Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikki+mikä+on+mielessä+on+tehnyt+vaikutuksen,+eihän+sitä+muuten+olisi+-+mielessä.+Ainakin+sen+että+tällä+ei+ole+mitään+merkitystä.+Ei+lainkaan+merkityksetön+päätös.
Mielikuvitus+on+sisäänrakennettu+ihmismielen+ominaisuus.+Mitään+ei+ole+ennenkuin+siitä+on+mielikuva.+Se+on+mieli.
Mielikuva+tekee+mahdolliseksi+kuvitella+asiaan+toinen+tai+useampi+näkökulma
Tämä+on+nyt+tällainen+ajatus-+mitä+sitten.
23.11.2017 14:01
Erinomaisen+tärkeätä+näyttä+olevan+väite:
Sitä+ei+ole+mitä+ei+ole,+todista+että+sitä+ei+ole+mitä+ei+ole
Siitä+(Jumalasta)ei+ole+todisteita+koska+sitä+ei+ole+joten+sitä+ei+ole+koska+sitä+ei+ole
Tuhansia+sivuja+ja+runsaasti+innokkaita+aloittajia+odottamassa+väittämään+että+sitä+ei+ole+mitä+ei+ole...
Luulisi+jotenkin+olevan+kiinnostusta+mitä+silloin+ei+ole+kun+mitään+ei+ole,+onhan+jonkun+oltava+toteamassa,+miten+muuten+voisi+väittää+tietävänsä.+Sinäpä+se+onkin+Aina+voi+VÄITTÄÄ++tietävänsä
20.11.2017 22:29
En+ole+nähnyt+Jumalaa,+tarkoittaa+sitä+että+mielessäni+on+jonkinlainen+oletus+ilmiöstä+mikä+on+fyysisillä+silmilläni+nähtävissä
Mieltäni+en+ole+nähnyt,+silti+uskon+ajatteluuni.+Samoin+uskon+että+sinä+aloittaja+uskot+omiin+ajatuksiisi+vaikka+et+niitä+silmilläsi+näe.
Siksi+kysyn+tai+ehdotan+että+omassa+mielessäsi+mietit+mitä+tarkoitat+Jumalan+näkemisellä.+Mitä+pitää+näkyä+silloin+kun+Jumala+näkyy+tai+tarkemmin+mitä+silloin+et+nähnyt+kun+sanoit+että+et+ole+nähnyt+Jumalaa.
20.11.2017 22:20
Syntiä+ei+ole,+vaan+se+on+keksitty+sana
Kaikki+sanat+ovat+ihmisen+keksimiä,+jokaisella+ihmiselä+on+jokaisesta+sanasta+oma+käsitys,+mielipide+tunne:
Kirjoita+joku+sana+ja+mieti+mitä+kaverisi+sanoo+nähdessään+sen?+Onko+kahta+samanlaista+vastausta?
19.11.2017 21:01
jatkan+koska+viesti+karkasi+kesken....
Mitä+on+näkeminen
-+näkeekö+tunteen,+kokemuksen,+ajatuksen.++Näkeekö+joku+sinun+tunteesi+kokemuksesi+ajatuksesi
Mitä+tai+mikä+on+Jumala,+se+on+käsite+sinun+mielessäsi+koska+sitä+käytät.+Onko+se+sinulle+vielä+jotain+muuta
Mikä+tai+missä+on+Taivas.
en+ole+aloittaja+vaikka+kyselen+samoja+asioita
19.11.2017 11:25
Kysymys+tuli+sinun+omasta+mielestäsi.+Siellä+on+myös+vastaus.+Valinta+on+sinun+vai+käskikö+joku+kysymään?
Vain+sinä+voit+tietää+mitä+kysymykselläsi+tarkoitit
19.11.2017 11:16
Pitääkö+jonkun+ulkopuolisen+sanoa+sinulle+milloin+menet+umpikujaan?
Toisaalta+tietellinenkin+tutkimus+osoittaa+että+ihminen+näkee+sen+minkä+haluaa+nähdä.++Älä+mene+sinne+missä+tiedät+olevan+umpikujan,+mutta+oletko+itse+se+joka+valitsee+vai+riittääkö+kuulopuheet
Mika+Valtari+kanavoi+Sinuhe+Egyptiläisen+umpikujaan--+mielestäni.+Moni+muu+näkisi+senkin+toisin
02.11.2017 16:15
Olisiko+tämä++Tietäkäämme++nimimerkin+mielipide,+voihan+hänet+olla+pakotettu+vasten+tahtoaan...+kuka+tietää
15.10.2017 21:10
>Eli+siis+tasa-arvo+on+vain+kauniita+puheita+eikä+mitään+todellista+tasa-arvoa+jossa+kyse+on+ihmisten+tasaveroisista+oikeuksista+yhteiskunnassa+ja+kirkossa?
Mikä+olisi+sellainen+yhteinen+arvo+jonka+jokainen+kokisi+jokaiselle+saman+suruisena+tai+samanarvoisena.
Olisi+kerrankin+jotain+muuta+kuin+juhlapuhetta+epätasarvosta.
06.10.2017 15:17
vaikutelmasi+on+vilpitön,+otan+osaa
03.10.2017 21:11
Se+mihin+sinä+uskot+mihin+luotat+mitä+rakastat,+sille+sinulla+on+oma+mielikuvasi.+Luettelo+saattaa+olla+hyvinkin+pitkä.++Vain+tekemällä+oppii.
03.10.2017 14:27
Minulle+tämä+ei+voi+olla+epäoikeudenmukaista+kun+vain+minä+määrittelen+oman+kokemukseni+merkityksen.+
Käräjäoikeus+jakaa+tuomioita+ei+oikeutta?
03.10.2017 09:58
Onko+tosiaan+ystävyys+kaikkien+kanssa+tahdottomuutta.
Vähintäänkin+tulee+mieleen+näenkö+lopputuloksen+samoin+kuin++kaveri+eli+mihin+tähdätään?+Menettelytapoja+on+oltava+miljoonia+koska+lähtökohtia+on+niin+paljon?+Voinko+silloin+"määrätä"+kanssakulkijan+askeleet+ellen+tiedä+hänen+lähtökohtiaan?
Päädyn+väistämättä+myöntämään+etten+tiedä+hänen+ajatuksiaan.+Millä+oikeudella+vaadin+hänelle+omia+asenteitani.
Niinpä+olen+lujasti+tahtomassa+etten+tiedä+enkä+voi+vaatia+ja+tätä+Jumala+tarjoaa+joka+hetki.
Minulle+Jumala+on+Rakkaus+,+Luottamus,+Lähde
02.10.2017 11:19
Matkalla+lähinnä+tarkoitin+vastata+myös+aloittajan+kysymykseen+"+miksi+olen+syntynyt"
Olen+syntynyt+Luojani+toivomuksesta+elääkseni+tämän+elämän++-tehdäkseni+tämän+matkan.+Kaikki+kokemukseni+tulee+siitä+että+minä,+tai+minun+itseni+reagoi+eli+takertuu+eli+huomioi+juuri+minulle+sopivat+ongelmat+ja+riemut.+Niihin+ei+kukaan+muu+reagoi+sillätavoin.+Siitä+rakentuu+minun+osani+"evoluutiosta"+jos+sitä+ilmaisua+haluaa+käyttää.
Jos+tuohon+pysähtyy,+olen+luojani+kanssaluoja+vaikka+olenkin+tavallinen+taatiainen+kuten+kuka+tahansa.
Tällätavoin+minä+haluan+nähdä+syyn+olemassaolooni.+Jokainen+nähköön+tavallaan+koska+kukaan+ei+koe+samalla+tavoin.+Kun+yhteen+rooliin+riittää+yksi+näyttelijä+eikä+tätä+tarvitse+nähdä+uskonnollisena+tuputuksena,+jokaisella+on+hiilijalanjälkensä,+kunnes+taas+keho+muuttuu+hiileksi+ja+silloinkin+se+on+evoluutiossa+ja+tietoisuus+jatkaa+omaa+näytelmäänsä.
02.10.2017 11:06
Matka+on+tärkein,+elämä+kyllä+huolehti+suunnasta
01.10.2017 22:12
Umpisuomenkielisenä+en+voi+olla+jatkamatta+kielikeskustelua.
Ihmeiden+Oppikurssi+sisältää+kolme+kirjaa
1+Teksti
2+työkirja+365+harjoitustehtävää+
3+Opettajan+käsikirja
Osa+Opettajan+käsikirja+sivulta+78+seuraava+lainaus.
kappale+6.
++"Älä+koskaan+unohda+sitä,+että+Pyhä+Henki+ei+ole+riippuvainen+sanoistasi.+Hän+ymmärtää+sydämesi+pyynnöt+ja+vastaa+niihin.+Merkitseekö+se+sitä+että+niin+kauan+kuin+vielä+hyökkäys+(pelko)+kiehtoo+mieltäsi,+hän+vastaa+niihin+pahalla?+Tuskinpa!+++Sillä+Jumala+on+antanut+Hänelle+voiman+kääntää+sydämesi+pyynnöt+Hänen+kielelleen.+Hän+ymmärtää+että+hyökkäys+on+avunpyyntö.+Ja+sen+mukaisesti+Hän+vastaa+auttamalla.+Jumala+olisi+julma+jos+Hän+antaisi+sinun+sanojesi+korvata+Omansa.+Rakastava+isä+ei+anna+lapsensa+vahingoittaa+itseään+tai+valita+omaa+tuhoaan.+Lapsi+saattaa+pyytää+vahinkoa+itselleen,+mutta+Isä+suojelee+häntä+siitä+huolimatta.+Ja+miten+paljon+enemmän+sinun+Isäsi+rakastaakaan+Poikaansa"
Kurssi+on+oman+ilmoituksensa+mukaisesti+mielen+muutoksen+kurssi.
-+Suomennan:+Kurssi+on+suunnan+muutoksen+kurssi.+Ensin+on+mielessä+tehtävä+päätös+uuden+suunnan+valitsemiseksi,+sitten+suunta+muutetaan+eli+uusi+kurssi+otetaan+käyttöön
30.09.2017 13:52
Eikö+olekki+hyvä+ilmaisu++-+mustaa+valkoisella-++!++=++kieli+sanat.
Puheena+kasvokkain+sama+sana+saa+aivan+toisenlaisen+sisällön,+silloin++"hän+puhuu+sinulle"+sisältää+kaiken+mahdollisen+kehon+kielen,+ensivaikutelman+ynm.++ynm.+joka+on+aivan+muuta+kuin+paperilta+luettu+kirjoitus.+
Teille+kaikille+valotyöntekijöille.+Musta+on+pelko+valo+on+rakkaus.
30.09.2017 13:09
Varmaan+on+hyvä+osata+"alkukieltä"+Kuitenkin+silläkin+kielellä+jokainen+ymmärtää+sisällön+omista+lähtökohdistaan+käsin.+Kukan+ei+voi+välttyä+omista+"virheistään"+kielestä+riippumatta.+Kieli,+sanat,+äänteet,+kirjaimet+on+tehty+jotta+voitaisiin+erottaa+eli+erottua+jostakin,++se+ei+näinollen+ole+ensinkään+täydellinen+tapa+opettaa+ykseyttä+kielestä+riippumatta.
Maailma+sellaisenaan+on+vastakohtien+maailma.+Totuuteen+voidaan+osoittaa+mutta+osoitin+(kieli)+ei+ole+totuus.+Tekstissä+on+kohta+jossa+tähän+viitataan+jotakuinkin+ulkomuistista
+"kursi+ei+ole+sanoilla+leikittelyn+kurssi,+sanoilla+voidaan+leikitellä+ja+väännellä+loputtomiin+vaan+kurssi+on+tarkoitus+ottaa+käyttöön"
30.09.2017 12:47
Olet+elämässä+vain+ollaksesi+avuksi,
+-+itsellesi+olet+parhaiten+avuksi+auttamalla+kanssakulkijaa
+-+häntä+autat+parhaiten+rakastamalla+itseäsi
+-+kun+opit+antamaan+ja+vastanotamaan+olet+paratiisin+ovella
Jumala+ottaa+viimeisen+askeleen,++lue+Tuhlaajapoika+kertomus+
raamattu.fi/1992/Luuk.15.html
30.09.2017 12:26
Jumala+loi+pojan+eli+ihmiskunnan+laajentaakseen+rakkauttaan.+Toisin+sanoen+kokeakseen+rakkautensa+pojassaan.+(jaettu+ilo+on+moninkertainen+ilo)
Poika+nukutettiin+kokeakseen+seikkailunsa.
Olet+(olen)++kokemassa+elämää+kehona/ihmisenä+viedäksesi+kokemuksesi+Luojallesi.
tarina+jatkuu....
28.09.2017 14:11
80 / 121