- ÄLÄ MUUTA SANO. LUKKOJEN TAA JA AVAIN JÄRVEEN. KANNATTAA PYSYÄ KAUKANA ANTISTA
- Siitä on yli 500 päivää
- Mennyt entistä pahemmaksi. Ryyppää kuin nurkkaan ajettu eläin jolla ei ole mitään menetettävää. Oli 6kk juomatta mutta aloitti uudestaan. Se on kuulemma muiden vika kuten yleensäkkin kaikki ongelmat elämässä. Siksi vastustaa kun ei myönnä aiheuttavansa itse ongelmia eikä siksi voi niistä mitään oppia
- Sanoi että 20min menee 10km hölkkälenkkiin. Nykyään se tahti alkaa jo hengästyttämään.
- Tässä ei taida olla puhe opelin pakoputkesta tai perästä?
- Tuohan olikin viimeinen kerta kun join alkoholia. Turvotus laski noin 15kg. Suosittelen lämpimästi myös muille
- Se onkin vain hyvä pistää alkoholia käyttäviin henkisesti huonoihin ihmisiin välit poikki ja olla vain paremman väen kanssa tekemisissä
- Olen viimeksi juonut alkoholia yli vuosi sitten, mikä on kyllä vain ihmisen keksimä käsite yhdelle kierrokselle auringon ympäri. Eräs toinen puohitieläinen oli puoli kierrosta raittiina, antoi sen jälkeen pikkusormen viinapirulle "ihan pikkuisen vain" ja taas mennään entiseen malliin. Tulin vain ilmoittamaan tänne että olen nyt ns parempaa väkeä kun en käytä alkoholia laisinkaan
- Tämä voi olla aito Kylmis
- Ajattelin käydä piakkoin koeajolla. Kyllä siinä saa maikkulan hörhöt katsella ihmeissään että ketkä pärjää kun jumalallinen 20se mylly kehrää
- Mutta sehän on ainakin omien sanojensa mukaan maksanut veroja yhteiskunnalle valtavasti. Minä koitan vältellä semmoista. Muuten ei pärjää taloudellisesti tässä elämässä
- Surullinen kohtalo. Mistä nykyään edes löytää talbotin? Muistan nähneeni semmosen viimeks joskus vuosituhannen vaihteen paikkeilla
- Onko sillä stunt näyttelijä?
- Eikö saa itse valita minkä makuista sumutetta ottaa? Tuleeko valkosibula? Ee meella oolle, ota paprika
- Seuraaviin paralympialaisiin aikoi Kylmis osallistua jos saa työkyvyttömyyseläkettä. Siellä sitten mahdollisesti näkyy puohitien valevammainen ja pistää kaikkien lajien ennätykset uusiksi kunhan käy ensin katkolla korkean paikan leirille ja pääsee vahvasti doupattuna pois
- Näin vois käydä kelle vain. Ei ole sun syytä
- Tuota samaa on jankutettu jo 10vuotta ainakin
- Tämähän on og Kylmiksen viesti
- Luulen että Kylmis on luuloalkoholisti ja valelääkäri on tehnyt väärän diagnoosin. Ehkä voisi määrätä lumelääkkeenä ykkös olutta niin tulisi kuntoon
- Onneksi on lääkärin lausunto missä sanotaan että työkyvytön. En ymmärrä miten ne luulee mun ehtivän vielä töihin kun on kiirettä nostella punttia ja tehdä kaikkea muutakin miellyttävää puuhaa. Joskus jos on jostain syystä aikaisin aamulla liikenteessä niin ihan ihmettelee mikä vimma ihmisillä on keskellä työttömien yötä eli noin 07 jälkeen aamulla lähteä ulos johonkin sankoin joukoin. Puohitiellä tosin on yleensä aika hiljaista aamuisin. Joskus siinä puolen päivän maissa ensimmäiset naapurit lähtee hakemaan täydennystä salesta. Joku älykkään näköinen hieman alkoholisoituneen oloinen tyyppi onkin shakinpelaajana siirtynyt gambinaan kun sitä on helpompi kuljettaa mukana että saadaan sama määrä vaikuttavaa ainetta kuin laimeassa rainbow lagerissa