Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mark5
profiilit
Mark5
Mark5
Vapaa kuvaus
Aloituksia
555
Kommenttia
9053
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Miksi+Jumala+loi+Koronaviruksen?+Evoluutiporosessien+kautta+se+ei+ole+voinut+syntyä,+koska+evoluutio+ei+ole+totta.+Ainoa+mahdollinen+selitys+on+siis+se,+että+se+on+luotu."
Kun+Jumala+loi+ensimmäiset+ihmiset,+korona-virus+ei+ollut+ongelma,+mutta+kun+ihminen+luopuu+Jumalasta,+Jumalan+varjelus+poistuu+ja+avaa+tien+pahuudelle,+joka+voi+tulla+Korona-viruksen+kautta.
Monet+ihmiset+kyselevät+varmaan,+mikä+on+syy,+että+tällainen+virus+on+saanut+niin+suuren+vallan+ja+miksi+yleensä+ihmiset+joutuvat+kärsimään+monista+luonnonkatastrofeista?
Raamatussa,+Sananlaskujen+kirjassa+Jumala+itse+antaa+hyvän+vastauksen:
"Kun+minä+(Jumala)+kutsuin+ja+te+estelitte,+kun+ojensin+kättäni,+eikä+kenkään+kuunnellut,+vaan+te+vieroksuitte+kaikkia+minun+neuvojani,+ette+suostuneet+minun+nuhteisiini,+niin+minäkin+nauran+teidän+hädällenne,+pilkkaan,+kun+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+myrskynä+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+hätänne+saapuu+tuulispäänä,+kun+päällenne+tulee+vaiva+ja+ahdistus.
Silloin+he+minua+kutsuvat,+mutta+minä+en+vastaa,+etsivät+minua,+mutta+eivät+löydä.+(Snl.1:24-28)"
"Koska+he+vihasivat+tietoa,+eivät+valinneet+osaksensa+Herran+pelkoa,+eivät+suostuneet+minun+neuvooni,+vaan+katsoivat+kaiken+minun+nuhtelun+halvaksi,+saavat+he+syödä+oman+vaelluksensa+hedelmiä+ja+saavat+kyllänsä+omista+hankkeistaan.
Sillä+yksinkertaiset+tappaa+heidän+oma+luopumuksensa,+ja+tyhmät+tuhoaa+heidän+oma+suruttomuutensa.+Mutta,+joka+minua+kuulee,+saa+asua+turvassa+ja+olla+rauhassa+onnettomuuden+kauhulta.+"+(Snl.1:29-33)
Sama+asia+tiivistetysti+toisessa+raamatunkohdassa:
"Älkää+eksykö,+Jumala+ei+salli+itseänsä+pilkata;+sillä+mitä+ihminen+kylvää,+sitä+hän+myös+niittää."++(Gal.6:7)
Ei+myöskään+liene+sattuma,+että+Korona-virus+lähti+liikkeelle+Kiinasta,+jonka+viralliseen+politiikkaan+ei+kuulu+Jumala+eikä+kristinusko.
Kun+ihmiset+luopuvat+Jumalasta+ja+säätelevät+Jumalan+tahdon+vastaisia+lakeja,+kuten+aborttilaki,+eutanasia,+uusi+avioliittolaki+ja+seksuaaliset+synnit+tehdään+laillisiksi,+niin+Jumalan+varjelus+poistuu+kansojen+ympäriltä+ja+silloin+kaikki+paha+pääsee+tekemään+tuhoaan+kansojen+keskuudessa.
13.03.2020 21:36
".+Mutta+melkolailla+iso+lauma+työväkeä+on+ollut+työmaalla+ennenkun+mettään+on+tullu+tupa"
Niin+onkin+kristillisen+ajattelutavan+mukaan,+mutta+evolutionistisen+ajattelutavan+mukaan,+jos+objektiivisia+todisteita+työväestä+ei+ole+olemassa,+niin+tupa+on+kehittynyt+miljoonien+vuosien+evoluutioprosessien+seurauksena.
Valitse+kumpaan+uskot:+Kristilliseen+näkemykseen+vai+evolutionistiseen+näkemykseen?
11.03.2020 22:33
"Meille+myytiin+taannoin+vanhaa+kesämökkiä,+jonka+tekijästä+ei+ollut+tietoa.+Onko+se+siis+Jumalan+duunaama?"
Ei+ole,+mutta+ateistisen+logiikan+mukaan+tuo+kesämökki+on+kehittynyt+miljoonien+vuosien+evoluutioprosessin+tuloksena.++Siitä+on+ateistisen+logiikan+mukaan+todisteena+se,+että++ei+ole+mitään+objektiivista+tieteellistä+todistetta,+että+joku+älyllinen+olento+olisi+sen+rakentanut+ja+suunnitellut.
11.03.2020 22:28
"Tässä+artikkelissa+tutkijat+arvelevat+ensimmäisten+ja+yksinkertaisimpien+elämänmuotojen+olleen+proteiineja,+ei+edes+RNA:ta"
Mitään+yksinkertaisia+elämänmuotoja+ei+ole+olemassakaan.
Elämä+ei+kehity+mistään+alkeellisimmista+muodoista+korkeammalle+tasolle.+Elämä+joko+on+tai+sitä+ei+ole.+Sillä+ei+ole+välimuotoja+eikä+kehitysasteita..
11.03.2020 22:20
"Sama+taho+eli+luonnon+fysikaaliset+ja+kemialliset+prosessit,+jotka+synnyttää+yksinkertaisia+itseään+replikoivia+proteiineja+kuten+esimerkiksi+prioneja."
Mitään+fysikaalisia+tai+kemiallisia+prosesseja+ei+olisi+olemassakaan,+ellei+Jumala+olisi+niitä+luonut.+Sitäpaitsi+mitkään+fysikaaliset+tai+kemialliset+prosessit+eivät+osaa+ajatella+eikä+siten+myöskään+suunnitella+mitään+proteiineja.
11.03.2020 22:17
"Voimme+olla+kohtalaisen+varmoja+siitä,+että+Helsinki+on+Suomen+pääkaupunki,+jos+näemme+omin+silmin+sen+asiakirjan+jossa+Helsinki+määrätään+Suomen+pääkaupungiksi.+Muussa+tapauksessa+meidän+on+tulkittava+väite+Helsingin+pääkaupunkiudesta+kuulopuheeksi+ja+evo-oppiin+verrattavaksi+sepitteeks"
Jumala+on+antanut+ihmisille+viisauden,+mihin+kannattaa+uskoa+ja+mihin+ei,+joten+uskovaisella+ei+ole+tässä+suhteessa+mitään+ongelmaa.
Sen+sijaan+ateistisen+logiikan+mukaan,+täytyy+ensin+saada+objektiivinen+tieteellinen+todiste,+että+Helsinki+on+Suomen+pääkaupunki.+Muuten+siihen+ei+voi+uskoa..
Ateistisen+logiikan+mukaan,++ihminen+ei+voi+edes+tietää,+että+onko+hänellä+aivot+vai+ei,+koska+häneltä+puuttuu+objektiivinen+tieteellinen+todiste+siitä.+Kukaan+ei+ole+nähnyt+omia+aivojaan.
11.03.2020 22:13
"Sen+sijaan+sinä+tai+kukaan+muukaan+kreationisti+ei+ole+nähnyt+kuinka+jokin+mielikuvitusjumala+tai+henki+luo+yhtään+ainoaa+eliötä"
Ei+kukaan+ole+väittänytkään,+että+joku+MIELIKUVITUSJUMALA+olisi+luonut+eliöt.
11.03.2020 22:05
"Ei+todistakaan+tuota,+mutta+ei+myöskään+sitä,+että+olisi+luonut.+Sen+sijaan+useammankin+ehdotetun+luomistavan+ja+-ajoituksen+ovat+objektiiviset+todisteet+todistaneet+vääriksi."
Kaikki+objektiiviset+todisteet+todistavat,+että+Jumala+on+olemassa+ja+että+Hän+on+kaiken+luoja.+Yhtään+poikkeusta+ei+ole+koskaan+havaittu.
11.03.2020 22:03
"Jos+uskosi+Aukkojen+Jumalaan+tekee+sinut+onnelliseksi,+niin+et+ole+aivan+yksin."
Mitään+aukkojen+Jumalaa+ei+ole+olemassakaan,+mutta+jos+ihminen+ei+tunnusta+Jumalan+olemassaoloa,+hänellä+itsellään+on+aukko+sisimmässään.
11.03.2020 22:02
"Viisaasti+kirjoitettu!+Luonnon+tapahtumissa+se+ei+myöskään+sulje+pois+mahdollisuutta,+että+asioita+tapahtuu+ilman+yliluonnollista+agenttia.+Luomuvaihtoehdot+pukkaavat+rulettamaan,+kun+niitä+löytyy+jatkuvasti,+eikä+muusta+ole+havaintoja."
Yhtään+luonnontapahtumaa+ei+ole+koskaan+tapahtunut+ilman+Jumalaa,+koska+Jumala+on+luonut+luonnon+ja+kaikki+luonnonlait.
11.03.2020 22:00
"Todisteita+on+vaikka+kuinka+paljon+ihan+kirjallisesti+dokumentoituna,+ja+esim.+mannerlaattojen+liike+sekä+Himalajan+kohoaminen+voidaan+millin+tarkasti+mitata."
Kaikki+todisteet+kertovat+vain+Jumalan+luomisteoista+eikä+evoluutiosta.+Jumala+loi+mannerlaat+ja+Himalajan+vuoriston+ja+kaikki+luonnolait,+jotka+saivat+aikaan+mannerlaattojen+liikkeet+ja+vuorten+kohoamiset+ym.
11.03.2020 21:58
"Luoko+Jumala+joka+vuosi+uudet+influenssavirukset?+Loiko+Jumala+korona+viruksen?"
Monet+ihmiset+kyselevät+varmaan,+mikä+on+syy,+että+tällainen+virus+on+saanut+niin+suuren+vallan+ja+miksi+yleensä+ihmiset+joutuvat+kärsimään+monista+luonnonkatastrofeista?
"Kun+minä+(Jumala)+kutsuin+ja+te+estelitte,+kun+ojensin+kättäni,+eikä+kenkään+kuunnellut,+vaan+te+vieroksuitte+kaikkia+minun+neuvojani,+ette+suostuneet+minun+nuhteisiini,+niin+minäkin+nauran+teidän+hädällenne,+pilkkaan,+kun+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+myrskynä+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+hätänne+saapuu+tuulispäänä,+kun+päällenne+tulee+vaiva+ja+ahdistus.
Silloin+he+minua+kutsuvat,+mutta+minä+en+vastaa,+etsivät+minua,+mutta+eivät+löydä.+(Snl.1:24-28)"
"Koska+he+vihasivat+tietoa,+eivät+valinneet+osaksensa+Herran+pelkoa,+eivät+suostuneet+minun+neuvooni,+vaan+katsoivat+kaiken+minun+nuhtelun+halvaksi,+saavat+he+syödä+oman+vaelluksensa+hedelmiä+ja+saavat+kyllänsä+omista+hankkeistaan.
Sillä+yksinkertaiset+tappaa+heidän+oma+luopumuksensa,+ja+tyhmät+tuhoaa+heidän+oma+suruttomuutensa.+Mutta,+joka+minua+kuulee,+saa+asua+turvassa+ja+olla+rauhassa+onnettomuuden+kauhulta.+"+(Snl.1:29-33)
"Älkää+eksykö,+Jumala+ei+salli+itseänsä+pilkata;+sillä+mitä+ihminen+kylvää,+sitä+hän+myös+niittää."++(Gal.6:7)
Ei+myöskään+liene+sattuma,+että+Korona-virus+lähti+liikkeelle+Kiinasta,+jonka+viralliseen+politiikkaan+ei+kuulu+Jumala+eikä+kristinusko.
Kun+ihmiset+luopuvat+Jumalasta+ja+säätelevät+Jumalan+tahdon+vastaisia+lakeja,+kuten+aborttilaki,+eutanasia,+uusi+avioliittolaki+ja+seksuaaliset+synnit+tehdään+laillisiksi,+niin+Jumalan+varjelus+poistuu+kansojen+ympäriltä+ja+silloin+kaikki+paha+pääsee+tekemään+tuhoaan+kansojen+keskuudessa.
10.03.2020 22:33
"Tiedättekö+te+missä+se+on."
Jumala+on+ateistisen+maailmankatsomuksen+ulkopuolella!
10.03.2020 22:29
"Et+taatusti+löydä+yhtään+ketään,+jonka+voit+todistaa+tuollaista+väittäneen.+Siis,+että+kun+elämän+eri+muodot+on+havaittu+evoluutiolla+syntyneiksi,+niin+kaikki+muutkin+asiat+ovat+silloin+sellaisia.+Itsekin+ymmärrät+taatusti,+ettei+talo+ole+itsestään+syntynyt,+saan+älykkään+ihmisen+suunnittelema+ja+tekemä."
Myönnän,+että+sanoin+ajatukseni+vähän+karrikoiden+ja+liioitellusti,+mutta+tein+sen+siksi,+että+asian+ydin+tulisi+selvemmin+näkyviin.+Eli,+se,+mitä+tahdoin+sanoa+on+se,+että+jos+jostakin+ei+ole+jonkun+mielestä+ns.+objektiivista+tieteellistä+todistetta,+niin+se+ei+silti+kumoa+sitä,+etteikö+sillä+olisi+älykästä+suunnittelijaa.
Jos+jonkun+mielestä+luonnosta+tehdyistä+havainnoista+ei+löydy+ns.+objektiivisia+tieteellisiä+todisteita+älykkäästä+suunnittelijasta+eli+Jumalasta,+niin+se+ei+todista,+etteikö+Jumala+olisi+näitä+luontokohteita+luonut.+Tämä+on+sanomani+pointti.
10.03.2020 20:26
"Ystäväni+joka+työskentelee+eräässä+laitoksessa+kertoi,+että+siellä+on+paljon+ihmisiä+jotka+höpisevät+itsekseen+ja+väittävät+puhuvansa+jumalan+kanssa.+Siellä+laitoksessaan+lukkojen+takana,+hoitajien+tarkassa+valvonnassa."
Mistä+sinä+tiedät,+etteivät+nämä+ihmiset+puhu+Jumalan+kanssa?++Jeesus+sanoi+eräille+juutalaisille:
"Joka+on+Jumalasta,+se+kuulee+Jumalan+sanat.+Sentähden+te+ette+kuule,+koska+ette+ole+Jumalasta."++(Joh.8:47)
Jumala+loi+ihmisen+elämään+yhteydessään+ja+siksi+on+normaalia+kuulla+Jumalan+puhetta+ja+myös+puhua+Hänelle.
10.03.2020 20:10
"Jumala+kieltää+itsensä+kaiken+aikaa.+Siksi+hän+on+aina+täysin+kadoksissa."
Mihin+Hän+on+muka+kadonnut,+kun+Hän+puhuu+ihmisille+monella+tapaa+joka+päivä?
10.03.2020 19:59
"Aina+koronavirusta+myöten.+Kiitos+Jumalalle+koronaviruksesta!"
Kun+ihmiset+luopuvat+Jumalasta+ja+säätelevät+Jumalan+tahdon+vastaisia+lakeja,+kuten+aborttilaki,+eutanasia,+uusi+avioliittolaki+ja+seksuaaliset+synnit+tehdään+laillisiksi+jne,+niin+Jumalan+varjelus+poistuu+kansojen+ympäriltä+ja+silloin+kaikki+paha+pääsee+tekemään+tuhoaan+kansojen+keskuudessa.
10.03.2020 19:49
"Ja+kreationismissa+joutuu+vain+sokeasti+luottamaan+siihen+mitä+jossakin+satoja+vuosia+sitten+kirjoitetussa+kirjassa+lukee.+Tämä+ei+häiritse+sinua?"
Evolutionistit+luottavat+siihen,+mitä+satoja+miljoonia+vuotta+sitten+uskotaan+luonnossa+tapahtuneen,+vaikka+niitä+ei+kukaan+ole+koskaan+ollut+todistamassa+eikä+kirjoittamassa+mihinkään+kirjaan.+Tämä+ei+häiritse+sinua?
10.03.2020 19:44
"Ja+kreationismissa+joutuu+vain+sokeasti+luottamaan+siihen+mitä+jossakin+satoja+vuosia+sitten+kirjoitetussa+kirjassa+lukee.+Tämä+ei+häiritse+sinua?"
Evolutionistit+luottavat+siihen,+mitä+satoja+miljoonia+vuotta+sitten+uskotaan+luonnossa+tapahtuneen,+vaikka+niitä+ei+kukaan+ole+koskaan+ollut+todistamassa+eikä+kirjoittamassa+mihinkään+kirjaan.+Tämä+ei+häiritse+sinua?
10.03.2020 19:43
"Ja+nämä+pitävät+sitä+totena+vaikka+kukaan+ei+koskaan+ole+nähnyt+jumalaa."
Neuvostoliittolainen+kosmonautti+Juri+Gagarin+sanoi+avaruuslentonsa+jälkeen,+ettei+hän+nähnyt+matkallaan+Jumalaa.
Kun+amerikkalaiselta+Apollo+15+avaruusaluksen+astronautilta,+James+Irwiniltä,+joka+kävi+kuussa+kahden+toverinsa+kanssa+1971+kysyttiin+samaa+asiaa,+hän+vastasi:+
"Suurin+osa+avaruusmiehistä+on+täysin+eri+mieltä+Gagarinin+kanssa.+Melkein+kaikki+palaavat+avaruudesta+uudella+tavalla+tietoisina+Jumalan+olemassaolosta+ja+luomisteoista.+Kun+näkee+maan+kauneudessaan+ja+ymmärtää+kuinka+Jumala+pitää+yllä+koko+universumia,+käsittää,+ettei+tämä+ole+sattumaa,+vaan+Jumalan+suunnitelmaa.+Kaikki+todisti+meille+Jumalasta,+kaikki+vahvisti+uskoamme,+kaikki+osoitti+jumalallista+voimaa."
Irwin+jatkaa:
"Minulle+kerrottiin+pari+vuotta+sitten,+että+nuori+tyttö+oli+lähettänyt+kysymyksen+Gagarinille:+"Ette+nähnyt+Jumalaa,+mutta+oliko+teillä+puhdas+sydän."+Tuo+tyttö+tajusi+koko+asian:+Jumalan+voi+nähdä+vain+puhtaalla+sydämellä+(Matt.5:8).+-+ihmisen+sieluntila+on+ratkaiseva.+Jos+avaudut,+näet+Jumalan+-+Hänen+luovan+voimansa+ja+täydellisyytensä+-+ja+kunnioitat+Häntä."
Ote+kirjasta++"Me+löysimme",+Karas-Sana+1981,+sivu+132.
Jeesus+sanoi+vuorisaarnassaan:+"Autuaita+ovat+puhdassydämiset,+sillä+he+saavat+nähdä+Jumalan"++(Matt.5:8)
09.03.2020 22:18
10 / 453