Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sauna_timppa
profiilit
sauna_timppa
sauna_timppa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
1943
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+haluaa+ruokailun+olevan+edes+suht+ok+niin+makaroonia+syöpi+ja+juo+halvinta+proteiinijauhetta+veden+kans.
+Ja+halvin+alkoholi+taitaa+olla+motonetin+valikoimassa.+Kyllä+juoppo+löytää+sieltä+oman+suosikkinsa.+Myrkytyskeskuksesta+voi+sitten+tiedustella+mikä+on+vähiten+vaarallista.+
Tai+muuttaa+helsinkiin+ja+käy+virosta+hakemassa+täyden+lastin+ja+pitää+majaansa+jossain+sillan+alla+teltassa.
+Tai+jos+joku+tuttava+sattuu+asioimaan+usein+laivalla+tai+virossa+niin+tilaa+siltä+kuten+esim+puohitiellä+on+eräässä+asunnossa+uskomaton+valikoima+viinejä+kun+se+ramppaa+laivalla.+Täytyy+ehkä+kysyä+siltä+voisiko+tuoda+minulle+viinaa+sieltä+joku+kerta.+Hmmm+siinäpä+ne+tärkeimmät+vinkit+taitaa+olla
Mutta+jos+noin+muuten+täytyy+säästää+niin+talonyhtiön+yleisistä+tiloista+hakee+wc+paperin,halpa+kännykkä+jolla+käy+sitten+palstalla+päivittämässä+tilanteen.+Hammastahna+ei+kallista+ole+niin+sen+voi+ostaa+ihan+rahallakin+ja+pesee+itsensä+mäntysuovalla+joka+on+edullista+ja+riittoisaa.+Alusvaatteita+saa+esim+pesutuvan+tiloista+valmiiksi+puhtaina.+
En+nyt+jaksa+alkaa+etsimään+hintoja+näille+tarvikkeille+mutta+luulen+ettei+voi+koko+työttymyyskorvausta+kulua+jos+näillä+vinkeillä+elää
Ainoa+mikä+hiukan+voi+olla+epämiellyttävää+on+tuo+korvikeviina+mutta+kai+siihen+tottuu.+En+tiedä+onko+täysin+juomakelpoista+alkoholia+motonetissä+tai+muissa+tarvikeliikkeissä+esim+biltema+sun+muut+mutta+ainakin+lasol+löytyy+valikoimasta
Tai+periaatteessa+eihän+mikään+estä+varastamasta+alkoholia.+Nappaa+aina+lähikaupasta+matkaan+pari+laatikkoa+olutta+ja+menee+kotia+nauttimaan+saalista.+Kyllä+näitä+kauppoja+piisaa+mistä+varastaa+ja+samallain+saa+myös+ruokaa.+Jos+jää+kiinni+poliisi+kirjoittaa+sakon+jota+voikin+käyttää+vaikka+niistämiseen+ja+taas+säästöä.+Sitten+seuraavaan+paikkaan+kokeilemaan+onnea
25.11.2016 14:13
Jos+puhut+alkoholista+yp+poistaa.+Puhu+mieluiten+vaikka+rattijuopumuksesta.+Ja+sitä+paitsi+ei+jenkit+ole+oikeita+autoja+tehnyt+aikoihin.+Eiköhän+ne+loppunut+vuonna+1973
25.11.2016 12:42
Paskat+niille+ählyille+tarvi+antaa+yhtään+mitään.+Olkoot+keskenään+siellä+omassa+maassaan+ja+tehkööt+siellä+mitä+haluaa.+Ei+ole+meidän+ongelma+tai+vika+että+ne+itse+on+niin+vitun+hulluja+idiootteja
24.11.2016 23:25
Käydään+Kylmiksen+kans+bemari+kokoontumisessa+joku+kerta
24.11.2016 23:22
Ainakin+noin+viisi+ääntä+palstalaisilta
24.11.2016 21:09
Ja+minä
24.11.2016 21:07
Punaniskoilla+on+amerikassa+aina+kaikkia+omituisia+ja+hulluja+lajeja.+Autoilla+pituushyppyä,rodeota,muta+kiihdytysajot+ja+vaikka+mitä.+Tässä+esimerkki+https://youtu.be/KaFi0y9RCVk
24.11.2016 20:59
A+mallin+omegahan+olis+ihan+hyvä+käyttöautona
24.11.2016 19:34
Heh+ne+onkin+kovia+kulkemaan+huonossa+maastossa.+Youtubesta+joskus+katellut+videoita+alkuperäsistä+hopista+ja+melkosta+värkkäämistä+että+pääsee+liikkeelle.+Kunnon+rodi+olis+kyllä+kova+rassi
24.11.2016 19:33
Älä+minua+sotke+niihin+bemareihin.+Minä+en+tunne+semmosia+epeleitä+jotka+bemareilla+ajelee
24.11.2016 18:46
Ne+nyt+on+vaan+niin+vitun+laiskoja+ja+avuttomia.+Nyt+kaikki+uuden+auton+ostajat+on.+Parempi+kun+pitää+homman+mahollisimman+simppelinä+tai+jos+haluaa+päästä+helpolla+niin+tilaa+taksin
24.11.2016 18:16
Minä+luovuin+heti+ekan+automaatin+jälkeen+ja+palasin+takas+manuaaliin.+Eikös+ne+automaatit+ole+naisille+ja+vammaisille+tehty?
24.11.2016 17:20
Siksi+sitä+pitää+jatkuvasti+veivata+kun+hondassa+ei+ole+vääntöä
24.11.2016 14:58
Heh+jenkit+ei+ymmärrä+edes+niitä+vaihteita.+Niille+on+tehty+youtube+täyteen+kui+käytetään+vaihdekeppiä+ja+kytkinpoljinta+:D+ei+helv
24.11.2016 12:53
Hyh
23.11.2016 23:17
Heh+kerran+alkossa+vilkaisin+stolipulloa+mutta+en+sitten+viitsinyt+kokeilla+onko+kovin+laadukasta+etten+saisi+palstalla+kyseenalaista+mainetta.+Päädyin+tuttuun+tapaan+kossuun+ja+absolut+vodkaan.+Absolut+on+yllättävän+hyvä+verrattuna+kossuun+mutta+pää+rupesi+sekoaan+siitä+aina+siinä+litran+paikkeilla+jota+kossu+ei+tehnyt.+Siirryin+takas+kossuun+ja+nyt+pää+sekoaa+siitäkin.+Voi+vitun+ruotsalaiset+minkä+teki
23.11.2016 22:20
Sorry.+Evoluutio+toimii+niin+että+se+parhaimmat+naiset+valitsee+itselleen+parhaan+miehen+eikä+kaljamahaista+haukottelijaa
23.11.2016 22:16
Odottelen+edelleen+perjantaita+mutta+en+ole+varma+odotanko+turhaan.+Täytyy+käydä+suljettujen+ovien+takana+tiukat+neuvottelut+hallituksen+kanssa+jääkö+kossupullo+alkon+hyllyyn+vai+mitenkä.
Tässä+odotellessa+voisi+vaikka+mennä+tekemään+lämpimiä+voileipiä+ja+sitten+vähän+netflixiä.+Niin+ja+huomenna+ei+mitn+ohjelmaa+niin+voi+kattoa+vaikka+koko+yön+niitä+elokuvia+ja+mussuttaa+evästä.
Pahin+pelkoni+on+että+vaikka+saisin+luvan+juoda+kossua+perjantaina+alkaa+lauantaina+nousemaan+meteli+siitä+että+vaalitulokset+olikin+vilpillisiä
Muuten+kaikki+puohitiellä+niinkuin+ennenkin.+Naapurustossa+juhlitaan+jo+pikkujouluja+tai+voihan+ne+olla+kyllä+juhannuksen+jälkeiset+juhlatkin+venähtäneet+mene+ja+tiedä
23.11.2016 19:27
Laita+se+kuva+niin+saadaan+kateellisena+katsella.+Muista+laittaa+mukaan+se+lappu+s24
23.11.2016 14:15
Laitahan+joskus+kuvaa+huvilastasi.+Toki+kuvassa+täytyy+olla+todiste+esim+lappu+näkyvillä+jossa+lukee+s24+alkoholi+esim+niin+kyllä+köyhä+kansa+tulee+kateelliseksi
23.11.2016 13:34
38 / 98