Reinikainen joutuu taas selittämään mustan valkoiseksi.
Ihminen on yksi maapallon eliölajeista.
Helsingin Sanomien video ihmisen syntyhistoriasta, olkaa hyvä
http://www.hs.fi/hstv/uutiset/Ihmisen historia on lyhyt ja tuhoisa /v1441947923087
Ihminen on elänyt vain pienen hetken
8
57
Vastaukset
- näinonäreet
avaruuden tutkimiseen ,avaruusalusten tekemiseen ja uusien planeettojen mahdolliseen asuttamiseen kannattaa siis satsata. esa näsä
Helsingin sanomat valehtelee. Yksikään Hesarin toimittaja, tai muukaan ihminen, ei ollut paikalla todistamassa ihmisen syntyä ja kehitystä sinä aikana, johon videossa viitataan. Kyseinen video perustuu siten pelkkään tarkoitushakuiseen mielikuvitukseen, jolla yritetään puolustella evoluutiota.
- IlkimyksenEtäisinEsiäiti
Minä olin paikalla ja vahvistan että kaikki on totisinta totta. Olin myös paikalla todistamassa ettei Jeesus kadonnut ristiltä mihinkään, vaan riippui siinä korppikotkien ja sakaalien syötävänä, kunnes eroosio hävitti koko roskan. Lisäksi olen nähnyt sinun syntymäsi ja voin kertoa, että todellinen äitisi on avaruudesta tullut reptiliaani.
Ethän sinä MarkJaakob voi olla varma edes vanhempiesi henkilöllisyydestä, koska et ollut näkemässä hedelmöitymishetkeäsi.
- HelsinginSanomat
Arvoisa Mark5,
kiitämme asiallisesta puheenvuorostanne. Asiaa hetken tutkittuamme päätimme perehtyä aiheeseen entistä tarkemmin, ja alkusoittona tälle julkaisemme jo maamantaina ilmoituksen siitä, että kyseinen video on valhetta.
Kiittäen ja kunnioittaen
Helsingin Sanomien toimitus - joo-0
salmiakkisaluki kirjoitti:
Ethän sinä MarkJaakob voi olla varma edes vanhempiesi henkilöllisyydestä, koska et ollut näkemässä hedelmöitymishetkeäsi.
Mark5:n logiikalla esim. oikeuslääketiede on valetta.
- KATin_haamu
3 Tattia ilmestyi yön aikana pihaan koivu lähelle. Kukaan ei ollut näkemässä väitettyä biologista syntymistä. Mitä voimme tästä päätellä ? Herrako se oli ?
KATin_haamu kirjoitti:
3 Tattia ilmestyi yön aikana pihaan koivu lähelle. Kukaan ei ollut näkemässä väitettyä biologista syntymistä. Mitä voimme tästä päätellä ? Herrako se oli ?
Kreationistisella logiikalla voimme päätellä, että niitä tatteja ei ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431091No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951070Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14690
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30681Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .18610