Hei,
Olen löytänyt, että Berliinissä on kahviloita, joissa voidaan ommella ja siellä on myös ompeluopetusta...Olisiko hyvä avata Helsingin seudulle sellainen kahvila? Olen valmistunut yliopistosta vaatesuunnittelijaksi. Osaan erinomaisesti kaikkea vaatetukseen liittyvää. Kiinnostaisiko tällainen ihmisiä?
Ompelukahvila
9
104
Vastaukset
- kiinnostunut8888
Olipa mahtava idea, mutta miten se ekonominen puoli? Miten se toimisi?
Antaisiko kaupunki ilmaiset tilat kahvilalle?- Allekirjoitan
Samaa mieltä, mikä ettei kannattaisi. Menisin vaikka heti opastamaan.
- en osaa ommella :(
Hiukan aihetta sivuavaa. Tämä oli tosi mukava kirja, joskus sen luin:
http://www.gummerus.fi/fi/kirja/9789512094103/lankakauppasarja/- Mietipä ensin
Kirjaa lukematta:
Kun kauppa sulkeutuu, niin kuka sitä kahvilaa pyörittää? Luulisi kauppiaalla olevan riittämiin kaupan hoitoon liittyvää työtä senkin jälkeen. Ja omaan elämäänkin pitäisi jäädä aikaa kun syödä ja nukkuakin pitää. Ja päästä käymään jossakin kaupan/kahvilan seinien ulkopuolella.
Tietysti tuo ekonominen puoli. Tuottaako lankakauppa niin paljon, että sillä pystyy elämään? Ompelukahvilan tuotto saattaa olla minimaalista siltikin, että joku joskus vähän lankaa tai kahvikupin ostaisi.
- okjuugf
Turussa oli. En tiedä mihin kaatui. Oliko korkeat hinnat vai veikö vanhat kaupat asiakkaat.
Ihan kiva idea. Itse taas pohdin neulekahvilaa. Tai jotain paikkaa, mihin kokoontua ja missä neuletöistä kiinnostuneet voisivat viettää aikaa yhdessä kutimineen ja virkkuineen.
Kahvilan pito tosin minua ei kiinnosta, eikä toiminta itsessään tuota mitään, ja kun jostain pitäisi tilan vuokrarahat saada, niin omat ideani lopahtivat tähän.- okijuhy
Missä kaupungissa olet. Kahvilaamme mahtuisi mukavia kudinpiirejä ?
- helsinkiläinen-
Nonstop ompeluopetusta ja kahvila. Kyllä kannattaa! Ohjauksesta voisi maksaa ihan samalla tavalla kuin jos käy esim kuntosalilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991