Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Mielenkiintoisia+ajatuksia+sinulla.+Kiitos+Mainitset+karman+merkittävänä+asiana.+Kurssi+opettaa+että+anteeksianto+sovittaa+myös+karman.+Toisin+sanoen+mitään+muuta+ei+ole+anteeksiannettavaa+kuin+mennet+virheelliset+muistikuvat+=+karma.+Tietämätön+ihminen+vertaa+nykyhetkeä+menneisiin+muistikuviin+ja+toimi+niiden+perusteella+toistamalla+niitä+menettelytapoja+=+karmaa.+Historiasta+voi+oppia+sen+että+on+toiminut+virheellisesti+ja+sen+voin+antaa+anteeksi+itselleni+ja+toimia+nyt-hetkessä+kuuntelemalla+Pyhän+Hengen+ohjausta.+On+kysymys+mielen+muutoksesta,+luovun+menneistä+muistikuvista+syyllisyydestä+ja+kuuntelen+Rakkauden+ääntä,+ohjaustaIOK.n+lisäosa+Rukouksen+laulu+kertoo+yksityiskohtaisesti+anteeksiannon+periaatteen+ja+käytön.+En+yllytä+tutkimaan+raamattua,+itse+en+voi+välttyä+tässä+muistamasta+kuinka+Lootin+perhettä+varoitettiin+katsomasta+taakseen,+on+vaarana+jähmettyä+suolapatsaaksi,+vaimo+kuitenkin+katsoi.+Jokainen+voi+tehdä+omat+johtopäätöksensä.
  2. En+ole
  3. Voit+valita+itse.+Kun+ajatellaan+että+Jumala+on+Luonut+kaiken+hän+myös+mahdollistaa+tällaisen+toiminnan.+Toisaalta+ihminen+on+kehittänyt+käsitteet+sanat+ja+kirjoitustaidon.+Ihminen+oman+mielensä+kanssa+reagoi.+Jokaiseen+asiaan+eli+ajatukseen+on+kaksi+vaihtoehtoa,+suhtaudunko+rakkaudella+vai+pelollaValinta+on+sinun+eli+jokainen+kohdaltaan+tekee+omat+päätöksensä.Minä+teen+päätökseni+itse+miten+suhtaudun+ja+minkä+merkityksen+annan,+aina+kun+suinkin+muistan+?+suhtaudun+Rakkaudella,+vihamieliseltä+näyttävä+yhteydenotto+-+kommentti+on+rakkauden+pyyntö"Tarkoitatko+Jumalaa"+kysymys++sisältää+minulle+muistutuksen+-+kenen+asialla+tässä+ollaan?+Olemme+Rakkauden+asialla+on+jokainen,+tapoja+vain+on+enemmän+kuin+ihmismieliä.