Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
donluis
profiilit
donluis
donluis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
1045
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloitin nimimerkki donLuis´in käytön kymmenkunta vuotta sitten.Olen sittemmin kirjautunut (väärinkäytösten takia)ja kirjoitan nyt nimimerkkini yhteen ja pienillä kirjaimilla,mikä minusta on hieman väärä tapa,mutta sen kone hyväksyy. Olen siis alkuperäinen don Luis nimimerkin käyttäjä.Aiemmin historiaa pystyi hakemaan esim. nimimerkin avulla, en ole tutkinut toimiiko se yhä.
01.02.2015 08:43
Jatkan sinnikkäästi,minua ei ennenkään ole trollit eivätkä muutkaan lannistaneet.Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee.
30.01.2015 08:49
Olen alkuperäinen !!
27.01.2015 10:36
Tylsänpuoleiset kirjoittajat sentään ovat jäljellä.Olen sitä mieltä,että otsikolla Aurinkorannikko kirjoitellaan lähes yksinomaan hyvin pienestä pätkästä kyseistä rantaa eli Fuengirolan tienoosta.Itse lomailen kesäisin samalla rannikolla,kaukana"fugesta".eipä nämä trollit juurikaan kirjoita sieltä,mahtavatko oikein tietää sen suunnan asioista,no ,eipä tietämättömyys haittaa kanariapalstoilla esiintymistäkään.Kaipaan itsekin Ookke karaa, Marineroa Sotaventoa, Masaa ja useita muita.
26.01.2015 17:40
Vastauksessa myös kysyin ,mikä on paljon.Kateus paistaa jutsta kuin pihtikintut polvihousuista.
26.01.2015 09:09
Mikä nyt sitten on "paljon maailmaa".Välimeren pohjoisranta on tuttu Albaniaa myöten.Keskieurooppaa on käyty Lichtensteinistä Gibraltarille.Tulkitset kommenttiani väärin,joten sinun tulkintakykysi joutuu outoon valoon.Ei se ,että käyn usein Inglesissä ole pois muusta matkailusta,tänään varasin matkan saksaan.
25.01.2015 14:14
Niin Terrenon kuin Torremolinoksen nähneenä olen päässyt läheltä näkemään kuinka Suomi matkailijat vuosi vuodelta ovat parantaneet käytöstapojaan.Tänä päivänä suosituin turistikohde on Espanja ja sen monet paikalliskohteet.Playa del Ingles on varsin siisti vaikkapa Helsinkiin verrattuna ja eräs suosituimmista kohteista jo laajuutensa( Ingles, San Agustin, Bahia Feliz, Meloneras, Maspalomas)takia.Hyviä ja laadukkaita hotelleja on useita joten majoitusvaihtoehtojen moittiminen kertoo asiantuntemattomuudesta.Hinnatkin ovat varsin edulliset niin majoituksen kuin ruokien suhteen.Suomijuoppoja nykyisin ei taida löytyä kuin jostain Aurinkorannikon vakioasukaskeskittymistä.Kehitys kehittyy myös Inglesissä!!!
25.01.2015 12:02
Näyttäkää yksikin kirjoittamani juttu ,jossa kiellän käymästä suomibaareissa.Kävisin itsekin niissä jos ne olisivat kilpailukykyisiä hinnan ja laadun suhteen.Arvostelen vain omalta kohdaltani asioita,käykää ihmeessä missä tykkäätte,voi olla ,että minäkin poikkean.asiakastyytyväisyys on ansaittava.Viha on seikka jonka,näin lomatarinoissa voi unohtaa tyystin.Suomibaarit houkutelkaa,ilolla ja riemulla ja edullisin hinnoin.
23.01.2015 19:43
EI JUNTEILLE,kerro meille kunnon lomakohde.Samalla rahalla.
Älä huolestu taxari,trolli oli uurastuksen tulos,vaikka iskelmäsanoitus ei ollut tykkänään hallussa,jos olen yli 30 kerran käyntien aikana kyennyt välttämään kohtuudella suomibaareja ja "kontulaa" ninn eiköhän tuo onnistu edelleenkin.Saatan kyllä itseäni ärsyttää ja kulkea läheltä ohi,mutta siihen se jäänee.
23.01.2015 19:10
Kuvaus lienee tyypillinen,pikku virheineen.On hyvä,että näin omakohtaisen kokijan kuvauksen voi lukea,itse kun en juurikaan tuolle alueelle kulkuani suuntaa.
23.01.2015 14:36
Kokeile apartment Costa Rica tai Haffner.eu.
22.01.2015 10:43
Kerro nyt minulle mikä se turistirysä oikein on ,kun olen itse turisti,niin asia kiinnosta .Hyvä(miksi) tai paha (miksi).
21.01.2015 10:41
Alan kallistua Tutkija LKT:n mielipiteisiin,toisaalta on hyvä ,että on joku foorumi jossa voi purkaa omia kompleksejaan.No ,jokainen ilmaisee oman perustasonsa näillä möläyksillään.
21.01.2015 10:28
Ensi talven matkoja vielä varsin vähän myynnissä,ei siis voi varata.
21.01.2015 08:55
Maksavatko paikalliset muka veronsa,kysyn vaan.?
21.01.2015 08:54
En tunnista suosikkilomakohdettani edellisistä jutuista,majoitunko väärin vai miksi ,kertokaa???
21.01.2015 08:53
Kannatan suomalaisuutta,mutta sitä ryppyotsaisuutta ahneutta on vaikea hyväksyä,mitä suomikuppilat(kuulemma)harrastavat.jos paikalliset olot ja saaren historia on ennestään tuttua ,niin ei joka kerta tarvitse historiatietoja päivittää.
16.01.2015 10:56
Onhan se arvokas minullekin,aikoinaan kuljin kaikki retket ja tutustuin saareen hyvinkin huolella,mutta jo kahdennenkymmenennen kerran jälkeen arvostan lomailua ja rauhallisuutta,hyviä ilmoja ja ystävällisiä paikallisia ihmisiä.Varsin moni itseään kunnioittava ansaitsee leipänsä juuri turistien suosimilla alueilla ja myös siellä asuu.Jätän mielihyvin suurimman osa kanarian asukkaista elämään omaa elämäänsä ,häiritemättä heitä.
15.01.2015 12:12
Me runsaasti Inglesissä aikaamme viettävät tiedämme ,että paikalliset palvelevat meitä ilokseen,se on heidän elinkeino.Minä kun en kulje n.s.suomalaiskortteleiden alueella niin enpä ole humalassa toikkaroivia henkilöitä nähnyt.Miksi pitäisi nähdä jotain paikallista elämää ,kerro.
15.01.2015 11:35
Mikä se turistihelvetti oikein on,riippuuko se turistien määrästä vai mikä siinä on negatiivista.Jos kaikki toiminnot on luotu turisteja varten niin miksi se on helvetti.
15.01.2015 08:57
39 / 53