Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

6

  1. Ehkäpä
  2. Mä oletan että tämän uuden lain jonka mukaan huomiovalot on sallittuja niin ehkäpä ajatellaan että "parkkivalot" on sama asia...??