Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
outsider1
profiilit
outsider1
outsider1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
5203
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
2 viikkoa on täysin epärealistista, joten pudotan alkuperäiseen viikkoon.
-tabletti
-tabletin lisäakku ja johto
-sateenvarjo
-sadekamppeet
-vaihtovaatteet
Noiden kanssa kököttelisin paikallani jossain veden äärellä ja toivoisin, että viikon tosiaan selviää syömättä.
19.09.2014 01:28
Joistain jutuista taas paistaa "kaikki on helppoa sille, jonka ei tarvitse sitä tehdä" -meininki. Jos tosiaan lähdet "pelkän linkkarin ja makuupussin kanssa", niin ei tarvita kuin syksylle tavanomainen koko päivän jatkuva kaatosade, ja seuraavana yönä halla, niin olet astetta heikommassa hapessa jo yhden yön jälkeen.
19.09.2014 00:29
Lain mukaan minimitoimeentulo on noin 470€/kk vuokran, sähkön ja joidenkin muiden laskujen jälkeen.
Jos se ei täyty muiden tukien kautta, niin saat erotuksen sossusta.
18.09.2014 23:37
Näin varmasti on. Afrikassa tapahtuu usein, että raajarikot kasvattavat uuden raajan ja sokeat hankkivat näkökyvyn. Kun on pakko, ja nälkä on hyvä opettaja.
18.09.2014 14:22
"Tuleeks työkkäristä muka jotain työhönosoituksia. Ei minulle vaan tule."
Nuorille ja ei-toivottomaksi katsotuille ilmeisesti tulee, tuskin muille.
Mitä eläkkeen huijaamiseen tulee, niin vaikka se olisi mahdollista, niin en ainakaan itse jaksaisi lähteä moiseen monivuotiseen rumbaan parin lisäsatasen per kk vuoksi. Tosin yksi hyvä asia eläkkeessä tm-tukeen verrattuna on. Voi perustaa firman tai lähteä opiskelemaan minne vain ilman että eläke katkeaa. Työttömänä on ikään kuin pakotettu istumaan himassa.
18.09.2014 14:18
Mies joka arvostaa naisessa vain nuorta ikää ja kauneutta on yhtä pinnallinen kuin nainen joka näkee miehessä vain lompakon ja statuksen. Tässä mielessä en ymmärrä avauksenkin edustamaa passiivis-aggressiivista protestointia naisten käytöksestä, jos itsekin on yhtä lailla pinnallinen.
18.09.2014 14:11
Amerikassa kersantti onkin paljon korkeampi sotilasarvo kuin Suomessa. Vastaa jotain ylivääpeliä tai sotilasmestaria.
Puolustusvoimien vakipalveluksessa ei taida paljoakaan vanhoja kersantteja olla. Muistan yhden vanhan patun, joka oli ylikersantti.
18.09.2014 01:40
"1. Töitä kyllä löytyy, kun kela maksaa sen koko palkan 5€/tunti, 800€ per kuukausi asti. Minulla on talvisin paljon lumitöitä ja mökilläni löytyy risusavottaa. Jos ei muuta, niin roskien ja pullojen keräily tienvarsilta. Marjanpoiminta, vanhusten hoito. Töitä löytyy, löytyykö tekijöitä? "
:D
Eiköhän jokaiselta löydy tekemätöntä duunia, jos siitä ei tarvitse maksaa palkkaa. Kyllä minustakin joku voisi tulla siivoamaan minun ultrapaskaiseen kuntoon päässeen tiskipöytäni. Tosin olen sen verran realisti, etten ala ajaa yhteiskuntapolitiikkaa tästä näkökulmasta käsin.
18.09.2014 00:34
"Ihmisellä, jonka aivot on ohjelmoitu maskuliiniseen ajatteluun, tulos on yleensä alle 150. Jos tulos on lähellä nollaa, ihminen on hyvin maskuliininen ja hänen testosteronitasonsa on todennäköisesti korkea. Hänellä on vahvat loogiset, analyyttiset ja verbaaliset taidot ja hänellä
jatkoa
on taipumusta kurinalaisuuteen ja järjestelmällisyyteen. Hän on hyvä arvioimaan kustannuksia ja tekemään suunnitelmia tilastotietojen perusteella ja tunteet eivät juuri vaikuta häneen. Negatiivinen tulos merkitsee henkilön olevan erittäin maskuliininen. Hänen kehossaan on ollut sikiön varhaisissa kehitysvaiheissa runsaasti testosteronia. Mitä pienempi naisen
Jatkoa
testitulos on, sitä todennäköisemmin hänellä on lesbolaisia taipumuksia."
Ihmisellä, joka uskoo tällaiseen asenteelliseen skeidaan, on todennäköisesti varsin heikot kriittisen ajattelun taidot. Se on tosin enemmän normi kuin poikkeus.
17.09.2014 23:22
Puhelinmyynti onkin niin tärkeää työtä, että alan työvoimavajaus on ehdottomasti täytettävä valtion toimenpitein. :D
17.09.2014 19:37
Onko joku oikeasti joutunut tuohon kuntouttavaan työtoimintaan ilman omaa halua? Ei minulle ole aikoihin ehdotettukaan tuollaista, vaikka täytän kriteerit. Tänäänkin työkkärin eukko soitti, kysyi pari perusasiaa ja laittoi seuraavan soittoajan ensi maaliskuulle sen enempiä kyselemättä. :D Ilmeisesti kunnalla ei ole resursseja tarjota mitään kuntoutushömppää kaikille.
17.09.2014 19:33
Lääkäreitä tarvitaan kohta murto-osa nykyisestä kun tietokone tekee jo nyt diagnoosit paremmin kuin ihmislääkäri.
17.09.2014 19:14
Minun taustoillani lääkis/hammaslääkis lienevät melkein ainoat koulut, joista olisi vielä realistiset mahdollisuudet työllistyä. Hoitajakoulutus olisi myös, mutta en läpäise niiden psykologisia testejä. Monelle olisi tosin kivi kengässä sekin, että totaalisyrjäytynyt keski-ikäinen alkoholisti veisi jonkun reippaan nuoren paikan lääkisestä. ;D
17.09.2014 13:18
Palkkatuettujen pakkaajan ja porrassiivoojan duunien, joista jää käteen 100€ enemmän kuin työttömänä, vuoksi ei tuollaista kuitenkaan viitsi tehdä. Suuntaan sinnikkyyteni henkilökohtaisesti palkitsevampiin asioihin.
17.09.2014 12:53
"Maailma on kova paikka ja valittamalla emme sitä ja muita voi muuttaa, mutta onneksi meillä on kaikki avaimet tehdä omasta elämästä ja itsestämme se, mitä haluamme ja kannattaa tähän suunnata ne voimavarat. Varmasti on parempia tuloksia luvassa, kuin siitä, että jatkaa samaa mitä on tehnyt jo vuosia ilman tyydyttäviä tuloksia.
Gandhi sanoi: Ole itse se muutos, minkä haluat muissa nähdä."
Taas tätä kliseistä selfhelp-hömppää. Totuus on, ettei itseään voi muuttaa sen enempää kuin muitakaan.
17.09.2014 12:50
Asiat ovat harvoin mustavalkoisia. Harva on täysin vapaaehtoisesti tai toisaalta täysin vastentahtoisesti työttömänä. Itse voisin aivan hyvin kokeilla työntekoa, olisihan se ainakin vaihtelua jos ei muuta. Mutta asia ei kiinnosta niin paljon, että sen vuoksi viitsisi värkätä sadoittain personoituja hakemuksia, laatia video-CV:eitä jne. mitä nykyisin töihinpääsyyn vaaditaan.
17.09.2014 12:46
Jokseenkin kaikki muut ovat sitä mieltä, että ne toistelemasi asiat ovat perusteellisesti väärä ja omituinen kuva maailmasta. Harva näkee syytä, miksi sitä sinulle pitäisi alkaa todistella.
17.09.2014 00:23
Täh? Ei minua ainakaan sixpack ole tähän mennessä tappanut.
17.09.2014 00:03
Palstan tukkiminen fluudaamalla ja itseään toistamalla ei ole mikään meriitti. Siihen pystyy varsinkin valvomattomalla palstalla kuka hyvänsä.
16.09.2014 23:36
Jumankekka kun on raskasta lukea tämä "lautatyylinen" kerronta.
16.09.2014 22:46
231 / 261