- Kaks eri tapahtumaa. Ensin tuli video ovipönkästä ja myöhemmin ovihyökkäys. Pitkä muistisi pätkii
- Kylmis miettii sitä asiaa vieläkin 24/7. Oon jutellu sen kans ja jos sille sanoo vaikka että olipa hyvää ruokaa tänään tai hyvä ilma niin ukko sekoaa ja höpöttää että OVELLE ET TULE KUN MULLA ON RETKIKIRVES. Tais olla traumaattinen kokemus
- Ei täältä löydy enään ehjää vastustajaa
- Ihan normaali olo. Freesi nollattu olo oli kun koomasta toipuu mutta heikotti. Erään toisen palstalaisen kans sitten intettiin kuka on puohitien oikea invalidi
- On kyllä kireä tunnelma palstalla edelleen. Sehän on terveen miehen merkki että näkee naiset seksiobjekteina ja yhtäkkiä keskustelu onkin jo jotain ainaista ovihyökkäystä. Jos sitä ei olis koskaan tapahtunut niin mistähän täällä edes keskusteltais?
- On ollut kaikkea. Esim toissa talvena oltiin lähes yhtä aikaa Kylmiksen kans hourulassa katkolla. No myöhemmin kyllä selvis että minun tilanne johtui viruksesta aivoissa mutta Kylmis on kyllä ihan itse ryypänny ittensä surkeaan jamaan
- En siinä silloin mitään ystäviä ollutkaan hankkimassa. Puohitien puudeli kesyyntyi kun sitä vähän ojensi ja rupesi olemaan yllättäen ystävällinen. Sitä voi itse kukin päätellä mistä se johtuu
- Tuohan olisi jo kotirauhan häirintää ja se on vakava rikos. Siinä oviaukon kohdalla on ihan ok. Kohtuus kaikessa
- Näin on. Mutta en mää sillon kyllä nostanut kuin ehkä 80kg. En ollu vuosiin sillon nostellut kuin pulloa puohitien korsussa
- Mulla on tuo tilanne oikeasti videollakin. Kuvasin sen. Oli synkkä ja pimeä syysyö ja Kylmis sai selkäsaunan. Nykyään se on niin huonossa kunnossa ettei Kylmis enään voi osallistua puohitien potkijaisiin
- Tuo on mun ottama kuva :D
- Kuvailit juuri sopivasti miltä krapulainen Kylmis näyttää matkalla maikkulan saleen. Tulee joskus vastaan matkalla ja näky on hämmästyttävän tarkka kuvailusi kanssa
- Mulla on vielä 170kiloon paljon matkaa mutta eiköhän sekin nouse aikanaan. Nyt vielä toistaiseksi ihan pelkkää punttitreeniä mutta kohta otetaan muutkin kuviot mukaan
- Noniin. Video on kuvattu tai siis videot. Vielä koitan kännykällä yhdistää ne jotenkin. Kyllä sen pitäisi onnistua. Huomenna sitten selviää että miten kävi. Lunastiko Kylmis lupauksensa?
- Onko tässä odotettavissa palstan vahvin mies kisat? Pystyykö Kylmis yllättämään ja pistämään paremmaksi. 96kiloa? Vai peräti tasan sata!
- Kaiken lisäksi menit juovuksissa lupaamaan että nostat tämän viikon lauantaina penkkipunnerruksessa 70kiloa. Nyt on kovat odotukset! Taidan myös kuvata sen homman youtubeen
- Hyi helv. On sitä ollut kyllä melkoisen hampuusi vielä hetki sitten hyhyh
- Nähdäänkö siis "kääpiöpainia" talonpojankankan potkijaisissa? Tissu antaa hiukan tasoitusta kevyemmällä varrellaan mutta ehkä se pääsee kuittaamaan kissamaisella ketteryydellään jo kangistuneen Kylmiksen kanveesiin.
Ennakko asetelmat ovat kovat ja erittäin mielenkiintoiset. Minä voin toimia kääpiöpainin tuomarina
Ehkä minäkin vähän juovuksissa saatan painia puohitien spurgujen kanssa mutta se on aivan toinen tarina se - Talonpojankankaan potkijaiset on tulossa. Treenaako palstalaiset siihen vai mistä tässä on kyse?
- Joka lauantai on ollut iskussa. No melkein joka. Yks la jäi välistä sillä noin 1kk sitten kun oli liikaa retkuillut. Tässä vasta sain mahtavat naurut kun Kylmis oli aivan kaatokännissä ja rymisteli pitkin sen kämppää. Viime lauantaina näytti saunassa olevan ukko mustelmilla sen edellisen rymistelyn jäljiltä. Oli kuulemma herännyt vessasta jne sen jälkeen kun minä ja muut lähdettiin jo kuorsaamaan. Jännä nähdä mitä ylihuomenna tapahtuu. Itse tietysti raittiina ihmettelen Kylmiksen toilailuja vierestä