Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sauna_timppa
profiilit
sauna_timppa
sauna_timppa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
1943
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+vettä+siinä+oluessa+sitten+käytettiin?
18.01.2017 23:47
Älä+uikuta+homo.+Suomalainen+ei+työtä+pelkää
18.01.2017 23:45
Ei+tuota+jaksa+lukea+kun+taitaa+olla+niin+täyttä+homon+paskaa
18.01.2017 23:44
Viru+valge,absolut+vodka+ja+kossu+ovat+omat+suosikki+kännijuomat.+Olvia+joskus+lipitän+mutta+aika+harvoin
18.01.2017 14:43
Miten+et+nukahda+kun+valvot+aina+koko+yön+ja+joskus+seuraavan+päivänkin?
18.01.2017 14:35
Hugo+kertoi+että+tahtoo+pois+täältä+nyt+vaikka+ruuan+jälkeen+käytin+sitä+ulkona.+Ounou.+Ehkä+Hugo+aavistaa+että+nyt+on+kusi+hätä.+Samalla+myös+hiukan+leikitään+lumipalloilla+kun+sillä+saa+Hugon+mielenkiinnon+heti+pois+muiden+koirien+hajuista+ja+niitä+se+nuuskii+vaikka+aamuun+asti+vaikka+olisi+-40+keli
18.01.2017 01:41
Se+on+kyllä+totta+että+Tofu+pyrki+pois+ja+Hugo+nyt+muutenkin+nuuskii+tarkkaan+paikat+niin+siitä+ei+voi+sanoa+mitään.+Itse+epäilen+että+katon+välissä+on+Jimmy+Hoffan+ruumis+tai+Ilja+Janitskin+piilossa
17.01.2017 23:11
Onkohan+siellä+piilossa+Jimmy+Hoffa?
17.01.2017 23:09
Mutta+maikkula+on+noin+muuten+juuri+sopivalla+paikalla.+Siis+sitä+ajatellan+missä+minun+pitää+liikkua+ja+muutenkin+kun+huomioidaan+tuulen+nopeus+ja+suunta,lisäksi+kuun+asento+niin+tulin+siihen+tulokseen+että+asu+retku+vaikka+veneen+alla.+Täällä+ajellaan+vaikka+helikopterilla+jos+siltä+tuntuu
17.01.2017 12:48
Itse+asioin+lähinnä+k+citymsrketissa+valikoiman+takia+ja+läheisessä+salessa+koska+se+on+lähellä.+Kylmis+osti+mitä+osti.+Itsellä+jos+tekee+mieli+jotain+mitä+ei+läheisestä+salesta+löydy+käyn+siinä+näppärästi+työn+teon+sivussa+tai+vapaa-aikana+taksilla.+Kesällä+päristelen+raketilla.+Ennen+muuten+päristelin+melkein+super+harvinaisuuksella+joka+ei+ole+päivän+valoa+nähnyt+vuosiin+ja+syystä.+Maailman+vanhin+omassa+lajissaan+ja+siten+uniikki.+Hmm+ja+onhan+tuossa+yks+camaro+yms+mutta+niistä+palstalle+joskus
17.01.2017 03:35
Ei+ole+Kylmis+lähtenyt.+Tänään+oltiin+palauttamassa+pulloja+kaupassa
17.01.2017 01:30
Lisään+vielä+että+tullille+uusi+ohjeistus+sen+oven+kohdalle+että+kun+matu+pyrkii+siitä+sisään+niin+kuuluu+huuto+"mitä+vittua+nää+oikee+haluat"+ja+"mee+vittuun+sieltå".+Tietenkin+vielä+se+postiluukku+lisätä+josta+tullimies+heiluttelee+vihannesveitseä+ja+jos+joku+onnekas+matu+pääseekin+ovea+avaamaan+ottaa+tullimies+tiukan+otteen+koiranhihnalla+jonka+jälkeen+voikin+esim+lyödä+sillä+veitsellä+ranteeseen
16.01.2017 22:06
Joo+kyllä+tähän+maahan+kaivataan+rauha+koska+täällä+on+matuinvaasio+käynnissä.+Kylmis+voisi+mennä+töihin+tullille+ja+suunnitella+sinne+oman+oven+jonka+yläpuolella+kyltti+"refugees+welcome".+Luotan+Kylmiksen+insinöörin+taitoihin.+Luulen+että+sen+oven+takana+on+puupenkki+ovipönkkänä+ja+kahvassa+sähköansa+eli+juuri+se+mitä+kaivataan
16.01.2017 21:59
10v+sitten+ei+ollut+ollenkaan+huonoa+oloa.+Silloin+pisimmät+ryyput+oli+jtn+2vk+jonka+jälkeen+aamulla+esim+punttisalille.+Nykyään+menee+jo+yksi+päivä+toipuessa.+Saa+nähdä+miten+toisen+10v+jälkeen
16.01.2017 15:31
Minä+toivun+vaikka+2kk+juopottelusta+yhdessä+päivässä+max+2+päivää
16.01.2017 13:30
Olisi+mukavaa+käyttää+matuun+raakaa+väkivaltaa.+Ehkä+teenkin+sen+kunhan+toivun+tästä+rapulasta.+Tuli+nimittäin+taas+ryypättyä+Kylmisten+ja+kumppaneiden+kans+aamuun+asti
15.01.2017 14:16
Pitkästä+aikaa+hauska+Tissu+vitsu.+Tissuhan+on+ihan+ok+tyyppi.+Useita+hyviä+pätkiä+ollaan+vaihdettu+täällä+sanoja.+Vaikka+huhut+Tissun+homoudesta+yms+pitäisi+paikkansa+niin+ei+se+minua+haittaa.+Asiallinen+tyyppi,no+okei+se+pyssyn+heiluttelu+ja+munan+esittely+oli+vähän+outoa+mutta+samapa+tuo+minulle.+Huh+täytyy+syödä+nyt+ja+painua+pehkuihin+jos+Hugo+päästää+minut+sänkyyn.+Se+kun+vahtii+naista+kovasti+eikä+tahdo+edes+minua+päästää+väliin.+Pysyn+vahvana+ja+kerron+kyllä+jos+minun+perseestä+puuttuu+koiran+kidan+mentävä+pala+tai+jotain
14.01.2017 05:38
Noniin+lapset.+Älkää+tapelko.+Niin+ja+ihan+huvikseen+mietin+oletteko+te+edes+aikuisia?
14.01.2017 02:49
Ei+kun+ihmisiä
13.01.2017 23:19
Tuli+paskasta+mieleen+että+nyt+on+puohitiellä+on+sota.+Se+on+paska+juttu.+Täytyy+kysyä+Kylmistä+mukaan+kunhan+se+pääsee+linjoille+eilisen+ryyppäämisen+jälkeen.+Niin+ja+minä+olin+viime+yönä+yläkerrassa+patonkipoika.+Kylmis+jopa+olisi+halunnut+lahjoittaa+mulle+sen+patonkipoikatakin+mutta+en+voi+sitä+ottaa.+Se+pitäisi+kehystää+ja+ripustaa+seinälle
13.01.2017 21:30
22 / 98