Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Voisiko+ajatella+että+ensin+on+oltava+tietoisuus,+mieli,+ajatus.Usko+voi+tulla+vasta+kun+edellämainitut+ovat+olemassa.Ei+voi+uskoa+ennenkuin+on+ajatus+jostakin.+Kun+ajatus+muuttuu+mielen+valintojen+mukaan.+kokemukseksi+seurauksena+on+usko+paljon+kaiken+tuon+jälkeen+tulee+teot.Mielestän+tässä+on+ratkaisu+kiistelyyn+onko+pelastuksen+vuoksi+oltava+tekoja,+vai+ainoastaanko+usko.+Tekoja+ei+voi+olla+ennen+ajatusta+-+uskoa.+Ei+voi+tehdä+jotain+ja+sitten+huomata+++-kas+kummaa+tulinpa+tehneeksiMillaiset+kokemukset+on+oltava+ennenkuin+ajatus+muuttuu+uskoksi,+se+on+jokaisen+ajattelijan+oma+valinta.+Itse+Jumala+antoi+Aatamin+tehdä+valintansa.Tiedostan+että+on+vankka+puolustus+(usko)+että+materia+(energia)+horjahti+jostain+syystä+liikkeelle+ja+huomasi+ajattelevansa.+Näin+olen+ymmärtänyt+ateismin+puolustajien+käsityksestä.+Itse+en+voi+yhtyä+tuohon+ajatukseen.+Tämä+vain+havainnollistaa+uskon+voiman.+Olen+sitä+mitä+uskon+olevani+kunnes+oivallan+Totuuden.+Jeesus+-sinulle+tapahtuu+sinun+uskosi+mukaan.Nykyinen+hiukkasfysiikka+-+sen+näen+minkä+uskon+näkeväni.+Vain+sen+näen+minkä+tiedän+mahdolliseksi.+Katson+ulospäin+ja+uskon+silmiäni.+Jeesus+opetti+päinvastoin+-+Katso+sisimpääsi,+kuuntele+PH.n+ääntä.+Löydät+todellisen+itsesi+joka+on+taivasten+valtakunta.+Totuus.
  2. Annetaan+se+anteeksi+Agricolalle,+jotenkin+hänen+oli+selvittävä+käsitteistä+joita+ei+vielä+Suomenkielessä+tarkalleenottaen+ollut.++Annan+itselleni+anteeksi+ajatukseni+Agricolan+teksteihin+kuvittelemani+erehdykset!+Enkä+enää+erehdy+tässä+asiassa.+En+syyllistä+itseäni+näissä+mietteissä+koska+kaikki+on+jo+annettu+anteeksiVanhurskas+on+nykyisin+historia,+olisin+varovainen+ajatuksesta+oikeudenmukainen,+kuka+meistä+tietää+mikä+on+oikeudenmukaista.++Ollakseni+oikeudenmukainen+ajattelen+että+minä+tiedän+mikä+milloinkin+on+juuri+minulle+tai+hänelle+oikein?+Tiedänkö?+Vaadin+itseltäni+jotain+jota+ehkä+hyvinkin+kadun+kohta,+osun+ohi,+teen+synnin?+Miten+sopisi+vanhurskas+käsite+ajatella++"olla+anteeksiantavainen".Anteeksianto+on+myös+miettimisen+arvoinen+ajatus.Aluksi+lähtökohta+Jumala+loi+kaiken+täydelliseksi.+Jokaisessa+ihmisessä++on+täydellisyys.+Eli+Taivasten+Valtakunta.+Miten+silloin+kukaan+voi+antaa+kenellekään+mitään.Voi+antaa+itselleen+omat+erehdyksensä+anteeksi=jätän+Pyhän+Hengen+käsiin+kaikki+erehdykseni,+enkä+enää+erehdy+tässä+asiassa!Omatunto+käsite+on+myös+monisyinenonko+se+kuuntelemista+sillä+mielellä+johon+on+opetettuonko+se+kuuntelemista+anteeksiannon+ja+rakkauden+mielellä.Vain+Pyhän+Hengen+ääni+on+kuuntelemista+kaikki+muu+on+epäilystä+ja+pelkoa,+uskoa+erillisyyteen+eli+synti.Mustutan+joka+hetki+itseäni+että+myös+papin+tai+"kirkon"+ääni+on+kuultavissa+Pyhä+Hengen+kuulolla,++vain+minä+voin+omalta+kohdaltani+hyväksyä+anteeksiannon,+sovituksen,+ykseyden,+Rakkauden.+Kun+kukaan+ei+voi+opettaa+muuta+kuin+sen+mikä+on+hänelle+opetettu