Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Liike
profiilit
Liike
Liike
Vapaa kuvaus
Aloituksia
93
Kommenttia
1437
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Turvapaikanhakijoiden tulva alkoi, kun persut pääsivät hallitukseen.
Turvapaikanhakijoiden tulva loppuu vasta, kun persut palautetaan oppositioon.
02.04.2016 21:18
Sinä piiparinen et myöskään vastannut sinulle esittämiini kysymyksiin, joten taidat olla pahimman sortin perspöljä.
Ja tuo :D kielii kyllä paljon järjenlahjoistasi. Hymiöhemmo?
02.04.2016 21:14
Minä olen ryhtynyt terhikiemunkilaiseksi ja vastauksen sijasta lähetän sinulle yhden kondomin ja pekoniviipaleen, kunhan ilmoitat postiosoitteesi. :D
02.04.2016 21:09
En kysynyt sinulta, vaan ketjun avanneelta nimimerkiltä “TahtooTietää”.
02.04.2016 21:06
Vaikuttaa siltä, että Kiemunki tajusi toimineensa Suomen lakien ja moraalikäsitysten vastaisesti, kun ilmiantoi itsensä poliisille. :D
02.04.2016 21:04
Häpeätkö sinä itseäsi, kun et kehtaa kirjoitella jatkuvasti samalla nikillä? :D
Mistä tässä keskusteluketjussa on sinun mielestäsi kyse, jos koet minun kääntävän puheenaihetta johonkin muuhun “Soldiers of Odin” -nimisestä rikollisjengistä?
02.04.2016 21:02
Mitä tarkoitat kirjoittaessasi sanan “maailma”?
02.04.2016 20:57
No kerro nyt Ylen viisas, miksi räyhäjengi ei kirjaillut iltojensa iloksi ristipistoilla takin selkään tekstiä “Wotans Krieger”, vaan monikulttuurisesti “Soldiers of Odin”? :D
02.04.2016 20:28
Eikös Juho Eerola tienannut leipänsä maahanmuuttobisneksellä ennen pääsyään kansanedustajaksi? Onkohan hänellä edelleen kytköksiä sen alan yrityksiin esimerkiksi osakeomistusten kautta?
02.04.2016 20:24
Ihailisitko minun mielipiteitäni, ellen nimittäisi persuja natseiksi? :D
02.04.2016 20:20
Montako nelivuotiaiden lasten valitsemaa kansanedustajaa eduskunnassa on? :D
Vain äänioikeutetut aikuiset voivat vaikuttaa Suomen politiikkaan. Etkö tiennyt sitä väittäessäsi minua valehtelijaksi?
Etkö tiedä sitäkään, että mielipidekyselyt tehdään väestötilastojen mukaan valitulle joukolle, joka edustaa koko väestöä? Eiväthän kyselyt osuisi ollenkaan oikeaan muuten.
02.04.2016 20:19
Suomen rajoja ei voida missään tapauksessa laittaa kiinni, koska persut jäisivät silloin rajojen sisälle lopullisesti. :D
02.04.2016 20:14
En ole lukenut Suomen Kuvalehden kirjoitusta, mutta en usko toimittajan olevan Sipilän hallituksen ministeri, joten hän on keksinyt tarinan omasta päästään.
Väitän, että Suomeen tulleiden turvapaikanhakijoiden vuotuinen määrä kymmenkertaistui noin 3.000:n tasolta yli 30.000:n tasolle muutama kuukausi persujen hallitukseen pääsyn jälkeen. Kymmenkertaistuminen tapahtui kaiken lisäksi muutamassa kuukaudessa! Se osoittaa, millaista turvapaikanhakijapolitiikkaa persut ajavat käytännössä.
02.04.2016 20:13
Maanmittauslaitoksella on varma tieto ostajasta.
Samoin jokaisella Iltalehden lukijalla. :D
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016040121350560_uu.shtml
Luettuasi linkitetyn kirjoituksen sinäkin tiedät ostajan.
02.04.2016 20:08
Nimitätkö kaikkia rehellisiä suomalaisia trolleiksi Terhi Kiemungin tavoin? :D
Olet koko ajan hakoteillä. Sitä osoittavat sanasi: “Jos Sipilä on siirtänyt osakkeita pankin kapitalisaatiosopimukseen, niin osakkeet on täytynyt myydä pankille. Muutoinhan ne näkyisivät yhtiön osakerekisterissä Sipilän nimissä”.
Miksi Sipilä olisi siirtänyt joitakin osakkeita pankille? Tiedätkö siirroista?
Minä olen saanut uutisista ja Sipilän haastatteluista sellaisen käsityksen, että hän on sijoittanut selvää rahaa kapitalisaatiosopimusta käyttäen eli salaten sijoitustensa varsinaiset kohteet. Jos sinulla on tosiaan tietoa hänen kahdelle pankille myymistään osakkeista, kerro toki tietosi meille kaikille.
02.04.2016 20:05
Tyhmä Perspöljä ... käytettiinkö Odin-nimeä muualla kuin Ruotsissa?
En muista esimerkiksi Wagnerin Nibelungin sormus -sarjan jumalien galleriassa olleen sennimistä jumalaa, mutta teillä perspöljillähän on aina faktaa. :P
02.04.2016 19:56
Te persut olette tyhmempiä kuin venäläinen vasemman jalan saapas!
Sinäkin sekoilet trolleista samoin kuin natsi Kiemunki, joka nimitti kaikkia hänen sikailuaan kritisoineita rehellisiä suomalaisia trolleiksi.
Eikö sinulla ollut mitään sanottavaa aiheesta, mutta halusit edes haukkua sellaista kirjoittajaa, jolla oli jotakin sanottavaa? Teille persuille ei tosiaan ole kauhalla annettu!
02.04.2016 19:50
Jep. Voi aiheuttaa hiukan ihmetystä ja ärtymystä myös kantasuomalaisen nelivuotiaan trullin vanhemmissa, kun lapsi esittelee Kiemungilta saamaansa kondomia ja läskipakettia...
02.04.2016 19:47
Ei näytä hyvältä kenenkään perinteitä kunnioittavan suomalaisen silmissä.
Me suomalaiset olimme kautta maailman kuuluisia urheilullisuutemme ansiosta.
Mitä jää jäljelle, kun läski Soini tuhoaa Suomi-kuvan?
02.04.2016 04:22
Mikä vitun botti sinä olet?
Eikö tämän sivuston ruotsalainen omistaja häikäile ollenkaan yhteistyössä Juha Sipilän kanssa, kun alkaa syöttää koneella tehtyjä kommentteja?
02.04.2016 04:09
13 / 72