Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uhrautuminen+ei+tosiaankaan+ole+rakkautta,+se+on+alistamista,++se+alistaa+kohteensa+ikuiseen+kiitollisuuden+velkaan.
Jumala+ei+uhraudu,+ei+uhrannut+alistaakseen.+Jumala+on+rakkaus.+Tosin+se+ehdottaa++luterilaisuuden+riisumisen+uhkailun+ja+alistamisen+taakasta.+Rakkaus+ei+uhraa,+ei+alista.
Jeesus+ei+uhrautunut+hän+näytti+anteeksiannon+ja+ylösnousemuksen+eli+rakkauden.
Miten+sinä+näyttäisit+rakkauden+jokaiselle+vastaantulijalle.++Minusta+Jeesus+osoitti+esimerkkinsä+jokaiselle
Kuten+kaikki+muukin+tämä+on+katsojan+silmässä,+kun+koet+etä+joku+valehteli,+mitäpä+siihen+lisäämään.+Jumala+ei+estä+sinua+kertomasta+että+Jeesus+valehteli,+siksi+Hän+on+Jumala
14.02.2019 21:53
Jos+kuolema+on+kaiken+päätös+eli+loppu+kuka+tai+mikä+on+lähettänyt+sieltä+ei+mitään+tiedon?
Miten+voi+saada+tiedon+ei+mistään+-+ei+mitään.
Jos+se+on+tyhjyys+silloinhan+se+on+jotakin+hänelle+joka+on+nähnyt.
Tämä+ei+estä+sanomasta+yllä+olevia+lauseita+valheeksi+aivan+kuten+kukin+haluaa++-+uskonsa+mukaan.
14.02.2019 14:12
Ja+kuinka+ollakaan+Raamattua+luetaan+ihmisen+mielellä-+ihmisen+toimesta.++Myös+ihmisen+mielellä+sieltä+on+löydettävissä++ikuisia+totuuksia.
#Kukaan+kertoja+ei+ole+näistä+syistä+ymmärtänyt+Raamattua+samoin+kuin+toinen.+Erot+ovat+hyvin+suuria+eikä+yhteistä+uskoa+ole+vaan+on+vain+ihmisjärjen+tuottamia+humanistisia+oppejaan+.+Miten+tämä+selittää+Jumalan+olemassa+olon?#
Yleistetään+hiukan+ja+kysytään+mikä+selittää+olemassaolon?
Ihmisjärjellä+saadaan+jokaisen+oma+selitys,+aivan+kuten+olet+havainnut.+Mooses+1+ja+2++Jumala+nukutti+Adamin+ja+teki+hänelle+siihen+uneen+kumppanin+eli+"erilaisen"+ihmisen.
2000+vuotta+luettu+totuus+raamatusta++eikä+monikaan+ole+vielä+herännyt+huomaamaan+että+näin+siellä+kirjoitetaan,++olemme+unessa.
Juuri+tuo+mahdollisuus+että+jokainen+löytää+sieltä+omalla+tavallaan+jotakin+on+Jumalan+eli+kaikkivaltiaan+Rakkauden+sallima.+Kukaan+ihmismielellä+itseään+kunnioittava+ei+anna+kaverilleen+kaikkea+mahdollista+valtaa.
Oletko+löytänyt+suom24+sivulta+jonkun+nimimerkin+joka+kiittäisi+jokaista,+avausta+ja+kommenttia?
Sinun+erilaisuutesi+on+minun+näkemykseni+ei+totuus,+
Jumala+LOI+vain+yhden+hengen,+Pojan+sitten+hän+teki+samanlaisen,+jolla+on+SAMA++henki
14.02.2019 11:02
Aloittaja+ei+näe+eikä+koe+rakkautta,+vilpitön+hän+kyllä+on,+se+mitä+ei+ymmärrä+täytyy+olla+vale.
Rakkaus+on+pitkämielinen,+ei+etsi+omaansa,+ei+ylpeile
+Tieto+paisuttaa,+mutta+rakkaus+rakentaa.
13:4+Rakkaus+on+pitkämielinen,+rakkaus+on+lempeä;+rakkaus+ei+kadehdi,+ei+kerskaa,+ei+pöyhkeile,
13:8+Rakkaus+ei+koskaan+häviä;+niin+pysyvät+nyt+usko,+toivo,+rakkaus,+nämä+kolme;+mutta+suurin+niistä+on+rakkaus.+
Jumala+on+rakkaus.
13.02.2019 21:18
#Ennen+kuin+evoluutio+voisi+edes+teoriassa+alkaa,+täytyisi+pystyä+luomaan+elämä.#
Voisitko+ajatella+että+ELÄMÄ+on+jo+luotu,+keksitty,+Ihmismieli+harhailee+maailmassa+omissa+mielikuvissaan.+(et+varmaa+ajattele+kaverisi+ajatuksia).+uskoen+olevansa+keho+joka+kuolee+tai+pelastuu.
Elämä+ei+kuole+eikä+pelastu,+ei+kehity.
Eikö+juuri+Jeesuksen+ylösnousemus+ole+vahva+todistus+että+elämä+ei+ole+kehossa,+elämä+kyllä+ilmenee+myös+kehoissa+ja+viruksissa+jne...
13.02.2019 21:00
Tietenkin+viruksen+evoluutio+muuttaa+sen+lääkkeenkestäväksi,+aivan+samoin+kirjoittaja+muuttaa+esityksensä+ymmärrettäväksi
Kaikki+"kehittyy+"+joka+hetki.++Jumala+Loi+kaiken+valmiiksi,+ihmismieli+elää+vielä+kuudetta+päivää,+valmius+on+vasta+ennustettu.+Siksikin+kun+ihmismieli+ei+vielä+ole+valmis+hyväksymään+että+kaikki+mitä+on+luotu+on+jo+tehty.
13.02.2019 20:51
Erilaisuus+on+maailman+kuva,+sellaisenaan+hyvä.
Parantaminen+ajatellaan+usein+kehon+parantamiseksi.
Mielenterveyskin+on+hyvin+mekaanista,+
Mielenterveys+on+kuitenkin+olemassa+olevan+hyväksymistä,+syyllisyydestä+ja+syyttämisestä+luopumista.+Kristitty+sanoisi+-+siunaamista.+Asioiden+ja+ihmisen+jättämistä+sen+varaan+joka+kaiken+tietää+ja+säätää.
Siinä+on+mahdollisuus+nähdä+ja+kokea+ihmeitä,+niin+kuin+on+nähtykin.
Ja+taas+niille+jotka+haluavat+lisätietoa+siunaaminen+on+aktiivinen+teko+ihmisen++mielessä+ei+hylkäämistä,+ei+heitteille+jättöä.
13.02.2019 20:39
HAVAITSEMINEN
WIKIPEDIA+kertoo+havaitsemisesta:
”Neurotieteilijät+esittävät,+että+ihminen+saa+aistitietonsa+näkö-,+kuulo-,+tunto-,+haju-,+maku-+ja+tasapainoaistielimistään.+Aistinelimet+muuntavat+ympäristöstä+saapuvan+ärsykkeen+sisältämän+energian+hermoston+kielelle,+hermoimpulsseiksi.+Ne+kulkeutuvat+aivoihin,+jossa+niistä+muodostuu+käsittelyn+sekä+muistiin+vertaamisen+jälkeen+havainto”.
DAVID+HOFFMEISTER+kirjoittaa+havaitsemisesta+kirjassaan+THIS+MOMENT+IS+YOUR+MIRACLE,+sivut+20-21:+
”Siinä+mitä+maailmassa+tapahtuu,+tai+siinä,+millaisina+asiat+ilmenevät,+ei+koskaan+ole+lähtökohtaisesti+mitään+väärää.+Aina+kun+sinulla+on+ongelma+työpaikalla,+ihmissuhteessasi+tai+missä+tahansa,+sinulla+on+havainto-ongelma.+Ongelma+on+siinä,+miten+näet+asian.+Ego+on+se,+joka+syyttää+ulkopuolista+maailmaa+-+tämä+ulkopuolinen+maailma+pitää+sisällään+myös+sinut+itsesi.+Näin+ego+ylläpitää+kaksinaisuuden+illuusiota.+Suuttumuksesi+johtuu+egon+kehoituksista:+”Syytä+tätä+ihmistä,+tai+syytä+tätä+asiaa”.+Voit+syyttää+pomoasi,+hallitusta,+äitiäsi,+menneisyyttäsi+tai+koiraasi.+Tämä+on+maailma,+jossa+syyllistämistä+näyttää+oleva+kaikkialla+–+ja+sen+ajatellaan+olevan+oikeutettua.+Mieli+käyttää+syyllistämistä+välttääkseen+näkemästä+uskoaan+erillisyyteen.+Ego+syyttää+kaikkea,+minkä+se+kokee+olevan+itsensä+kanssa+eri+mieltä,+ottamatta+vastuuta+mielen+jakautuneisuudesta.+Se+ei+hyväksy+sitä,+että+Pyhä+Henki+parantaisi+mielen+jakautuneisuuden.+Kuitenkin+kun+huomaat,+että+suuttumus+johtuu+omista+hyökkäävistä+ajatuksistasi+ja+valittamisen+aiheista,+joiden+taustalla+on+aina+pelokas+usko+erillisyyteen,+voit+päästää+irti+näistä+ajatuksista.+
Sen+sijaan,+että+yrittäisit+määritellä+ongelman+tietystä+tilanteesta+johtuvaksi,+ensimmäinen+asia+joka+sinun+tulee+tehdä,+on+muistuttaa+itseäsi+siitä,+että+kysymyksessä+on+ongelma+havaitsemisessa.+Olipa+kysymys+sitten+siitä,+että+”en+pysty+maksamaan+laskujani”+tai+siitä,+että+”poikaystäväni+sanoi+jättävänsä+minut+ellen+tee+tätä+asiaa”+tai+siitä,+että+”on+satanut+neljä+päivää+putkeen+ja+minulta+menee+hermot+odottaessani+auringonpaistetta”,+tai+että+”valtion+velka+kasvaa+kasvamistaan”,+voit+yksinkertaisesti+vain+sanoa:+“minulla+on+ongelma+havaitsemisessa”.+Köyhyys+näyttää+yhä+vain+lisääntyvän+=+”Minulla+on+ongelma+havaitsemisessa”.+Tarvitsen+vuokrarahat+kahden+päivän+päästä,+enkä+tiedä+mistä+saan+sen+rahan+=+”Minulla+on+ongelma+havaitsemisessa.”
Havaitseminen+on+viiden+aistin+aluetta.+Ongelmat+havaitsemisessa+eivät+koskaan+ole+todellisia+ongelmia.+Ne+voivat+kuitenkin+ohjata+meidät+takaisin+ainoaan+ongelmaamme,+joka+on+erillisyyteen+uskominen.+Havaitseminen+on+todellisuus,+jossa+näennäisesti+olemme.+Tämä+tuli+minulle+selväksi,+kun+sisareni+meni+naimisiin.+Häitä+seuraavana+päivänä+joukko+eri-ikäisiä+ihmisiä+oli+kerääntynyt+yhteen+katselemaan+TV:stä+huumoriohjelmaa.+Koska+ihmisiä+oli+niin+paljon,+en+nähnyt+kuvaruutua.+Näin+ainoastaan+punaiseksi+muuttuvia+kasvoja,+ympärilleen+pälyileviä+silmiä,+hämmennystä,+nöyryytetyksi+tulemista,+selvää+suuttumusta+ja+raivoa.+Sitten+lankoni+putosi+tuolilta+ja+kieriskeli+maassa+ulvoen+naurusta.+
Kaikki+olivat+saman+ohjelman+katsojia+ja+he+kuulivat+saman+äänen+TV:stä.+Kuitenkin+kukin+näki+ohjelman+omalla+tavallaan.+Heillä+oli+toisistaan+hyvin+poikkeavia+reaktioita+ja+kaikki+antoivat+omat+merkityksensä+nähdyille+kuville+ja+kuulluille+äänille.+Ohjelma+ei+kuitenkaan+saanut+heitä+nauramaan+tai+raivon+valtaan.+He+reagoivat+omassa+mielessään+oleviin+uskomuksiin.
Näemme+asiat+nurinkurisesti,+kun+ajattelemme+että+”Sinä+loukkasit+tunteitani”,+tai+että+”Ellet+olisi+tehnyt+sitä+mitä+teit,+en+olisi+niin+syvästi+loukkaantunut”.+Voisit+siis+sanoa,+että+nämä+mielessä+olevat+käsitykset+ovat+samaistumista+menneisyyden+muistoihin+ja+uskomuksiin.+Tehtävä+2+Ihmeiden+Oppikurssissa+opettaa,+että+olet+antanut+kaikille+asioille+kaiken+sen+merkityksen,+mikä+niillä+sinulle+on.+Siitä+tässä+on+kysymys+-+ei+koskaan+mistään+muusta.+Mielemme+on+täynnä+ajatuksia+menneisyydestä+ja+nämä+menneisyyden+ajatukset+projisoituvat+maailmaan.
13.02.2019 09:24
Uskonsa+voimalla+kukin
12.02.2019 11:23
Aivan+sama+sen+aikamatkailun+kanssa,++pöpin+kirjoihin+pääsee+vähemmälläkin.
11.02.2019 22:35
Kysymykseen+sisältyy+vastaus:
"+Uskovaiset+ateistit+voivat+väittää+tietävänsä+vastauksen+useisiin+kohtiin+tai+jokaiseen+kohtaan,+mutta+eivät+he+tiedä:+he+uskovat.+Usko+täyttää+siten+tiedon+aukot+ja+näin+on+uskovaisten+ateistien+kohdalla+havaittu+tapahtuvan.+Se+on+tieteellinen+totuus!"
Tässä+syntyy+Alkulähde+kaikkeen+mikä+koetaan+olevaksi.
Kirjoittaja+kertoo+oman+totuutensa+uskosta,+tiedosta+ja+kaverinsa+ominaisuksista.+Se+ei+ole+hänen+yksioikeutensa,+jokainen+ihminen+Luo+käsityksen+elämästään,+ja+maailmastaan,+se+on+yleisinhimillinen+ominaisuus,+varmuus+että+kaveri+koke+maailman+samoin+kuin+itse+vaikka+"itse"+näkee+vain+omilla+silmillään+oman+ajatuksensa+luomuksen.+Kun+kuitenkin+selvästi+havaitaan+että+kaverilla+on+erilainen+katsomus+johtuu+se+kaverin+heikoista+ominaisuksista?
Todista+se+ja+mene+kaverin+silmäreikiin+hänen+elämänkokemuksensa+saattelemana+ja+koe+mitä+hän+kokee+näkee+ja+ajattelee.
jokainen+elää+omassa+virtuaalimaailmassaan
Aina+on+ollut+niitä+jotka+ovat+oivaltaneet,+laitan+tähän+yhden+ikuisen+oivalluksen+Raamatusta
Ihminen+on+Luojan+kuva+juuri+ylläkuvatusta+tosiasiasta+johtuen,+kukaan+ei+näe+toisen+ihmisen+maailmaa+jokainen+Luo+oman+maailmansa.+Ihminen+on+Luoja.
Perun+tämän+heti+kun+näen+jonkun+tulevan+ulos+kaverin+päästä+ja+kertovan+mitä+siellä+näkyi
Oliko+heikko+vitsi
11.02.2019 16:49
Kaikeus+on+syntynyt+siten+kuin+se+sinulle+on+opetettu,+saattaa+olla+että+joitakin+asioita+luettelossasi+olet+oivaltanut+itse
Kaipaatko+todisteita+omien+ajatustesi+suhteen
Sinun+vastauksesi+näihin+on+”Luoja+teki+sen.”++on+yhtä+hyvä+tai+huono+kuin+mikä+tahansa,+epäilyttävän+tuosta+tekee+se+että+kirjoittaja+ei+kenties+ole+kysynyt+"sinun"+mielipidettäsi.
Jos+pidetään+totena+sitä+mikä+ei+muutu,+likimain+kaikki+muttuu+joka+hetki,väitetään+auringonkin+sammuvan,+jonkinlainen+muutos+tulee+väittelyyn+mikä+on+totta.+
Onko+se+totta+joka+on+hetkenkulutua+jotain+muuta.+Onko+se+totta+minkä+toinen+näkee+aivan+toisin+kuin+joku+toinen,+onko+jokaisella+oma+totuus.
Pysyvä+muutos+näyttäisi+olevan+totta,+joitakin+asioita+ei+voi+muuttaa,+vahva+usko+muutoksen+mahdollisuuteen+pitää+"pyörät+pyörimässä"
11.02.2019 16:18
Juuri+näin+ja+minä+koen+jotakin+ja+kuvittelen+että+sinun+kokemuksesi+on+samassa+tilanteessa+samanlainen.
Vaan+kun+ei+ole+(ja+usein+se+sanotaan+sinun+syyksesi?)+sarkasmiani
Jokainen+luo+joka+hetki+maailmastaan+omanlaisensa!++herroja+ollaan+Luojia
11.02.2019 15:49
Juuri+näin.
Tässäkin+asiassa+vastaus+on+kysyjän+mielessä,+kun+"potilas"++itse+vastaa+omasta+tilanteestaan+käsin+voidaan+hänen+mielipidettään+arvostaa.
Esim:
Stephen+William+Hawking,+CBE,+FRSA,+FRS+(8.+tammikuuta+1942+Oxford,+Iso-Britannia+–+14.+maaliskuuta+2018[1]+Cambridge,+Iso-Britannia)+oli+brittiläinen+teoreettinen+fyysikko+ja+kosmologi.[2][3]+
Tai:
https://www.leopekkatahti.fi/lajikuvaus/
Kuka+olisi+halunnut+rukoilla+nämä+ihmiset+"terveeksi"+?
Tarkemmin+ajatellen+on+potilaan+näkökyvystä+kysymys,+itse+koen+ihmeenä+oman+terveyteni.+Olen+niin+monista+työtapaturmista+ja+liikenne+onnettomuuksista+selvinnyt+vähältä+piti+tapauksista+jne...+Kuinka+monta+onkaan+mennyt+ohi+itse+tietämättäni,+siksikin+luottamukseni+Korkeampaan+Voimaan+on+mahdollisimman+luja.
Jos+joku+on+rukoilut+minun+elämäni+tähän+malliin,+olen+siitä+kiitollinen.
11.02.2019 10:54
Aloittaja+voisi+myös+asiakseen+miettiä+miksi+kehon+"paapominen"+on+tärkeätä+jos
kehon+"tuotokset"+ovat+ylläesitetyn+kaltaista?+jokainen+toki+on+tehnyt+parhaansa.
Onko+jalkansa+menettänyt+viisaampi++tai+parempi+kuin+kaksijalkainen,+ja+kenen+mielestä,+kenen+haluja+palvelemaan?+Kristinuskon+palstalla+uskallan+kysyä+mitä+Jumala+sanoisi,+etsiikö+Jumala+ihmisen+jalkoja?+tai+kehoja+ylipäätään?
Olen+itse+"menettänyt"+jotakin,+en+kirjottelisi+näin+ellen+olisi+kokenut+niitä.+Hyvin+paljon++olen+saanut+menettäessäni,+toivon+edelleenkin+olevani+sen+verran+vajaa+että+pystyn+ottamaan+uutta+vastaan
11.02.2019 10:25
#Tämän+maailman+puitteissa+tehdyille+valinnoille+ei+ole+perusteita#
Tässä+tarkoitetaan+egon+mielellä+(pelon+ja+itsekkyyden+mielellä)+tehtyjä+valintoja.
Rakkauden+++Lähde+Jumala+otetaan+myös+"Tämän+maailman+puitteissa"+mukaan+siinä+on+se+vapaaehtoinen+valinta+MILLOIN+otan+sen+mukaan.
Voit+lyhentää+aikaa+jopa+tuhansilla+vuosilla,+aika+on+kurssin+käsiteissä+vain+sen+valinnan+hetken+löytämiseksi.
11.02.2019 09:57
Jatkuvasti+on+oltava+valppaana+tuon+ennalta+määrätyn+kanssa.+Lopputulos+on+yhtä+varma+kuin+Jumala.++Minun+tehtäväni+on+valita+anteeksianto+rakkaus+ja+rauha,+nuo+valinnat+ovat+vapaaehtoisia,+rakkaus+odottaa+milloin+Hänet+otetaan+mukaan+päätöksentekoon+
Valintojen+tekeminen+maailmassa
Tämän+maailman+puitteissa+tehdyille+valinnoille+ei+ole+perusteita+siksi,+että+valinnat+tapahtuvat+täällä+illuusioiden+(harhojen)+välillä,+jolloin+kysymyksessä+ei+ole+lainkaan+todellinen+valintatilanne.+Kahden+illuusion+välillä+tehdyn+valinnan+tuloksena+voi+olla+vain+illuusio.+Sen+sijaan+valinnassa+Todellisuuden+(Rakkauden)+ja+illuusion+välillä,+lopputuloksena+on+joko+Todellisuus+tai+illuusio.+Todellisuuden+valitseminen+kumoaa+(tekee+tyhjäksi,+tekee+tekemättömäksi)+illuusion+(harhan)+ja+jokainen+Todellisuuden+puolesta+tehty+valinta+lähentää+meitä+Todellisuuteen,+Rakkauteen.+Todellisuudessa+itsessään,+missä+kaikki+on+Rakkautta+ei+valitsemista+tarvita.
Rakkauden+valitseminen+merkitsee+Todellisuudessa+Lähteen+Rakkauden+valitsemista,+joka+ehtymättömänä+luonnonvarana+virtaa+Lähteestä+meidän+kauttamme+kaikkialle+sinne,+mihin+Sen+suuntamme.+
On+vuosisatoja+ylläpidetty+väärinkäsitys+ajatella,+että+minä+itse+olisin+rakkauden+lähde,+tai+että+joku+toinen+ihminen+olisi+minulle+rakkauden+lähde.+Se+mikä+tavallisesti+tulkitaan+rakkauden+saamiseksi+joltakin+täällä+maailmassa,+on+todellisuudessa+Jumalallisen+Rakkauden+Virtausta+meidän+kauttamme.+Hyvää+tekevä+Voima+meille+itsellemme,+on+juuri+tämä+Rakkauden+Virtaaminen.+Rakkaus+virtaa+kauttamme+ehtymättömästi+maailmaan,+sen+mukaan+kun+annamme+Sen+virrata+sinne,+missä+se+otetaan+vastaan.+Mielemme+on+kykenevä+kuitenkin+asettamaan+esteitä+Rakkauden+ilmentymisen+tielle.+Ihmeiden+Oppikurssi+opastaa+meitä+kumoamaan+(tekemään+tyhjäksi,+tekemään+tekemättömiksi)+todellisen+anteeksiannon+avulla+nämä+esteet+Rakkauden+ilmentymisen+tieltä.+Näin+alue+laajenee,+johon+Rakkauden+virtauksella+on+pääsy,+kunnes+se+ulottuu+lopuksi+kaikkiin+ja+kaikkeen+yhtäläisellä+voimalla.
11.02.2019 09:50
Toki+voidaan+tehdä+sopimus+ja+on+tehtykin+mitä+ajalla+tarkoitetaan.+Aika+on+sitä+mitä+siitä+on+sovittu.
Käy+ilmi+selkeimmin+kun+kysytään+missä+tai+mitä+on+säästety+aika,+tai+kulutettu+aika.+Ei+mitään??+vaan+sitä+mitä+siitä+on+sovittu.
10.02.2019 22:10
En+voi+määrätä+miten+koet+sanoinpa+mitä+ikinä,+se+on+sinun+vapaa+valintasi,+olet+mitä+mieltä+tahnsa.+Näin+on,+varmaa+on+että+valitset+se+ei+ole+valinnaista.
10.02.2019 14:55
Aika+on+suhteellinen+käsite+eli+mittaajasta+ja+kaikesta+mahdollisesta+riippuvainen.+Epätosi.
Sopiiko+lähteä+"aikamatkalle"+nyt
Tapahtumat+ovat+kuten+räsymattorulla+aina,+elämä+on+raitoja+tuossa+rullassa,+tai+jana+joka+tavoittaa+eli+kaareutuu+lopulta+lähtöpisteeseen+kuten+olen+Einsteinin+selityksä+kuullut,+siis+ympyrä.
Nyt+vai+päätetään+mihin+pisteeseen+tuosa+kaarella+kiinnitän+mieleni.+Mitä+raitaa+katson+räsymatossa.
Kun+kaikki+on+"aina"+miten+muuten+selitetään+että+voidaan+nähdä+lähes+alkuräjähdykseen+saakka?+Kun+katsotaan+"menneisyyteen"+nähdään+sieltä+lähtenyt+valo,+no+suunnataan+katse+siihen+valoon+joka+meni+tästä+tulevasuuteen+joitakin+tuhansia+vuosia+sitten+ja+nähdään+sen+valon+maailma,+tulevaisuuden+maailma?
Mediumismi+ja+hypnoosi+ovat+hyviä+välineitä+lähi+historian+tarkasteluun
Mika+Valtari+näki+menneisyden,+Budha+ja+Jeesus+kuvailivat+olevaisuuden.+Einstein+ja+Tesla+hahmottelivat+omaa+nykyhetkeään,+aina+on+ollut+muutamia+oivaltaneita.
Kirjastosta+http://www.ultra-lehti.com/kirjat/arv-lahdekentta.html
+Vakavin+ja+ainut+ongelma+on+ihmismielen+rajoittuneisuus,+samalla+se+on+suurin+mahdollisuus
10.02.2019 14:51
32 / 121