Vapaa kuvaus

Aloituksia

37

Kommenttia

1943

  1. Jos+haluaa+ruokailun+olevan+edes+suht+ok+niin+makaroonia+syöpi+ja+juo+halvinta+proteiinijauhetta+veden+kans.+Ja+halvin+alkoholi+taitaa+olla+motonetin+valikoimassa.+Kyllä+juoppo+löytää+sieltä+oman+suosikkinsa.+Myrkytyskeskuksesta+voi+sitten+tiedustella+mikä+on+vähiten+vaarallista.+Tai+muuttaa+helsinkiin+ja+käy+virosta+hakemassa+täyden+lastin+ja+pitää+majaansa+jossain+sillan+alla+teltassa.+Tai+jos+joku+tuttava+sattuu+asioimaan+usein+laivalla+tai+virossa+niin+tilaa+siltä+kuten+esim+puohitiellä+on+eräässä+asunnossa+uskomaton+valikoima+viinejä+kun+se+ramppaa+laivalla.+Täytyy+ehkä+kysyä+siltä+voisiko+tuoda+minulle+viinaa+sieltä+joku+kerta.+Hmmm+siinäpä+ne+tärkeimmät+vinkit+taitaa+ollaMutta+jos+noin+muuten+täytyy+säästää+niin+talonyhtiön+yleisistä+tiloista+hakee+wc+paperin,halpa+kännykkä+jolla+käy+sitten+palstalla+päivittämässä+tilanteen.+Hammastahna+ei+kallista+ole+niin+sen+voi+ostaa+ihan+rahallakin+ja+pesee+itsensä+mäntysuovalla+joka+on+edullista+ja+riittoisaa.+Alusvaatteita+saa+esim+pesutuvan+tiloista+valmiiksi+puhtaina.+En+nyt+jaksa+alkaa+etsimään+hintoja+näille+tarvikkeille+mutta+luulen+ettei+voi+koko+työttymyyskorvausta+kulua+jos+näillä+vinkeillä+elääAinoa+mikä+hiukan+voi+olla+epämiellyttävää+on+tuo+korvikeviina+mutta+kai+siihen+tottuu.+En+tiedä+onko+täysin+juomakelpoista+alkoholia+motonetissä+tai+muissa+tarvikeliikkeissä+esim+biltema+sun+muut+mutta+ainakin+lasol+löytyy+valikoimastaTai+periaatteessa+eihän+mikään+estä+varastamasta+alkoholia.+Nappaa+aina+lähikaupasta+matkaan+pari+laatikkoa+olutta+ja+menee+kotia+nauttimaan+saalista.+Kyllä+näitä+kauppoja+piisaa+mistä+varastaa+ja+samallain+saa+myös+ruokaa.+Jos+jää+kiinni+poliisi+kirjoittaa+sakon+jota+voikin+käyttää+vaikka+niistämiseen+ja+taas+säästöä.+Sitten+seuraavaan+paikkaan+kokeilemaan+onnea
  2. Ja+minä
  3. Hyh