Koronavirus

Anonyymi

Miksi Jumala loi Koronaviruksen? Evoluutiporosessien kautta se ei ole voinut syntyä, koska evoluutio ei ole totta. Ainoa mahdollinen selitys on siis se, että se on luotu.

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumala kirjoitetaan pienellä.
      En osaa vastata koska kirjoitat jotain täysin päätöntä.

• Anonyymi

Kyllä kirjoitetaan isolla kulttuurissamme tarkoitettaessa nimenomaan judeokristillisen uskontoperheen jumaluutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kirjoitetaan isolla kulttuurissamme tarkoitettaessa nimenomaan judeokristillisen uskontoperheen jumaluutta.

Yhteisöllisyys ei ole mitään kulttuuria sivilisaatiossamme. Teidän väkiluvun suhteet ovat rasistiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös raamatun jumala nimen omaan painottanut: "Nimeni on Jehova", eikä siis Jumala...

• Anonyymi

Mistä lähtien koronaviruksen luoneet illuminaatit on oikein jumalaksi ylennettyjä olleet?

• Anonyymi

Ensi sijallahan nyt epäillään wuhanilaisia elävien lintujen kaupittelijoita, apunaan (virus-)evoluutio, josta tauti on taas yksi todiste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi sijallahan nyt epäillään wuhanilaisia elävien lintujen kaupittelijoita, apunaan (virus-)evoluutio, josta tauti on taas yksi todiste.

Käärmeestä kalatorilla jossain kerrottiin.
        Joku väitti että lepakosta.
        Kerrotaan myös että Wuhanissa on Kiinan sotilaallinen mikrobiologian laboratorio mistä korona olisi sitten karannut.

• Anonyymi

Koronavirus on tietenkin rangaistus syntiinlankeemuksesta.

Illuminati ei tälläkertaa ole syyllinen.

Lisäksi mainittakoon, että Suomessa jo 42 ihmistä on kuollut koronavirukseen, mutta tätä ei saa kertoa tiedotusvälineissä.

• Anonyymi

Jep. Lopunajat ovat käsillämme ja ainoastaan Jumalan valitut lapset pääsevät ikuiseen paratiisiin. Ihan kohta kaikilla on korona josta tulee Jumalan tahdosta 100% tappava.

Sinua on huijattu. Suomessa pelkästään on kuollut jo 2168630647 ihmistä koronavirukseen. Itse Jumala kertoi sen minulle niin sen täytyy olla totta. Kaikki mitä luulet tietäväsi Suomesta on myös väärin. Tieteisiin ei kannata uskoa, koska nekin ovat keksittyjä.

Mitäköhän muuta roskaa voisin keksiä ja esitellä sitä uskon nimissä. Uskaltaisin väittää, että se uppoaisi ihan täydestä joihinkin kuten Raamattu ja kreationismikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Lopunajat ovat käsillämme ja ainoastaan Jumalan valitut lapset pääsevät ikuiseen paratiisiin. Ihan kohta kaikilla on korona josta tulee Jumalan tahdosta 100% tappava.

Sinua on huijattu. Suomessa pelkästään on kuollut jo 2168630647 ihmistä koronavirukseen. Itse Jumala kertoi sen minulle niin sen täytyy olla totta. Kaikki mitä luulet tietäväsi Suomesta on myös väärin. Tieteisiin ei kannata uskoa, koska nekin ovat keksittyjä.

Mitäköhän muuta roskaa voisin keksiä ja esitellä sitä uskon nimissä. Uskaltaisin väittää, että se uppoaisi ihan täydestä joihinkin kuten Raamattu ja kreationismikin.

Minäpä olen menossa paratiisiin, jossa on ikuisesti iloa, nautintoa ja naurua. Mutta te muut! Te muut menette helvettiin, jossa on ikuinen itku ja hammastenkiristys.

• Anonyymi

Koronavirus - kruunuvirus - talousvirus

"Tämä hyvin mielenkiintoinen virus on olemassa maailman talouden epätasapainon vuoksi."
      Pitkään jatkunut tasapainottomuus taloudessa ja rahoituksessa tulee nyt todella pintaan flunssana - talousviruksena, joka oikaisee vääristymät taloudessa ja rahoituksessa. "Tilanne voi tulla todella hulluksi, siis todella hulluksi."

Tämä ei ole illuminatilta lähtöisin. Tämä tuhoaa illuminatin tai ainakin saa sen heikkoon happeen.

• Anonyymi

> Miksi Jumala loi Koronaviruksen? Evoluutiporosessien kautta se ei ole voinut syntyä, koska evoluutio ei ole totta. Ainoa mahdollinen selitys on siis se, että se on luotu.

Niin, tällä hetkellä sanoisin, ihmiset loivat sen, pyrkiessään vähentämään väestönmäärää. Tällä kertaa ei kuitenkaan vielä onnistuttu luopmaan sellaista tautia joka tappaisi 6,5 miljardia ihmistä, mikä on eräiden tavoite. joudutaan ehkä käynnistää kolmas maailmansota oikein kunnolla, että päästään tavoitteisiin.

• Anonyymi

Te ihmiset olette harhaan johdettuja tuon jumala-käsitteenne kanssa. Olisi parempi teille itsellenne, jos ette käyttäisi koko jumala-sanaa missään tilanteessa. Ette tunne Hengen hierarkista rakennetta.

Koronavirus syntyi epätasapainon tähden. Maailmankaikkeus pyrkii aina takaisin tasapainoon, jos jokin häiriötekijä on sen saanut pois tasapainosta. Ihmiskunnan talous- ja rahamarkkinat ovat jo pitkään olleet epätasapainossa itsekkäiden, negatiivisten ihmisten toimesta.

Maapallolle syötettävä korkeataajuinen energia (tuntuu ilmaston lämpiämisenä) ei enää salli epätasapainon olla olemassa. Se tuhoaa sen ja sitä varten syntyi työkalu; Koronavirus, joka on loppujen lopuksi talousvirus. Vanhat, hidastaajuisilla energioilla perustetut taloudelliset järjestelmät ja rakenteet kaatuvat joko nykyisellä Koronaviruksella tai sitten myöhemmin muuntuneella hurjaksi äityneellä viruksella.

• Anonyymi

Ainoastaan sinä tiedät mitä jumala sana tarkoittaa koska olet tehnyt itsestäsi jumalan. Tämän takia myös tiedät mitä jumala haluaa ja ajattelee, koska olet itse se jumala. Korona on sinun tekemäsi ja säteilet energioitasi, joita ei tietystikään voi havaita missään muodossa muut. Sinua harmittaa kun kaikki eivät annakaan sinulle rahaa isoja määriä tekemättä mitään ja näin sait annettua rangaistuksen heille.

Tuossa suomennus mitä juuri aivopiereskelit.

• "Miksi Jumala loi Koronaviruksen? Evoluutiporosessien kautta se ei ole voinut syntyä, koska evoluutio ei ole totta. Ainoa mahdollinen selitys on siis se, että se on luotu."

Kun Jumala loi ensimmäiset ihmiset, korona-virus ei ollut ongelma, mutta kun ihminen luopuu Jumalasta, Jumalan varjelus poistuu ja avaa tien pahuudelle, joka voi tulla Korona-viruksen kautta.

Monet ihmiset kyselevät varmaan, mikä on syy, että tällainen virus on saanut niin suuren vallan ja miksi yleensä ihmiset joutuvat kärsimään monista luonnonkatastrofeista?
      Raamatussa, Sananlaskujen kirjassa Jumala itse antaa hyvän vastauksen:

"Kun minä (Jumala) kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni, eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte, kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
      Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä. (Snl.1:24-28)"
      "Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa, eivät suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhtelun halvaksi, saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
      Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa. Mutta, joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhulta. " (Snl.1:29-33)

Sama asia tiivistetysti toisessa raamatunkohdassa:

"Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää." (Gal.6:7)

Ei myöskään liene sattuma, että Korona-virus lähti liikkeelle Kiinasta, jonka viralliseen politiikkaan ei kuulu Jumala eikä kristinusko.

Kun ihmiset luopuvat Jumalasta ja säätelevät Jumalan tahdon vastaisia lakeja, kuten aborttilaki, eutanasia, uusi avioliittolaki ja seksuaaliset synnit tehdään laillisiksi, niin Jumalan varjelus poistuu kansojen ympäriltä ja silloin kaikki paha pääsee tekemään tuhoaan kansojen keskuudessa.

• Anonyymi

Kaikkitietävä jumalolento tietysti tiesi jo aikojen alussa tämänkin, että teenpä nyt tämän koroonaviiruksen ja käytän sitä sitten kun mulle passaa ja mua huvittaa, häh häh hää.

• Anonyymi

Saako koroona-virusta vastustaa, esim. yrittämällä keksiä sitä vastaan lääkettä ja rokotetta, vai onko sellainen juttu jumalallesi epäotollista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako koroona-virusta vastustaa, esim. yrittämällä keksiä sitä vastaan lääkettä ja rokotetta, vai onko sellainen juttu jumalallesi epäotollista?

Jeesus paranti sairaita ja jopa herätti kuolleista. Jeesus oli synnitön. Astui alas tuonelaan ja nousi sieltä kolmantena päivänä. Jeesus tietää reitin eikä kukaan käy hänen isänsä, luo kuin hänen kautaan.

• Anonyymi

Raamattu sallii monta sellaista asiaa, joita sinä luultavasti pidät seksuaalisena syntinä. Entä mistä voit kuolevaisena ihmisenä tietää, millaiset lait ovat Jumalan tahdon vastaisia? Muistat kai, että Raamattu sallii mm. raiskauksen tietyin ehdoin eikä välttämättä tuomitse aborttiakaan?

https://www.religioustolerance.org/biblemarriage.jpg

- Knark5

• Kuulehan Mark-bebis, siteeraamasi jakeen kirjoittaja on käsittänyt värin (mikä ei ole ihmekään, hänhän oli vain ihminen). Minua saa pilkata mielin määrin, en piittaa pilkasta vähääkään.

Sen sijaan sinun ja kaltaistesi harjoittama epäjumalanpalvonta on rikoksista ja synneistä suurin.

Sanassa sanotaan, että maallisia lakeja tulee kunnioittaa. Turha on sinun niitä halveksia ja pilkata, sillä tavoin vain häpäiset itsesi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jonkun väitteen mukaan D-vitamiini saattaisi vähentää koronaan sairastumisen alttiutta. Tämmöistä tekstiä löytyy:

"Fact All Coronavirus attach to ACE2 enzyme in human cells
      Fact Vitamin D reduces ACE2 enzyme
      Fact All previous human Coronavirus are fought by Vitamin D"

• Anonyymi

kiinalaiset välittäneet tiedon että vaan c vitamiini tuottaa tulosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiinalaiset välittäneet tiedon että vaan c vitamiini tuottaa tulosta

Vähäisen lukemani perusteella on käsitys, että D-vitamiini ehkäisee ennalta ja suurehkot C-vitamiiniannokset hieman nopeuttavat toipumista, siis jos on sanut viruksen. Näin yksinkertaistettuna.

Tietysti vastustuskyvyn ylläpitäminen edellyttää hyvää ravitsemusta kaikkine vitamiineineen, hivenaineineen sekä muine aineksineen.

• Anonyymi

juokaa 70 % alkoholia niin kyllä korona kuolee. näin meillä sodankylässä valmistaudutaan tuohon

• Anonyymi

Ketään ei viitsi bygätä arkkia, johon sähköautojen akkuja viitsii rahdata.

• Anonyymi

Uskonnot on mitä on, nyt on kuitenkin tauti kun normi keuhkokuumeessa osa keuhkorakkuloista ei pelitä, kerää nestettä joten olo sietämätön, tässä koko keuhkot ei toimi, happea ei saa.

• Anonyymi

siellä alkupisteessä kiinassa potilaita hoidettu suonensisäisillä c-vitamiini kuureilla, suomi on vaiti, ei virallisia tutkimustuloksia, tuhon ja hävityksen laitos asialla, kohta siellä näitä vanhoja hörhöukkoja kaatuu kun dominopelissä.

• Anonyymi

Luomisesta olisi tullut yksipuolista niin se loi kaikki kerralla. On vara mistä valita.
      Niihän se Eevankin tehtävä oli valita, niin se valitsi juuri tämän tien.
      Siinä on niinkuin kaikki tiedämme nyt tietemiehillekin pähkäisemistä.

• Anonyymi

Luomisesta olisi tullut yksipuolista niin se loi kaikki kerralla. On vara mistä valita.
      Niihän se Eevankin tehtävä oli valita, niin se valitsi juuri tämän tien.
      Siinä on niinkuin kaikki tiedämme nyt tietemiehillekin pähkäisemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      7591
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      54
      5698
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      72
      3199
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2753
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1648
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      208
      1533
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1149
    8. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      252
      1141
    9. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      331
      1139
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1031
    Aihe