Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sauna_timppa
profiilit
sauna_timppa
sauna_timppa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
1943
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikea+Kylmis+on+kesätauolla.+Se+ei+ole+kuukauteen+käynyt+palstalla.+Lukee+vaan+mv+lehteä+ja+kiroilee+negroideja.+Eilen+saunassa+kehaisi
27.08.2017 13:54
Puohitiellä+on+pihalla+juopottelu+jo+hiipunut.+Liekkö+on+juoppojen+kunto+pettänyt+vai+eikö+muka+kelit+kelpaa.+Tietyissä+slummeissa+näkee+kun+samat+ukot+ja+akat+jaksaa+joka+päivä+heti+aamusta+kokoontua+ryyppäämään+ostarille.+Noin+10vuotta+oon+nähnyt+ne++samat+tyypit+samoissa+hommissa+kesät+talvet,osa+kulkee+jo+pyörätuolillakin+ostarille.+Vielä+on+puohitien+juopoilla+pitkä+matka+edessä+mikäli+tahtoo+olla+yhtä+sinnikkäitä+juoppoja.+Sontakin+niillä+joilla+on+housuissa+ja+kuset.+Kerran+kun+ohikulkiessa+pysähdyin+samaan+rinkiin+mestareiden+oppiin+niin+yks+nousi+ylös+että+joo+täytyy+mennä+kuselle+niin+sanoin+sille+että+sulla+valuu+jo+kusi+lahkeesta.+Tyyppi+ei+ollut+moksiskaan,totesi+vain+että+noh+eihän+sitä+sitten+tarvikkaan+mennä+kuselle+ja+istui+alas
18.08.2017 15:29
Kyllä+se+ryyppääminenkin+työstä+käy.+Varsinkin+jos+joutuu+vielä+jatkuvasti+nyrkkeilemään+siinä+samalla
15.08.2017 20:52
Minäkin+olen+kulttuurelli+ihminen.+Käynyt+läpi+useat+autonäyttelyt+ja+joskus+oon+piipahtanut+asenäyttelyssä,merimies+museossa+ja+yks+oli+joku+taulunäyttely+mutta+se+oli+niin+tylsä+että+lähdin+heti+pois,halusin+vain+kohottaa+omaa+itsetuntoani+että+pääsen+palstalle+asialla+kehumaan+mutta+vitut+siellä+jaksanut+kauaa+hillua+katsomassa+juoppojen+töherryksiä+jota+sanotaan+nykytaiteeksi
05.08.2017 02:41
Kyllähän+sitä+voi+yhdistää+alkoholin+ja+harrastuksen.+Esim+useasti+olen+käynyt+ton+mun+avokin+kaa+kalastamassa+ja+samalla+juopotellut.+Nytkin+käytiin+vasta+toissa+päivänä+metikössä+retkellä+ja+laitettiin+sinne+kunnon+pulileiri+pystyyn.+Samalla+tietty+juopottelin+kun+istuttiin+nuotiolla+ja+vähän+paistelin+makkaraa.+Nytkin+ajattelin+käydä+salen+kautta+ja+mennä+taas+ulos+harrastamaan+eli+auton+kimppuun.+Niitä+on+mukava+humalassa+purkaa+ja+kasata,sitten+selvinpäin+käydään+kokeileen+että+oliko+onnistunut+joku+juttu+mitä+nyt+milloinkin+värkkää
04.08.2017 16:53
Voiko+sonta+mennä+pilalle?+Eli+siis+että+viimeinen+myyntipäivä+tulee+vastaan+ja+myyjällä+tuleekin+kiire+saada+hyllyt+tai+tässä+tapauksessa+suoli+tyhjäksi+tuotteesta.+Jos+näin+on+niin+olisi+kohtuullista+laittaa+-50+lappu.+Josta+tulikin+mieleen+että+meillä+ei+ainakaan+salessa+myydä+mitäään+-50+enään+vaan+se+on+aina+-30+pinnaa+tai+lähtee+roskiin.+Eikö+ahne+ässä+tajua+että+kannattaa+myydä+vaikka+sillä+-50+tai+jopa+-70+pinnaa+entä+heittää+roskiin+se+tuote.+Käsittääkseni+tai+jos+näin+kuvitellaan+että+hankin+ruokaa+omaan+kaappiin+ja+paiskon+kaiken+roskiin+ei+tuota+mitään.+Mutta+jos+myyn+edes+halvalla+ne+niin+saan+silti+rahaa??+Vai+miten+tämä+toimii.+Vähän+sama+kuin+tämä+maahanmuutto+on+rikkaus+ja+me+tienataan+tällä.+En+kyllä+ymmärrä+jos+nyt+minä+otan++tänne+asuntoon+jonkun+elämään+minun+talouden+varoilla+koko+loppu+ikänsä+niin+missä+vaiheessa+minun+tili+alkaa+tursuamaan+sitä+rahaa+jos+esim+lapsiin+sekaantuva,arvaamaton,työhaluton,loisija+päivät+pötköttää+ja+vittuilee+ilmaisen+ruuan+tasosta.+Amazing...
03.08.2017 04:01
Kysy+äitee+yökylään
29.07.2017 20:47
Aito+Kylmis+leijuisi+tuolla+tahdilla+vessan+pöntön+äärellä+pitämässä+putkisto-orkesteria
29.07.2017 15:39
Etkö+parempaan+pysty?+Nythän+on+kesälomakin.+Juokaa+nyt+vielä+oikein+kunnolla+vaikka+parikin+viikkoa+putkeen+ja+kun+koulut+alkaa+niin+menkää+kaatokännissä+sinnekkin+ja+painelette+suoraan+rehtorin+juttusille+ja+pistätte+repusta+pullon+sille+pöytään+kun+sanotte+että+"otappa+reksi+ryypyt,minä+tarjoan"
29.07.2017 12:40
Sprayllä.+Lopuksi+koitetaan+myllyttämällä+ja+värivahalla+saada+tasainen+pinta+ettei+näy+niitä+sprayn+rantuja.+Noh+sitten+näkee+miltä+se+näyttää+kun+on+valmista
26.07.2017 23:50
Aivonsa+juonut+juoppo+ei+välttämättä+edes+tiedä+valehtelevansa+kun+ei+itsekkään+tajua+mikä+on+totta+tai+ei.+Mutta+hyvä+kun+pistät+sen+juopon+vaikka+veneen+alle+asumaan.+Minä+menen+nyt+maalailemaan+autoa+ja+lajin+luonteeseen+kuuluu+tietysti+muutama+olut+mutta+vain+17+annosta
26.07.2017 18:06
Miksi+totuuden+puhumisesta+on+tullut+vihapuhetta?+Eihän+siitä+pääse+mihinkään+että+negroidit+on+tyhmää+rotua+ja+islam+on+sairas+uskonto
24.07.2017 15:49
Oon+ryypännyt+jo+kolme+viikkoa+että+se+siitä+kuivahuikasta
21.07.2017 19:26
Viimeinen+lause+jäi+näemmä+yhä+kesken+kun+tila+loppui+mutta+enivei.+Tuskin+puliveivarin+keskittyminen+edes+riittää+lukemaan+sinne+asti.+
Tämänkin+palstan+juttuja+kun+lukee+niin+meininki+on+juuri+samaa+entä+niilo22+kommenteissa+youtubessa.+Varmaan+samat+kersat+tai+ainakin+saman+tasoiset+juopot+päivät+pitkät+vaan+vittuilee+toisilleen
21.07.2017 10:55
Join+mieluiten+yksin.+Ajatus+siitä,+että+juomiseen+olisi+pitänyt+liittää+läpänheittoa+kavereitten+kanssa,+tuntui+minusta+omituiselta+ja+ahdistavalta.”
10.+Alkoholistin+ongelma+on+muka+aina+joku+muu
”Kun+sain+masennusdiagnoosin,+riemastuin:+Jes,+viimein+virallinen+syy+ryypätä!
Uskoin+vilpittömästi,+että+syy+juomiseeni+oli+masennus.+Enkä+tietenkään+voinut+lopettaa+juomista,+ennen+kuin+olisin+parantunut+masennuksestani.
Jälkeenpäin+tajusin,+että+viina+oli+masennukseni+syy,+ei+sen+seuraus.+Kun+lopetin+juomisen,+ahdistukseni+katosi+ja+kaikki+hyvä+palasi+elämääni.
11.+Alkoholisti+ei+tajua+loukkaavansa
”En+voinut+ymmärtää,+miksi+vaimoni+nalkutti+juomisestani.+Minähän+join+yksin+ja+aina+baarissa.+Miten+se+muka+häiritsi+häntä?+Kännissä+en+ollut+koskaan+aggressiivinen+vaan+arka+vässykkä.
Loukkaannuin,+kun+vaimoni+soitti+minulle+koulutuspäiviltään+ja+tarkisti,+olinko+humalassa.+Minusta+hän+oli+itsekäs,+kun+vaivautui+pilaamaan+päivänsä+murehtimalla+minusta.
Olin+varma,+että+jos+vaimoni+vain+jättäisi+minut+rauhaan,+kaikki+ongelmani+katoaisivat.
Juoposta+tulee+sairaalloisen+itsekäs.+Empatiakyky+katoaa,+ja+pakkomielle+viinaan+ajaa+kaiken+yli.+Vielä+silloinkin,+kun+hakeuduin+vuonna+2013+Minnesota-hoitoon,+ajattelin+tosissani,+etten+ole+kaukana+Vuoden+Mies+-ehdokkaasta.+Niin+vinksahtanut+mieleni+oli.
Vasta+kun+raitistuin,+ymmärsin,+miten+syvästi+juomiseni+oli+vaikuttanut+läheisiini.+Alkoholismi+on+sairaus,+mutta+vastuuta+t
21.07.2017 10:51
Negroidien+kaikki+elämän+ongelmat+johtuu+rasismista
18.07.2017 19:57
Jotenkin+oletin+että+tuo+tietovuoto+olisi+ollut+"snowden"+nimimerkin+juttuja+mutta+ilmeisesti+ei
16.07.2017 22:13
Kylmiksellä+oli+eilen+tosi+paha+olo.+Hyi+saatana.+Mutta+olo+helpottui+taisi+kokea+valaistumisen+tai+jonkun+muun+ihmeen
16.07.2017 17:44
Keteju
16.07.2017 17:15
Kyllä+siellä+on+tullut+useasti+kännipäissään+paiskattua+koko+sanko+kerralla+tyhjäksi+kiukaalle+ja+sen+jälkeen+Kylmis+löytää+aina+itsensä+ulisemasta+alalauteilta
12.07.2017 19:05
6 / 98