Ihminen on elänyt vain pienen hetken

ate.isti

Reinikainen joutuu taas selittämään mustan valkoiseksi.
Ihminen on yksi maapallon eliölajeista.
Helsingin Sanomien video ihmisen syntyhistoriasta, olkaa hyvä

http://www.hs.fi/hstv/uutiset/Ihmisen historia on lyhyt ja tuhoisa /v1441947923087

8

60

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinonäreet

avaruuden tutkimiseen ,avaruusalusten tekemiseen ja uusien planeettojen mahdolliseen asuttamiseen kannattaa siis satsata. esa näsä

• Helsingin sanomat valehtelee. Yksikään Hesarin toimittaja, tai muukaan ihminen, ei ollut paikalla todistamassa ihmisen syntyä ja kehitystä sinä aikana, johon videossa viitataan. Kyseinen video perustuu siten pelkkään tarkoitushakuiseen mielikuvitukseen, jolla yritetään puolustella evoluutiota.

• IlkimyksenEtäisinEsiäiti

Minä olin paikalla ja vahvistan että kaikki on totisinta totta. Olin myös paikalla todistamassa ettei Jeesus kadonnut ristiltä mihinkään, vaan riippui siinä korppikotkien ja sakaalien syötävänä, kunnes eroosio hävitti koko roskan. Lisäksi olen nähnyt sinun syntymäsi ja voin kertoa, että todellinen äitisi on avaruudesta tullut reptiliaani.

• Ethän sinä MarkJaakob voi olla varma edes vanhempiesi henkilöllisyydestä, koska et ollut näkemässä hedelmöitymishetkeäsi.

• HelsinginSanomat

Arvoisa Mark5,

kiitämme asiallisesta puheenvuorostanne. Asiaa hetken tutkittuamme päätimme perehtyä aiheeseen entistä tarkemmin, ja alkusoittona tälle julkaisemme jo maamantaina ilmoituksen siitä, että kyseinen video on valhetta.

Kiittäen ja kunnioittaen

Helsingin Sanomien toimitus

• joo-0
        salmiakkisaluki kirjoitti:

Ethän sinä MarkJaakob voi olla varma edes vanhempiesi henkilöllisyydestä, koska et ollut näkemässä hedelmöitymishetkeäsi.

Mark5:n logiikalla esim. oikeuslääketiede on valetta.

• KATin_haamu

3 Tattia ilmestyi yön aikana pihaan koivu lähelle. Kukaan ei ollut näkemässä väitettyä biologista syntymistä. Mitä voimme tästä päätellä ? Herrako se oli ?

• KATin_haamu kirjoitti:

3 Tattia ilmestyi yön aikana pihaan koivu lähelle. Kukaan ei ollut näkemässä väitettyä biologista syntymistä. Mitä voimme tästä päätellä ? Herrako se oli ?

Kreationistisella logiikalla voimme päätellä, että niitä tatteja ei ole olemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      70
      915
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      813
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      67
      748
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      654
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      558
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      533
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      507
    8. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      25
      497
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      489
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      489
    Aihe