Minun puoliso oli luostarissa ja minä tsaarin palveluksessa. Tämmöstä tunnetta pukkaa.
Tuntuuko puolisosi tutulta jo edellisistä elämistä?
7
144
Vastaukset
Eihän siinä mitään. Varmaan monetkin kirjailijat, kenties muutkin taitelijat, tekevät elinkeinonsa kyseisillä muisteluksilla. Elämä on kuitenkin nyt, ei menneisyydessä
- kivikausi
Minun puolisoni on Retu Kivinen, hänellä ei ollut sinistä solmiota.
- ruskaapakkasella
Aloittaja on trolli. Tämmöstä tunnetta pukkaa.
Trollikin on ajatteleva ja tunteva ihminen joka toteuttaa vapaata tahtoaan
Syvemmin ajatellen, mistä ihminen muusta oppisi kuin virheistään?- Ruskajadusa
Olen ihan tosissani. Vaimo on sanonut monesti olleensa joskus Koltta. Hän tuntee lappalaisiin suurta vetoa ja jäämeren maisemiin. Minä taas tunnen eläneeni tsaarin aikaan Venäjällä. Kaikki venäläidyys tuntuu tutulta, opidkelen Venäjää. Venäläinen musiikki saa tunteet pintaan.
- Ruskajadusa
Isvinite, tuli virheitä.
Ruskajadusa kirjoitti:
Olen ihan tosissani. Vaimo on sanonut monesti olleensa joskus Koltta. Hän tuntee lappalaisiin suurta vetoa ja jäämeren maisemiin. Minä taas tunnen eläneeni tsaarin aikaan Venäjällä. Kaikki venäläidyys tuntuu tutulta, opidkelen Venäjää. Venäläinen musiikki saa tunteet pintaan.
En epäile kertomustasi ette ole ainoita jolla on vastaavia.
Heitin vain tuolle -ruskapakkasella- kommentin kun jokaisella, nimestä huolimatta on omat kokemuksensa.
Omakohtaisesti ajattelen että onhan se mielenkiintoista, huomioitavaa on mielestäni se että mennyt on mennyttä, turha siihen on liiaksi kiintyä.
Menneiden elämien terapia onnistuessaan avaa käsityksen miksi nyt omat kokemukset ovat sellaisia kuin ovat. Pahaimmillaan siinä oppii antaman itselleen anteeksi mikä on kaiken elämänhallinnan lähtökohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1981519
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58931- 85902
- 53816
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10720Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t262719Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74646