- Senaatin tiedustelukomitea on melko suora suomennus.
Mikä päiväys??
Koko stoori on ympäri nettiä mies! - Hmmm... No pakko kai vastata sitten.
Valitsen tiltun. Ja valinta pitää! - En oikein tiedä mitä taistelemista matosissa on, ne sulavat faktasaappaan alla kuten lumihiutaleet ikään. Fasisteja minä nielen aamupalaksi!
- Toveri toveri, kaikki on Googlessa, ei täällä pienessä piirissä.
- @suomisivut ,
Kuullostaako pahalta? Kerro jos et pääse täältä mitenkään pois!! - @kymenlaakso ,
Hän siis ei muistanut laittaa sitä oveensa?
Ole hyvä naapuri ja vinkkaa asiasta hänelle. - No sitten valitsen yksi vaihtoehto pois.
- Saako kilauttaa kaverille?
- @kymenlaakso ,
Naapurisi on ilmeisesti laittanut "Ei mainoksia" -tarran oveensa? - Jos sinua yhtään kiinnostaa / ikinä on kiinnostanutkaan, niin netti on auki kaikille 24/7.
Ja jos siis lyhennökseni oli "väärin", niin mene ja lue! Google-tiltu auttaa asiassa.
Kuinka muuten on ilmoja pidellyt siellä etelässä? Täällä idässä tuulee ja on kylmä. - Hei, ymmärrän fanituksen mutta tämä ihailusi alkaa olla jo oireilevaa. Kyllä, noin sen NBC:n alkuperäisen tekstin lyhensin sinulle. Mutta hei, en ole gay, joten stalkkaile muualla.
- Ai suomennos. Tein sen sinulle jo tuolla toisella palstalla ja voit olla varma, etten ala toistamaan itseäni prinsessalle. Käy lukemassa sieltä!
- Eikun, ei minun topikistani - sinähän puuttuisit tuohon yksityiskohtaan heti kun et saa muusta enää otetta - vaan tästä "no collusion" asiasta :D
- Google lienee tiltu myös kun se toitottaa joka tunti enemmän ja enemmän tänne avaamastani topikista.
- Niin, Nato-setien taktiikkana onkin hyökätä kirjoittajien kimppuun ns. "villi-guinalaisella teini-hyökkäyksellä": "Säääää ooott v********* ja sun ***** on **********. Mee *******!"
- Siis hakusanat "no collusion"
- Googleta mies, olet niin huomionkipeä, että alkaa jo päätä särkeä.
Mutta kun googletat ja huomaat illuusioidesi katoavan, niin ota opiksesi siitä. - Kiitos! On ihanaa joskus kuulla kehujakin!
- Jos et itse osaa lukea, niin älä syytä minua siitä!
Jokainen suomalainen voi itse lukea linkin ilman minua! - Se lienee totta ja terot ovat tehneet taitavaa työtä.
Tiesitkö muuten, että Syyrian hallituksen kemialliset aseet tuhottin USA:n valvonnassa vuosia aiemmin USA:n laivaston erityisesti tähän tarkoitukseen valmistetulla aluksella?
No et tietenkään.