Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hesarin+artikkelin+otsikko+Hakusanalla+hologrammi:++28.4.2018
Tiede
Tutkijoiden+kehittämä+laite+siirtää+kolmiulotteisen+hahmon+vaikka+tuhansien+kilometrien+päähän+ja+voi+mullistaa+videokokoukset
TeleHuman+2:n+kamerat+siirtävät+koko+ihmisen+kehon+digitaalisena+kuvana+vaikka+tuhansien+kilometrien+päähän.
25.01.2019 11:58
Ei+ne+kuitenkaan+siitä+paranormaalia+tee.+Maailma+on+hologrammi+katsojan+mielessä
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksoisrakokoe
Kyllä+minä+olen+samoilla+jäljillä.+Taikuri+sanoo+että+kaikki+on+taikatemppuja,+minä+sanon+että+se+on+sitä+minkä+merkityksen+minä+kokemukselleni+annan.+Se+ei+tarkoita+että+itsestään+selvästi+olisin+kieltämässä+sinun+kokemuksesi
25.01.2019 11:48
.+Alkukielellä+sana+merkitsee+erehdystä,+tieltä+eksymistä,+maalin+ohi+ampumista+ja+jumalallisen+lain+rikkomista.+Kristillisissä+tulkinnoissa+painotetaan+merkitystä,+joka+viittaa+Jumalan+asettamia+käskyjä,+asetuksia,+lakia+tai+järjestystä+rikkovien+tekojen+toteuttamiseen+tai+motiivien+edistämiseen+ajatuksin+tai+toimin.+
Virheiden+tekemistä+voi+tarkkaila+ja+antaa+anteeksi+itselleen,+ja+musittaa+Jeesuksen+sanat+kaivolla+erehtynelle+naiselle;+mene+älä+enää+erehdy.
Rakasta+itseäsi:+++-+niinkuin+lähimmäistäsi+-++ja+muistan+annan+anteeksiannon+kattaa+kaikki+asiat+sillä+sen+kautta+anteeksianto+minulle+annettaan.
Hiilijalanjälken+kuitenkin+jätän+joka+askeleella,+eli+aina++-tuotan+jotakin+-+ja+niistä+"tuotoksista"+en+syytä+sinua,+en+kaveria,+en+itseäni,+en+Luojaani++Siinä+on+anteeksianto+itselleni.
Anteeksianto+minun+käsitteistössäni+tarkoittaa+annan+virheeni+hänelle+joka+tietoisuuteni+minulle+antoi+olen+tietoinen+yhteydestäni+Luojaani,+muuten+en+näitäkään+rivejä+oisi+sanut+aikaiseksi.
23.01.2019 15:14
”Egon+mielipuolisen+uskonnon+pääopinkappale+on,+että+synti+ei+ole+erehdys,+vaan+todellisuutta+ja+että+nimenomaan+viattomuus+on+harhauttavaa.+Puhtaus+nähdään+ylimielisyytenä+ja+itsensä+näkemistä+syntisenä+pidetään+pyhänä.+Nimenomaan+tässä+opinkappaleessa+vaihdetaan+muuksi+Jumalan+Pojan+Todellisuus+verrattuna+siihen,+millaiseksi+Jumala+hänet+loi+ja+tahtoi+hänen+ikuisesti+olevan.”+(T-19.II.4)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Synti
Synti+on+erehdys,+virhe,+osua+ohi,+vireheettömyyttä,+puhtautta+pidetään+ylimielisyytenä+Luterilaisuudessa
23.01.2019 15:02
Oleellinen+vastaus
Minä+Olen
Aivan+varma+että+tietoisuus+jatkaa+välittömästi+kehon+kuoltua.
Tekisi+mieleni+vaihtaa+nikkiä+koska+näillä+sivuilla+asia+meneen+helposti+vänkäämiseksi.+Henkilökohtaisesti+keskustellen+voisin+laajemmin+kertoa+kokemusistani+ja+olen+kertonutkin.+Sinun+on+itse+valittava+näkökulmasi+niinkuin+teetkin.
Budhalaisten+jutut+ovat+sitä+minkä+lukija+eli+kuuntelija+niistä+ymmärtää.+Aivan+samon+on+minun+juttuni,+sitä+mitä+kuulija+niistä+ymmärtää.
Kokemus+on+vilpitön,+jokaisella.
23.01.2019 14:49
Annan+anteeksiannon+kattaa+kaikki+asiat+sillä+sen+kautta+anteeksianto+minulle+annettaan
23.01.2019 10:32
lutherminkäteit+ja+nuo+aiemmat+rekaamatomat+nikit
päätyy+todistamaan:
#+Pitkällä+juoksulla+kuin+huomaamatta+näillä+on+merkityksensä+erilaisten+kulttuurien,+tapojen+ja+ajattelujen+muodostumiseen+liittyen+koko+kansaan,+perheeseen+ja+sosiaaliseen+elämään.+#
Tättä+juuri+toistan+yhä+udelleen:+Ylle+kopiomallani+todituksellasi+luot+itsellesi+maailman.
Se+ei+ole+oikein+ei+väärin+se+on+sinun+todistuksesi+itse+itesllesi+omaksumasta+maailmankuvasta.
Ihme+on+että+sen+voi+myös+harkiten+muuttaa.+Vuosien+myötä+se+muuttuu+väistämättä+meillä+jokaisella.+Sitä+sanotaan+elämäksi.+Siis+jokainen+luo+oman+maailmansa.+Ihminen+on+luoja.
Joku+keksi+että+se+on+syntien+sovitusoppi.+Hyvä+nimi+elämälle.+Virheiden+oikaisuoppi.
23.01.2019 08:40
#+Parempi,+että+koko+juttu+on+mahdollisimman+hyvän+"palomuurin"+takana.+Vain+sellaiset+pääsee+sen+läpi,+jotka+eivät+syyllisty+tekemään+mitään+sieluhierarkioita,+vaan+ovat+rehellisiä+ja+riittävän+nöyriä+ns.+etsijöitä.+#
Mutta+kun+niidenkin+on+päästävä+mukaan+jotka+tekevät+erehdyksiä,+siksi+on+niitä+jotka+ottavat+tehdäkseen+esim.+jonkin+rikollisen+teon+-+tekevät+vahingonteon+näkyväksi"+
Jatkat+oivallisesti:
#+Ongelma+on+aina+siinä,+että+joitain+aletaan+syrjiä+ja+silloin+koko+touhu+kääntyy+huonoon+suuntaan+.
Eikä+kehittynyt+sielu+enää+tuomitse,+tai+arvostele+muita.+Hän+näkee+kaikessa+itsensä+ja+kokee+yhteyttä+universumiin.+Me+olemme+kaikki+yhtä!#
Rikollista+ihmistä+ei+saa+tuomita+TEKO+tuomitaan,+silloin+en+tarvitse+syntyä+uudelleen+kun+jätän+ihmisen+tuomitsematta,+en+tule+tekemään+taloa+udeleen+tulen+oikaisemaan+vihan+ja+syyllisyden+tunteen,+itseäni+ja+kaveria+kohtaan.+
#++Ainakaan+se+ei+ole+itsensä+korottamista/korostamista.+Tässä+asiassa+uskoisin+olevani+absoluuttisen+oikeassa.+#
Itsensä+korostamista+on+tuomita+joku+ihminen,+Teko+tuomitaan!
22.01.2019 11:53
Kukaan+ei+koskaan+muista+olleensa+edellisessä+elämässään+katulakaisija
Jälleensyntymnen+on+käsite+jota+useinkaan+en+ole+nähnyt+avattavan+sen+enempää.
Sopisiko+skenario+että+tietoisuuteni+ottaa+uuden+kehon+käsitelläkseen+keskeräiseksi+kokemaansa+tapahtumaa.+Aivan+samoin+tässä+nyt+korjaan+elistä+tai+aiempaa+tekelettäni+tai+ajatustani+juuri+niiltä+osin+joissa+tunnen+epäonnistuneeni,+tai+jatkan+siitä+mihin+jäin,+parempaan+tulokseen+uskoen.
Miksi+muisto+on+valikoiva?+
Ehkäpä+siksi+koska+siinä+hetkesä,+työssä+ja+tapahtumassa+ei+ole+mitään+tunnelatausta+siihen+työhön.
Päinvastoin+mieli+askartelee+prexitissä,+lasten+raiskauksissa,+palkkapäivissä,+ties+missä
harjateessa+katuja
Tämän+olen+omasta+kokemuksestani+oppinut+tehdessäni+menneiden+elämien+regressiotyötä.+Ei+asiakas+muista+kotiosoitetta,+valtakuntaa,+kuningasta,+mitä+väliä+niillä+on+kun+henkilökohtainen+elämä+on+lasten,+puolison,+ruuanhankinnan+jne+todellisissa+muistikuvisa.+Eli+niissä+omissa+tunnelatauksissa.
Ihminen+mittaa+itseään+siinä+tunteessa+joka+jää+ei+siinä+materiassa+ei+bordellin+seinissä.
Ei+siinä+ammattinimikkeesä+ole+se+mieli+eikä+tunne+vaan+se+minkä+jätin+tekemättä+tai+minkä+tein.
22.01.2019 11:17
Eikö+jokainen+ole+aina+täysin+oman+sivistyksensä+tasolla.+Vaikutan+saivartelijalta.
Suomalaisuuden+sivistyksen+taso+edlyttää+aina+kyseenalaistamaan+oma+sivistyksensä.
Suomalaisuutesi+todistat:
En+pysty+mitenkään+näkemään+esimerkiksi+Suomeakaan+jonain+sivistyneempänä+ja+edistyksekkäämpänä+kulttuurina+voi+voi.+
Vain+britti+on+ihminen+toiset+on+muukalaisia+jos+hieltä+itseltään+kysyy,+entä+ranskalaiset.+Tällaiset+perustotuudet+hyvinkin+kuvavat+jostani+aiemmasta+perinnöstä.+Se+on+niin+kaikenkattavaa.+Kun+ruotsalaiset+laittavat+liikenne+kameroita+joka+tolppaan+suomalainen+toimittaja+kertoo+suomalaisesta+köyhyydestä+että+meillä+on+varaa+vain+muutamaan+kameraan.
Kun+aivan+perustellusti+voisi+nähdä+fiksuna+oivalluksena+kun+sen+tolpan+pelotevaikustus+on+aivan+yhtä+iso+kameralla+tai+ilman.+Samalla+säästetään+valvonta+kuluissa.+Kielteisyys+etusijalla,++
Lopulta+itse+asiaan.+Mihin+arvoon+laitat+ihmisen+oman+kokemuksen.
21.01.2019 19:38
Teille+jotka+eivät+ehdi+tai+muuten+voi+lukea+koko+kirjaa+näytteeksi:
Mieli+-+Henki
Kurssin+kolmas+kirja+Opetajan+käsikirja+viimeinen+luku+"mieli-henki"+kertoo+myös+tasoista+
5)+Mieli+voi+olla+oikeassa+tai+väärässä,+riippuen+siitä+kumpaa+ääntä+se+kuuntelee.+Oikea+mielisyys+kuuntelee+Pyhää+Henkeä+antaa+anteeksi+maailmalle+ja+näkee+maailman+sijasta+Kristuksen+näkökyvyn+kautta+todellisen+maailman.+Se+edustaa+lopullista+maailmaa,+viimeistä+havaintojen+tilaa,+jossa+Jumala+ottaa+viimeisen+askeleen+(katso+tuhlaajapoikakestomus+UT)+Siinä+aika+ja+HARHAT+lopuvat+samanaikaisesti.
6)+Väärä+mielisyys+kuuntelee+egoa+ja+synnyttää+harhoja;+se+havaitsee+synnin+olemassaolon+ja+oikeuttaa+vihan+sekä+näkee,+että+syyllisyys,+sairaus+ja+kuolema+ovat+todellisia.
Oikemielisys+vain+yksinkertaisesti+on+näkemättä+eli+antaa+anteeksi+sen+mitä+koskaan+ei+tapahtunut.+Senvuoksi+se+(väärämielisyys)+ei+edustaa+Kristuksen+Mielen+Yksi+mielisyyttä+sillä+Kristuksen+Tahto+on+yhtä+Jumalan+Tahdon+kanssa
7)+Ainoa++jäljelle+jäävä+vapaus+tässä+maailmassa+onkin+valinnanvapaus,+ja+se+tehdään+aina+kahden+vaihtoehdon+eli+äänen+välillä.+Tahdolla+ei+ole+millään+tasolla+mitän+tekemistä+havaintomaailman+tai+valintojen+kanssa++Tajunta+on+mekanismi+joka+ottaa+vastaan+tietoja+ylhäältä+tai+alhaalta+PyhältäHengeltä+tai+egolta.+Tajunnalla+on+erilaisia+tasoja,+ja+tietoisuus+voi+vaihdella+dramaattisestikin+mutta+se+ei+voi+nousta+havaintomaailman+yläpuolelle.+Korkeimmillaan+se+tulee+tietoiseksi+todellisesta+maailmasta+ja+se+voidaan+harjoittaa+tekemään+niin+yhä+useamin.+Kuitenkin+se+tosiasia+jonka+mukaan+sillä+on+tasoja+ja+sitä+voidaan+harjoittaa,+osoittaa,+että+se+ei+voi+saavuttaa+tietoa.+(Tieto=täydellinen+totuus.+Havainto+on+aina+subjektivinen+eli+havaitsijasta+riippuvainen)
21.01.2019 10:37
Ihme+on+kyky+muuttaa+mielipiteensä,+uskomuksensa+jopa+maailmankatsomuksensa.
Mailma+muuttuu+kun+muuttaa+mielipiteensä+maailmasta.
21.01.2019 09:00
Vain+itseään+voi+muttaa.+Sellainenkin+ajatelma+on+että+todellinen+itse+tarkoittaa+Taivasten+valtakuntaa+joka+on+jokaisessa+mielessä.+Se+mielen+osa+on+ikuinen+pysyvä+ja+muuttumaton,+se+on+se+jonka+Jumala+loi.
Myös+siihen+osaan+saa+yhteyden
21.01.2019 08:42
Haluaisin+sanoa+jotakin+ihmeistä,+onhan+se+jo+kirjan+nimessäkin.+Tämä+on+jälleen+yksi+niistä+sanoista,+jota+käytetään+eri+merkityksessä+kuin+yleensä.+Ihmeiden+Oppikurssi+tarkoittaa+sanalla+’ihme’+yksinkertaisesti+oikaisua,+eli+virheellisen+käsityksen+kumoamista.+Ihme+on+käsityksen+muutos,+anteeksianto+ja+keino+parantaa.+Kaikki+nämä+ilmaukset+tarkoittavat+pohjimmiltaan+samaa+asiaa.+Ihmeellä+ei+ole+mitään+tekemistä+minkään+ulkoisen+asian+kanssa.+Niin+kutsutut+ulkoiset+ihmeet,+kuten+veden+päällä+käveleminen+tai+fyysinen+parantuminen,+ovat+vain+heijastusta+sisäisestä+ihmeestä.+Ihme+on+sisäinen+muutos.”
Kurssi+on+suunta,++Ihme+on+mielen+muutos
#++Jeesus+toimii+opettajana+ja+näyttää+esimerkkiä+miten+aineellistetaan.+Minkä+arvelet+olevan+ongelmana,+että+et+näe+tätä+mahdolliseksi?+#
Olen+ainoastaan+kiitollinen+sisäiselle+oppaalleni+että+en+mekaanisiin+muodon+tasolla+oleviin+ihmetekoihin+ole+pystynyt.+Ei+minun+nuppini+kestäsi+sitä+vamaankaan.++Olen+tyytyväinen+asioiden+nyky+tilaan.+Huominen+on+eilistä+parempi.
Mieleni+olen+muuttanut+pajonkin+anteeksiantavammaksi+vuosien+työllä.+Sitä+MIELEN+muutosta+Kurssi+opettaa.
#+Jeesus+toimii+opettajana+ja+näyttää+esimerkkiä+miten+aineellistetaan.+#
Ja+neljännellä+yövartiolla+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+kävellen+järven+päällä.
14:26+Kun+opetuslapset+näkivät+hänen+kävelevän+järven+päällä,+peljästyivät+he+ja+sanoivat:+"Se+on+aave",+ja+huusivat+pelosta.+
14:27+Mutta+Jeesus+puhutteli+heitä+kohta+ja+sanoi:+"Olkaa+turvallisella+mielellä,+minä+se+olen;+älkää+peljätkö."+
Minä+opin+tästä+kuinka+tuhoisaa+ja+hyödytöntä+pelko+on.
Joten+en+yhdy+ajatukseen+++"Juuri+näin+toimii+sielunvihollinen+meidän+mielessämme"
+PELKO+on+hyödytöntä+ja+tuhoissaa+Jeesuksen+mukaan.
Maapallon+rajallisuus+on+erinomaisen+hyvä+opettamaan+ykseyden+ja+myötäelämisen,+empatian+merkitystä.+Monet+valtiot+on+ottaneet+todesta+yhteistyötarpeen++ilmastomuutoksen+rajoittamiseksi.+Atomipommin+kehittäminen+avasi+monien+silmät+ymmärtämään+kuinka+on+sukkelasti+tuhottavissa+koko+ihmiskunta.+
Tässä+ei+pelko+auta+vaan+yhtesityö
Itselleni+opetan+anteeksiantoa,+jostain+syystä+kuitenkin+se+käsitetään+joksikin+muuksi,+joten+annan+sellaisen+ajatuksen+toiminnastani+anteeksi+itselleni.+Annan+sen+ajatuksen+Hänelle+joka+tietoisuuteni+minulle+antoi.
Mitään+todellista+ei+voi+uhata
Mitäään+epätodellista+ei+ole+olemaassa
Siinä+on+Jumalan+rauha
20.01.2019 20:57
Niistä+erehtymisen+eli+synnin+aiheista+voisi+kirjoittaa+loputtomiin+ja+on+kirjoitettukin.
Edelleen+käytännön+osoituksena+suomalainen+kansanedustaja+todistaa+synnin,+eli+erillisyyden++vaikutuksen+todeksi+kertomalla+että+kukaan+ei+eduskunassa+saa+YKSIN+mitään+aikaiseksi.
Tietenkin+yksin+saa+aikaan+riitaa+ja+erillisyyttä.
Minusta+kaiken+tämän+rupattelun+tarkoitus+on+auttaa+NYT+tavallisessa+elämässä+asioiden+sopuisaa+etenemistä.
20.01.2019 20:09
Ihmisen+mieltä+se+sielunvihollinen+käyttää+hyväkseen,+jota+enkelipallo+kirjoituksissaan+ylistää+kaiken+hyvän+lähteeksi,
Ihminen+valitsee+oman+mielensä+käsityksen+mukaisesti.+Eikö+Raamatukin+opeta,++syntinen+nainen+kaivolla.+Jeesus+opastaa++"mene+älä+enää+tee+syntiä"
Suomennettuna+
erehtyvä+ihminen+kaivolla+"mene+älä+enä+erehdy"+
Ihminen+luopuu+erehdyksestä+eli+ei+enä+usko+jumalaeroon+erillisyteen
20.01.2019 19:48
Aineellistaisinko+ruokaa+tai+rahaa+joita+sitä+puuttuu
Ehkä+hyvinkin+jos+se+olisi+mahdollista,+toistaiseksi+en+ole+kokenut+sitä+mahdolliseksi.,+jotain+pientä+rahasummaa+olen+joillekin+antanutkin,+nyt+kun+näin+syvennyn+muistelemaan.+
Muuten+olen+siinä+käsityksessä+että+kukan+ei+voi+elää+toisen+puolesta,+miksi+on+omaksi+elämäksi+kutsuttu+kokemus+jos+sen+voisi+antaa+jonkun+toisen+tehtäväksi?
20.01.2019 15:54
Missä+on+rakkaus?+
Missä+on+henki
Mieli
Tunne
Ihminen+on+ruumiiseen+tullut+HENKI
Mooseksen+kirja:
3:20+Ja+mies+antoi+vaimolleen+nimen+Eeva,+sillä+hänestä+tuli+kaiken+elävän+äiti.+>>+Jakeen+lisätiedot
3:21+Ja+Herra+Jumala+teki+Aadamille+ja+hänen+vaimollensa+puvut+nahasta+ja+puki+ne+heidän+yllensä.+
Olemme+nahkapuvussa+melskaavia+henkiä.+Koettakaa+pysyä+nahoissanne.
20.01.2019 11:33
Siinä+on+sinun+kirjoituksesi.+Sinänsä+arvokas.+Vain+sinä+voit+tietää+mikä+tunne,+tarkoitus,+merkitys+sanoihin+sisältyy+sinun+mielessäsi.
Kun+kirjoitan:+Ihminen+arvioi+itsensä+siinä+mitä+hän+tuntee+tehdessään+minkä+tekee.+Se+toteutuu+myös+ajatuksissa.+Minun+puoleltani+tämä+on+myötätunnon+osoitus+sinua+kohtaan+että+en+mene+määräämään+sinun+ajatuksen+juoksuasi.+En+tee+kuvaa+
Ymmärrän+että+on+mullistavaa+ajatella+että+kaikki+mitä+kokee+ja+näkee+maailmassa+on+mahdollista+kokea+mahdollisuutena+anteeksiantoon.+
Joka+hetki+jätän+hiilijalanjäljen,+vien+ruokaa+jäteisiin,+tuhoan+maailmaa,+eli+taistelen+pysyäkseni+hengissä+JOS+asiaa+siltä+pohjalta+katsoo.+Siksi+en+näe+mitään+syyttä+lisätä+omaa+tai+sinun+taakkaa+koska+maailma+näyttää++miten+sen+kuvaat+SIINÄ+on+minun+myötätuntoni,+yhteistyötarjoukseni,+kokemus+ykseydestä,+rakkaudesta+Jumalasta.+Juuri+siksi+ei+ole+muuta+mahdollisuutta+kuin+antaa+ajatukseni+itselleni+kun+materiaa+näyttää+tuhoutuvan+joka+askelella+takanani+minun+läsnäoloni+vuoksi.
jotain+46+värssyä+nettiraamatussa+"Älä+tee+kuvaa..."+++Jumalasta+=+rakkaudesta.
20.01.2019 11:14
Te+jotka+ette+mitenkään+pääse+jyvälle+keron+että+ihminen+on+henki+jolla+on+tietoisuus.++Totuus+on+Hengen+eli+tietoisuuden+tasolla.+Ei+tietokoneissa+vaan+mielessä.
19.01.2019 22:59
35 / 121