Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Ei+ne+kuitenkaan+siitä+paranormaalia+tee.+Maailma+on+hologrammi+katsojan+mielessähttps://fi.wikipedia.org/wiki/KaksoisrakokoeKyllä+minä+olen+samoilla+jäljillä.+Taikuri+sanoo+että+kaikki+on+taikatemppuja,+minä+sanon+että+se+on+sitä+minkä+merkityksen+minä+kokemukselleni+annan.+Se+ei+tarkoita+että+itsestään+selvästi+olisin+kieltämässä+sinun+kokemuksesi
  2. Teille+jotka+eivät+ehdi+tai+muuten+voi+lukea+koko+kirjaa+näytteeksi:Mieli+-+HenkiKurssin+kolmas+kirja+Opetajan+käsikirja+viimeinen+luku+"mieli-henki"+kertoo+myös+tasoista+5)+Mieli+voi+olla+oikeassa+tai+väärässä,+riippuen+siitä+kumpaa+ääntä+se+kuuntelee.+Oikea+mielisyys+kuuntelee+Pyhää+Henkeä+antaa+anteeksi+maailmalle+ja+näkee+maailman+sijasta+Kristuksen+näkökyvyn+kautta+todellisen+maailman.+Se+edustaa+lopullista+maailmaa,+viimeistä+havaintojen+tilaa,+jossa+Jumala+ottaa+viimeisen+askeleen+(katso+tuhlaajapoikakestomus+UT)+Siinä+aika+ja+HARHAT+lopuvat+samanaikaisesti.6)+Väärä+mielisyys+kuuntelee+egoa+ja+synnyttää+harhoja;+se+havaitsee+synnin+olemassaolon+ja+oikeuttaa+vihan+sekä+näkee,+että+syyllisyys,+sairaus+ja+kuolema+ovat+todellisia.Oikemielisys+vain+yksinkertaisesti+on+näkemättä+eli+antaa+anteeksi+sen+mitä+koskaan+ei+tapahtunut.+Senvuoksi+se+(väärämielisyys)+ei+edustaa+Kristuksen+Mielen+Yksi+mielisyyttä+sillä+Kristuksen+Tahto+on+yhtä+Jumalan+Tahdon+kanssa7)+Ainoa++jäljelle+jäävä+vapaus+tässä+maailmassa+onkin+valinnanvapaus,+ja+se+tehdään+aina+kahden+vaihtoehdon+eli+äänen+välillä.+Tahdolla+ei+ole+millään+tasolla+mitän+tekemistä+havaintomaailman+tai+valintojen+kanssa++Tajunta+on+mekanismi+joka+ottaa+vastaan+tietoja+ylhäältä+tai+alhaalta+PyhältäHengeltä+tai+egolta.+Tajunnalla+on+erilaisia+tasoja,+ja+tietoisuus+voi+vaihdella+dramaattisestikin+mutta+se+ei+voi+nousta+havaintomaailman+yläpuolelle.+Korkeimmillaan+se+tulee+tietoiseksi+todellisesta+maailmasta+ja+se+voidaan+harjoittaa+tekemään+niin+yhä+useamin.+Kuitenkin+se+tosiasia+jonka+mukaan+sillä+on+tasoja+ja+sitä+voidaan+harjoittaa,+osoittaa,+että+se+ei+voi+saavuttaa+tietoa.+(Tieto=täydellinen+totuus.+Havainto+on+aina+subjektivinen+eli+havaitsijasta+riippuvainen)
  3. Haluaisin+sanoa+jotakin+ihmeistä,+onhan+se+jo+kirjan+nimessäkin.+Tämä+on+jälleen+yksi+niistä+sanoista,+jota+käytetään+eri+merkityksessä+kuin+yleensä.+Ihmeiden+Oppikurssi+tarkoittaa+sanalla+’ihme’+yksinkertaisesti+oikaisua,+eli+virheellisen+käsityksen+kumoamista.+Ihme+on+käsityksen+muutos,+anteeksianto+ja+keino+parantaa.+Kaikki+nämä+ilmaukset+tarkoittavat+pohjimmiltaan+samaa+asiaa.+Ihmeellä+ei+ole+mitään+tekemistä+minkään+ulkoisen+asian+kanssa.+Niin+kutsutut+ulkoiset+ihmeet,+kuten+veden+päällä+käveleminen+tai+fyysinen+parantuminen,+ovat+vain+heijastusta+sisäisestä+ihmeestä.+Ihme+on+sisäinen+muutos.”Kurssi+on+suunta,++Ihme+on+mielen+muutos#++Jeesus+toimii+opettajana+ja+näyttää+esimerkkiä+miten+aineellistetaan.+Minkä+arvelet+olevan+ongelmana,+että+et+näe+tätä+mahdolliseksi?+#Olen+ainoastaan+kiitollinen+sisäiselle+oppaalleni+että+en+mekaanisiin+muodon+tasolla+oleviin+ihmetekoihin+ole+pystynyt.+Ei+minun+nuppini+kestäsi+sitä+vamaankaan.++Olen+tyytyväinen+asioiden+nyky+tilaan.+Huominen+on+eilistä+parempi.Mieleni+olen+muuttanut+pajonkin+anteeksiantavammaksi+vuosien+työllä.+Sitä+MIELEN+muutosta+Kurssi+opettaa.#+Jeesus+toimii+opettajana+ja+näyttää+esimerkkiä+miten+aineellistetaan.+#Ja+neljännellä+yövartiolla+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+kävellen+järven+päällä.14:26+Kun+opetuslapset+näkivät+hänen+kävelevän+järven+päällä,+peljästyivät+he+ja+sanoivat:+"Se+on+aave",+ja+huusivat+pelosta.+14:27+Mutta+Jeesus+puhutteli+heitä+kohta+ja+sanoi:+"Olkaa+turvallisella+mielellä,+minä+se+olen;+älkää+peljätkö."+Minä+opin+tästä+kuinka+tuhoisaa+ja+hyödytöntä+pelko+on.Joten+en+yhdy+ajatukseen+++"Juuri+näin+toimii+sielunvihollinen+meidän+mielessämme"+PELKO+on+hyödytöntä+ja+tuhoissaa+Jeesuksen+mukaan.Maapallon+rajallisuus+on+erinomaisen+hyvä+opettamaan+ykseyden+ja+myötäelämisen,+empatian+merkitystä.+Monet+valtiot+on+ottaneet+todesta+yhteistyötarpeen++ilmastomuutoksen+rajoittamiseksi.+Atomipommin+kehittäminen+avasi+monien+silmät+ymmärtämään+kuinka+on+sukkelasti+tuhottavissa+koko+ihmiskunta.+Tässä+ei+pelko+auta+vaan+yhtesityöItselleni+opetan+anteeksiantoa,+jostain+syystä+kuitenkin+se+käsitetään+joksikin+muuksi,+joten+annan+sellaisen+ajatuksen+toiminnastani+anteeksi+itselleni.+Annan+sen+ajatuksen+Hänelle+joka+tietoisuuteni+minulle+antoi.Mitään+todellista+ei+voi+uhataMitäään+epätodellista+ei+ole+olemaassaSiinä+on+Jumalan+rauha