Hei,
Olen löytänyt, että Berliinissä on kahviloita, joissa voidaan ommella ja siellä on myös ompeluopetusta...Olisiko hyvä avata Helsingin seudulle sellainen kahvila? Olen valmistunut yliopistosta vaatesuunnittelijaksi. Osaan erinomaisesti kaikkea vaatetukseen liittyvää. Kiinnostaisiko tällainen ihmisiä?
Ompelukahvila
9
100
Vastaukset
- kiinnostunut8888
Olipa mahtava idea, mutta miten se ekonominen puoli? Miten se toimisi?
Antaisiko kaupunki ilmaiset tilat kahvilalle?- Allekirjoitan
Samaa mieltä, mikä ettei kannattaisi. Menisin vaikka heti opastamaan.
- en osaa ommella :(
Hiukan aihetta sivuavaa. Tämä oli tosi mukava kirja, joskus sen luin:
http://www.gummerus.fi/fi/kirja/9789512094103/lankakauppasarja/- Mietipä ensin
Kirjaa lukematta:
Kun kauppa sulkeutuu, niin kuka sitä kahvilaa pyörittää? Luulisi kauppiaalla olevan riittämiin kaupan hoitoon liittyvää työtä senkin jälkeen. Ja omaan elämäänkin pitäisi jäädä aikaa kun syödä ja nukkuakin pitää. Ja päästä käymään jossakin kaupan/kahvilan seinien ulkopuolella.
Tietysti tuo ekonominen puoli. Tuottaako lankakauppa niin paljon, että sillä pystyy elämään? Ompelukahvilan tuotto saattaa olla minimaalista siltikin, että joku joskus vähän lankaa tai kahvikupin ostaisi.
- okjuugf
Turussa oli. En tiedä mihin kaatui. Oliko korkeat hinnat vai veikö vanhat kaupat asiakkaat.
Ihan kiva idea. Itse taas pohdin neulekahvilaa. Tai jotain paikkaa, mihin kokoontua ja missä neuletöistä kiinnostuneet voisivat viettää aikaa yhdessä kutimineen ja virkkuineen.
Kahvilan pito tosin minua ei kiinnosta, eikä toiminta itsessään tuota mitään, ja kun jostain pitäisi tilan vuokrarahat saada, niin omat ideani lopahtivat tähän.- okijuhy
Missä kaupungissa olet. Kahvilaamme mahtuisi mukavia kudinpiirejä ?
- helsinkiläinen-
Nonstop ompeluopetusta ja kahvila. Kyllä kannattaa! Ohjauksesta voisi maksaa ihan samalla tavalla kuin jos käy esim kuntosalilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276