Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

833

1. 40§: "Jos jatkuvan vahinkovakuutuksen vakuutusehdoissa on määrätty, että..."
    Koskee vain ulosottokelpoisia lakisääteisiä vakuutuksia (Liikennevakuutus)

Vapaaehtoisissa vakuutuksissa tätä määräystä ei ole, koska niissä on 39§

Vakuutusmaksun viivästyminen (39 §)
    Jos vakuutuksenottaja on laiminlyönyt vakuutusmaksun suorittamisen 38 §:ssä säädetyssä määräajassa, vakuutuksenantajalla on oikeus irtisanoa vakuutus päättyväksi 14 päivän kuluttua irtisanomista koskevan ilmoituksen lähettämisestä. Vakuutusmaksun laiminlyönnin takia ei kuitenkaan saa irtisanoa 40 §:n 1 momentissa tarkoitettua jatkuvaa vahinkovakuutusta.

Vakuutusehdot sopimusehtoineen löytyy kunkin yhtiön nettisivuilta.
  2. Lähdetkö liikkeelle Youtuben sivultasi klikkaamalla Lataa ...?
    Minusta se ei ole sitä kautta toiminut pariin vuoteen - ei löydä Movie Makerillä/Windows Elokuvatyökalulla tehtyä tiedostoa.

Pystytkö jakamaan sen Movie makerin sivulta. (Valitset youtuben ja se pyytää kirjautumaan..tai jotain - olen nyt väärällä koneella, niin en näe)

Minulle kävi jotenkin noin parisen vuotta sitten ja yks kaks minulla olikin kaksi youtube -kanavaa, ja nyt tämä jälkimmäinen lähtö vie sinne väärälle tyhmälle kanavalle, mihin en haluaisi, mutta kun sitä ei voi valita.

Käsittelemättömät videot menee kyllä tuolla ekalla tavalla (Youtube -sivulta Lataa ja pääsee tiedostoihin)