Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hallitse+itsesi+hallitset+kaiken.
Minä+olen+se+joka+on
30.06.2018 21:20
Olet+varmaan+tietoinen+että+silmillä+voi+nähdä+vain+pienen+osan+valosta,+ei+juurikaan+muuta.
On+tutkittu+paljonkin+että+ihminen+voi+nähdä+vain+sen+minkä+tietää+olevan+mahdollista,+sihen+perustuu+useimmat+taikatemput,+näkökyvyn+rajallisuuteen.
Itse+ajattelen+että+"Jumala"+on+lähinnä+kokemus.+Jumala+on+rakkaus,+kyllä+rakastavien+rakkauden+pystyy+jopa+"näkemään".
Muuten+kokemusta+tai+tunnetta+ei+juurikaan+silmillä+voi+nähdä.
Jumala+on+rakkauden+tunteessa,+rakkauden+kokemuksessa.
30.06.2018 20:57
Sielu+on+menneiden+tapahtumien+muistikuvien+summa.
Osa+on+tietoisuudessa+suurin+osa+tiedostamattomassa+mielen+osassa+kuten+nykyinen+psykologia+osoittaa+joten+sielu+on+ja+kehittyy
29.06.2018 22:16
Minulle+riitää+että+jokainen+valitsee+itse+uskomuksensa+siksi+en+koe+tarvetta+väittelyyn.+Annan+sinulle+ja+itselleni+vapauden+olla+mitä+mieltä+ikinä.
Kunnioitan+sinun+mielipidettäsi+siinä+kun+korostan+eriävien+mielipiteiden+vapautta.
Einstein+todisti+että+riittävän+kauan+poispäin+tuo+takaisin+lähtökohtaan.+Todellinen+totuus+voi+olla+vain+yksi.+Ei+voi+olla+monta+totuutta.
29.06.2018 19:58
Usko+syntyy+kokemuksesta.+
Uskonto+syntyy+kun+vaaditaan+kaverilta+sama+selitys+samasta+yhdessä+koetusta+tilanteesta.
Näin+ollen+opetus+on+aina+läsnä+kun+kaksi+tai+useampi+on+yhteydessä+-+kommunikoinnissa.
29.06.2018 14:23
Aivan+varman+voin+pitää+että+enneunia+on+nähty+aina
28.06.2018 22:52
Kielellisen-+verbaalisen+kommunikoinnin+tarkoitus+on+itsesuojelu,+ruuanhankinta+lisääntyminen+alkeellisimmillaan.
Seuruksena+on+vallanpito,+minun+revirini+(linnun+laulu)+minun+henkeni+minun+ruokani+minun+siitoskumppani+joten+kielen+alkuperäinen+tarkoitus+on+esittää+että+juuri+minulla+on+erityistarpeita.+Minun+tarpeeni+menee+yli+ja+ohi+sinun+tarpeistasi.
Unet+ja+selittämättömät+ilmiöt+ovat+luoneen+halun+ymmärtää+"selittämätöntä"
Ihmisen+laiskuus+edellyttää+että+joku+heimosta+nosteaan+asemaan+jolta+pyydetään+valmiita+vastauksia+aivan+kuten+sinä+näissä+kirjoituksissasi+(ei+pahalla)+
Ilmestyksiä+ihmiset+ovat+kokeneet+aina?+Selitykset+vaihtelee.+Minulle+tuntemattomasta+syystä+esim.+Luterilaisuus+esittää+Jumalan++prsoonallisena??
Minusta+persoona+on+menneiden+musitikuvien+summa,+niin+hyvien+kuin+pahojenkin+muistikuvien.+Mielestäni+Rakkaus+syvimmillään+on+jumaluus,+silloin+ei+ole+persoona+joka+katselee+asioita+menneisyyden+valossa.+Kieltäähän+Raamatukin+kasomasta+taakse+silloin+jähmetyt+suolapatsaaksi.+(Lootin+vaimo)+Tällaisella+ajttelutavalla+löytyy+Raamatusta+runsaasti+käytännön+esimerkkjä+-+sitä+saa+mitä+tlaa.+Monia+kohtia+Raamatusta+en+osaa+selittää+"parhain+päin"
28.06.2018 22:50
En+koe+mitenkän+tarvetta+väittelyyn,+omia+kokemuksia+on+joista+vielä+vähemmän+tarvii+esitellä+mitään.+On+aivan+hyväksytävää+että+jokainen+"tulee+autuaaksi"+omassa+uskossaan.+
Niin+vain+on+tettä+jokainen+pääsee+eli+joutuu+elämään+omaa+elämäänsä.
Mitään+ei+olisi+selvinnyt+mistään+ellei+olisi+eriäviä+mielipitetä.
Lopulta+jokainen+kuitenkin+löytää+totuuden.
28.06.2018 22:16
Yllättävän+moni+ehdoton+kriitikko+on+muuttanut+mielensä,+kavanut+aikuiseksi
28.06.2018 20:45
Jokainen+käyttää+sanoja+erottuakseen+jostakin+muusta.+Sanat+on+tehty+koska+on+halu+eriytyä+olemassaolevasta+on+halu+esittää+jotain+itselle+merkityksellistä.
Sanoilla+voi+viitata+ykseyteen,+rakkauteen+totuuteen.+Aivan+kuten+sormella+voi+osoittaa+jonnekin+mutta+sormi+(sana)+ei+ole+se+kohde.+Sana+ei+ole+se+kokemus++-++ei+se+tunne.
Totuuden+-+rakkauden+-++voi+tulla+tuntemaan.+Tunne+ei+ole+sana,+se+on+kokemus.
28.06.2018 20:28
Esimerkki+kaikille+jotka+uskovat+rekistreröidyn+nimimerkin+suojaan
enkelipallo+27.62018+23:24++viesti+ei+ole+se+joka+on+edellisen+enkelipallo+++viestin+lähettäjä
28.06.2018 12:17
Edellen+jatkan+ajatusta+trolauksesta,+silloin+kun+sen+nimittää+ja+tuo+julki,+silloinhan+trollaaja+on+saavutanut+päämääränsä.
Kysynkin+itseltäni+olenko+tsombi,+tahdoton+kiihkoilija+väijjyen+jokaista+poikkipuolista+ajatusta+syyttäen+kirjoittajaa,+vaatien+moderointia??+ja+hyvää+käytöstä.
Ainakin+pyrin+katsomaan+mitä+kaverin+kirjoituksen+sisältö+on,+toki+monasti+se+on+henkilöohtaisen+-+persoonallisen++piikittelyn+tapaista+aiheesta+riippumatta.+Kuitenkaan+minun+asiani+ei+ole+kiihdyttää+mieltäni+syyttelyyn,+silloinhan+menen+samalle+tasolle+samoin+asein+joista+tuollaista+kirjoittajaa+toisaalla+moitin?
Jos+jollakulla+on+paha+olo+purkakoon+sen+vaikkapa+minua+hen.kohtaisesti+pilkkaamalla,+miten+se+minua+voisi+loukata+ELLEN+itse+lähde+loukkaantumaan?+Uskon+olevani+itse+minä+joka+valitsee+suhtautumistapansa+vai+onko+meisä+joku+egoani+suurempi+joka+.....
Minussa+on+Taivasten+valtakunta+joka+ei+loukkaannu+kokiessaan+kaverin+pahoinvointia+hänen+pilkallisen+kirjoituksen+vuoksi.+Se+on+hänen+pahoinvointisa+joka+EI+parane+vastahykkäyksellä+joten+toinen+vaihtoehto+todella+on+se+jota+tuosa+yllä+esitin.
+Anteksianto,+siunaus,+myötäeläminen,+siihen+ainakin+pyrin.
Yhteiskunnassa+tietenkin+on+rajansa+meetoo+systeemi+on+yksi+osoitus+rajoituksesta+ja+sekin+menee+yli,+kuten+ihmisten+touhut+yleensä
Hekin+jota+sitäkin+asiaa+käyttävät+väärin+ovat+anteeksiantonsa+ansainneet.
26.06.2018 12:02
Tuollatavoin+ajattelin+minäkin+nuoruuteni+päivinä.
Hymyilevä+Apollo+kertoo+totuuden+rakkauden+kaikenkattavasta+voimasta.+
Torjuttu+pilkattu+laiminlyöty+ihmismieli+korjautuu+ainoastaan+hyvällä+hoidolla+jota+sanon+rakkaudeksi
25.06.2018 21:02
Tosiaankin+syvemmin+ajateltuna+jokainen+viesti+on+pyyntö+jospa+täällä+joku+minut+(kirjoittajan)+huomaisi+
Tyyliä+eli+tapoja+on+niin+monenlaisia+
Rakkauden+pyyntöä+kaikki🙂
25.06.2018 15:35
Syvä+myötähäpeää+tunnen+sen+kirjoittajan+puolesta+joka+nimitti+minut+räkäpalloksi.+Hänkin+pääsee+lopun+ikänsä+muistamaan+tuotoksensa.+Historioitsija+ja+omat+lapset+lueskelevat+näitä+kuten+me+luemme+DNA+ketjuja.++Hyvä+on+ettei+aivan+suoraan+tarvitse+tietää+sitäkään+ihmistä,+ressukkaa,+henkilökohtaisesti?
24.06.2018 16:56
Miksi+pitää+vapaata+sivua++jos+se+ei+ole+vapaa++Moderointi+opettaa+vihaamaan+itseään.+Vapaa+sana+opettaa+sietämään+omaa+kielenkäyttöä.+Jälkimmäinen+parempi
24.06.2018 16:43
Sanojen+mahti+saa+sinut+liikkeelle,+hyvä+niin+vain+liikkuvaa+laivaa+voi+ohjata.
23.06.2018 15:05
Melkoisen+vapamielinen+kooste+maailman+ilmiöistä+on+kirja
Lähdekenttä+David+Wilcock.+-+Kätketty+tiede+ja+kadonneet+sivilisaatiot:+muinaiset+ennustukset+ja+vuoden+2012+käännekohta.+612+s.+Suomentanut+Sini+Linteri
Minusta+siinä+ei+erityisesti+tuputettu+mitään+uskontoa,+tosin+perin+amerikkalainen+lähestymistapa+ilmiöihin+joista+ollaan+montaa+mieltä.+Käsittelee+tämänkin+aloituksen+kysymystä,+onko+kaikki+näkyvä+sitä+miltä+se+näyttää.
"Mitään+asiaa+ei+voi+pitää+100%+totena.+---
---+joskus+vääräksi,+mutta+se+on+kovin,+kovin+epätodennäköistä."+
Tämän+kappaleen+allekirjoitan+täysin
23.06.2018 15:02
"Esimerkiksi+mitä+tapahtuu+kuoleman+jälkeen,+jos+yleensä+tapahtuu+yhtää+mitään.+"
Tämä+on+aivan+hyväksyttävissä+oleva+ajatus,+mutta+se+on+oletus
"Kaiken+tiedon+mukaan+mitä+olemme+oppineet+maailmasta+ja+elämisestä+tietämään+niin+meidän+tietoisuutemme+vain+lakkaa+olemasta"+
Tässä+esität+päätelmän+josta+ollaan+montaa+mieltä,+myös+uskonnottomien+taholla
"Se,+että+olet+varttunut+Suomessa+johtaa+siihen,+että+pidät+kristinuskon+väitteitä+totena"+
Tässä+siirryt+telepatian+todistajaksi+kun+TIEDÄT+minun+asenteeni+"kristinuskon+väitteisiin"++Pidän+perustavanlaatuisena+näkemyksiä+joita+esitetään+monissa+"valtauskonnoissa"
Sitten+palaat+totuuteen+kun+korjataan+ensimmäinen+sana
"Uskonnot+pitävät+omia+todistamattomia+väitteitä+totena+ja+muiden+uskomuksia+vääränä."+
Korjaus:
Ihmiset+pitävät+omia+todistamattomia......myös+uskonnottomat
Sinä+ja+minä+kuulumme+niihin+jotka+pitävät++totena+..+kuka+mitäkin?
23.06.2018 09:38
On+niin+vahva+usko+sodan+autuaaksi+tekevään+voimaan.+Kuvitellaan+että+mielipide+eli+ajatus+voidaan+poistaa+ihmisiä+tappamalla.
Toki+ihmisen+ajatus+lopuu+kun+ihmiset+loppuvat,+sinänsä+aivan+oikeaa+toimintaa,+kun+mielipide+pitää+poistaa.
22.06.2018 21:22
56 / 121