Vapaa kuvaus

Aina käy niinkuin käy

Aloituksia

63

Kommenttia

2433

1. Ainoa+vappaa+valinta:Olemme+tulleet+valitsemaan,+jokainen+valitsee+joka+hetki,+mihin+suuntaa+katseensa,+mitä/ketä+kuuntelee,+mihin+ja+miten+reagoi,+teenkö+vai+jätän+tekemättä+tai+päätän+unohtaa.+Joka+sekuntti+valinta+on+uusi+ja+vapaa?Kunn+valitsen+työpaikan+se+tarkoittaa+että+sopeudun+tiettyihin+asioihin+eli+siltä+osin+luovutan+vapauteni,+myyn+"työpanokseni"+samoin+ihmissuhde+ja+monet+muut+valinnat+Ainoa+vappa+valinta,+tosi+monia+valintojaan+jokainen+toki+perustelee+ettei+muita+vaihtoehtoja+ole.Edelleen+jää+vapudekseni+miten+suhtaudun,+eli+minkä+koen+siteeksi+vaiko+vapaudekseni.
  2. .+Alkukielellä+sana+merkitsee+erehdystä,+tieltä+eksymistä,+maalin+ohi+ampumista+ja+jumalallisen+lain+rikkomista.+Kristillisissä+tulkinnoissa+painotetaan+merkitystä,+joka+viittaa+Jumalan+asettamia+käskyjä,+asetuksia,+lakia+tai+järjestystä+rikkovien+tekojen+toteuttamiseen+tai+motiivien+edistämiseen+ajatuksin+tai+toimin.+Virheiden+tekemistä+voi+tarkkaila+ja+antaa+anteeksi+itselleen,+ja+musittaa+Jeesuksen+sanat+kaivolla+erehtynelle+naiselle;+mene+älä+enää+erehdy.Rakasta+itseäsi:+++-+niinkuin+lähimmäistäsi+-++ja+muistan+annan+anteeksiannon+kattaa+kaikki+asiat+sillä+sen+kautta+anteeksianto+minulle+annettaan.Hiilijalanjälken+kuitenkin+jätän+joka+askeleella,+eli+aina++-tuotan+jotakin+-+ja+niistä+"tuotoksista"+en+syytä+sinua,+en+kaveria,+en+itseäni,+en+Luojaani++Siinä+on+anteeksianto+itselleni.Anteeksianto+minun+käsitteistössäni+tarkoittaa+annan+virheeni+hänelle+joka+tietoisuuteni+minulle+antoi+olen+tietoinen+yhteydestäni+Luojaani,+muuten+en+näitäkään+rivejä+oisi+sanut+aikaiseksi.