Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stardust09
profiilit
stardust09
stardust09
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
832
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kodakin Näpsällä (Popular Brownie). Leikin sillä vielä myöhemminkin, kun siihen oli saatavilla värifilmiä. Sillä voi kuvata vain ulkona, koska salamaa ei voinut liittää ja valo ei riittänyt sisäkuvaukseen. Vielä se tuolla nököttää kaapin päällä, mutta enää ei saa sopivia filmirullia.
Sen jälkeen oli lukematon määrä kinofilmikameroita, Pentaxin järkkäri ja jokunen digi. Nyt on Panasonic Lumix ja Canon video.
23.02.2015 01:15
Onhan niitä varmaan monia hyviä. (ja jokainen kehuu omaansa.)
Minulla on ollut Canon Legria yli viisi vuotta ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen.
Pieni ja näppärä kuljettaa mukana. Helppo ladata. Muistikortilta saa aineiston helposti siirrettyä tietokoneeseen (ilman kaapaleita - missä ne lieneekään).
Kääntyvän näytön takia voi pitää muutenkin kuin silmien korkeudella.
Äänen tallennus on ihan hyvä ja sillä saa tosi hyviä still -kuvia.
Ja kuvaa vähän niukassakin valossa.
Tässä pari :
https://www.youtube.com/watch?v=NRLbhEaHSuQ
https://www.youtube.com/watch?v=HgzYXn-yqVM
23.02.2015 00:47
pk-seudullahan minä
22.02.2015 23:07
Hankala juttu. Keksit varmaan jotain.
Ei aina voi ajatella, että joku loukkaantuu, jos ostaa jotain uutta, mutta jos aihe on arka, niin
voisit tunnustella ennakkoon, esim juttelemalla, että sä oot katsellu uutta kameraa. Jos alkaa tulla vastaväitteitä, niin kerro miks tarviit uuden. Esim. koska
- se putos eikä enää toimi ihan kunnolla
- sen muisti temppuilee
- se ei lataudu enää niin hyvin ku pitäis
- pikkusisko, pikkuveli, äiti tai joku sosialisoi sun kameran koska ne haluu just sellasen ja sait sit siitä vähän rahaa uuden ostoon
- tai muuten vaan haluut sellasen, missä on xxxxx (jotain mitä tässä ei ole)
22.02.2015 00:36
Sydänmailla, http://areena.yle.fi/tv/2225197
Emilien tytär, http://areena.yle.fi/tv/251934 (kanadalainen, ranskankielinen)
Kunnian hinta, http://areena.yle.fi/tv/1201222 (italialainen, iso määrä jaksoja, vanhimmat näkyvillä enää 7 päivää ja uusimmat 8 päivää)
Ja sitten tuo jo aiemmin suositeltu L.A.Complex
21.02.2015 19:23
No voi hyvänen aika!
Muutama jääpala vielä kylpyveteen, niin kyllä se siitä jäähtyy.
Tosin materialistinen sydämeni tuosta videosta ihan räytyy, joten suosittelisin vain kovaa alustaa ja silloinkin tuuletinaukon imuroimista (siis ulkopuolelta) silloin tällöin.
21.02.2015 18:57
Hei, jos olisit googlettanut pallokärkineulaa, niin olisit varmaan löytänyt vastausta, esim.
http://www.kirstikki.fi/saumurineula-2054-pallokarki-lajitelma-koot-7090-kpl-p-1341.html
En ole itse niitä koskaan saumurissa käyttänyt, ei vaan ole tullut mieleen, mutta ihan hyvin trikoo on mennyt tavallisillakin neuloilla.
20.02.2015 21:12
@hotmail.com (tai hotmail.fi)
on kätevin kaikista. (toimii koneella outlook.com'in kautta, kun hotmail siirtyi jossain vaiheessa outlookkiin - tai sitten varmaan voi laittaa suoraan @outlook.com - en tiie ku en oo sitä enää tarvinnut)
kännykässä toimii loistavasti, kuvat voi lähettää näppärästi, piippaa kun viesti tulee ja viestit on helposti luettavissa
20.02.2015 20:51
Ihan kiva idea. Itse taas pohdin neulekahvilaa. Tai jotain paikkaa, mihin kokoontua ja missä neuletöistä kiinnostuneet voisivat viettää aikaa yhdessä kutimineen ja virkkuineen.
Kahvilan pito tosin minua ei kiinnosta, eikä toiminta itsessään tuota mitään, ja kun jostain pitäisi tilan vuokrarahat saada, niin omat ideani lopahtivat tähän.
17.02.2015 22:48
"...Ja jos ei osaa olla onnellinen minun rinnalla, niin sitten voi ottaa sukat laatikosta ja paidat henkarista ja pistää oman paratiisin pystyyn johonkin toiseen osoitteeseen..."
IHANA!!! käymmeyhdessäain!
Samassa istunnossa voisi kysyä, haluaisiko hän todella kuulla myös aiheesta 'muut miehet...'. Taitaa olla oman mielikuvituksensa tuotetta koko muut naiset.
Muut miehet arvostavat vaimoaan. Suomessa naisten ei tarvitse alistua vähättelyyn.
17.02.2015 22:30
Menee kyllä yli mun ymmärryksen. Ei ne käteen jäävät tulot ole lähellekään suurin piirtein yhtäsuuret, kun bruttotulo alenee 40% ja veroprosentti nousee muutaman prosenttiyksikön.
17.02.2015 22:09
Minusta tuossa lukee Laurila.
Sirkka Laurila on signeerannut pelkällä sukunimellään.
En tunne hänen tuotantoaan - kunhan tässä arvailen.
16.02.2015 23:15
Työeläkkeen määrä ei ole sama kuin palkkatulon määrä, vaan se on huomattavasti pienempi. Ehkä noin 60% - riippuu eläkettä kerryttäneiden työvuosien lukumäärästä.
Eli ihan kiva, kun tulot pienenee huomattavasti ja veroprosentti nousee - myöskin huomattavasti, niin koko juttu tuntuu suurelta huijaukselta.
nimim. kokemusta on
16.02.2015 00:30
Ensihoitajakoulutus tapahtuu ammattikorkeakoulussa. Ammattikorkeakouluun päästäkseen pitää olla lukio tai 3vuotinen ammattikoulututkinto.
Kai teillä on koulussa opinto-ohjaaja, voisit jutella hänen kanssaan, millä keinoin pääsisit haaveissasi eteenpäin.
15.02.2015 23:59
Poistata se!
Ei niinkään ulkonäön takia, vaan siksi että sillä alueella ei kannata pitää mitään, mikä voi ruveta ärtymään tai kasvamaan.
Luomen poistaa myös terveyskeskuslääkäri, mutta luulisin että pienempi arpi jää, jos asialla on plastiikkakirurgi.
14.02.2015 21:56
Ha-haa! Privaatti ennakkonäytös, ihan selvästi.
13.02.2015 23:16
Miten olis Blu-ray -soitin ?
13.02.2015 22:29
Onnittelut!
Se on sitten oma.
Kilistän virtuaalikuoharin sen kunniaksi.
10.02.2015 23:26
Ai miksi ei? Jospa sillä on muuta puuhaa.
Meillä se on minä-eukko kun teen. Kun on enempi aikaa.
Ei tarvii maksaa hikisistä kuntosaleista, kun saa huhkia raittiissa ilmassa.
Kivaa hommaa.
09.02.2015 21:18
Minulla oli vuoden Norton kolmessa koneessa, joista yhtä (xp) en käyttänyt ja harmitti että tuli siihenkin asennettua kun sitä ei enää edes avata. Ostin syksyllä uuden koneen ja koitin huvikseni asentaa myös siihen. No asennusyritykseni kysyi, haluanko jatkaa poistamalla sen jostain listan koneista. No halusinhan minä, ja pukkaamalla valinnan Norton siirtyi tähän uuteen - ei tarvinnut edes vanhaa rotiskoa käynnistää.
Olin iloisesti yllättynyt vaihdon helppoudesta. Eli Norton on jo huomioinut sen, että koneita voidaan vaihtaa kesken lisenssijakson.
Kyllä ne on viisaita!
09.02.2015 20:36
33 / 42