Vapaa kuvaus

Aloituksia

38

Kommenttia

2187

1. Hmmm+tästä+voisi+päätellä+että+seuraat+palstaa+todella+aktiivisesti+ja+osasit+etsiä+juuri+oikean+ketjun.+Enkä+ole+ikinä+ajatellut+minun+youtube+videoita+kisailuna+ketään+vastaan,jos+niitä+joku+haluaa+katsoa+niin+siitä+vaan.+Täällä+on+aina+yllytetty+minua+ja+Kylmistä+kisaamaan+tai+tappelemaan+mutta+homma+on+liian+läpinäkyvää.+Keripukki+tekee+videoita+jostain+linnuista+ja+ötököistä+jne..ei+niillä+videoilla+haeta+youtube+kuninkuutta+vaan+pelkkää+ajanvietettä+pienelle+ryhmälle+joita+kiinnostaa+Kylmiksen+elämä.+Ei+niillä+minunkaan+videoilla+haeta+mitään+"kuninkuutta"+koska+vain+muutama+ihminen+edes+tietää+mistä+niissä+videoissa+on+kyse.+Random+youtube+käyttäjälle+ne+on+random+videoita.+Ehkä+tällä+palstalla+voi+olla+henkilöitä+jotka+kärsii+alemmuuskompeksista+tai+jostain+mutta+minun+ja+Keripukin+videot+ei+käsittääkseni+kilpaile+keskenään+mistään,eikä+se+liity+mitenkään+siihen+että+tietyt+ihmiset+oikein+kerjää+huomiota.+Minua+ja+Kylmistä+on+turha+repiä+mukaan+siihen+hommaan.+Videot+on+tavallaan+yhteistyötä+minun+kanavalla+Kylmiksen+kanssa+eli+ei+kilpailua.En+nyt+lupaa+tämän+takia+lopettaa+videoiden+kuvailua,vaikka+osa+vaatisi+"youtube+sotaa"
  2. Äsken