitse sitä edes joka viikko?Ja maksat siihen sitten kaikki verot,vakuutukset,katsastukset ja huollot yms kulut? Jos muuten voisit pärjätä polkupyörälläkin? ;)
Ja katsoinki tuota SX510 HS,mutta koska en noista kennoista mitään ymmärrä ja muuten vaikuttivat tuon SX500 IS kans niin samalta,niin hinnan perusteella päädyin siihen.
Mutta onko siis nyt näin että kompaktikameroilla ei tee mitään,vai oonko mä eksyny järkkärikamerafanien keskelle?
Mutta kiitos kaikille vastauksista.
06.01.2014 21:56
Anteeksi yksi ajatuskatkoksessa tullut kirjotusvirhe.Kaikki varmaan kuitenkin ymmärtää mitä on tarkoitettu.
Ja järkkäreitäkin oon kyllä kattonu ja niistä juurikin näitä halvempia malleja kuten
Canon Eos 1100D ja Nikon D3100. Mutta toisesta kuulin että on jo niin vanhaa mallia ettei kannata ja sitten juurikin näitä että nämä perusobjektiivit eivät riitä mihinkään jos on yhtään haastavampia olosuhteita. Ja mitä noita lisävarusteiden hintoja katoin niin ei oikein huvita ostaa kalliimpia lisävarusteita mitä ite kamera jo on.
Mutta se mit siis lähdinkin tässä aloituksessa hakemaan oli kokemuksia, ehdotuksia paremmista ja vinkkejä.joten kiitos vastauksesta.
06.01.2014 00:13
1 / 1