Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mark5
profiilit
Mark5
Mark5
Vapaa kuvaus
Aloituksia
555
Kommenttia
9053
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On todella täysin typerää uskoa, johonkin jumalaan (pieni alkukirjain) tai johonkin heppuun. Minä en ole koskaan uskonut niihin, mutta aina olen uskonut Jumalaan.
Kehoitan sinuakin, aloittaja, vaihtamaa "jumalasi" ja "heppusi" oikeaan Jumalaan. Jos et vielä tunne Häntä, niin ala heti etsimään Häntä. Etsi Häntä niin kauan kunnes löydät Hänet, vaikka se veisi koko elämäsi. Voit löytää Hänet Jeesuksen Kristuksen kautta.
Jeesuksen ja Jumalan tunteminen on ihmisen tärkein asia. Kaikki muu on roskaa sen rinnalla.
12.09.2015 22:10
Aloittajalle!
Jos sinä vastustat lasten hyväksikäyttöä, niin silloin olet yhtä mieltä kristinuskon ja Raamatun kanssa. Onhan se hienoa, että ateistit ja evolutionistitkin myöntävät näin Raamatun moraalikäsitykset oikeiksi. Taitaa se Raamattu ollakin aika hyvä kirja?
12.09.2015 21:54
Helsingin sanomat valehtelee. Yksikään Hesarin toimittaja, tai muukaan ihminen, ei ollut paikalla todistamassa ihmisen syntyä ja kehitystä sinä aikana, johon videossa viitataan. Kyseinen video perustuu siten pelkkään tarkoitushakuiseen mielikuvitukseen, jolla yritetään puolustella evoluutiota.
12.09.2015 21:27
Mielestäni kaikkein ensin on päästävä eroon Europedon kynsistä eli EU:sta ja eurovaluutasta. Vasta sitten kun itsenäisyys on palautettu Suomelle, on meillä mahdollisuus tehdä niitä valintoja, jotka ovat Suomen etujen mukaisia.
12.09.2015 20:53
Aloittajalle!
Jos todella haluat elää Raamatun mukaan, sinä elät uskossa, joka ei ole ponnistelua, vaan lepoa, vanhurskautta, rauhaa, iloa ja vapautta.
Jeesus sanoi: "Tulkaa minun tyköni, kakki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon." (Matt.11:28)
Apostoli Paavali julistaa:."...ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä." (Room.14:17)
Edelleen Paavali: "Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen." (Gal.5:1)
12.09.2015 20:15
"Jeesus-kultin jäsenistön otsaan voisi laittaa jonkun merkin, esim. punaisen täplän tmv. josta sitten tietäisi että tämän ihmisen puheita ei kannata ottaa ihan tosissaan"
Ei niitä ole tähänkään asti otettu tosissaan useimpien taholta ja jälki on sen mukaista. Jättiläisvirrat pakolaisia, Jättileikkaukset Suomessa, Sotia eri puolilla maailmaa, nälänhätää, sairauksia, köyhyyttä kolmansissa maissa, avioeroja, huumeita, alkoholiongelmia, puukotuksia, varkauksia ym. rikoksia ja pahuutta.
Olisi aika muuttaa suuntaa ja kuunnella, mitä Jumalalla on sanottavaa. Sitä varten tarvitaan evankeliumia, joka muuttaa ihmisen sydämen tasolla. Siitä lähtee muutos sitten myös yhteiskuntaan. Ratkaisu maailman ongelmiin on siten Jeesus, eikä ateismi.
11.09.2015 22:45
"Uskonnot kriminalisoitaisi kiihkouskovilta, jotka käyttävät sitä väärin! Suomen kouluista lakkautettaisi uskonnon opetus ja kaikenlaiset hartaudet ja jumalanpalvelukset"
Niin kauan kuin on ateisteja ja ei-uskovia, tarvitaan uskonnonopetusta kouluissa sekä Jumalanpalveluksia ja hartauksia. Niiden kautta voidaan ateistejakin johtaa Jeesuksen kristuksen tuntemiseen, pelastukseen ja iankaikkiseen elämään.
Ihmisen ylivoimaisesti tärkein asia on oppia tuntemaan Jeesus omana Vapahtajanaan ja Herranaan.
Kaikki pahuus, mitä maailmassa tapahtuu, onkin seurausta juuri siitä, että Jeesusta ja Hengellisiä asioita ei ole tarpeeksi julistettu. Evankeliumia pitäisi julistaa enemmän kouluissa, työpaikoilla, harrastuspiireissä, toreilla ja kaikissa paikoissa, missä ihmisiä yleensä liikkuu, jotta mahdollisimman moni voisi pelastua kadotukselta. Kyse maailman hyödyllisimmästä humanitäärisestä työstä.
"Ja Jeesus tuli heidän (opetuslasten) tykönsä ja puhui heille ja sanoi: Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." (Matt.28:18-20)
11.09.2015 22:38
"Yhteiset asiat päätettäisiin demokratiassa rationaalisesti harkiten ilman uskonnollisten dogmien ja lobbyjen vaikutusta. Kirkko ja valtio erotettava."
Juuri näinhän on asioista päätettykin esim. Suomessa ja jälki on sen mukaista. Viime päivien lehtien otsikot ovat pullollaan kertomuksia hallituksen jättileikkauksista ja huononnuksista kansalaisten elämään. Kirkon ja valtion ero tuskin muuttaisi asiaa millään tavoin.
Kaikki pahuus, mitä yhteiskunnassa on, onkin seurausta juuri siitä, että on poikettu Jumalan sanasta. Ihmiset ovat kuvitelleet olevansa viisaampia kuin Jumala ja he ovat hyljänneet Hänen neuvonsa. Sitten kun sen seurauksena tapahtuu pahoja asioita, aletaan kysellä: "Missä Jumala oli?" "Miksei Jumala auttanut?" jne.
11.09.2015 22:23
"Jos olisi peukuttamiset vielä palstalla niin tykkäisin. :) Mitä he täällä elävät pilaamassa meidän muiden elämää."
Uskovia tarvitaan maailmassa niin kauan kuin on ateisteja ja muita, jotka eivät vielä tunne Jeesusta Kristusta omana Vapahtajanaan ja Herranaan. Uskovien kautta ateistikin voi kuulla evankeliumin, ilosanoman siitä, että Jeesus Kristus on sovittanut heidänkin syntinsä.
Jos et vielä tunne Jeesusta, kehoitankin sinua etsimään Häntä kaikesta voimastasi, mielestäsi ja sydämestäsi. Mikään asia maailmassa ei ole tärkeämpää. Etsi Häntä, vaikka se veisi koko elämäsi. Kaikki muu on roskaa, Hänen tuntemisensa rinnalla.
11.09.2015 22:11
"Kannattaisi paukauttaa ne kaikki Yhdysvaltojen ja Venäjän ydinpommit kerralla"
Elämäsi tärkein asia on löytää Jeesus Kristus ja saada syntisi anteeksi Hänen sovitustyön kautta. Jos et vielä tunne Jeesusta, ala etsiä Häntä välittömästi. Mikään asia maailmassa ei ole tärkeämpää. Etsi Häntä niin kauan kunnes löydät Hänet, vaikka se veisi koko elämäsi. Kaikki muu on roskaa Jeesuksen tuntemisen rinnalla.
11.09.2015 22:04
"Sokea usko tuskin tulee olemaan trendikästä enää. On se mahdollista, että teekannu kiertää Marsia, mutta ei mitään todisteita asioista ole."
Evankeliumi on uskoa Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen, eikä mihinkään marsia kiertävään teepannuun.
Jos et vielä tunne Jumalaa, neuvon sinua etsimään Häntä Jeesuksen Kristuksen kautta. Se on elämäsi tärkein asia. Etsi Jeesusta niin kauan kunnes löydät Hänet, vaikka se veisi koko elämäsi. Mikään asia maailmassa ei ole tärkeämpää, kuin päästä Jumalan lapseksi, saada synnit anteeksi ja iankaikkinen elämä. Katso, mitä apostoli Paavali kirjoittaa:
"Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi. Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani tuntemisen rinnalla, sillä Hänen tahtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana - että voittaisin omakseni Kristuksen..." (Fil.3:7-8)
11.09.2015 21:55
"Maailmassa ei ole turhempaa ammattia kuin piispan virka."
Niin kauan kuin on ateisteja, tarvitaan piispan virkoja ja papin virkoja. Heidän tehtävänään on johdattaa ateistit totuuden tuntemiseen ja pelastukseen, jottei kukaan joutuisi iankaikkiseen kadotukseen. Piispat ja papit ovat siten ateistien parhaaksi.
11.09.2015 21:43
"Maailman parannus on kovaa vauhtia etenemässä, sillä olemme jo päässet kirkkojen ikeestä eroon."
Mitään kirkon iestä ei ole olemassakaan, joten siitä ei tarvitse päästä eroon. Tietysti jos ihmisellä on Jumal- tai kirkkofobia, niin silloin hänellä on ies. Siitä voi vapautua terapian tai sielunhoidon kautta.
"Vielä kun saataisiin nuo lahkolaisten saarnamiehet pois "suojatyöpaikoistaan" mekastamasta, sekä vähä-älyisiä huiputtamasta tuottaviin töihin, vaikka sienimettään, tai edes risu-savottoihin, alkaisi näyttää jo paljon valoisammalta."
Vielä hyödyllisempää olisi, jos ateistit saataisiin uskoon ja käymään hengellisissä tilaisuuksissa. Niin kauan kuin on ateisteja, tarvitaan myös kirkkoja ja saarnamiehiä.
11.09.2015 21:40
"Eipä ole mitään muuta, kuin, että uskovaisille annettaisiin enemmän ymmärrystä, sekä suvaitsevaisuutta toisin-ajattelijoita kohtaan, sillä >ei kaikki ole kultaa, mikä kiiltää<."
Ymmärryksen pyytäminen kuuluu kristinuskoon, eikä ateismiin.
11.09.2015 21:33
"Sekulaarin humanismin tuloksena syntyneen länsimaisen demokratian ja YK:n ihmisoikeuksien julistuksen noudattaminen olisi useimmissa maailman maissa merkittävä edistysaskel"
Ne ovat mahdollista ilman ateismiakin.
11.09.2015 21:31
"Sinä pässinpää et osaa laskea kuin allesi, joten ala lutka itsekin perustella! Täällä pilaamassa Kristinuskon mainetta typerine kysymyksiensi...houh! Olet tyhmä ja idiootti samaan aikaan ,et siis Oikea Kristitty"
Kiitos, kun kerroit kodistasi!
11.09.2015 21:29
Jumala ei tarvitse ihmistä, mutta ihminen tarvitsee Jumalaa. Jotta tämä asia selviäisi ihmisille, tarvitaan uskonnonopetusta, joka pohjautuu kristinuskoon. ET-opetus ei pelasta ketään, eikä siitä ole mitään hyötyä ihmisen kuollessa.
11.09.2015 10:29
"Miksi koulu järjestää koulutyöpäivään ev.lut. jumalanpalveluksia, vaikka opetuksen pitöisi olla tunnustuksetonta ja sitoutumatonta? Eikä rehtorin ja opettajien hommiin kuulu uskonnonharjoitus tai sen järjestäminen työajalla"
Tunnustuksetonta Jumalanpalvelusta ei ole olemassakaan. ET-opetuskin on tunnustuksellista, evoluutio-opetus on tunnustuksellista jne. Meille on vain ujutettu sellainen käsitys, että kristinusko on tunnustuksellista, mutta kaikki muut ideologiat eivät. Sen varjolla sitten yritetään kristinusko syrjäyttää pois koulujen oppiaineista. Lapset koulussa tarvitsevat evankeliumia siinä missä leipää, maitoa tai kaurapuuroakin. Siksi Jumalanpalvelukset ovat paikallaan myös kouluissa.
10.09.2015 23:31
Uskonnon opetus ja Jumalanpalvelukset ovat kaikkein parhainta ET-opetusta ja siksi uskonnonopetusta tulisikin lisätä koulussa.
10.09.2015 23:19
Uskonto, oikein opetettuna, on ylivoimaisesti tärkein oppiaine koulussa. Se on ainoa aine, jonka hyöty voi ulottua myös iankaikkisuuteen.
Kun ihminen kerran kuolee, hänelle ei ole mitään hyötyä matematiikan tai kielten opetuksista ja taidoista. Ne ovat kuolinvuoteella tyhjän arvoisia.
Jo pelkästään se, että Suomen sanotaan olevan monikulttuurinen ja tasa-arvoinen maa, edellyttää, että lapsille annetaan mahdollisuus päästä sisälle Hengen asioihin ja kokea Jumala omassa elämässään. Se on ihmisen tärkein asia elämässä.
Ne, jotka vastustavat uskonnon opetusta edustavat mielestäni suvaitsemattomuutta ja rasismia. He vastustavat uskonnonvapautta, sananvapautta ja ihmisoikeuksia.
10.09.2015 23:16
437 / 453