Tjäreborgin sivuilla kävin. Jos nyt lähtee maksaisi kolme viikkoa Puerto de la Cruzissa 1500 euroa, jos varaa ensi joulukuulle saa 1100 eurolla. Sama huoneistohotelli Ving, kannattaa siis jo nyt varata!
Ensi talven matkat kannattaa varata jo nyt!
51
1116
Vastaukset
- Voi teitä juntteja
Käy sinä Tjäreborgin sivuilla. Minä käyn ensin Norwegianin tai Ryanairin sivuilla ja sitten kaljalla. Omatoimimatkat tulee huomattavasti halvemmaksi mutta ne ei ole yleistyneet kun tuulipuvut ei vaan osaa. Äiti on teillä peräkammarin pojilla kotona ja laittaa vaatteetkin huomisiksi joten ei ilman sitä all inclusiveä ja matkatoimiston mimmin ohjeita pärjää. Äiti pakkaa varmaat teidän matkalaukunkin ja varmistaa että on nenäliinoja taskussa :D
- itse olet
Mikähän sinustakin muka tekee niin ylivertaisen olennon, että se oikeuttaa wittuilemaan täällä asiallisia avauksia tekeville? -Joku on sinua neuvonut sen verran, että osaat netin kautta tehdä varauksen huom. "halpa-lento yhtiöstä". Sekö sinusta mulkvisti niin erinomaisen tekee? Itse taidat olla se peräkammarin jälkeen-jäänyt ainoan talon iso poika, joka ei osaa omia kenkiään solmia ja äidiltä pummaat kympin että saat sivasta muutaman kaljan. Pysy vaan sinä siellä Perähikiällä.
- Voi teitä juntteja
itse olet kirjoitti:
Mikähän sinustakin muka tekee niin ylivertaisen olennon, että se oikeuttaa wittuilemaan täällä asiallisia avauksia tekeville? -Joku on sinua neuvonut sen verran, että osaat netin kautta tehdä varauksen huom. "halpa-lento yhtiöstä". Sekö sinusta mulkvisti niin erinomaisen tekee? Itse taidat olla se peräkammarin jälkeen-jäänyt ainoan talon iso poika, joka ei osaa omia kenkiään solmia ja äidiltä pummaat kympin että saat sivasta muutaman kaljan. Pysy vaan sinä siellä Perähikiällä.
Hahahaa! Osoi ja upposi näköjään. Miten teillä pakoputkipojilla siellä tohmajärvellä menee?
Kaikkitietävänä matkaajana ja parkettien partaveitsenä naisia viihdyttävänä tiedän asioista paljon enemmän kuin turistikohteisiin kerran vuodessa pääsevät tuulipukulapset. Suomikuppilassa istuessa ja kurakaljaa juovana sinä et tietenkään ymmärrä maailman mahtavimpien matkaajien elämästä mitään. Yritä nyt edes säästää levyseppähitsaajan palkastasi että pääset kesällä tallinnaan. - Tätä en tiennyt
"Äiti on teillä peräkammarin pojilla kotona ja laittaa vaatteetkin huomisiksi joten ei ilman sitä all inclusiveä ja matkatoimiston mimmin ohjeita pärjää. Äiti pakkaa varmaat teidän matkalaukunkin ja varmistaa että on nenäliinoja taskussa :D"
Kylläpäs sitä ollaan ärhäkkäänä, onko vaimon kanssa riitaa, työnantaja meinaa lomauttaa/antaa potkut vai mistä kiikastaa? Tiedoksi vain että armeijan jälkeen parikymppisenä muutin kotoa pois. - hehhehheeee...
Voi teitä juntteja kirjoitti:
Hahahaa! Osoi ja upposi näköjään. Miten teillä pakoputkipojilla siellä tohmajärvellä menee?
Kaikkitietävänä matkaajana ja parkettien partaveitsenä naisia viihdyttävänä tiedän asioista paljon enemmän kuin turistikohteisiin kerran vuodessa pääsevät tuulipukulapset. Suomikuppilassa istuessa ja kurakaljaa juovana sinä et tietenkään ymmärrä maailman mahtavimpien matkaajien elämästä mitään. Yritä nyt edes säästää levyseppähitsaajan palkastasi että pääset kesällä tallinnaan.Menikö juntilla hermo? Hähähä..
- noloja
Ei vitt* nyt :D Kaikki ei pakosti osaa niin hyvin englantia. Ja silloin valmist matkat ovat hyvä vaihtoehto.
- menossa omatoimisest
Kyllä AM myy vielä edullisemmin samaa settiä. Ajankohta vaan on muutenkin edullisin ja epävakainen. Omatoimatka voi tulla edullisemmaksi, lennot vaan ei vielä ole myynnissä ainakaan ne halvimmat.
- Varma tieto
Viikon tai kahden omatoimimatkat eivät tule pakettimatkoja halvemmiksi, pikemminkin kalliimiksi, ainakin jos matkalle lähtee vain kaksi aikuista!
- ja höpö höpö
Jos matkustat viikolla 8, asia on juuri toisin.
AM halvin pakettimatka Jandiaan on tuolloin yli 1000€/kärsä. Omatoimisesti - jopa lomelennot 580/hlö käyttäen - saat tuohon rahaan paljon paremman hotlan. - varattu ajat sitten
Höpsistä! Täytyy vain varailla lennot kun ne on halvimmillaan, eli heti kun tulevat myyntiin. Me olemme menossa hiihtoloman aikaan Kanarialle omatoimisesti: lennot 220e/hlö ja hotelli 180e/hlö = 400e/hlö pari viikkoa. Ei mistään saa valmismatkoja edes äkkilähtöjä tuohon hintaan hiihtolomalla, joka on meille ainoa mahis koululaisten lomien takia!!!
- Säästäjä Saku
Olet ilmeisesti Tjäreborgin työntekijä kuin noin pitää mainostaa. Totuus kuitenkin on että halvimmalla, lähes 60-70% halvemmalla pääsee kun ostaa matkansa viikkoa ennen lähtöä. Mikäs siinä jos rahaa on mutta ei minulla ole. Siksi matkailen alle puoleen hintaan.
- Tätä en tiennyt
En ole Tjäreborgilla töissä, se sivuja vain satuin selailemaan. Nuo hinnat ovat yksin matkustavalta, kaksin kun matkustaa saa tietysti vielä halvempaan. En minä ole mitään halpoja äkkilähtöjä nähnyt ja jos onkin niin pitää ostaa sika säkissä, ei edes tiedä missä majoitus. Nehän on jotain hirveitä murjuja, kyllä niitä halvalla saa.
- satasia vaan
Kannattaako noista satasista pitää melua? Onhan siitä maksettava tommonen pikkuraha, että joku tekee kaiken valmiiksi ja vastaa lisäksi siitä, että toteutuva on tarjottu, tai korjaa asian. Pätäkkää pitää olla sen verran, että on matkalle varaa. Äkkilähdöille jonottaa sitten se "Voi teitä juntteja porukka", jota kiusaa se, ettei tiedä onko ensi jouluna rahaa.
- Ei mainoksia, kiitos
Onko teillä siellä Tjäreborgilla YT-neuvottelut päällä kun noin pitää omaa yritystä markkinoida. Kyllä ihmiset varmasti osaa itse valita oman matkatoimistonsa ilman yrityksen työntekijän mainostamista.
Sama mainonta ärsyttää kun joku mainostaa omaa kanarialla sijaitsevaa ravintolaansa. Ihan kiukuksi pistää kun hyvä palsta menee pilalle markkinointi juttujen kanssa - Yksin matkaava
Aurinkomatkan kalenterissa 3 viikon hinnat. Tietty jos yksin matkustaa niin voi joutua maksamaan lisämaksu suunnilleen 150€ mutta Aurinkomatka antaa 100€ alennuksen.
Eli kun vertaa 1 ja 3 viikon hinnat, niin ei ole paljon eroa.
Itse olin joulukuussa Teneriffan Lomakylä Costa Adejessa yhden viikon ja hinta oli alle 1000€ Hotelli oli todella nätti viihtyisä Parque del sol, 4 tähden huoneistohotelli.
Tämä ei ole mainos vaan oma kokemus. - Älä Osta
Ei kannata ostaa vuotta eteenpäin. Voi vaikka kalma iskeä tai jokin sairaus tai pomo ei anna lomaa. Liian riskaabelia. Äkkilähdöt niin saat saman alennuksen.
Tämä ohje on henkilöltä joka tietää asiat vuosien kokemuksella.!!!!! - Matkustajatartar
Omasta kokemuksesta niin ei kannata. Tarjoavat toki nyt jo ennakovaraajan yms etuja eri matkatoimistoissa. Itse olen ostanut matkan aikaisintaan noin 3kk ennen. Ja silloinkin hyödynnän erinäisiä tarjouksia. Vuosi sitten olin esim Lanzarotella. Ostimme matkan tarjousiltamista. 2 aikuista, viikko all inc 1118€. Ja se ostettiin syyskuussa. Hotellissa oli pari muuta suomalaista pariskuntaa ja heidän kanssaan jutellessa kävi ilmi, että olivat ostaneet matkan äkkilähtönä. Hinta vaan oli heillä sen liki 1700€.
Hieman aikaa ja seuraamista, olla aktiivinen niin saa hyviä etuja. Ja ostaa silloin, kun se hinta on kohdillaan.
Itse ostin jokunen viikko sitten maaliskuun matkan. Tarjouksesta tietenkin. Tai matkamessutarjouksesta ostin matkan kesälle. - nnmmtty
Järkyttävän kalliita matkoja niinkin surkeaan paikkaan kun Lanzarote.
- Talviasukas.
Tulisivat tänne kanarialle. Itse olen ollut Inglésin hintatasoon tyytyväinen. Kanarialla kaikki on halvempaa.
- Matkustajatartar
1118€ kahdelta aikuiselta yhteensä. All inc, 4 tähden hotelli. Ei ole kallis. Aiemmin Teneriffa oli Lanzarotea kalliimmpi. Nyt olis toisinpäin. Ja olen hintoja seurannnut usean vuoden ajan. Tietenkin mulla on vaan seurassa parin matkatoimiston kohteet ja hotellit. Kaikkia hotelleja ei tule katsottu.
Vaan ne itselle tietyt kelpuutettavat. - Never again
Talviasukas. kirjoitti:
Tulisivat tänne kanarialle. Itse olen ollut Inglésin hintatasoon tyytyväinen. Kanarialla kaikki on halvempaa.
Kyllä tyytyy todella vähään jos on mieltynyt Inglesiin, tuo kaikkien turistirysien rysä!
Never again kirjoitti:
Kyllä tyytyy todella vähään jos on mieltynyt Inglesiin, tuo kaikkien turistirysien rysä!
Kerro nyt minulle mikä se turistirysä oikein on ,kun olen itse turisti,niin asia kiinnosta .Hyvä(miksi) tai paha (miksi).
Ensi talven matkoja vielä varsin vähän myynnissä,ei siis voi varata.
- 795342
Joku pystyy varaamaan etukäteen pitkän ajan päähän, joku vaan vähän ennen lähtöä. Elämäntilanteita ja ihmisiä on monenlaisia. Samoin rahaa on toisella eri lailla käytettävissä, kuin toisella. Turhaa on osoitella sormella toisin toimivia. Asiallinen keskustelu olisi tietysti hyvä. Kaikki ei vaan pysty, eikä halua sitä. Taitaa monesti nämä palstat olla pahanolon purkua.
- watsii
Itse ostin meno paluun Thaimaahan hintaan 712 euroa. Paluu jäi käyttämättä ja jokunen vuosi täällä jo vierähtänyt. Terveisiä vaan sinne uraputkeen jäätikön keskelle. Kivaahan se on käydä sulattamassa paikkoja pari viikkoa vaikka kanarian saarilla. Täällä ei ole kylmä päässyt yllättämään vaikka tuo kylmäkone tossa vähän puhalteleekin. Talokin tuli laitettua niin ei oo tarvista vieläkään ostaa paluulippua.
watsii kirjoitti:
Itse ostin meno paluun Thaimaahan hintaan 712 euroa. Paluu jäi käyttämättä ja jokunen vuosi täällä jo vierähtänyt. Terveisiä vaan sinne uraputkeen jäätikön keskelle. Kivaahan se on käydä sulattamassa paikkoja pari viikkoa vaikka kanarian saarilla. Täällä ei ole kylmä päässyt yllättämään vaikka tuo kylmäkone tossa vähän puhalteleekin. Talokin tuli laitettua niin ei oo tarvista vieläkään ostaa paluulippua.
Kyllä on taas varsinaiset törkyturvat kirjoittelemassa. Ei ole ollut äitiä huolehtimassa nenäliinaa taskuun eikä muutakaan kasvatusta antamassa. Tai sitten ovat käytöstavat unohtuneet jos niitä on joskus ollut. Ette ole parjattavianne parempia itsekään.
- Hyvin tarkenee
watsii kirjoitti:
"Täällä ei ole kylmä päässyt yllättämään vaikka tuo kylmäkone tossa vähän puhalteleekin. Talokin tuli laitettua niin ei oo tarvista vieläkään ostaa paluulippua."
Ei Suomessa kylmä ole, katson mittariin niin näyttää olevan 23 astetta plussaa. Sisällä meinaan. Ei sitä kesälläkään ulkona asuta vaan sisällä. Mitä väliä vaikka ulkona olisi 30 astetta pakkasta, ei siellä kun käydä. Vaatteet sään mukaan.
- Äläpäs nyt...
..mitää kannata vielä alkaa varailemaan ja muutenkaan mistää tjären taikka am sivuilta. nää on taas näitä pakettipellejen juttuja. netin kautta vaan katselee halvat lennot ja majoitukset (halvat ei tarkoita samaa, kuin huonot, vaan edulliset). toi 1100€/nuppi on niin järkky hinta, että ei hyvää päivää. lennothan maksaa muutaman kympin halvimmillaan ja majoitusta löytyy, miks alkaa polttelemaan rahaa. huh mitä sakkia!
- peace1
Kukin taaplaa tyylillään. Ei ihmisen arvo riipu siitä mistä matkansa ostaa ja paljonko siitä maksaa !
- Äläpäs nyt...
peace1 kirjoitti:
Kukin taaplaa tyylillään. Ei ihmisen arvo riipu siitä mistä matkansa ostaa ja paljonko siitä maksaa !
kukin tosiaan taaplaa tyylillään, mutta pitääkö alkaa sitten neuvomaan täysiä pöljyyksi, että mikä kannattaa. en mielestäni tuossa mitannut ihmisen arvoa. vaan onhan se nyt ihan tosi juttu, että netistä ostamalla lentoliput pääsee monen kohteeseen tosi halvalla ja majoituksia löytyy myös. tuolla 1100€/nuppi hinnalla koko perheen matkaksi tulee (2aik. 2la.) 4400€, ellei matkatoimisto anna yhtää lapsialennusta ja vaikka matkatoimisto päästäisi lapset ilmaiseksi, tulee matkalle hintaa 2200€, jota tosin epäilen suuresti. tekee tuolla 4400€ melkoisen matkan omatoimisesti takuu lämpimään ja saa elää jopa ylellisyydessä useamman viikon perheensä kanssa. ei tarvii edes mitää halpalentoyhtiöitä käyttää, kun pääsee sopivasti moneen kohteeseen.
- Ei pidä yleistää
Äläpäs nyt... kirjoitti:
kukin tosiaan taaplaa tyylillään, mutta pitääkö alkaa sitten neuvomaan täysiä pöljyyksi, että mikä kannattaa. en mielestäni tuossa mitannut ihmisen arvoa. vaan onhan se nyt ihan tosi juttu, että netistä ostamalla lentoliput pääsee monen kohteeseen tosi halvalla ja majoituksia löytyy myös. tuolla 1100€/nuppi hinnalla koko perheen matkaksi tulee (2aik. 2la.) 4400€, ellei matkatoimisto anna yhtää lapsialennusta ja vaikka matkatoimisto päästäisi lapset ilmaiseksi, tulee matkalle hintaa 2200€, jota tosin epäilen suuresti. tekee tuolla 4400€ melkoisen matkan omatoimisesti takuu lämpimään ja saa elää jopa ylellisyydessä useamman viikon perheensä kanssa. ei tarvii edes mitää halpalentoyhtiöitä käyttää, kun pääsee sopivasti moneen kohteeseen.
Toki tulee halvemmaksi, jos lähtö-/ja paluupäivillä ei niin väliä. Muttei helposti meillä, joilla esim. syksyllä vain tietty 1 vko mahdollinen (tämä siis töistä johtuen) Norwegianin halpoja lentoja esim la-la ei juuri ole.
- Norwegianilla
Ei pidä yleistää kirjoitti:
Toki tulee halvemmaksi, jos lähtö-/ja paluupäivillä ei niin väliä. Muttei helposti meillä, joilla esim. syksyllä vain tietty 1 vko mahdollinen (tämä siis töistä johtuen) Norwegianin halpoja lentoja esim la-la ei juuri ole.
Eihän ne Kanarianlennot Norwegianilla ensi syksylle ole edes vielä myynnissäkään. Odottele rauhassa!!!
- petruska7
Mistä löytyy muutaman kympin lentoja, kertoisitko mihin kohteeseen pääsee noin halvalla talven matkalle. Tämä sinulle " Äläpäs nyt ".
- Äläpäs nyt...
petruska7 kirjoitti:
Mistä löytyy muutaman kympin lentoja, kertoisitko mihin kohteeseen pääsee noin halvalla talven matkalle. Tämä sinulle " Äläpäs nyt ".
halpoja lentoja löytyy useammastakin paikasta mm. http://www.rantapallo.fi/akkilahdot/ juuri tuolla näkyi olevan nyt 95€ pelkät lennon lanzarotelle, joskus on ollut 70€ pelkät lennot.
lentoyhtiöillä on omilla sivuillaan usein varsin edullisia lentoja, varsinkin halpisyhtiöillä, mutta suurillakin yhtiöillä on. niillä voi tehdä pidemmänkin matkan halvalla.
useilla hakukoneilla löytyy myös halpoja lentoja, hinnnat ovat sitten tässä ja nyt, ota tai jätä, eli tilaisuuten on osattava tarttua heti. ihan kokemuksella, olin ostamassa lentoja koko 5h perheellemme ja löysin tosi halvat lennnot, mutta en ollut varma saanko majoituksen tuolle ajalle, joten jouduin varmistamaan majoituksen siinä välissä ja aikaa meni n. 20min, niin hinta ehti nousta tuossa ajassa 20€, eli 4€/nuppi, ei paha, mutta kuvastaa tilannetta.
Missään nimessä ensi talven matkaan ei kannata alkaa varailemaan nyt mitään, ei ainakaan tuollaisilla hinnoilla, paras aika ostaa on n. 2kk ennen matkaa.
nimim. ei pidä yleistää sanoisin, että töistä kannattaa ottaa ihan vapaata halvan matkan vuoksi ennemin, kuin alkaa työtä tekemällä tienaamaan sitä halvan ja kalliin matkan erotusta. on aika kallista työntekoa, jos alkaa sillä verukkeella matkustelemaan kalliilla matkoilla. säästetty euro kun on parempi, kuin työllä tienattu, siitä ei ole tarvinnut maksaa veroja ym. kuluja. - varattu ajat sitten
Äläpäs nyt... kirjoitti:
halpoja lentoja löytyy useammastakin paikasta mm. http://www.rantapallo.fi/akkilahdot/ juuri tuolla näkyi olevan nyt 95€ pelkät lennon lanzarotelle, joskus on ollut 70€ pelkät lennot.
lentoyhtiöillä on omilla sivuillaan usein varsin edullisia lentoja, varsinkin halpisyhtiöillä, mutta suurillakin yhtiöillä on. niillä voi tehdä pidemmänkin matkan halvalla.
useilla hakukoneilla löytyy myös halpoja lentoja, hinnnat ovat sitten tässä ja nyt, ota tai jätä, eli tilaisuuten on osattava tarttua heti. ihan kokemuksella, olin ostamassa lentoja koko 5h perheellemme ja löysin tosi halvat lennnot, mutta en ollut varma saanko majoituksen tuolle ajalle, joten jouduin varmistamaan majoituksen siinä välissä ja aikaa meni n. 20min, niin hinta ehti nousta tuossa ajassa 20€, eli 4€/nuppi, ei paha, mutta kuvastaa tilannetta.
Missään nimessä ensi talven matkaan ei kannata alkaa varailemaan nyt mitään, ei ainakaan tuollaisilla hinnoilla, paras aika ostaa on n. 2kk ennen matkaa.
nimim. ei pidä yleistää sanoisin, että töistä kannattaa ottaa ihan vapaata halvan matkan vuoksi ennemin, kuin alkaa työtä tekemällä tienaamaan sitä halvan ja kalliin matkan erotusta. on aika kallista työntekoa, jos alkaa sillä verukkeella matkustelemaan kalliilla matkoilla. säästetty euro kun on parempi, kuin työllä tienattu, siitä ei ole tarvinnut maksaa veroja ym. kuluja.Totta. Kaikilla ei vain ole mahdollisuutta itse päättää loma-ajankohdastaan ainakaan pienellä aikajänteellä. Koululaiset ei voi olla pois milloin vain ym. Työttömille aikuisille ja eläkeläisille ok.
Meillä on tietyt kohteet, mihin haluamme matkustaa ja hotellillekin on muutama kriteeri (keskustassa, uima.allas, parveke ym). Äkkilähtijöille hyvät mahdollisuudet, mutta ei pidä yleistää. Näitä ei voi aina verrata. Jos suurin osa ei maksaisi matkoistaan täyttä hintaa, niin eipä olisi noita halpojakaan matkoja!! Ota se huomioon.
- Traveller.
paras aika ostaa on n. 2kk ennen matkaa. Mihin tuo n. 2 kuukautta ennen perustuu, olen tehnyt n. 40 ulkomaan matkaa ja minusta tuo väite ei pidä paikkaansa.
- Äläpäs nyt...
2kk perustuu ihan kokemukseen, lentoyhtiöt alkaa täyttämään koneiden loppupaikkoja, mutta jos sinulla on parempi ajankohta, niin anna tulla. tietty kandee seurata hintoja aiemmin, mutta 3kk ennen matkaa alkaa olemaan yleensä aikasintaan parhaat ajat. 40 ulkomaan matkaa miten ja mihin? jos oot kytänny lennot 40 matkaan, niin tiedät kyllä.
- Järjestely kysymys
Äkkilähdöllä kävimme jokunen vuosi sitten Thaimaassa 2vk. 680€ /henkilö.
Bangkok/Cha Am hyvät hotellit molemmissa. Kanarialla käydään halvalla myös äkkilähdöillä, kuitenkin aina hotelli on tiedossa. Lasten takia ei mennä "määrittelemättömään".
Koululaiset saavat rehtorilta lomaluvan vaikka päivää aikaisemmin, siitäkin on kokemusta. Ei sen takia jää maksettu matka tekemättä.
Eikä asuta missään perähikiällä pikku koulun lähellä. Nyt on Kanarialla kylmää ja tuulista, eipä siis lähdetä vielä.
Katellaan matkaa vähän kauemmaksi, varmaan lämpöön siis.- varattu ajat sitten
Järjestelykysymys toki. On lomailtu kouluaikanakin monesti. Meillä lapset ei itsekään halua olla pois koulusta, koska läksyt ruuhkautuu ja jää jälkeen oppimisessa. Muutenkin pitää paljon lukea, että pärjää. Toisille tuokin on helpompaa.
Luvan toki myöntävät, osin pitkin hampain. Pyrimme järjestämään lomamme koulun lomien yhteyteen, vaikka sitten vielä muutama päivä loman jatkeeksi, mutta ei esim. viikkoa kahta ainakaan. Turha tuosta on jankata, koska kaikille ei käy äkkilähdöt. Kukaan ei varaisi etukäteen, jos elämä olisi niin helppoa, että voi parin päivän viiveellä lähteä lomille. - Äläpäs nyt...
varattu ajat sitten kirjoitti:
Järjestelykysymys toki. On lomailtu kouluaikanakin monesti. Meillä lapset ei itsekään halua olla pois koulusta, koska läksyt ruuhkautuu ja jää jälkeen oppimisessa. Muutenkin pitää paljon lukea, että pärjää. Toisille tuokin on helpompaa.
Luvan toki myöntävät, osin pitkin hampain. Pyrimme järjestämään lomamme koulun lomien yhteyteen, vaikka sitten vielä muutama päivä loman jatkeeksi, mutta ei esim. viikkoa kahta ainakaan. Turha tuosta on jankata, koska kaikille ei käy äkkilähdöt. Kukaan ei varaisi etukäteen, jos elämä olisi niin helppoa, että voi parin päivän viiveellä lähteä lomille.meillä on ollu lapsille läksyt mukana reissussa ja isommille etänä, että on voinnu tehdä läppärillä. tietty on pyritty matkustelemaan lasten lomien aikana, että on jostain päin lastenlomaa venytetty matkan mukaan. mitää äkkilähtöjä me ei kuitenkaan olla juuri suosittu, vaan ihan normaalisti ajoitettu tiettyyn ajankohtaan, koska töiden puoleen pitää sopia kuitenkin. aina on löytyny halvat lennot, jos ei muuten, niin on pidennetty reissua. joskus on ollu sellainen tilanne, että lennot sai paljon halvemmalla, että sillä erotuksella olis asunut kuukauden ko. paikassa, kun oli muutaman päivän pidempää reissussa.
- yrittäjän loma-aika
Meillä on loma aina loppiaisen jälkeen neljä viikkoa. Olemme siis nyt Teneriffalla. Koska tämä hotelli on huomattu hyväksi, varasimme jo ensi vuodeksi samat viikot. Hinta kaksiossa kahdelta n.2.200€ sisältäen myös kuljetukset ja ateriat lennoilla.
- kyselijä
kerro heti, mikä apartementos ja matkanjärjestäjä Minäkin varaisin heti ensi talveksi.kiitos vastauksesta.
Aloittajan mainitsema Tenerife Ving ei erikoisempi paikka.
- Järjestely kysymys
Totta, ei kaikille sovi äkkilähdöt. Meillekin parhaiten loppusyksystä, joulunaikaan tai helmi-maaliskuulla. Kesällä toinen tekee enemmän töitä niin käväistään pidennetyillä viikonloppumatkoilla ihan suomessa.
Ala-asteen 1-3 luokilla ei vielä kauheasti jälkeen jää kun voi tehdä läksyjä vaikka lentokoneessa tai hotellissa parina iltana.
Alle kouluikäisellä ei näitä murheita ole. On sitä joskus varattu paljonkin etukäteen kun on ollut joku syy lähteä juuri siihen aikaan.
Mielenkiinnosta kyselen, minkälainen sää on nyt Teneriffalla? Fuerteventurassa on ainakin kova tuuli ja aika viileää.- mallasjuoma
Kyllä turistirysiin löytyy edullisia pelkkiä lentoja, mutta kun ei ne rysät kiinnosta, niin maksellaan ihan toisenlaisia hintoja, mutta on sitten vastaavasti paljon kiinnostavampia kohteita. En nyt tarkoita Thaimaata, sekin kun on melkoinen rysä.
- Järjestely kysymys
mallasjuoma kirjoitti:
Kyllä turistirysiin löytyy edullisia pelkkiä lentoja, mutta kun ei ne rysät kiinnosta, niin maksellaan ihan toisenlaisia hintoja, mutta on sitten vastaavasti paljon kiinnostavampia kohteita. En nyt tarkoita Thaimaata, sekin kun on melkoinen rysä.
Ei olla vielä pelkillä lennoilla menty koska on aika pieniä lapsia vielä. Tarkoitan sitä, että kahdestaan kun pääsee reissuun niin pelkillä lennoilla voi mennä ja katsoa paikanpäältä hotellin.
Totta rysiä on monetkin turistikohteet, minkäs sille voi kun paljon on matkailijoita menossa samaan paikkaan ja rannoille.
Mikä kaukokohde sinun mielestäsi ei ole rysä? Mihin siis voi mennä myös pienten lasten kanssa, suht turvallinen, lämmintä ja hyvät rannat. Kun vielä ottaa sen huomioon ettei ole muita turisteja "rysäksi" asti? - mallasjuoma
Järjestely kysymys kirjoitti:
Ei olla vielä pelkillä lennoilla menty koska on aika pieniä lapsia vielä. Tarkoitan sitä, että kahdestaan kun pääsee reissuun niin pelkillä lennoilla voi mennä ja katsoa paikanpäältä hotellin.
Totta rysiä on monetkin turistikohteet, minkäs sille voi kun paljon on matkailijoita menossa samaan paikkaan ja rannoille.
Mikä kaukokohde sinun mielestäsi ei ole rysä? Mihin siis voi mennä myös pienten lasten kanssa, suht turvallinen, lämmintä ja hyvät rannat. Kun vielä ottaa sen huomioon ettei ole muita turisteja "rysäksi" asti?Juu, sorry vaan, en tullut ajatelleeksi pienten lasten kanssa matkustelua. Matkailen enimmäkseen kohteissa kuten Kolumbia, Peru, Bolivia, eivät todellakaan ole mitään rysiä. Mutta en myöskään ottaisi pikkuisia noille matkoille, mukavia matkoja teille perheen kanssa!
- Äläpäs nyt...
mallasjuoma kirjoitti:
Juu, sorry vaan, en tullut ajatelleeksi pienten lasten kanssa matkustelua. Matkailen enimmäkseen kohteissa kuten Kolumbia, Peru, Bolivia, eivät todellakaan ole mitään rysiä. Mutta en myöskään ottaisi pikkuisia noille matkoille, mukavia matkoja teille perheen kanssa!
..mikä estää ottamasta lapsia mukaan matkalle muuallekin, kuin turistirysään?? me on matkattu lasten kanssa ja lapset on oppineet uimaankin näillä meidän omatoimimatkoilla ja ei todellakaan missään turistirysissä. lapsethan pärjää hyvin vanhempien mukana ja oppii matkustamaan. pitää vaan ottaa matkalla muutamia asioita huomioon, että pärjää lasten kanssa. meidän lapset teki ekat ulkomaanmatkat Intiaan.
- äksämän
Äläpäs nyt... kirjoitti:
..mikä estää ottamasta lapsia mukaan matkalle muuallekin, kuin turistirysään?? me on matkattu lasten kanssa ja lapset on oppineet uimaankin näillä meidän omatoimimatkoilla ja ei todellakaan missään turistirysissä. lapsethan pärjää hyvin vanhempien mukana ja oppii matkustamaan. pitää vaan ottaa matkalla muutamia asioita huomioon, että pärjää lasten kanssa. meidän lapset teki ekat ulkomaanmatkat Intiaan.
Köyhät luuserit omatoimimatkailee. Jossain ihme läävissä luteitten kanssa tappelevat, viikon kaksi. Sitten ollaan palstalla niin polleeta poikaa että.
Minä olen valmis maksamaan enkä ostamaan sikaa säkissä. Kuinkahan halpoja todellisuudessa ne halpislentoyhtiöitten hinnat ovat? Joko niissä rahastetaan vessakäynneistäkin, jos ei niin pian sekin tapahtuu.
Jos minä olisin niin köyhä että joutuisin noita halpiksia käyttämään, en viitsisi sitä kyllä mainostaa missään nettipalstalla. - tyhmää maksaa liikaa
äksämän kirjoitti:
Köyhät luuserit omatoimimatkailee. Jossain ihme läävissä luteitten kanssa tappelevat, viikon kaksi. Sitten ollaan palstalla niin polleeta poikaa että.
Minä olen valmis maksamaan enkä ostamaan sikaa säkissä. Kuinkahan halpoja todellisuudessa ne halpislentoyhtiöitten hinnat ovat? Joko niissä rahastetaan vessakäynneistäkin, jos ei niin pian sekin tapahtuu.
Jos minä olisin niin köyhä että joutuisin noita halpiksia käyttämään, en viitsisi sitä kyllä mainostaa missään nettipalstalla.Huomaa, että et todellakaan ole omatoimisesti matkaillut. Kokeilepa kerran sinäkin, niin lopetat tuon luulemisen!!
Esim. Finnmatkat käyttää Kanarianlennoissa halpalentoyhtiö Norwegiania. Tunnetko itsesi paremmaksi istuessasi koneessa esim. Finnmatkojen ylihintainen lentolippu kourassa? Koskaan ei ole luteita näkynyt, eikä ne valitse minkä hotellin nurkkiin pesii. Seuraava matkamme on n. 50% halvempi kokonaishinnaltaan omatoimisena kuin valmismatkana samaan ajankohtaan. Menemme vielä jopa Tjäreborgin valikoimista löytyvään hotelliin!!!
- realisti..
Justiinsa niin. Minä matkustan silloin kun haluan ilman välilaskuja ja ilomielin maksan siitä muutaman satasen lisää. Köyhät pysyköön kotona!!
- tankstane
aika tiukassa on ensisyksyn suorat lennot, norskilla ei oo vielä mitään myynnissä matkatoimistot myy paketteja, ainut on toistaseksi ollu finski ja sen lentopäivät ei sovi aikatauluun. Yleensä tähän aikaan oon syksyn lennot ostanut, nyt jännitää saako mistään suoraan lentoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti40541169Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199684Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316270Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös225048Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623945Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543869Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783508- 403047
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192498Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212338