Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vanhamaalainen
profiilit
vanhamaalainen
vanhamaalainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
21
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla ei oo s-postin kans ollu ongelmia vaikka sen voin sanoo et edellinen s-postin sivut olivat paremmat kuin nää nykyiset.Koko uudistus on minusta huono.Kaikki vaan pelkkää valkosta täynnä...tyhmää!!!
Mun ongelma on se et en oo päässyt yhteisö-sivulle.Edellisen suomi24:n aikaan(muutama päivä sitten)pääsin vaikka mulla ei ollut silloin vielä käyttäjätunnusta.En käyttänyt suomi24:ää enkä muutenkaan nettiä reiluun puoleen vuoteen ja en muistanut entisen käyttäjätunnuksen salasanaa joten jouduin tekemään uuden käyttäjätunnuksen.
Nyt oon yrittänyt varmaan 100 kertaa päästä yhteisö-sivulle mut en pääse.Olisin vain laittanut viestin eräälle vanhalle kamulle mut nyt en pääse sitä tekemään.Oon yrittänyt etsiä hänen sivujaan monella tavalla mut ei vain onnistu.Ennen uudistusta pääsin yhteisö-sivun kautta hänen sivuilleen mut sillon en voinut jättää hänelle viestiä kun mulla ei ollu sitä käyttäjätunnusta!!!!
Kyllä ottaa päähän tää touhu!!!
OSAISKO JOKU ANTAA MULLE NEUVOJA???Oon laittanut asiasta viestiä suomi24:n palautesivulle ja pyysin laittaa mulle tietoo s-postiin miten homma toimii nyt mut mitään vastausta ei oo tullut!!!!
Suomi24 VASTATKAA MULLE!!!!!
30.01.2015 18:45
2 / 2